Anwar kini setaraf Maria Ozawa di Jepun. Tahniah!!

Anwar Ibrahim telah mencipta sejarah dan ‘mengharumkan’ nama Malaysia apabila menjadi pemimpin pertama dinobatkan sebagai pelakon porno terhebat oleh sebuah majalah seks Jepun iaitu Bubka Magazine.

Anwar kini telah diangkat setaraf dengan ikon porno Jepun iaitu Maria Ozawa. Mungkin tak lama lagi.., akan mencurah-curah lah tawaran berlakon untuk mereka berdua digandingkan bersama.

Jika Tun Mahahthir hanya berjaya mencipta slogan dasar pandang ke Timur pada zaman pemerintahan beliau, Anwar pula lebih hebat lagi apabila ‘menakluk industri porno Timur’ dengan aksi-aksi panas beliau.

Dan jika Tun Mahathir dinobatkan sebagai bapa permodenan Malaysia, selepas ini Anwar bolehlah diberikan gelaran ‘bapa PORNO’ negara diatas sumbangan beliau terhadap usaha ‘menaikkan imej Malaysia’ didalam industri tersebut di Jepun.

Saya rasa, seluruh pengikut-pengikut Anwar mesti berbangga dengan berita ini. Akan kembang kempislah hidung seluruh jemaah PAS.., mendada-dada lah seluruh ahli DAP dan pasti berbunga-bunga hati pengikut PKR dengan gelaran terbaru kepada ‘Imam Mahadi’ mereka.

Cuma diharap, janganlah pula ada pihak-pihak tertentu yang menyalahkan kerajaan dengan ‘pengiktirafan’ terbaru kepada Anwar dari indutri porno Jepun ini. Saya percaya pihak kerajaan ataupun Umno langsung tak ada kena mengena dengan hal tersebut.

Lagipun, Umno tak wujud di negara Jepun. Oleh itu, amat mustahil hendak dikatakan Umno yang mengupah majalah tersebut supaya menyiarkan gambar Anwar beraksi bersama chinadoll yang telah menjadi satu ‘masterpiece’ di Malaysia.

Jadi jika ada pihak yang mahu mengambil langkah menyaman atau apa-apa bentuk tindakan mahkamah, silalah saman pihak penerbitan majalah porno Jepun terbabit. Persoalannya, beranikah pihak Pakatan khususnya PKR mengemukakan saman?

Sekarang ini, kita tunggu pula apa reaksi Wan Azizah, Nurul Izzah dan juga seluruh kepimpinan Pakatan. Diharap, mereka juga ‘berbangga’ dengan Ketua Umum mereka yang semakin hari semakin popular diluar negara.

Tak sia-sia Anwar ditabalkan sebagai ‘Anugerah Tuhan’. Anwar telah berjaya membuktikan gelaran tersebut memang layak dipegang olehnya. Tahniah!!

16 thoughts on “Anwar kini setaraf Maria Ozawa di Jepun. Tahniah!!

  • February 8, 2012 at 3:15 PM
    Permalink

    Dalam ceramah baru-baru ni di Batu Gajah,Perak, seorang pecacai PAS berceramah “…saya dah pergi merata tempat…Kenapa Amerika maju? Sebab tak ada UMNO di sana….Kenapa Jepun maju? Sebab tak ada UMNO di Jepun.” Sekarang janganla pulak tiba-tiba kata UMNO dah ada di jepun suruh majalah tu siarkan kes seks Anwar.

    Reply
    • February 8, 2012 at 4:57 PM
      Permalink

      Cakap pada org PAS, Amerika berkempen 2 bulan saja. Jepun berkempen 1 bulan. Orang Malaysia berkempen 12 bulan. Cakap lebih kerja kurang. Sampai bila pun kita susah nak maju. Orang Amerika dan Jepun kutuk jugak, tapi kutuk yang membina. Lepas kempen mereka close-rank dan sama sama bekerja majukan negara.

      Jepun dan Amerika tak tunggu video seks keluar. Cerita tak betul sikit tersebar mereka sudah undur. Tak ada saman tak ada cover up tak ada tuduh menuduh.

      Contoh nya Clinton dgn Lewinsky dan Horikito dengan seorang model janda .

      Soal maruah tak ada kompromi. Kita nama saja Islam, maruah hancur lebur.

      Reply
    • February 8, 2012 at 11:49 PM
      Permalink

      org PAS bercakap apa dgr boleh..percaya jgn sama sekali..
      Manusia beriman dgn kitab Allah yakin dgn KEkuasaan dan Ketentuan Allah disamping usaha baik.. org PAS ‘beriman’ dgn parti politik mereka..
      sbb itu otak mereka rosak..mereka ganas, Assobiah melampaui Arab Jahiliyyah.

      Arab Jahiliyyah lahir sebelum kedatangan dan Kelahiran Rasulullah, jadi mereka jahil, org PAS lahir 1400 tahun lbh selepas kelahiran Rasulullah tetapi mereka juga jahil..

      bermkna org PAS bangsa paling jahil dr Arab Jahiliyyah..mereka kufur di zaman Islam telah meliputi seluruh dunia..

      oleh itu jgn sama sekali kit aikut jejak langkah mereka-org PAS..mereka ialah sekutu2 Syaitan Laknatullah yg digunakan untuk mnyesatkan kita.

      Cubalah sehari kita bergaul dgn seekor pencacai PAS, lihatlah sikap mereka..hidup mati hnya krn PAS!

      Reply
  • February 8, 2012 at 3:52 PM
    Permalink

    MAKA TERCIPTA LAH SEJARAH BARU BAGI MALAYSIA:-

    KALAU DULU…

    1) Tunku Abdul Rahman – Bapa kemerdekaan

    (2) Tun Abdul Razak – Bapa Penbangunan

    (3) Tun Hussein Onn – Bapa Perpaduan

    (4) Tun Dr. Mahathir Mohamad – Bapa Pemodenan

    (5) Tun Abdullah Ahmad Badawi – Bapa Pembangunan Modal Insan

    (6) DS Najib – Bapa “Kemajuan Berpendapatan Tinggi”?

    TERKINI….

    (7) DS Anuar – Bapa Porno Negara …… Ohhhh! NO NO Noooooooooo….

    Reply
    • February 9, 2012 at 12:55 AM
      Permalink

      oh my god. never ever will happen. but the ass hole activity are still going strong. kehkehkehkeh

      Reply
  • February 8, 2012 at 5:15 PM
    Permalink

    i like this stament..bapa porno negara
    hahaha…di harap tidak masuk dalam buku sejarah di sekolah.

    Reply
    • February 8, 2012 at 11:52 PM
      Permalink

      layak sekali Tuan Nuar dianugerahkan BAPA PORNO Malaya, krn beliau berkemampuan ‘membalun’ 2 jenis jantina sekaligus..

      jrg2 ada dlm dunia dr kalangan manusia yg petah berpidato politik..adalah juga org Kenamaan Porno..

      MALAYSIA BOLEH!!
      ANWAR BOLEH(boleh blah!)!

      Reply
  • February 8, 2012 at 5:47 PM
    Permalink

    kalau masuk dalam buku sejarah sekolah….jawabnya jahanam la anak bangsa kita…..habis terkulai…..

    Reply
  • February 8, 2012 at 7:06 PM
    Permalink

    Anwar=RAJA PORNO NEGARA!! hehehe

    Reply
    • February 9, 2012 at 8:10 AM
      Permalink

      x lama lagi tentu bapak porno negara akan ditawarkan berlakon dgn maria ozawa…!

      Reply
  • February 8, 2012 at 11:36 PM
    Permalink

    Nama glamour anwar dalam dunia filem porno Jepun..

    Anua Kotekukecewa….hehe

    Reply
  • February 9, 2012 at 12:25 AM
    Permalink

    Kesempatan untuk PAS…

    Semoga majalah seks Jepun Bubka Magazine ini dijadikan jualan AMAL bagi menampung perbelanjaan parti PAS untuk menghadapi Pilihan Raya yang semakin hampir ini…

    Majalah tersebut amat sesuai untuk diadaptasikan dgn iklan2 ubat penguat tenaga batin yg sering diiklankan di Harakah…

    Beramal lah sambil mempelajari teknik2 terbaru dan sensasi yg telah diilhamkan oleh Imam Mahdi Malaysia.

    Reply
  • February 9, 2012 at 12:25 AM
    Permalink

    Pelik apanya majalah porno jepun siar video yang dah kantoi tu?…Lu ingat org jepun nak ambik video sex melayu ka?..tak ada class! baik dia orang ambik video Thailand, pilippines ada real sikit…sah video kantoi tu mungkin video dari thailand!…inilah mental pencacai Umno yang dah buta perut, tak boleh berfikir!…telan bulat2 apa yang Umno cakap ..kahkahkah..lu orang sanggup tahan jubur kalau Umno suruh tahan jubur…kahkahkah…lu orang sanggup tutuh pukimak lu orang kalau Umno suruh tutuh!…kahkahkah

    Reply
    • February 9, 2012 at 12:53 AM
      Permalink

      pengubal hukum hudud PAS dah tunjukkan tembelang sebenar. munafik yang berpura-pura warak.kahkahkahkahkahkah

      Reply
    • February 9, 2012 at 10:02 PM
      Permalink

      Hikhikhikhikhikhikhikhik….

      Mana lah kami tau….tapi yang di sebut ia lah ANwar …lalalalalalalalala

      Apa kata nko buat bantahan video tu itam putih…bukan colour….tak leh terima pakai.

      Minta lah mana mana pembesar PR saman itu majalah.

      Reply
  • February 9, 2012 at 12:51 AM
    Permalink

    PKR berlogo ‘mata skodeng’. hahaha kena la tu, si penipu kena dengan penyangak ‘anugerah berahi’.

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.