Nik Aziz hanya kira maruah Anwar.., bagaimana dengan maruah Saiful?

Nik Aziz dalam satu kenyataannya di portal pembangkang telah menggesa semua pihak di Malaysia supaya menghentikan kegiatan memalukan Anwar Ibrahim. Kata Nik Aziz, Anwar telah dibuktikan tidak bersalah dan sepatutnya dilayan seperti manusia biasa.

Malangnya, kenyataan terbaru Nik Aziz ini sekaligus membuktikan bahawa beliau sebenarnya langsung tak tahu apa-apa mengenai keputusan kes liwat Anwar.

Seluruh negara tahu, Anwar dibebaskan dari tuduhan meliwat kerana bukti tak mencukupi serta keputusan DNA yang tak lengkap. Hakim tak pula menyebut kes liwat diantara Anwar dan Saiful Bukhari itu tidak berlaku.

Dalam keputusan penghakiman itu juga, telah diakui bahawa wujudnya prima facie serta berlakunya penetrasi terhadap mangsa. Malangnya, bukti-bukti untuk mengaitkan Anwar terhadap perlakuan tersebut agak longgar ditampilkan oleh pihak pendakwa. Sebab itulah Anwar dibebaskan.

Jadi, bagaimanakah rakyat Malaysia mahu berhenti mengaitkan Anwar dengan kes liwat tersebut sedangkan Anwar sendiri tak ‘berkerjasama’ sepenuhnya dengan mahkamah bagi membuktikan dia tak bersalah?

Dan kenapa Nik Aziz tak bercerita mengenai trauma yang dihadapi oleh mangsa Anwar iaitu Saiful Bukhari? Dapatkah Nik Aziz bayangkan, perasaan anak muda seperti Saiful yang menjadi mangsa kerakusan nafsu serakah seorang manusia yang bercita-cita menjadi Perdana Menteri Malaysia?

Jika Nik Aziz simpati kepada Anwar yang kononnya dimaki hamun sepanjang bertahun-tahun lamanya, dimana pula simpati Nik Aziz terhadap Saiful Bukhari yang menjadi mangsa kejian serta carut marut setiap hari oleh Pakatan pembangkang?

Mungkin Islam yang dipelajari oleh Nik Aziz hanya menuntut supaya membela rakan serta kroni sahaja. Apakah Islam Nik Aziz tak mengajar supaya berlaku adil dan tak memihak kepada mana-mana pihak didalam membuat sebarang tindakan?

Jika Nik Aziz mahukan rakyat Malaysia berhenti dari mengutuk perbuatan tak bermoral Anwar Ibrahim, Nik Aziz juga sebenarnya harus mempertahankan hak serta maruah Saiful Bukhari Azlan. Nik Aziz harus sedar, bukan Anwar seorang sahaja yang mempunyai maruah.

Kelakuan Nik Aziz ini sekaligus membuktikan kepada seluruh rakyat bahawa PAS memang hanya menjadi balaci kepada Anwar. Benarlah kata orang bahawa PAS selama ini hanya tukang cuci najis dan kekotoran didalam Pakatan.

Kalau diceramah-ceramah Pakatan, kita boleh lihat Unit Amal PAS jadi tukang jaga parking dan tukang sapu sampah. Dikalangan pemimpin atasan PAS pula, tugas mereka hanya tertumpu pada mencuci ‘punggung’ Anwar dan taiko-taiko DAP. Memang memalukan!!!

19 thoughts on “Nik Aziz hanya kira maruah Anwar.., bagaimana dengan maruah Saiful?

  • January 16, 2012 at 11:41 PM
    Permalink

    petikan bodoh! sebelum saiful membuat laporan polis sudah bertemu najib di putrajaya ,masa tu najib masih TPM! apakah tujuan pertemuan itu tiada pihak dapat menjelaskan!saya harap penulis dapat menjelaskan!

    Reply
    • January 17, 2012 at 10:56 AM
      Permalink

      yg ko mental sgt saiful dpt jumpa Najib tu apesal? kesalahan dlm akt amana seorang rakyat bertemu dgn pemimpinya?

      yg korang duk jilat Anu-war Israel tu boleh pulak? org lain nk jmpa pemimpin UMNO xboleh? byk bodoh punya balaci!

      lantak die lah nk jumpa Najib.. hak dia! kena ainaya dgn Anu-war. So kalau jmpe org yg bwh2 ni Anu-war laknat tu akan cantas awl2..bagus dan bijak!

      Reply
  • January 16, 2012 at 11:45 PM
    Permalink

    perasaan saiful???????? sudah mendapat berjuta-juta ringgit siapa nak bersempati dengan saiful ni hahahahahhaahah! hanya orang umno yang tak berotak saja percaya saiful ni! dan 3 tahun bersembuyi sana-sini tak payah kerja tapi masih mampu menerus hidup faham-fahamlah!

    Reply
    • January 17, 2012 at 10:58 AM
      Permalink

      org UNMO yg simpati dgn Saiful atau org PR yg dilembukan oelh Anu-war??

      ngok oiii aku rase org UMNO xde plak trun buat demo, menggila atas jalan krn Saiful.

      Yg jd lembu dan khinzir Anu-war tu aku rasa beribu lah kan.. so siapa yg bodoh skrg? org UMNO nk Saiful terbela sbb Anu-war diketahui sifat sial dan songsangya sejak di MCKK lagi..

      ko nk test ke ngok?

      Reply
    • January 17, 2012 at 11:40 AM
      Permalink

      saya tak fikir perjuangan saiful bersandarkan kepada wang ringgit atau kebendaan, sebaliknya saya melihat saiful ikhlas dalam menghitung nasib dirinya, saya petik kata saiful, “andai dicabut nyawa saya sudah tidak berhutang kebenara dengan sesiapa lagi”… Umat Islam percaya kepada akhirat dan Balasan Allah SWT, sumpah laknat sudah cukup untuk membuktikan keikhlasan dan taubat Saiful… hanya yang buta mata dan buta hati gagal mendapat hidayah dari Allah SWT, atas sebab itu masih ramai yang bersungguh-sungguh melempar tohmahan dan fitnah terhadap diri saiful, saya percaya anda masih waras untuk menilai sendiri dan sekiranya anda seorang Islam yang sejati (Bukan Selam ya), siapakah yang lebih anda percayai? Allah SWT dan janjiNYA (dimana saiful telah sandarkan kekuatan dan taubatnya) ataupun manusia yang bernama Anwar? Allahuakbar, semoga Allah SWT sentiasa merahmati Saiful dan kita semua….

      Reply
      • January 17, 2012 at 12:15 PM
        Permalink

        Isya Allah AMINN! Terbaek!!

        Reply
  • January 16, 2012 at 11:50 PM
    Permalink

    lagi satu ,saiful yang diliwat ini masih mampu menjalin hubungan cinta dengan seorang pendakwahraya! hahahahahahah hebatkan saiful ini! hanya orang umno yang sukakan saiful ini!

    Reply
    • January 17, 2012 at 12:02 AM
      Permalink

      Hang betoi betoi jin afred asyik bercakap tak dak alasan konkrit semua pakai godam macam Anwaq tibai pungkok jantan jambu. Bila kena tuduh baru kelam kelibut buat rally seluruh negara kata ia kena fitnah dan dan konspirasi UMNO di belakang tabir kunun…

      Reply
      • January 17, 2012 at 11:02 AM
        Permalink

        balaci2 NAu-war skrg tgh gelabah..sbb isu byk tidak menyebelahi PR-PKR PAS atau DAPig.

        signal arahan menjilat diteruskan wpun Anu-war dibebaskan.. itu resam pencacai2 Anu-war yg sukakan isu dan huru hara.

        So, skrg ni kita nk tgk PAS akan lebur dgn kejahatan Anu-warista.. kambing2 yg bakal disembelih Anu-warista dikatan berbilang2 jugak..

        Insya Allah kita tunggu.. Tuhan Maha Berkuas.. PAS pn banyak melacorkan agama..so mereka akan dirosakan oleh syaitan dr kalangan mereka jugak (Anu-war geng)

        Reply
    • January 17, 2012 at 11:45 AM
      Permalink

      adakah pendakwaraya itu seorang wanita yang halal dinikahi oleh saiful? jika iya maka saya tak kisah, asalkan telah dinikahi dengan halal,

      berbalik kepada anwar yang terus-terusan ‘membelek songsang’ lelaki yang DIHARAMKAN untuk dilampiskan syahwatnya, dan juga perempuan yang HARAM kerana bukan isterinya yang sah…. hmmmm, apakah pendapat tony gunawan?

      Reply
      • January 17, 2012 at 12:16 PM
        Permalink

        China doll-imported.. bukan Islam lagi..dilempiasnya mcm Khinzir dlm kandang.. sgtlah jijik!

        Reply
  • January 17, 2012 at 12:04 AM
    Permalink

    Pok Nik ni dah betoi betoi mamai dan nyanyuk,patut di tendang keluaq dari pejabat MB Kelantan…

    Reply
  • January 17, 2012 at 1:54 AM
    Permalink

    Allah dah pulangkan apa yg Nik Aziz kutuk Tun M. Tun M masih ‘hendsem’ dan sihat tapi Nik Aziz dah ‘kuyu’ dan ‘layu’. jangan suka maki hamun orang tapi tu yg Nik Aziz praktikkan. Ulama2 Islam dahulu tak pun cakap merapu tapi Nik Aziz ni specis ‘ular-mark’. kaki ngular lah tu bingai…..

    Reply
    • January 17, 2012 at 12:21 PM
      Permalink

      soheh tuan, sy pun byk berfikri mcm tu cuma tktercatat je..

      kalaudihisab balik paper HARAMKAH keluaran sblm thn 2000, Ya Allah berjabu2 mereka maki kutuk Tun M, kasihan Tun dicaci fizikal, hidung, mulut (semua itu ciptaan Allah mereka HINA..) ..dgn gelaran2 spt Mahfiraun, Mahazlim, Mamak kutty

      Skrg sekularisme, pluralisme,kecelaruan Islam melanda PAS semula dgn N.Ajis bercakap spt org tidak ada Akidah lg.. merapu, tidak konsisten, wajah yg bermasalah, dgn cepat panas baran dak maki hamn org lain..

      mungkin kehinaan Allah akan dtg lg byk buatnya..

      Reply
      • January 17, 2012 at 11:03 PM
        Permalink

        Balasan dan kebenaran yg nak ditunjukkan oleh Allah sebelum ularmak kelentong and hipokrit ni padam for good…itulah dok maki, hina and fitnah org sana sini..sekarang dapat balik kat dia sendiri…

        Reply
  • January 17, 2012 at 3:13 AM
    Permalink

    Perasaan orang kena tibai pungkok memang naya…tony hang ni sokong anwar ada apa-apa ka…macam adik dgn abang je…Sabaq la abang tony

    Reply
    • January 17, 2012 at 11:04 AM
      Permalink

      Tony tu anjing upahan PKR, stail diorng lain skit dr bujuk upahan PAS..
      anjing PKR xde halal haram..janji Anu-war mesji dijilat dan julang wpun tergadai ‘depan dan belakang’..

      hahaha kasihan2 balaci2 mereka.. demi sesuap mulut dr sumber haram!

      Reply
  • January 19, 2012 at 10:28 AM
    Permalink

    Macam iblis pun ada aku tengok muka Nik Najis babi dalam gambar kat atas tu.

    Reply
  • March 6, 2013 at 3:44 AM
    Permalink

    Ooooosalah la maki hamun tun m eh,,,pndai berbicara tp tak pandai menilai,,sye nk minta pandangan,,kite letak tepi dulu hal politik ok…ape hukumnye seseorang tokoh pemimpin itu menolak hukum Allah S.W.T dan menghina Nabi Muhammad S.A.W..? sila bg penjelasan jika anda seorang muslim…

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.