Paper Australia Lagi, Rosmah Lagi, Tak Bosan Ke?

Macam-macam perangai betul orang pembangkang dan portal berita belaannya.  Puncanya tak puas hati 2 perkara – kes Anwar dipohon untuk rayuan ke peringkat lebih tinggi dan Karpal Singh diarah membela diri oleh Mahkamah Rayuan kerana menghina Sultan Perak pada 2009 (walaupun dibebaskan oleh Mahkamah Tinggi).

Justeru, nama Datin Sri Rosmah sekali lagi dijadikan bahan oleh MalaysiaKini (portal berita belaan pembangkang) kononnya berbelanja mewah di Australia baru-baru ini.  Akalnya, untuk mencuit Datuk Seri Najib, kononnya Najib macam suami lain yang akan melatah bila maruah isterinya dipersendakan.

Ini bukan kali pertama membabitkan modus operandi sama – paper Australia, Rosmah shopping sakan.  Ia pernah berlaku dulu semasa mesyuarat Ketua-Ketua kerajaan Komanwel (CHOGM) berlangsung Australia dimana Datin Sri dituduh berbelanja sekian ratus ribu ringgit bersama anak perempuannya oleh sebuah akhbar Australia.

Akhirnya terbukti pun perkara itu tidak benar bila akhbar itu sendiri meminta maaf kepada Najib dan isteri.

Tapi ada ke sekelumit permohonan maaf oleh puak-puak ini kepada Najib dan isteri?  Haram takde, tapi dalam masa yang sama mereka juga orang yang menjaja kesana sini sebagai lebih islamik dari orang lain.

Percayalah, penulis tahu Najib bukan orang begitu.  Jangan tanya macam mana penulis tahu tapi percayalah penulis tiada ada sebab untuk berbohong mengenai perwatakan Najib dan isteri.  Mereka adalah orang baik-baik yang tidak mudah melatah dengan tohmahan sedemikian.

Malah kalau tak keterlaluan penulis katakan Rosmah sendiri sudah lali dengan segala tohmahan yang dilemparkannya.  Najib pula ada tahap kesabaran yang terlalu tinggi sehinggakan peliwat macam Anwar yang punya kulit biawak pun tidak terlawan dengan kesabaran Najib.

Pernah satu ketika Anwar hilang sabar bila diaju soalan bertalu-talu dalam soal skandal video seksnya dengan pelacur China.  Najib?  Bila yang kita ada lihat beliau hilang sabar bila isterinya difitnah pembangkang?

Macam-macam perkara buruk Anwar pernah labelkan pada Datuk Sri Najib dan Datin Sri Rosmah.  Dari pengkhalwat, penzina dan pembunuh, apa sahaja yang Anwar tak pernah label kepada kedua orang yang baik-baik ini.

Pada balaci, Anwar mungkin kelihatan baik kerana pelihara isteri dan anaknya bertudung tapi kalau harap bertudung saja sedangkan mulut lancar mengata dan menipu orang buat apa?  Contoh jam Omega.  Sehingga kini masih tidak ditunjukkan walaupun dakwanya ada dalam simpanan di rumah dan sidang akhbar yang mengatakan jam tersebut ada dalam simpanan pun diadakan di rumah itu sendiri!!

Rosmah mungkin dapat dosa tak bertudung tapi Anwar, isteri dan anaknya dapat dosa berbohong dan memfitnah orang, itu lagi haru.

Penulis percaya, dakwaan terbaru ini satu lagi fitnah pembangkang yang membayar akhbar Australia untuk menyiarkan berita tersebut.  Tak payah tanya bukti, macamlah akhbar Australia itu ada kemukakan bukti pun untuk menuduh Rosmah.

Hanya kerana waktu ini musim cuti perayaan, pembangkang boleh main habis-habisan sementara menunggu penjelasan rasmi dari pejabat Perdana Menteri.  Tapi percayalah, selepas jawapan disediakan semua mulut yang rancak mengata ini akan sekali lagi terdiam – sekali lagi.

Adamyan

Hidup mesti berprinsip

190 thoughts on “Paper Australia Lagi, Rosmah Lagi, Tak Bosan Ke?

  • January 22, 2012 at 8:32 PM
    Permalink

    najib sudah kahwin banyak kali jadi dia ada berapa bini? rosmah bini ke berapa?

    Reply
    • January 22, 2012 at 8:53 PM
      Permalink

      ntah, aku tak heran asalkan nikah halal…. ngko plak ada berapa bini? orang-orang pembangkang berapa ramai yang berbini extra samada sah taraf atau yang tak sah taraf, lagi haru, yang balun ‘kaum sejenis’ ?

      Reply
      • January 23, 2012 at 7:38 AM
        Permalink

        najib ada banyak bini pun tapi selera dia tetap pada kaum hawa.anwar depan bantai belakang balun….binatang takde akal pun kenal mana jantan & betina

        Reply
    • January 22, 2012 at 9:11 PM
      Permalink

      Kahwin beberapa kali seharusnya tak beri apa apa masaalah, samada pada diri mereka atau orang lain.

      Yang jadi masaalah kalau sering tertinggal air mani dalam buntut orang. Air yang hina.

      Yang jadi masaalah lagi kalau perlakuan seks sendiri dapat jadi tontonan semua manusia termasok anak bini sendiri. Seks diluar ikatan perkahwinan. Seks sama pelacur.

      Alang kah hina dan low class nya manusia serupa ini.

      Reply
      • January 22, 2012 at 10:40 PM
        Permalink

        itu saifool kata air mani tertingal dalam bontot nya…. makahmah kata tak ada…

        sepatut nya ……… air mani najib dalam bontot sayafool….

        Reply
        • January 22, 2012 at 11:21 PM
          Permalink

          Air mani Anwar lg bersepah2..kat bontot laki..kat puki betina lg la bnyk..ko tanye la kak jijah tu..heheh

          Reply
          • January 23, 2012 at 12:07 AM
            Permalink

            sudah2 la fitnah c4..jadilah hamba Allah yg beriman..

          • January 23, 2012 at 5:43 AM
            Permalink

            teruk sgtlah perangai C4 ni..
            dia xpikir ke, dia just bg credit burukje pd PR..useless..

          • January 23, 2012 at 7:04 PM
            Permalink

            macam pemimpin umno juga lah ,….. air mani bersepah2 kat penyanyi lah kat amah lah , kat perempuan bar lah…

          • January 23, 2012 at 7:10 PM
            Permalink

            aku tak peduli yang penting bagi aku ….aku tak boleh tengok muka babi laki bini….. najib dengan rosmah, rais yatim dengan maznah ….

            muka babi empat ekor ni memang aku meluat-luat ….

          • January 26, 2012 at 10:37 PM
            Permalink

            berdosa lah ko bertimbun2..membenci seseorang tanpa sbb syarak..
            suka hati ko lah..tp aku takut apa.. di zaman2 akhir dgn kiamat ni.. Allah cpt membalas perbuatan2 buruk seseorng..

            ditakuti ko xsempat nk bertaubat..menggila xtentu pasal maki mencarut..fitnah.. berat tu.. (lainlah kalau ko bukan Islam…confirmdh bahan bakar api nereka..)

        • January 23, 2012 at 7:41 AM
          Permalink

          c4 hujah orang ketagih store kunyit….

          Reply
          • January 25, 2012 at 1:07 PM
            Permalink

            org yg hang benci tu haram tak kenal hang pun

        • January 23, 2012 at 9:23 AM
          Permalink

          air mani anuwar ada kat bontot bapa kau

          Reply
          • January 23, 2012 at 7:05 PM
            Permalink

            ya ke aku ingat kat mulut mak kau ….

          • January 23, 2012 at 10:47 PM
            Permalink

            ASTAGHFIRULLAHALADZIM..
            C4..teruknya sakit otak ko..

          • January 25, 2012 at 9:41 PM
            Permalink

            kita dah nampak siapa c4 yg sebenarnyakan kwn2….KAKI hipokiRIT SEMALAYSIA…JAP TUNJUK ALIM mcm Ustaz JAP JADI KAKI fITNAH ala SiNuar.dan sekarang dah jadi KAKI MAKI HAMUN mcm Pok Nik…bawa2 lah BERTOBAT c4……

          • January 26, 2012 at 10:40 PM
            Permalink

            sbbtulah WAJIB kita menentang gerakan mereka-gerakan sesat Paksi Kejahatan-PR.
            apalah baiknya dr UMNO dgn sifat jahat dan sakit jiwa mcm ni..

            kalau dibayar aku RM100 juta pn tkkn sanggup aku hidup sakit jiwa just nk jd balaci puak2 sesat ni!

            nilai ketenangan dan keberkatan dr Allah Ta’ala tiada nilainya dgn mana2 harta atau wang ringgit…

    • January 22, 2012 at 10:19 PM
      Permalink

      Ala baru bini kedua pun belum sampai cukup kuota 4 tak semacam Hadi Awang tu ha…!!!!

      Reply
      • January 23, 2012 at 12:26 PM
        Permalink

        hadi kawin dua pun apa salah kalau secara halal….. bukan macam najib berkhalwat dengan penyanyi tempat kat port dickson…

        Reply
        • January 23, 2012 at 3:46 PM
          Permalink

          Eeeeee….ada video besi tak masa Najib berkhalwat tu…..nak gak tengok….jangan lupa bawak 4 saksi….kah…kah…kah….

          Reply
    • January 22, 2012 at 10:37 PM
      Permalink

      tu yang halal …. yang haram berapa ekor dah bini najib ?????

      Reply
      • January 22, 2012 at 11:13 PM
        Permalink

        Itu keje Anwar penjubor pemimpin kesayangan koran..pastu madu dia Azmin..kehkehkeh

        Reply
      • January 22, 2012 at 11:21 PM
        Permalink

        bini najib halal….tapi tak berzina sampai buat video clip….yg tu mcm mana ? itu lagi haram….bodoh la kau ni…tak pandai compare ke…..si anu-war main bontot + berzina main china doll….semua ada bukti……yg kau tuduh najib ni ada ke bukti….

        Reply
        • January 23, 2012 at 12:27 PM
          Permalink

          buktikan kan kat mahkahmah …… kenapa tak buat ….

          Reply
          • January 23, 2012 at 3:48 PM
            Permalink

            Nak buktikan kat mahkamah dunia ke atau mahkamah akhirat…..Emmmm…omegay mane….kah…kah…kah…..

          • January 23, 2012 at 3:56 PM
            Permalink

            cmna nak buktikan kat mahkamah ek..besi tak laku..tak relevan..nak secara ‘life’ baru relevan kot..hehe

      • January 23, 2012 at 2:44 AM
        Permalink

        jgn dok hangkut bini org kat otel sudah…ada sekoq tu dlm kretapi pun jadi gak….emmmm..

        Reply
      • January 23, 2012 at 11:05 AM
        Permalink

        kalau hang ada bukti tolong bagitau kami,nak tahu sangat kami di kmu ni.

        Reply
    • January 23, 2012 at 5:23 AM
      Permalink

      Kalau kena tangkap khalwat dgn bini org di Hotel negeri serambi Mukah?
      jijik bukan?

      Abe Komunies..

      Reply
      • January 23, 2012 at 9:04 AM
        Permalink

        aku bab2 sedap nye puki malas nak komen ngn org pas…

        diorang alim2…main dalam selimut..ikut sunnah…org lain buat sume haram….diaorang buat sume betull….dari dulu…..

        padahal depan aku slalu aku tgk org2 tua PAS menjadikan tetek ngn bontot pompuan depan diorang sbg subjek berbual..padahal perempuan tu dah baya anak diorang..malu laa…..tapi nak ckp mcmtue kat diorang…1st kuar mesti maki and ckp najib mahathir salah.,….maleh aku

        Reply
      • January 23, 2012 at 7:47 PM
        Permalink

        jgn dok lupa kes adun PAS selising ngan bini org. seluruh kampung tahu citer tu. Cuba tanya org kampung selising, bukit abal, seligi, banggol pak esah, berangan, lepah, bukit merbau, alor hijau.

        Reply
  • January 22, 2012 at 8:51 PM
    Permalink

    aljuburi dah berapa kali sontot bontot orang dengan lubang pompuan bukan muhrim ?? hehehe

    Reply
    • January 22, 2012 at 8:58 PM
      Permalink

      yang terkeluar di public pun tak terkira, camner nak kira yang ‘tertutup’?

      Reply
  • January 22, 2012 at 8:53 PM
    Permalink

    Tony…, ayah kau dah kahwin berapa kali. Omak kau dah kahwin berapa kali dan kau pulak anak yang keberapa dari bini yang ke berapa dari ayah kau. Kau kono check DNA tuh!!!. Asyik nak mengawan jer…

    Reply
  • January 22, 2012 at 10:03 PM
    Permalink

    Apa nak heran pemikiran para penyokong Pakatan Rakyat telah diliwat oleh Anwar Ibrahim pasal itulah mereka sudah tidak boleh membezakan mana yang betul mana yang salah, janji memihak Anwar Ibrahim semua betul kalau tidak memihak Anwar Ibrahim semua salah kononnya semua menjadi alat UMNO –daripada Polis, Mahkamah, Tentera, Pendakwaraya, Raja-Raja Melayu, hatta pemimpin mereka sendiri yang secara terbuka mengecam Anwar Ibrahim seperti Hassan Ali pun mereka akan singkir. Bai jual roti atau mamak jual cendol/rojak pun akan dianggap sebagai alat UMNO jika tidak menyokong Anwar Ibrahim. Ketaksuban yang melampau terhadap seseorang pemimpin sebeginilah yang akan melahirkan kepimpinan bersifat diktaktor yang berselindung di sebalik slogan demokrasi dan kebebasan bersuara. Hanya dia yang boleh merayu banyak kali pada mahkamah manakala pihak lain yang melawannya tidak berhak merayu. Dia dan puak-puak yang menyokongnya sahaja berhak untuk mendapat keadilan manakala pihak yang tidak sehaluan dengannya tidak berhak mendapat keadilan.Sama-sama lah kita berdoa kepada Allah semoga membuka mata hati para penyokong tegarnya agar berfikir secara waras dan rasional.

    Reply
    • January 22, 2012 at 10:36 PM
      Permalink

      macam anjing2 UMNO juga …. apa yg rosmah buat semua betul…..

      Reply
      • January 22, 2012 at 11:14 PM
        Permalink

        ko lg la mcm babi..main sondol je betul disondol salah lg la disondol2..samdol punya dol..

        Reply
      • January 23, 2012 at 12:09 AM
        Permalink

        yang aku tau anjing pondan ada sekor je..c4..menyalak je pandai tp tak dak gigi..he..he..

        Reply
        • January 23, 2012 at 12:20 PM
          Permalink

          tak ada gigi pun berjaya juga menyakitkan hati anjing2 UMNO….sampai kau org marah kat aku …..

          Reply
          • January 23, 2012 at 3:49 PM
            Permalink

            Marah….warghhhh kah…kah…kah…..kami terhibur dengan kebodohan kau kat sini C4….

          • January 23, 2012 at 10:55 PM
            Permalink

            ha..ha..harapan aku makin ramai anjing pondan mcm c4 dlm pakatan haram..

      • January 23, 2012 at 4:08 AM
        Permalink

        x baik gelar anjing. kalau org tu beriman, x kan kuarkan kata2 kesat. itu lah,ikut lagi pas songsang tu.bodoh

        Reply
        • January 23, 2012 at 12:21 PM
          Permalink

          anjing tu seekor binatang yang taat dengan tuan nya ….. macam ahli2 UMNO…. bila najib atau rosmah cakap merapu pun kau orang bersetuju…. betul tak ….

          Reply
          • January 23, 2012 at 3:50 PM
            Permalink

            Ooooo…anjing….jadi ko mengaku yang ko ni anjing ye….kah…kah…kah…..jadi anjing suruhan DAP ke C4….

          • January 23, 2012 at 7:26 PM
            Permalink

            aku menulis disini bukan atas suruhan sapa2 …..

          • January 23, 2012 at 7:28 PM
            Permalink

            najib dan rosmah akan lari keluar negara …. kalau BN kalah …

            tal jadi masalah …. kita etradesikan

          • January 26, 2012 at 11:15 PM
            Permalink

            aku rasa Nuar yg akan lari dulu ke luar negara (negara2 yg gay) tinggalkan pecacai2 ngok mcm ko ni jd anjing suruhan..

            belum apa2 pn sudah lari ke sana ke mari.. reka cipta cerita bohong..tulang belakang rosaklah.. arsenik lah.. Dr Jerman lah.. ke Autralia, ke USA.. kutuk negara sendiri.. org mcm Nuar nilah pengecut, pembelot dn bakal lari ke luar..

      • January 23, 2012 at 5:26 AM
        Permalink

        C4 anjing ni kalau bab Najib-Rosmah dia mesti akan meroyan..

        kalau entry lain die xlyn sgt..

        mmg tugasan ko oleh ketua anjing ko cmtu ke C4?

        bape chrages/ penjilatan ni?
        mesti lumayan kot sbb high profile ekk

        Reply
        • January 23, 2012 at 12:22 PM
          Permalink

          memang aku meroyan dengan rosmah dengan najib….. aku nak lihat mereka tu tersungkur pada PRU 13 ni….

          Reply
          • January 23, 2012 at 3:51 PM
            Permalink

            Tersungkur dan lari ke kedutaan turki tu lagi hina C4…..kah…kah…kah….

        • January 23, 2012 at 7:15 PM
          Permalink

          dapat cium cicin 24 juta jea….

          lepas tu jilat puki rosmah ….

          Reply
          • January 23, 2012 at 7:53 PM
            Permalink

            aku rasa elok rosmah saman jer mamat c4 ni. kena sama macam blogger kes rais yatim tu baru la menangis mintak kurang. Kena rm300k papa kedana sampai kemampus la kau. baru tahu langit tu tinggi ke rendah. Kau ingat nuar aljubiri kau nak tolong bayar ker… hahahhahaha bodoh betul la kau ni.

        • January 26, 2012 at 10:41 PM
          Permalink

          ko meroyan mereke tersungkur?
          betul ke calculation ko tu?
          aku takut ko dgn Pakatan Rosak tu yg tersungkur dan LEBUR..

          jgn lawan takdir Tuhan bro..

          Reply
    • January 23, 2012 at 11:49 AM
      Permalink

      Sdr Wong, Apa yang kita boleh tafsirkan mereka semua ini tidor dengan perkara hina, perbuatan hina dan bangun semula pun bernafas dengan udara hina.

      Dengan santapan kehinaan dan makan benda hina mereka tak berapa boleh nak fikirkan benda yang elok, jauh sekali untuk bersyukur.

      Mereka rasa mereka tak perlu untuk bersyukur dengan kemakmoran, keamanan dan kesejahteraan yang mereka nikmati saban hari.

      Cacai ini semua species mereka species katak yang hidupnya dibawa tempurung kecil. Mereka perlu dibawa menjengok dinegara jiran tak payah pergi jauh. Pegi KeIndon, Siam, Myanmar , Vietnam, Philippines. Pergi sekejap lihat dan balik mereka akan dapati betapa makmurnya kita dibanding mereka disana. Dari situ pasti akan terbit rasa syukur atau sekurang kurang nya niat untuk bersyukur.

      Bila bersyukur mereka akan rasa betapa ruginya berniat membakar jambatan. Maka tak ada lah niat himpun bersih 3.0 ke 4.0 ke. Kerana yang pasti himpunan begitu niat cuma satu, merosakan apa yang ada terbina selama ini.

      Reply
  • January 22, 2012 at 10:24 PM
    Permalink

    Tidak menutup rambut tak jadi dosa pun asai kan menutup aurat pada bahagian yang bole menaik kan syahwat laki laki,tapi dok selalu memfitnah sakan terhadap orang lain dosa nya tak terampun kalo tak mau tobat.

    Reply
    • January 22, 2012 at 10:35 PM
      Permalink

      ” Tidak menutup rambut tak jadi dosa pun
      ” bagi ayat al quran atau hadis nya ????

      Reply
      • January 22, 2012 at 11:24 PM
        Permalink

        tanya la kau punya Ularmak n.jis tu…mcm mana ? ada ke hadis…comfirm ada punya berjela2 keluar….tapi bila puak2 harami korang buat….keluar jugak hadis menyokong walaupun tak betul….semata2 nak backup puak harami ni….

        Reply
        • January 23, 2012 at 7:47 AM
          Permalink

          N.Jis bukan ulamak…tapi Pu….ak

          Reply
        • January 23, 2012 at 11:51 AM
          Permalink

          apa pulak nak tanya nik aziz ,….. bukan ke anjing UMNO bangKano yang cakap…. BODOH taraf lembu lah kau orang ni….

          Reply
      • January 23, 2012 at 12:09 AM
        Permalink

        c4..ko percaya ke al quran dan hadis?

        Reply
        • January 23, 2012 at 5:33 AM
          Permalink

          entah2 dia ni Solat pn x..
          ataupn dia ni menyamar sbg org Islam..nth2 paria xpn komunis

          Reply
          • January 23, 2012 at 12:24 PM
            Permalink

            mana kau tahu ????

          • January 24, 2012 at 11:06 PM
            Permalink

            tanya imam Umno la senang… rambut tu aurat wanita ke tidak IMAM? Ada tak ayat Quran yg. perintah tutup rambut?

      • January 23, 2012 at 9:32 AM
        Permalink

        C4…YG HANG MERAPU-MEROYAN PASAL ROSMAH
        TAK PAKAI TUDONG APAHAL…
        ITU NAJIB PUNYA HAL-LAH
        YG HANG MERAPU-MEROYAN APAHAL

        Reply
        • January 23, 2012 at 12:08 PM
          Permalink

          bukang aku yg sebut …. pencacai UMNO bangkano yang sebut …..

          Reply
          • January 23, 2012 at 7:56 PM
            Permalink

            macam ner kau tahu bangkano tu org umno? ada bukti? aku rasa kau yg guna nama bangkano buat fitnah. tapi semua tu besi mana boleh pakai.

      • January 23, 2012 at 10:40 AM
        Permalink

        Tutup rambut bukan wajib. yang wajib tutup aurat. Kena faham apa itu aurat kepada seorang wanita. Tumit perempuan pun aurat.

        Reply
        • January 25, 2012 at 1:42 AM
          Permalink

          rambut wanita bukan aurat wanita ke???

          kau ni seangkatan dengan astora jabat lah …. bagus…tahniah ….. astora jabat telah berjaya mendidik pengikutnya

          Reply
          • January 26, 2012 at 10:47 PM
            Permalink

            mgkin maksud bro tu ‘tutup rambut’..
            kalau pakai seledang nampak jambul tu tutup rambut..tp BELUM DIKIRA TUTUP AURAT!

            bab hukum bukan kita nk membela sesiapa..yg salah tetap salah..selagi tk tutup AURAT..hukumnya HARAM..

            tpi tkbermakna kalau sesorg itu tk tutup aurat..jd LESEN pula pd kita utk buat jahat lain.. dosa AURAT itu dia dgn TUHAN..tp dosa fitnah melibatkan ampunan manusia..

            dosa memperskutukan Allah..spt membenarkan Allah tu dikangsi..itu dosa yg TIDAK DIAMPUN ALLAH..SYIRIK KUBRA!

            tp tk bermakna kalau seseorg tu tk tutup AURAT..amalannya ditolak Allah.. dia berdosa dlm bab aurat..tp bab2 lain Allah Yang Punya Kuasa untuk beri RAHMAT-NYA..mungkin Hidayah-NYA akan sampai juga atas amalan2 lain yg akhirnya dia akan menutup AURAT.

            jd jgn jadikan alasan AURAT utk timbus isu2 berat lain..Islam itu JELAS.

    • January 23, 2012 at 12:00 AM
      Permalink

      Jangan ubah hukum Allah bro… hidup d dunia sementara. Tak guna pertahankan orang yg. langgar hukum Allah.

      Reply
      • January 23, 2012 at 12:11 AM
        Permalink

        betul2.. sepatutnya org mcm hassan ali kita kena pertahankan..kerana dia mempertahankan hukum allah.. tp kenapa pas pis pus buang dia?

        Reply
        • January 23, 2012 at 12:19 AM
          Permalink

          Peminpin2 PASPISPUS lg la banyak memesongkan aqidah..lg laknat..yg betul dibuangnya..bongok

          Reply
          • January 23, 2012 at 12:10 PM
            Permalink

            cuba jelaskan bagaimana memesung akidah umat iskam yg PAS telah lakukan ????

          • January 23, 2012 at 7:25 PM
            Permalink

            kenapa baru hari ini UMNO nak cakap soal perpaduan….sebab banyak kerusi hilang ke?? selepas PRU 2008 ….

            dulu masa PAS tinggal 2 kerusi tak pulak nak ajak PAS perpaduan….

            perpaduan dengan UMNO umpama melepaskan anjing tersepit

          • January 26, 2012 at 10:49 PM
            Permalink

            xpyh soal lah kenapa skrg..lebib baik berubah dr tidak berubah..atau berubah lebih sesat..
            yg penting MAHU BERUBAH..
            yg disoal skrg kenapa Islam wajibkan bersatu tapi kita pula mahu berpecah?

          • April 6, 2012 at 2:14 AM
            Permalink

            pemimpin mempunyai tanggungjawab yg besar.. kenapa ramai org nak jd pemimpin kalau bukan kerana ada harta… mungkin ada yg nak jd pemimpin utk mencegah kemungkaran… yang pasti kebanyakan pemimpin banyak harta

        • January 23, 2012 at 1:10 AM
          Permalink

          bodoh punya bujuk..ha jawablah si jebat tanya tu…aloo lu tak malu ke..cakap macam bagus tapi munafik…setakat pakai serban and jubah tapi hati hitam macam longkang chow kit..aku cadangkan lu berenti jadi manusia..lu jadi babi lagi mulia..

          Reply
        • January 23, 2012 at 11:53 AM
          Permalink

          sebab dia sedang dibeli oleh UMNO….. biasa lah UMNO “membeli dan merampas” adalah kerja mereka …….

          Najib pun sanggup “membeli dan merampas” BINI ORANG ….. Perdana menteri yang ada kelas langsung …. bertaraf longkang ….

          Reply
          • January 23, 2012 at 3:56 PM
            Permalink

            Alaaaa…dah sah ko nak pertikai kan apa….lebih baik dari ustaz PAs main kat keretapi tu….alaaaa…bodo la lu ni….

          • January 23, 2012 at 4:04 PM
            Permalink

            Tuhan dah bg petunjuk kat HA tu..ko sorg je C4 yg makhluk JAHIL..

        • January 24, 2012 at 11:02 PM
          Permalink

          HA dipecat sebab tak ikut disiplin parti, bukan sebab pertahankan aqidah. Dah beberapa kali bagi amaran, tapi tuntuk hebat minta d pecat. TGNA dah nasihat jangan mengadu pada Utusan dan TV3. Tapi dia rasa dia hebat… so tanggung la. Itupun PAS bagi peluang merayu, masih tak sedar diri. Jadi ni kerja dia dengan tuhan la… dalam Islam d ajar TAAT pada pemimpin selagi tak suruh buat larangan Allah.

          Reply
        • January 25, 2012 at 1:43 AM
          Permalink

          kalau kau tak tahu jangan nak memberi komen lah ….. pucuk pempinan PAS tahu apa yang dia buat ….

          macam UMNO buang sikontot Isa samad lah ….

          Reply
      • January 23, 2012 at 2:38 AM
        Permalink

        khawarij PAS bg nasihat…..hehehehe…

        sudah la bujuk, hang simpan jea la ilmu yg hang belajaq kat mat sabu syiah tu….tak leh jalan kat sini la bro…

        Reply
      • January 23, 2012 at 5:30 AM
        Permalink

        ha’ah bujuk..selembam2 ko pandai jugak ko bunyi ayat kt atas tu..

        ko kena kuatkan skit ayat ‘nasehat’ tu bg telinga Ajis dan PARASIT2 dajjal PAS blh dengar..

        membela org yang langgar hukum Allah spt khalwat dgn bini org di hotel, khalwat dgn bini org dlm tren keretapi, berzina dgn pelacor, perlakuan kaum Sodom, itu semua tk guna bro.. besar kemurkaan Allah…

        tp kenapa ko masih jilat puak2 ni bro?

        Reply
    • January 23, 2012 at 11:56 AM
      Permalink

      Ye betul sekali. Tutup kepala menampakkan alim. Tapi siang malam duduk berdusta memuja laki yang memang sah mengamal kurafat, dan pengamal perbuatan yang nabi tak mengaku umat. Menipu jam omega menipu segala gala nya.

      Tutup dari atas sampai kekaki pun kalau hati terpesong macam mana. Mereka perlu buat syurga sendiri untuk mereka diami dengan puak puak mereka tak campur orang. Tapi tak pernah pulak kita dengar syurga boleh dibina manusia.

      Reply
      • January 25, 2012 at 1:45 AM
        Permalink

        ….. Mereka perlu buat syurga sendiri untuk mereka diami ….

        sapa yang buat surga sendiri tu ?????

        Reply
    • January 23, 2012 at 3:41 PM
      Permalink

      Kesiannya OKU (Orang Kuat Umno) ni…jahilnya yang sesangat. Patut laaa..

      Reply
      • January 25, 2012 at 1:46 AM
        Permalink

        patut laaaa…. apa …..????

        jadi lembu sharizat ????

        Reply
    • January 25, 2012 at 1:13 PM
      Permalink

      tp c4 naik syahwat kt rosmah tu yg dia hangin tu

      Reply
  • January 22, 2012 at 10:28 PM
    Permalink

    biar najib dan rosmah mampus kali ni ??

    Reply
    • January 22, 2012 at 11:15 PM
      Permalink

      ANWAR yg mampos nti..tak caya ko tggu la..

      Reply
      • January 23, 2012 at 12:12 AM
        Permalink

        aku pulak tunggu ambiga ngan kit siang mampus dulu..

        Reply
        • January 23, 2012 at 2:41 AM
          Permalink

          tup-tup… C4 yg kojol….

          Reply
          • January 23, 2012 at 11:37 AM
            Permalink

            memang pun satu hari aku akan kojol macam kau orang semua

          • January 23, 2012 at 3:57 PM
            Permalink

            Terjun banggunan ye C4….

          • January 23, 2012 at 7:02 PM
            Permalink

            tak payah nak terjun bangunan pun…. kalau allah nak cabut nyawa bila2 masa jea…

          • January 24, 2012 at 1:17 AM
            Permalink

            kalau bole..aku mitak tuhan cabutkan nyawa ko skrng..ko kata bila2 kan..takyah terjun bangunan kan..hehe..ko jgn marah xbaik

          • January 25, 2012 at 1:47 AM
            Permalink

            aku tak marah pun cuma ketawa kecil jea….

    • January 23, 2012 at 5:32 AM
      Permalink

      C4, klau ko mampos nnt.. blh upahkan paria2 yg tgh mabuk samsu/ todi kencingkan atas kubur ko.. mahu x?

      sbg tanda protes lah pd ko..

      Reply
      • January 23, 2012 at 11:38 AM
        Permalink

        bila najib dan rosmah mampus nanti aku nak kencing dan berak dalam mulutnya…

        Reply
        • January 23, 2012 at 4:09 PM
          Permalink

          kalu ko mampos dulu amacam..ramai yg nak buat mcmtu kat ko..hehe bes ni

          Reply
          • January 24, 2012 at 11:01 PM
            Permalink

            betul ckp slamber.. hinanya ko yg hnya tahu maki mencarut mcm org gila..lngsung xde jasa apa2..

            Najib dan Rosmah wpun ko bnci sgt, jasa sgt byk pd rakyat..sama ada nk akui atau tidak je..

          • January 25, 2012 at 1:48 AM
            Permalink

            apa jasa mangkuk dua ekor tu????

          • January 26, 2012 at 10:59 PM
            Permalink

            jasa kepada rakyatlah..
            sbg pemimpin yg ADIL..

            ko xrase lah nikmat baikt tu skrg sbb Allah masih suburkan Malaysia dgn pemimpin yg BAIK..kita kenyang..senang..nk kemana2 pun anytime, xde peluru sesat, xde halangn utk beribadah 24 jam..kerja mcm ad2..cuma kerajinan shj..

            cuba ko bygkn tetiba PM malaysia tarik balik semua dana2 bantuan, pegi sekolah kena bayar yuran, pegi hospital kena bayar setiap sen ubat..kos rawatan, subsisdi semua batal, kesan berantai terhadap semua ini akan menderitakan rakyat..jgn pandng remeh..

            bla ko jatuh sakit..wktu tu barulah ko akan hargai nikmat.. xpyhle pegi jauh2 ke USA ke (wpun USA skrg rakyatnya melarat ramai, kos makanan melambung), ko pegi jenguk Singapuralah.. try pegi duk sana sehari dgn nilai gaji awam di sana… aku yakin ko xkn RINDU sgt2 bumi tercinta ni..

            sbb tu Nabi sunatkan kita bermusafir..byk hikmanhnya..(tp bukan cmm Nuar lah..pegi luar negara buat aktiviti songsang)

            jd PM skrg xbuat dasar yg rakyat menderita..itulah kebaikan…

            Alhamdulillah..

  • January 22, 2012 at 10:33 PM
    Permalink

    “Mereka adalah orang baik-baik yang tidak mudah melatah dengan tohmahan sedemikian.”

    INi lah dasar penjilat UMNO …. membodek rosmah …. dapat lobang puki rosmah ke ????

    sememang nya rakyat malaysia dah muak dan mual dengan rosmah …. akar umbi umno pun ….sudah menyampah dengan rosmah ….

    bila aku tengok TV1 …. laki bini (rais yatim dengan bini) mengampu rosmah ….

    Reply
    • January 22, 2012 at 11:19 PM
      Permalink

      jangn la jeles dgn pemimpin UMNO pulak..ko betulkan la dulu diri ko tu yg tak betul..ko ampu la pemimpin2 korang yg tak betul tu jugak..kalau dah pemimpin tak betul..sah2 la pengampu2 U penjilat2 atau anjing2nya juga gila babi..hehe..kritikal betul korang ye..terdesak lg ke hehe

      Reply
      • January 23, 2012 at 11:39 AM
        Permalink

        aku tak jeles tapi aku nak kedua2 nya jatuh kali ni…. MAMPUS UMNO..MAMPUS NAJIB DAN MAMPUS ROSMAH ….

        Reply
        • January 23, 2012 at 4:14 PM
          Permalink

          hehe..meroyan sakan ko ni c4 ye..kesian korang..makin terdesak korang ye..makin kritikal nampak korang ni..dah takde ape isu nak ckp..sudahnya ckp MAMPOS je…hehe..jahanam..MAMPOS LA koarang..MAMPOS LA Pakatan Haram

          Reply
          • January 25, 2012 at 1:52 AM
            Permalink

            kau dok sebut pakatan haram tu …apa maksud nya haram tu ?????

          • January 26, 2012 at 11:03 PM
            Permalink

            pakatan haram= pakatan yg melakukan aktiviti HARAM (homoseksual, demo haram, rumah urut, pelacoran..)

            Pakatan haram = suka mengharamkan yg halal..dan menghalalkan yg haram..

            Pakatan Haram = pakatan2 parti2 perosak negara yg bergabung secara HARAM-tanpa daftar sah, dan bergabung selepas menang PRU12- menipu rakyat krn bergabung secara HARAM selepas rakya beri mandat..)

            lagi…kwn2 leh tambah ..hehe

    • January 23, 2012 at 12:03 AM
      Permalink

      Yg. paling tak suka dengan Rosmah ni TunM. Dia kata kak Ros belanja mewah sampai rakyat marah, sampai najib susah, sampai UMNO parah dan sampai BN rebah.

      Reply
      • January 23, 2012 at 12:13 AM
        Permalink

        ko tak hitung pulak ramai mana yg tak suka kak jijah omega..bujuk sungguh..

        Reply
        • January 23, 2012 at 12:16 AM
          Permalink

          betul tu bro..org ramai makin menyampah ngan kak jijah..taat kat suami konon tp tak bertempat

          Reply
      • January 23, 2012 at 12:14 AM
        Permalink

        Mana ada rebah..itu imaginasi korang je..hakikatnya UMNO semakin kuat & Pakatan Haram yg akan rebah sebenarnya sbb tu mereka2 isu..

        Reply
        • January 23, 2012 at 11:41 AM
          Permalink

          kepala butuh lah UMNO dan BN makin kuat …. awat terdesak sangat najib nak bagi duit kat rakyat….

          Reply
          • January 23, 2012 at 3:58 PM
            Permalink

            Duit rakyat pun mak bapak ko jugak yang amik….

          • January 24, 2012 at 1:13 AM
            Permalink

            Yesss..!! KEPALA BUTOH C4 dah kuar dah..hehe..pakatan haram makin hancurrrr!!

        • January 24, 2012 at 10:52 PM
          Permalink

          UMNO dah rebah d s’gor dan Kedah. D perak demam tak kebah. Pemimpin mintak PAS berubah, bergabung dgn. pemimpin rasuah. Apakan daya penyokong tak tau susah, sokongan membawa rebah.

          Reply
          • January 26, 2012 at 11:08 PM
            Permalink

            PAS dah tersungkur di Kedah (musuh ostad jijan dlm PAS ramai), di Kelantan (bisa Pok Nik dh abis..sesat agama), di Perak (gara2 Nizar Sarkas menderhaka Sultan, menghina Mufti, dan menjadi balaci Kafir Harbi DAP) dan hancur PAS di Selangor.. pusat kerosakan PAS dan PR bermula di Selangor dgn segala PENCABULAN dan PENGHINAAN terhadap Islam-Melayu-Raja..

            Di negeri2 lain PAS tidak ada upaya lagi lantaran serangan PARASIT2 dlaman PAs diperingklat Pusat yg melumpuhkan sama sekali agenda2 Islam, menajdiakn PAS sekular dan rosak sepenuhnya..

            Insya Allah berkat doa org2 mukmin..PAS akan hancur dan dengan kehinaan (AMINN..AMINN..AMINN YA ALLAH).. bukan sbg dendam poltik..tp atas dasar PENGAJARAN buat umat Islam..jangan sesekali MEMPERDAGANGKAN agama utk tujuan karut..politik..

            Pakatan Rakyat Laknatullah..pasti hancur dgn penuh kehinaan..aminn..

      • January 23, 2012 at 2:32 AM
        Permalink

        bkn main nasihat jgn langgar hukum Allah…yg buat fitnah ni Allah suruh ke???…keji la putar belit hang bujuk…

        Reply
        • January 24, 2012 at 10:55 PM
          Permalink

          yg. mana 1 fitnah?
          Ni TunM memang ada cakap la… apa pekdah aku fitnah TunM?

          Reply
      • January 23, 2012 at 5:35 AM
        Permalink

        bujuk tgh belajar2 tiru stail penjilatan C4..
        syabas2 bujuk..ko campur lah ilmu2 jahat byk2..bg jd multisesat..

        Reply
      • January 23, 2012 at 8:00 PM
        Permalink

        sejak bila kau kawan Tun M? hahahha kencing jer kerja kau ni

        Reply
    • January 23, 2012 at 5:37 AM
      Permalink

      Astaghfirullahaladzim…dlm bab ni aku xmampu nk ckp apa…terlampau syaitan..C4

      Reply
      • January 23, 2012 at 11:42 AM
        Permalink

        ya…ya…. aku syaitan…biar mampus najib dengan rosmah dengan secepat mungkin

        Reply
        • January 23, 2012 at 2:38 PM
          Permalink

          Awak muslim ke? kalau ya cepat-cepatlah bertsaubat….

          Reply
        • January 23, 2012 at 4:00 PM
          Permalink

          Nik ajis kata…’waima ngan syaitan sekali pun kami akan bekerjasama’…agak agak la kan….nik ajis maksudkan ko ke C4….setan sungguh…kah…kah…kah….makhluk api ni kasi rejam la……bongok….

          Reply
        • January 23, 2012 at 8:02 PM
          Permalink

          maka tak salah la kalau aku panggil C4 ni babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi babi

          Reply
  • January 22, 2012 at 11:18 PM
    Permalink

    Astagfirullah..

    Reply
    • January 23, 2012 at 7:07 PM
      Permalink

      najib dan rosmaH bukan baik sangat … tengok lah moral dan maruah mereka ….

      Reply
      • January 23, 2012 at 10:55 PM
        Permalink

        baik byklah Najib dan Rosmah dr Aljubury yg pndai menari joget dan LGE komunis tu..

        Reply
  • January 22, 2012 at 11:45 PM
    Permalink

    sudahlah c4.ko ni kaki fitnah orang jer ko ni.patutlah aku tgk kadang2 orang pas ni lg kuat mengumpat orang dengan bercerita tentang aib orang.pakai serban dan pakai kopiah.tapi hati busuk.tulah ko c4 ngn bini ko kot.jawablah ko mahkamah ALLAH nnti.harap2 ko xsempat mintak maaf kat najib ngn rosmah.

    Reply
    • January 23, 2012 at 12:14 AM
      Permalink

      c4 ni anak haram siot..

      Reply
      • January 23, 2012 at 12:20 AM
        Permalink

        kalau dah nama pun Pakatan Haram..pengikut2nya pun dah HARAMJADAH..!!

        Reply
        • January 23, 2012 at 5:39 AM
          Permalink

          inilah contoh2 anak2 ikan anuwar..
          bapak pun sifat dajjal..anak2 kt bwh trut sama lah..

          Reply
          • January 23, 2012 at 5:47 AM
            Permalink

            xde kesan lah pd UMNO dgn carut marut ko C4 oii..ko tambah dosa kering je.
            Insya Allah UMNO terpelihara.. terus kukuh, berwibawa..aminn

      • January 23, 2012 at 11:43 AM
        Permalink

        ya …aku …aku anak haram ….. apa masalah kau …..

        Reply
      • January 23, 2012 at 7:21 PM
        Permalink

        apa yang kau marah sangat kat aku ????

        aku nak maki hamun rosmah atau najib..hak aku …..la

        aku bukan maki kau orang ????

        Reply
        • January 23, 2012 at 10:58 PM
          Permalink

          la..gurau sikit pun marah..aku cuma cakap c4 anak haram..tu je..marah ke..

          Reply
          • January 24, 2012 at 1:09 AM
            Permalink

            hehe..aku pun nak ckp jugakla..C4 ANAK HARAMMMM!!!

          • January 24, 2012 at 7:23 AM
            Permalink

            haram ke apa ke …aku deman pun tidak …

          • January 24, 2012 at 12:21 PM
            Permalink

            C4 itu ANAK HARAM..& ANAK haram itu c4..pencacai parti HARAMJADAH !!..hehe

    • January 23, 2012 at 12:46 AM
      Permalink

      C4 tengah menjubor bini dia kot..hehe..mcm sifu dia

      Reply
      • January 23, 2012 at 11:45 AM
        Permalink

        ya ….ya…. aku tengah menjubor rosmah kau orang ni ….

        Reply
        • January 24, 2012 at 1:07 AM
          Permalink

          huyoo..kalau buat jahat memang ko pandai..macam bos ko Nuar tu..hehe..punya la jahat

          Reply
  • January 23, 2012 at 5:34 AM
    Permalink

    ramai gak penjilat rosmah kt sini…wakaka..

    Reply
    • January 23, 2012 at 10:52 PM
      Permalink

      xde sape yg jilat sape..kecuali balaci2 PR yg sakit jiwanya krn takut dgn sokongan pd UMNO..

      cuma kalau nk tgk penjilat2 peliwat..lihatlah smasa 901.. dpn Mahkamah.. terpekik terlolong.. gedik2..

      Reply
  • January 23, 2012 at 5:40 AM
    Permalink

    C4 ni kt luar rupa die mcm ne ekk.. teruk sgt posting mencarut marut nya.. keji2..

    Reply
    • January 23, 2012 at 7:55 AM
      Permalink

      c4 anjing2 u̶l̶a̶m̶a̶k̶ pu…..mak PAS.org macam c4 ni kita angap je anjing kurap yg kematian tuan.

      Reply
      • January 23, 2012 at 11:35 AM
        Permalink

        macam ahli2 UMNO…anjing2 suruhan rosmah

        Reply
        • January 23, 2012 at 10:50 PM
          Permalink

          Alhamdulillah..
          Semoga Allah pelihara ahli2 UMNO dan DS Rosmah jd lebih baik..AMinn.

          Reply
    • January 23, 2012 at 10:45 AM
      Permalink

      Dalam fikiran C4 hanya tersusun ayat2 mencarut dan maki hamun saja dan kata2 keji. Semua tak kena dimatanya.

      Reply
  • January 23, 2012 at 7:29 AM
    Permalink

    Sedekah Al Fatihah kepada Arwah Cik C4 dan Encik Bujuk kerana mati lemas di kolam Kumbahan Najis. Harap maklum.

    Reply
    • January 23, 2012 at 11:48 AM
      Permalink

      belum lagi allah masih sayangkan aku lebih dari rosmah laknatullah

      Reply
  • January 23, 2012 at 9:18 AM
    Permalink

    dah mati ker c4 ngn bujuk?kesian…. hhuhuhuhu.tapi kalau xmati lg moga2 sedarlah diaorang tu.

    Reply
    • January 23, 2012 at 11:47 AM
      Permalink

      belum lagi allah belum mencabut nyawa aku lagi….

      Reply
      • January 23, 2012 at 12:02 PM
        Permalink

        Sejak bila kau pandai sebut Allah. Sokong orang buat kerja dikutuk Allah tu Allah suruh ke?

        Reply
        • January 23, 2012 at 12:07 PM
          Permalink

          dah lama aku pandai sebut nama allah ….

          kenapa kau tak pandai nak sebut ke ????

          Reply
          • January 23, 2012 at 10:57 PM
            Permalink

            ASTAGHFIRULLAHALADZIM..
            LAA HAULAWALA KHUWATA ILLA BILLAH..

            YA KAREM..YA ALLAH.. selamatkanlah kami dr fitnah Al-Maseh dan DAJJAL..

  • January 23, 2012 at 12:06 PM
    Permalink

    Apa lah kau sayang sangat dengan Najib tu…. ????? datuk dia Tan Sri Noah tu Ahli Lembaga Pengarah syarikat judi tebesar di Malaysia…. Genting Highland Berhad… kalau datuk najib boleh jadi pengarah judi maknanya keluarga Tun Razak dan najib sendiri ni tak ada fikrah islam langsung….
    Anak2 Tun Razak dan Hussin Onn belajar pun dengan duit judi….. hasil dari Yayasan Mohamad Noah yang memperolehi dana dari Genting Highland …… bila dah makan duit haram…. dijauhi oleh allah taala dari sifat beriman…. apa lah kau orang boleh memilih pemimpin yang macam tu…..??? Buta ke kau orang memilih Najib???? Lebih baik sikit Mahyuddin anak Tok Guru Agama….
    Kau orang provoke lah sikit Mahyuddin supaya lawan Presiden UMNO….

    Reply
    • January 24, 2012 at 1:04 AM
      Permalink

      Kesian Azmin tu tak dpt nak jd PM..korang punya pasal la ni sbb bebaskan Anwar tu..asik2 anak beranak diorg je asik2 geng diorg je yg pegang jawatan..dah mcm parti anak beranak la pulak..jijah tu bukan bole jd pemimpin..Nuar pun dak nak padam bnyk kes pulak tu…bg la kat azmin pulak..hehe

      Reply
    • January 24, 2012 at 12:07 PM
      Permalink

      Siannn C4….cer tanya Anwar mana pegi duit Magnum yang Nalakaruppan dok chegite tu…..haram ke halal C4….

      Reply
      • January 24, 2012 at 12:29 PM
        Permalink

        betul tu..mana pegi duit2 haram tu..pandai mengata je..blum masuk bab kerabat dia jd pengerusi company judi kat sabah lg tu..ada ko amik tahu ke..hehe..cian C4

        Reply
    • January 25, 2012 at 4:51 PM
      Permalink

      Kenapa Anwar berkawan baik dengan tauke judi Dato Nallakaruppan ?

      Reply
  • January 23, 2012 at 7:13 PM
    Permalink

    he najib dan rosmah …. bila kau org berdua nak mampus….. babi kau orang ….berdua….ni ….

    Reply
    • January 24, 2012 at 12:40 AM
      Permalink

      PLAN B dah dimulakan..babi2 dah mula menyondol2..

      Reply
      • January 24, 2012 at 7:21 AM
        Permalink

        menyondol puki rosmah …… yang lebar lagi tembam

        Reply
        • January 24, 2012 at 12:24 PM
          Permalink

          ..huyoo..ada tak mcm PUKI-MAK ko..hehe..baik ko sondol je puki-mak ko..

          Reply
          • January 24, 2012 at 11:11 PM
            Permalink

            C4 tu bahlol..dia carut kt sifat yg ada kt mak die sndiri.. C4 anak laknat

    • January 25, 2012 at 1:21 PM
      Permalink

      c4 ni dia syok kat rosmah..tp cinta dia ditolak rosmah pilih najib..sbb tu dia benci dua2 org ni..kah3x

      Reply
  • January 23, 2012 at 10:49 PM
    Permalink

    kesian tgk C4 laknatullah tu sakit otak..
    biar je lah..apa nk jd kt dia..
    no effect lah..

    Reply
  • January 24, 2012 at 10:51 AM
    Permalink

    ko ni semua lepas caci maki end carut marut ni apa kata ,sediakan gelanggang sialt/karate/judo/kungfu/taici/bolehla tunjuk skil kat sini baru tau mana satu yang ada guna ,untuk di ikut jangan tau mencece dan bebel je

    Reply
    • January 24, 2012 at 12:25 PM
      Permalink

      amboi..ko nak jd batu api ye..dol

      Reply
      • January 24, 2012 at 11:06 PM
        Permalink

        xelok mcm tu, sabit jenayah tu..iblis syaitan sgt sukalah..api2kan..
        kita bkn ikut siapa yg samseng, kaki pukul, tp ikut pihak yg benar..

        kalau asyik tipu-fitnah-carut mcg org gila (macai2 PR) itu sah2lah xbenar!

        Reply
    • January 24, 2012 at 9:36 PM
      Permalink

      C4 kalau jahil agama x yah cakap la. Buat malu je

      Reply
      • January 24, 2012 at 11:08 PM
        Permalink

        C4 tu bkn stkt jahil..tp bahlol yg kuat BEBAL.. mncarut non-stop..

        Reply
  • January 25, 2012 at 5:02 PM
    Permalink

    Saya mencadangkan agar admin mykmu block No.IP kepunyaan C4 kerana beliau bukannya nak berhujah, tetapi mencarut jer lebih. Demokrasi dalam berhujah memanglah digalakkan, tetapi jika melampaui batas, ianya patut ada hadnya. Sekian, terima kasih. Saya rasa semua penyokong-penyokong UMNO kat sini dah penat kerana asyik nak melayan karenah C4 ni.

    Reply
    • January 25, 2012 at 7:20 PM
      Permalink

      Tak apa biarkan dia. Apa boleh kita expect dari cacai pembangkang ? Ceramah pemimpin dia orang pun penuh dengan caci maki, fitnah, dongeng dan bohong belaka.

      Benda elok langsong tak ada

      Reply
      • January 26, 2012 at 11:12 PM
        Permalink

        betul juga tu..
        pameran perangai2 jahat laknat pencacai2 murahakan PR ni sbg cermin sikap pemimpin atasan mereka..akhirnya jadi mangkin kekalahan dan keruntuhan mereka PR laknatullah ini..

        Reply
    • January 27, 2012 at 7:40 AM
      Permalink

      Sebenarnya aku teringin gak nak join berhujah dan mengeluarkan pendapat. Tapi bila tengok carutan jer memanjang, terus aku jadi tak berselera nak berdiskusi secara rasional.

      Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.