Selepas Gay Anwar Kini Nak Pertahankan Israel

HARAPNYA komitmen terbaru Anwar untuk melindungi keselamatan negara haram Israel tidak mendapat sokongan mana-mana pihak dalam negara ini.  Sebab penulis rasa tidak ada rakyat Malaysia yang mahu bertoleransi dengan orang sedemikian yang mana hanya akan mencetuskan keadaan yang tidak baik sahaja nanti.

Memandangkan kenyataan itu disiarkan oleh The Wall Street Journal, penulis tidak rasa masalahnya tafsiran atau salah lapor kerana ia bukan akhbar Utusan Malaysia yang sekarang menjadi sasaran saman bertalu-talu dari pemimpin PKR diketuai Anwar.

Percayalah, dalam banyak-banyak isu berkaitan Israel yang pernah mencetus kekecohan di negara ini seperti kedatangan pasukan kriket, petinju Muay Thai dan sebagainya, tidak ada satu pun yang sama dengan kenyataan terbaru Anwar ini.

Komitmen Anwar ialah melindungi keselamatan Israel lebih serius. Itu boleh ditafsirkan, memberi bantuan kewangan untuk membantu Israel, menghantar pasukan keselamatan negara untuk melindungi Israel dari ancaman negara-negara Islam di sekelilingnya.

Sedangkan negara kita dan majoriti anggota keselamatan kita adalah Islam, justeru bagaimana komitmen Anwar itu boleh dilaksanakan?

Masa isu APCO itu hari, bukan main benci nampaknya Anwar dengan Israel, tapi sekarang dia sudah bagi komitmen untuk melindungi keselamatan negara itu pulak.  Macam mana tu?

Satu persoalan lagi, apakah Israel sekarang kekurangan dari segi ketenteraan untuk melindungi negaranya sehingga memerlukan bantuan negara seperti Malaysia dibawah pimpinan Anwar (mintak dijauhkan)?  Israel adalah negara terkuat dari segi ketenteraan di Asia Barat, dtambah dengan keupayaan senjata nuklear yang tidak pernah dinafikan ataupun diakui kewujudannya.

Itu belum lagi disebut bantuan daripada negara sekutunya, Amerika dan Britain yang bersedia pada bila-bila masa untuk melindungi negara tersebut dari sebarang ancaman seperti dibuktikan dalam Perang 6 Hari 1967.

Justeru, apa yang terdesak sangat untuk Anwar mengemukakan komitmen itu dikala Israel sendiri tidak ‘kebulur’ dengan bantuan dari Malaysia?

Pada penulis, kenyataan terbaru ini hanya mengesahkan banyak yang disebut sebelum ini bahawa Anwar sememangnya agen yahudi tapi berselindung disebalik imej Islam.

Jadi masih lagi nak tunggu orang ini berjaya jadi PM ke?

Adamyan

Hidup mesti berprinsip

93 thoughts on “Selepas Gay Anwar Kini Nak Pertahankan Israel

  • January 28, 2012 at 9:11 PM
    Permalink

    Apa lagi la DAJJAL ni..ada saje hal mamat penjubor ni buat..bila la Tuhan nak bg balasan dunia ni pada dia..dah bg bnyk petunjuk pun masih tak sedar diri lg..hmmm..malayu bangsat sekor ni

    Reply
  • January 28, 2012 at 9:21 PM
    Permalink

    Ketua Pakatan bersekongkol dg DAP dan PAS dalam negara untok lemahkan kuasa melayu dan seterusnya bantu DAP anak PAP ( Singapore )ambil-alih kuasa macam Singapore mengetepikan orang melayu dari berkuasa, tapi sokongan pada Israel untok pastikan satu lagi kuasa negara islam lebur macam Iraq dan Afganistan pada konco-konco Amerika dan Israel.

    Reply
    • January 29, 2012 at 9:21 AM
      Permalink

      Sebagai seorang manusia, orang tua itu tidak akan lupa akan jasa2 puak proIsrael kpd beliau. Banyak jasa2 mereka tue..Peduli apa dia kpd agama dan bangsa dia? Agama pun ada sekatan pulak yg menghalang kebebasan utk aktiviti penjuborannya.

      Reply
  • January 28, 2012 at 9:27 PM
    Permalink

    Dok tunggu C4 dan Bujuk bagi komen. Tak muncul-muncul pun. Takut kot

    Reply
  • January 28, 2012 at 9:27 PM
    Permalink

    PAS masih sanjung ‘dia’…DAP apatah lagi dan PKR dahlah memang dasarnya!!!!….
    yang Melayu2 penjilat bontot ‘dia’ tak ada segan-silu pun???…

    Reply
  • January 28, 2012 at 9:29 PM
    Permalink

    Moooo aku rindu komenmu la. Tak muncul pun

    Reply
  • January 28, 2012 at 9:35 PM
    Permalink

    C4,Bujuk & Moooo tengah cari idea nak pertahan Anwar la tu. Tunggulah kawan-kawan syaitan kau nak bagi idea sat lagi.

    Reply
  • January 28, 2012 at 9:47 PM
    Permalink

    tu la dok fitnah org sgt….Allah dah buka satu persatu niat dan kejahatan makhluk sekoq nie yang sebenarnya…

    Reply
  • January 28, 2012 at 10:49 PM
    Permalink

    pencacai dan penjilat tegar aljuburi akan tetap mempertahankan tuan nya.. jap lagi akan keluar la komen2 baghal lagi bangang..

    Reply
  • January 28, 2012 at 10:56 PM
    Permalink

    nanti dia cut paste lagi….agaknya dia nak salah washington post ke utusan malaysia ????

    Reply
  • January 28, 2012 at 10:56 PM
    Permalink

    Agaknya inilah salah satu sebab mengapa Hadi Awang menyatakan hasrat ingin bersara daripada politik pada PRU13 nanti. Mahfuz tak nak buat demonstrasi ke macam dia bantah kehadiran pasukan kriket Israel pada 1997 dulu.

    Reply
  • January 28, 2012 at 11:20 PM
    Permalink

    Tuhan sebenarnya dah bagi dia “CASH” dlm dia x sedar, atas apa yg dia dah buat selama nie pada ISLAM. Ia itu dengan tidak perlu org lain menghukumnya…sebab satu pesatu Niat Buruk yg cuba diselindungi telah dengan sendiri dia yg MEMBUKA PEKONG DIDADA ……Tapi ada juga org kat Malaysia nie masih tak nak mengaku dan sadar atas apa NIAT BURUK sebenar manusia bergelar Al’Juburi@Nuar Mat CD ini..Sadarlah wahai Pengikut2 nya yg masih ada masa berpatah balik sebelum terlambat dari NEGAGA MALAYSIA nie jadi TUNGGAGAN ISREAL pula bila Mamat tu ko tersalah pilih jadi PM..(jauhkan lah yg TUHAN ku)

    Reply
  • January 28, 2012 at 11:48 PM
    Permalink

    “KUALA LUMPUR: Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memberi amaran keras kepada mana-mana pihak yang memutar belit kenyataannya semata-mata mahu memfitnah, kononnya Ketua Pembangkang itu mengkhianati aspirasi rakyat Palestin.

    Berikut adalah kenyataan penuh beliau:

    Saya diwawancara oleh Wall Street Journal pada hari Khamis, 26hb Januari 2011. Antara soalan yang ditanya kepada saya adalah berkaitan dasar luar negara dan isu Palestin.

    Saya tuntas menegaskan bahawa kemahuan dan hak rakyat Palestin mesti dibela dan itu merangkumi hak untuk mendirikan negara sendiri serta tidak terus dizalimi.

    Saya juga mengungkapkan bahawa jika syarat ini dipenuhi maka wajarlah hak rakyat Israel juga dihormati.”

    Maksud DSAI keselamatan rakyat Israel perlu dilindungi selepas keselamatan dan kedaulatan rakyat dan negara Palestin dipenuhi. Itu prinsip kemanusiaan untuk hidup merdeka.
    Takkan kalau Najib ditanya soalan yg. sama dia berani kata “kita akan serang dan hancurkan negara dan rakyat israel”

    Reply
    • January 29, 2012 at 12:05 AM
      Permalink

      hahahahahaha…kenapa perlu kaitkan dengan najib wahai bujuk?

      kalau ikutkan ikon pemimpin syiah pujaan Pas …mana pernah cakap macam bung nuar cakap …hah hah hah hah….negara israel mana pernah ujud…negara perampas dari orang palestine…kakakakakakakaka

      Reply
      • January 29, 2012 at 12:48 AM
        Permalink

        sah2… Anwar bukan ahli PAS.

        Reply
        • January 29, 2012 at 1:41 PM
          Permalink

          rilek la bujuk…Anwar tu bukan Imam mahdi..percaye sungguh hang kat dajjal tu…bujuk hang cari la idola lain…mamat tu dh tak boleh diselamatkan lagi…agak2 nye hang ni percaya dak dgn balasan Tuhan pada seseorang..kalau hang percaya pada balasan Tuhan la…

          Reply
          • January 29, 2012 at 10:18 PM
            Permalink

            Idola aku bukan Anwar tapi TGNA. Bab Imam Mahadi Allah yg. lantik bukan manusia…. dan aku realistik Imam Mhadi adalah dari keturunan Rasulullah.
            Balasan Allah ni kena perati betul2 sebab ada balasan dan ada pula ujian. balasan pada orang Jahat tapi ujian pada orang baik. Sebab tu rasulullah pun ada orang nak bunuh, ada orang kianat. Jadi iklas tanya adakah orang yg. kita kata Allah balas itu lebih buruk/jahat dari diri kita sendiri?

          • January 29, 2012 at 10:31 PM
            Permalink

            TGNA tu sama jea sasau dgn aljuburi tu…balasan pd org jahat…hang rasa meliwat tu keje org baik ke….khawarij sungguh…

          • January 29, 2012 at 10:53 PM
            Permalink

            walau sampai kiamat pun yahudi akan tetap menghancurkan islam.. apakah perlu kita menyokong pemimpin yg bersengkongkol dgn yahudi menghancurkan islam?

          • January 29, 2012 at 11:49 PM
            Permalink

            Apala ko ni stingray… mahkamah pun kata Anwar tak bersalah. Ko nak fitnah lagi?
            Jebat.. Yahudi ni tak semestinya Israel, walaupun israel tu memang yahudi. Dalam quran sebut yahudi ni adalah bangsa/ orang yg. tolak peringatan dan nasihat dari Nabi2 mereka yg. banyak. Menolak ajaran dari kitab2 mereka serta mengubahnya mengikut hawa nafsu mereka. Jadi cermin diri kita… contoh Allah kata laksanakan HUDUD adakah kita tolak, Allah kata tutup Aurat adakah kita tutup. Allah kata jangan fitnah dan menggelar saudara kamu dengan gelaran yg. buruk adakah kita ikut…

          • January 30, 2012 at 12:42 AM
            Permalink

            macamana nak tegakkan HUDUD kalau undang2 sedia ada mengenai golongan gay ni dikatakan sudah lapok?..dalam perundangan Islam adakah membenarkan ‘LGBT’ yg korang sokong & iktiraf?…hehe siapa yg YAHUDI ni bujuk..ko sedar ke?

          • January 30, 2012 at 12:43 AM
            Permalink

            mahkamah pun tak kata dia tidak meliwat…

          • January 30, 2012 at 8:35 AM
            Permalink

            Anwar kata dia akan ubah@kaji supaya undang2 tersebut tidak d gunakan untuk menuduh atau menzalimi orang yg. tak bersalah. Itu ‘key word’ dia… bukan ‘lapok’ yg. jadi ‘key word’ dia. Ko ni lapok la…

          • January 30, 2012 at 1:47 PM
            Permalink

            lerr kan dia yg kata lapok maksudnya ketinggalan zaman & maksudnya juga beliau dah menolak undang2 tersebut kan..kalau la undang2 sedia ada berkenaan peliwat & LGBT yg selari dengan undang2 Islam (Hudud)nak dipinda atau dihapuskan macamana nak di katakan nak menegakkan HUDUD..bermaksud dia memberi ruang/peluang & membela kaum ini kan?…ko ni bujuk..pusing lg laju dari penjubor ye..hehe

        • February 1, 2012 at 11:37 PM
          Permalink

          tapi anuar ibrahin penisihat pas x rasmi..kan kan kan

          Reply
    • January 29, 2012 at 12:07 AM
      Permalink

      Dah terperangkap dgn perangkap sendiri la tu..hakikatnya kenyataan belaiu adalah terlau bercanggah..
      1) kenyataan yg secara langsung mengiktiraf negara Israel
      2) kenyataan yg secara langsung juga mengiktiraf golongan GAY..
      ..bukan kah secara nyata kenyataan ini yg keluar dari mulut Anwar..?..apa lg yg nak diselindungkan…masih lg nak membela melayu bangsat ini..bujuk..

      Reply
      • January 29, 2012 at 12:47 AM
        Permalink

        Pi tanya Najib dan pimpinan UMNO apakah mereka iktiraf Israel atau tidak?
        kenapa suatu ketika ada bendera ISRAEL d PWTC?
        DSAI hanya sebut keselamatan rakyat Israel dan bukan negara Israel…
        Lagi satu penasihat UMNO, UPCO tu dari mana?

        Reply
        • January 29, 2012 at 1:09 AM
          Permalink

          “I support the efforts to protect the security of the STATE OF ISRAEL”..hehe..mana ko memandai2 ni bujuk..kalau bab spin & membela penjubor ni bermatian ko ye..bodoh jugak sudahnya ko ni..
          lg satu..kita gunakan khidmat diorg untuk kepentingan negara..KITA GUNAKAN DIORANG..bukan iktiraf negara diorg..FAHAM KE TAK..ko ni..kadang nampak mcm pandai mengaji..tp kaum Israel yg dilaknat Allah sampai kiamat pun ko nak menyebelahi diOrang & sekutunya ye (mcm nuar la tu)..ape la nak jd

          Reply
          • January 29, 2012 at 2:02 AM
            Permalink

            Tapi ko tak jawab samada Najib/k’jaan m’sia iktiraf negara israel atau tidak?
            Aku just copy jawapan/ penerangan Anwar… mungkin ada salah petik wartawan tersebut.
            Boleh sebut aku negara mana yg. tak iktiraf Israel selain palestin?
            Malah Mahmud Abas(FATAH) juga iktiraf Israel, cuma mahukan Palestin juga diiktiraf.
            Aku secara individu tidak iktiraf negara haram Israel, aku hanya copy paste jawapan Anwar. Itu tidak bermakna aku sokong jawapan Anwar dalam isu ini.

          • January 29, 2012 at 2:07 AM
            Permalink

            ..tak

          • January 29, 2012 at 11:59 AM
            Permalink

            Ya..ya… matlamat menghalalkan cara….. gunakan mereka dan naikkan bendera mereka di PWTC bangunan kuramat Meloya kita… kah..kah… nai bendera sama macam iktiraf negara ISrael la bongokkk

          • January 29, 2012 at 12:25 PM
            Permalink

            ..sape yg mempraktikkan ‘matlamat menghalalkan cara’ tu neutron..ko mengata diri sendiri ye..hehe

          • January 29, 2012 at 10:55 PM
            Permalink

            ini lah sifat sebenar pencaci dan penjilat tegar aljuburi.. setiap masalah sendiri akan diputar2 sehingga menampakan org lain bersalah..itulah sifat binatang yg diajar oleh tuan guru anwar aljuburi walnajisi..

          • January 30, 2012 at 8:31 AM
            Permalink

            UMNO just “menepuk air d dulang terpercik ke muka sendiri”.

          • January 30, 2012 at 1:41 PM
            Permalink

            Pakatan Haram umpama “Paku Dulang Paku Serpih..Pandai Mengata Orang tapi Diri Sendiri Lagi Lebih”..

    • January 29, 2012 at 1:47 PM
      Permalink

      Bujuk..kenapa nada hang tak sama dgn boss hang ustaz nasrudin dlm isu israel laknatullah ni…hang ni ke parasit dlm PAS tu…ooooo…

      Reply
      • January 29, 2012 at 10:20 PM
        Permalink

        Pemuda PAS kata apa?

        Reply
        • January 29, 2012 at 10:56 PM
          Permalink

          dah nama syaitan..akan menyokong iblis..

          Reply
          • January 30, 2012 at 12:13 AM
            Permalink

            Ust. Nasharudin kata apa?

    • January 29, 2012 at 2:36 PM
      Permalink

      ko pertahankan lah pemimpin Tajaan Yahudi ko tuuu bujuk@ahj…1Malaysia dah tahu sapa Boss ko tuuu…

      Reply
      • January 29, 2012 at 10:23 PM
        Permalink

        Apahal aku nak pertahankan Anwar pulak… aku hanya pertahankan kebenaran. Kalau dia salah dia jawab sendiri. Kalau Najib benar aku pertahankan Najib jugak macam KR1M…
        Tapi kalau korang nak fitnah juga korang jawab lah d sana nanti kalau tak sempat minta maaf.

        Reply
        • January 29, 2012 at 10:59 PM
          Permalink

          fitnah org ko nampak tp kalau puak2 pakatan syaitan fitnah ko telan je.. iblis jenis apa la ko ni bujuk..

          Reply
          • January 29, 2012 at 11:13 PM
            Permalink

            fitnah amendanya? NFC ada segala bukti dan PR hanya minta siasat. Yg. lain pun sama, kita tak tuduh sebarangan.

          • January 29, 2012 at 11:13 PM
            Permalink

            puak khawarij mang mcm tu..kerja dia menghalalkan cara depa jea…berselindung disebalik agama tp bernafsukan syaitan…

            ex boss depa pun dh bg tau PAS PEROSAK AKIDAH…

  • January 29, 2012 at 1:47 AM
    Permalink

    Saya tuntas menegaskan bahawa kemahuan dan hak rakyat Palestin mesti dibela dan itu merangkumi hak untuk mendirikan negara sendiri serta tidak terus dizalimi.
    Saya juga mengungkapkan bahawa jika syarat ini dipenuhi maka wajarlah hak rakyat Israel juga dihormati.”
    Maksud DSAI keselamatan rakyat Israel perlu dilindungi selepas keselamatan dan kedaulatan rakyat dan negara Palestin dipenuhi. Itu prinsip kemanusiaan untuk hidup merdeka.
    Takkan kalau Najib ditanya soalan yg. sama dia berani kata “kita akan serang dan hancurkan negara dan rakyat israel”

    UMNO PANDAI BACA KA?WKAAKAKAKAKAKAKAKAKAK

    Reply
  • January 29, 2012 at 1:48 AM
    Permalink

    Saya tuntas menegaskan bahawa kemahuan dan hak rakyat Palestin mesti dibela dan itu merangkumi hak untuk mendirikan negara sendiri serta tidak terus dizalimi.
    Saya juga mengungkapkan bahawa jika syarat ini dipenuhi maka wajarlah hak rakyat Israel juga dihormati.”
    Maksud DSAI keselamatan rakyat Israel perlu dilindungi selepas keselamatan dan kedaulatan rakyat dan negara Palestin dipenuhi. Itu prinsip kemanusiaan untuk hidup merdeka.
    Takkan kalau Najib ditanya soalan yg. sama dia berani kata “kita akan serang dan hancurkan negara dan rakyat israel”
    UMNO PANDAI BACA KA?WKAAKAKAKAKAKAKAKAKAKKKKAAA

    Reply
    • January 29, 2012 at 2:00 AM
      Permalink

      hehe..toya2..itu la manusia kalau dah pandai putar belit..sudahnya terbelit sendiri..konon nak mempertahankan ucapannya tp kenyataan yg dah dikeluarkan ttp kenyatan..lepas tu mula la konon nak menerangkan niat lain pulak..ape punya ckp..iktiraf gay pun di sokong..iktiraf israel pun dok sokong jugak..hmmm..Allah dah tunjukkan keburukan penjubor ni satu persatu..sudahnya dia sendiri terbuka pekungnya sendiri..hehe

      PENCACAI yg buta hati tetep jugak mempertahankan melayu bangsat ni ye..wakakakakikikikukukokoko..hehe

      Reply
    • January 29, 2012 at 5:41 PM
      Permalink

      Negara Israel mana ada wujud. Israel yang rampas tanah Palestine. Hitler yang bukan Islam pun memerangi kaum Yahudi

      Reply
      • January 29, 2012 at 10:25 PM
        Permalink

        Kenapa pernah BENDERA ISRAEL d kibar d PWTC?
        Kenapa 1M’sia copy right 1Israel?

        Reply
        • February 1, 2012 at 11:41 PM
          Permalink

          wahai BUJUK yang BUSUK dan BURUK; ko tau x PM dapat mana idea 1 Malaysia tu, bukan dari yahudi lah…idea tu dtg selepas PM dtg ke Kota Kinabalu merasmikan konvensyen yang di adakan di 1Borneo hypermall , tahun 2008. dari situ lah idea 1 Malaysia di ilhamkan

          Reply
  • January 29, 2012 at 3:08 AM
    Permalink

    maknanya anwar iktiraf negara israel yg pada asalnya tanah arab yang dirampas yahudi pada tahun 1948.

    Reply
    • January 29, 2012 at 11:13 AM
      Permalink

      Ini menunjukan orang orang arab ni bodoh tahap unta ……Orang arab dan orang Melayu tidak jauh bezanya …….Fikir fikirkan lah ……Banyak pemimpinseperti anwar ditanah arab ……Apa yang boleh saya katakan kepada anwar jaga kepala butuh kau tu ……

      Reply
      • January 29, 2012 at 10:30 PM
        Permalink

        Pemimpin UMNO pun sama, Pemimpin PAS je yg. tak iktiraf Israel. Korang boleh tanya Najib sekarang, buat wawancara langsung… ada berani?
        PBB dah iktiraf, sebagai ahli PBB maknanya M’sia juga iktiraf Israel. Korang cakap apa yg. korang tak tau….

        Reply
        • January 29, 2012 at 11:01 PM
          Permalink

          isunya anwar bukan najib..tak yah nak spin la bro..

          Reply
          • January 29, 2012 at 11:11 PM
            Permalink

            Masalahnya Najib akan cakap perkara yg. sama bila diajukan soalan YAHUDI ni kecuali dia berani umumkan M’sia tidak akan iktiraf YAHUDI dan ISRAEL selagi UMNO berkuasa… dan nyahkan UPCO dari bumi M’sia.

          • January 30, 2012 at 8:28 AM
            Permalink

            Jebat kenapa bimbang bila Najib dikaitkan?
            Sebagai PM sekarang Najib patut bagi Pandangan samada m’sia hari ni iktiraf Israel sebagai sebuah negara. Supaya rakyat jelas dan tidak saling menuduh..
            Pada aku UMNO iktiraf israel sebab bendera Israel pernah d kibarkan dengan megah d PWTC(bangunan UMNO)dimana GAMBAR Najib juga pernah dikibar d tempat yg. sama.

        • January 29, 2012 at 11:23 PM
          Permalink

          Kepimpinan PAS dahulu masa Arwah Ustaz Fadzil Noor mungkin tidak mengiktiraf Israel tapi Kepimpinan PAS hari ini secara tidak langsung memang mengiktiraf Israel kerana 80%-90% barisan kepimpinan PAS hari ini adalah penyokong tegar Anwar Ibrahim yang menjadi proksi Anwar di dalam PAS. Selagi PAS mendokong dan menyokong kepimpinan Anwar Ibrahim maka selagi itulah PAS tidak boleh mengelakkan diri daripada terkena tempias setiap tutur kata dan tindakan Anwar Ibrahim.

          Reply
          • January 29, 2012 at 11:29 PM
            Permalink

            Satu lagi fitnah….
            Tanya la dulu, kalau TGHA dan TGNA kata pertahankan Israel… ok, suka korang la nak cakap apa.

          • January 30, 2012 at 12:21 AM
            Permalink

            Nik Ajiz ada komen ape2 ke tentang isu ni?..atau buat2 tak tahu..hehe

          • January 30, 2012 at 12:38 AM
            Permalink

            hang ni cepat merajuk la bujuk…lembut la jiwa hang ni….

          • January 30, 2012 at 8:23 AM
            Permalink

            habis betul ke bila hang buat andaian sendiri sedang tuan punya badan tak cakap apa2. Tu lah fitnah namanya… tak ngaku lagi.

          • January 30, 2012 at 1:52 PM
            Permalink

            bis tu dah dia pun satu kapal..takkan dia nak setuju dgn kitorang pulak hehe..ada pun kata org diam tanda setuju kan

          • January 31, 2012 at 10:43 PM
            Permalink

            Bila d soal wartawan isu Israel..”TGNA kata dia akan panggil Anwar untuk bagi penjelasan kerana terlalu banyak fitnah pada Anwar sekarang…”
            Maknanya TGNA cermat dan tak mau sambung fitnah. Dia nak dengar sendiri dari mulut Anwar sebelum ulas…

        • February 1, 2012 at 11:35 PM
          Permalink

          wahai BUJUK yang BUSUK dan BURUK; ko tau x PM dapat mana idea 1 Malaysia tu, bukan dari yahudi lah…idea tu dtg selepas PM dtg ke Kota Kinabalu merasmikan konvensyen yang di adakan di 1Borneo hypermall , tahun 2008. dari situ lah idea 1 Malaysia di ilhamkan

          Reply
  • January 29, 2012 at 3:18 AM
    Permalink

    Aku kdg2 rasa MELOYA sgt nk baca komen balaci2 pembangang2 kt MyKMU ni..

    (tp atas dasar nk lwan FASYAR dan MUNGKAR…wajib lawan puak2 laknat ni)

    menipu bohong spin xjemu2..hari2 tkde keinsafan dan letih dari buat dosa fitnah, putar belit.. seolah2 Allah Ta’ala itu tidak wujud dlm ruang hidup mereka, seoalah2 tiada HISAB Allah buat mereka.. janji PUAS NAFSU!

    jenis buat xbetul tanpa jemu ni ustaz (bukan PAS) kata perangai IBLIS.. mcm mana SUMPAH Iblis pd Allah Ta’ala akan buat segala usaha untuk sesatkan (pesongkan) manusia-sehinggalah ke hari KIAMAT..

    Islam perintahkan bersatu atas Agama..merekalah pecah belah kan hari2..
    Islam perintahkan berakhlak dlm sampaikan dkwah, tp merekalah paling buruk akhlak..buruk sangka-keji mengeji-cm mana nk ajak org lain jd lebih baik-jika mereka sndiri buruk perangai?

    Islam larang berdemonstrasi-mereka lah RAJA pendemo-malah Paderi sesat mereka ckp solat itu demonstrasi pd Tuhan (astgahfirullahaladzim! sesatnya mereka- Solat itu adalah penghambaan, pengabdian dan mempersujud diri dgn hinanya pd Tuhan..)

    golongan iblis berkepala manusia mcm beberapa ekor dlm MyKMU inikah yang kita hendak ikut? ikut kumpulan yg melahirkan kesesatan mereka?

    Usahlah kita ‘cari pasal’ NASIb kita di Akhirat dengan ‘perjudian’ mereka yg MENIPU ini (PR).

    Janganlah kita terpedaya dgn terlalu banyak songsangan-semakin lama semkain jauh dgn fitrah Islam dan kejadian manusia..

    Usahlah kita sokong puak2 ini (Pakatan Rakyat) yg sgt byk membawa kita jd manusia yg kufur-angkuh-somong dgn Allah Ta’ala, Rasul dan umat..

    Dikala usia kita semakin dekat dengan KEMATIAN, amalan kita pun tidak tahu sebanyak mana yg Allah terima atau tidak, mahukah kita tambah lagi dengan menyokong agenda2 penyesat2 ini yg janjikan ‘bulan’ dan ‘bintang’?

    Semoga kita jauhi diri dr menyertai atau menyokong (dpt saham dosa jua) golongan sesat Pakatan Rakyat (HARAM lanatullah ini..dgn segala2 bukti kesesatan yg ada) ini..semoga bahagia kita dunia dan akhirat-dipelihara pemerintah skrg supaya diperbaiki kelemahan supaya diredhoi Allah..

    AMIN YA ROBBAL A’alamin..

    (muak..loya dgn game BASI dan karut puak2 iblis Pakatan Rosak)

    Reply
  • January 29, 2012 at 4:06 AM
    Permalink

    anwar mmg cakap putar belit sampai nyakitkan hati ramai org yg membaca atau mendengar.. sampai kita leka plak nak meramaikan ahli UMNO.. jom kita kempen merata ramaikan lagi ahli UMNO..

    Reply
    • January 29, 2012 at 1:56 PM
      Permalink

      Insya Allah..itulah yg patut kita buat dr layan dajjal berupa manusia (Nuar) ni.

      Buat pengisian buat ahli2 baru dan lama supaya mereka tidak berubah jd PARASIT pd negara.

      BTN anatar modul terbaik. Modul yg menginsafkan.teruska usaha baik ini.jgn peduli fitnah jahat pencacai pembangang

      Reply
    • January 29, 2012 at 2:40 PM
      Permalink

      Jom aku setuju sangat Bro….Aku 1 rumah confm ahli UMNO…kwn2 lain camna???

      Reply
      • January 29, 2012 at 7:55 PM
        Permalink

        Aku dahlah memang ‘berjenama’ tu kot….

        Reply
        • January 29, 2012 at 10:27 PM
          Permalink

          Perjuangan yg belum selesai bro

          Reply
  • January 29, 2012 at 5:39 AM
    Permalink

    org yg bersekongkol dgn yahudi mesti dibunuh. jgn ditunggu. org islam jd hura hara sbb puak2 haram ni. anwar adalah seorg ahli FREEMASON. jika dilihat, bendera keadilan seakan mata dajjal. rmai rakyat tdk menyedarinya. org yahudi telah lama merancang utk merosakkan negara2 islam dgn cara FREEMASON. selamatkan anwar drp diracuni agen yahudi. rmai org2 cina sememangnya rapat dgn yahudi utk monopoli dunia. sedarlah org islam PAS yg selama ni telah di wayangkan oleh puak2 DAPig.
    yahudi tahu agama adalah segalanya utk berkuasa di bumi Allah ini.. jika ini melibatkan agama Islam sememangnya semua pihak mesti berhati hati. x kisah klau israel mahu berperang dgn malaysia pun, ia lebih baik drp berperang seagama.. hala tuju PAS dh tersasar jauh.. ALERT please!!

    Reply
  • January 29, 2012 at 11:08 AM
    Permalink

    Anwar adlah seorang pemimpin bertahap dunia …..Berfikiran terbuka serta dapat menentukan arah serta berputar putar hingakan pihak lawan pening <itulah anwar bekas TPM malaysia .Dengan berkote bengkok beliau akan cakap apa saja agar suaranya didengar .Untuk kerajaan yg memerintah jangan layan anwar ni ,jangan buat ulasan ,Anwar akan mati kutu jika tiada yang menyangah apa yang dikatakan …….

    Reply
  • January 29, 2012 at 11:38 AM
    Permalink

    KAh..kah… balaci Ameno cepat jump to konklusion…. Baca itu yang digaris saja tapi tarak mau paham keseluruhan … Ini la cacai Melayu Ameno…bangsa yang suka petik separuh separuh… yang penting untung… Hukum agama pun ambik separuh juga…

    Reply
    • January 29, 2012 at 12:31 PM
      Permalink

      orang suruhan anwar ni nak jugak membela penjubor gay & ejen israel..pemimpin Islam termulia ye..hehe..Allah pun melaknat bani Isreal ni sampai kiamat tp korang yg kononnya Islam yg mengiktiraf diorang..eloknya korang pun dilaknat sekali..BODOH

      Reply
      • January 29, 2012 at 10:32 PM
        Permalink

        kalau UMNO atau M’sia tak iktiraf Israel aku cabar korang minta Najib keluarkan M’sia dari PBB.

        Reply
          • January 29, 2012 at 11:37 PM
            Permalink

            Yahudi sebenar adalah sesiapa yg. memutarbelitkan ayat-ayat Allah untuk memenuhi kehendak nafsu mereka. Sanggup membunuh dan memfitnah Nabi2 mereka untuk kepentingan dunia mereka. mereka sesat lagi menyesatkan. Jadi kita kena saling mengingati supaya tidak jadi YAHUDI.

          • January 30, 2012 at 12:24 AM
            Permalink

            kan ke puak2 korang yg dah banyak putarbelitkan ayat2 Al-Quran..utk kepentingan parti korang..korang sedar ke ape yg korang ckp..bujuk

    • January 29, 2012 at 2:43 PM
      Permalink

      Apa2 pon kita orang ISLAM takmau ada kene megena lansung dgn Isreal .. yg pasti mereka Penjajah Negara2 Islam…

      Reply
      • January 29, 2012 at 10:33 PM
        Permalink

        Langkah pertama buang penasihat K’jaan iaitu UPCO.

        Reply
        • January 29, 2012 at 11:05 PM
          Permalink

          langkah pertama buang dulu pro yahudi..

          Reply
          • January 29, 2012 at 11:08 PM
            Permalink

            Yg. ambik PENASIHAT YAHUDI adalah PRO YAHUDI… berani ke korang buang?

          • January 29, 2012 at 11:21 PM
            Permalink

            hang ada bukti sahih tak bujuk..paste la kt sini…..hebat jugak fitnah si alim2 taik kuching ni….

          • January 29, 2012 at 11:31 PM
            Permalink

            Aku ada salah tulis nama sapa2 atau parti mana ke?
            Atau ada orang yg. terasa pedas cili yg. aku tabur… hehe.

          • January 30, 2012 at 12:05 AM
            Permalink

            bujuk..kemana condong hang terlalu mudah diamati…tujuan hang berada diMykmu ni pun dah jelas apa motif hang…hang mewakili suara sapa pun dah tak boleh dibendung lagi ketaranya..

            So..hentikan sandiwara alim2 taik kuching khawarij hang tu…PAS PEROSAK AKIDAH.

          • January 30, 2012 at 12:07 AM
            Permalink

            Bujuk..mana bukti yg aku mintak tu??…paste la kat sini..aku tunggu ni…

          • January 30, 2012 at 12:11 AM
            Permalink

            Buktinya k’jaan bayar RM76 juta setahun pada UPCO, ni Nazri Aziz bentang dalam parlimen. ok?

          • January 30, 2012 at 12:23 AM
            Permalink

            hang paham tak apa maksud bukti sahih..setakat yg hang tulis tu sapa pun boleh tulis…tu bukan bukti…tu hang dgr cakap org..tu la keje hang kat sini..x abih2 buat fitnah…bila mintak bukti merapu sambil meracau…PAS PEROSAK AKIDAH..

            x pe aku tunggu lg hang paste bukti kukuh yg hang dok tuduh tu????..

          • January 31, 2012 at 10:47 PM
            Permalink

            Ko nak bukti macamana?
            Duit yg. rm76 juta tu letak depan muka ko?
            pi carila dalam hansard parlimen kalau tak caya. Hang ni sekolah mana ha?

  • January 31, 2012 at 12:50 PM
    Permalink

    Die nak tak berapa nak sihat kut tang kepala. Tapi takpe,harap Allah swt bagi hidayah balik kat die. Masih belum terlambat. Aminnn..

    Reply
  • February 3, 2012 at 10:01 AM
    Permalink

    uma yahudi tidak akan putus asa untuk menjatuhkan umat islam dari segala penjuru sehingga hari kiamat..kita sebagai umat islam perlu bersedia dari segale arah..semoga allah membimbing kita ke jalan yg benar amin…

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.