74 thoughts on “Anwar Tidak Bersalah

  • January 9, 2012 at 10:02 AM
    Permalink

    tak apa mahkamah rayaun ada lagi … kuasa najib kat situ ….

    Reply
    • January 9, 2012 at 10:49 AM
      Permalink

      Bro.. jangan provok yg. tak perlu. Kita kena sangka baik.

      Reply
      • January 9, 2012 at 11:09 AM
        Permalink

        tak apa kita provoke lagi UMNO ni….

        Reply
        • January 9, 2012 at 11:15 AM
          Permalink

          …provoke penyokong tegar umno dalam mykmu ni ..

          Reply
    • January 9, 2012 at 1:40 PM
      Permalink

      Cakap cakap hang ni semacam hang percaya Anwaq memang meliwat Saiful. Insyallah permohonan rayuan akan di kemuka kan untuk tegak kebenaran….

      Reply
  • January 9, 2012 at 10:06 AM
    Permalink

    hehe… alhamdulillah. busy twitter pepagi ni.. anwar free…

    Reply
  • January 9, 2012 at 10:06 AM
    Permalink

    nampaknya takder modal la nak kata konspirasi..hehehehe…

    mahkamah dunia lepas..
    mahkamah akhirat paham paham la..hehe

    Reply
    • January 9, 2012 at 11:03 AM
      Permalink

      soal akhirat dia jawap sendiri lah

      Reply
      • January 10, 2012 at 8:20 AM
        Permalink

        Ko pun akan kena jawab juga….sebab apa berpimpinkan seorang peliwat…..kan C4 kan…..

        Reply
      • January 10, 2012 at 1:07 PM
        Permalink

        oooo gitu lak yer…jadi ko ni yg melalak2 ngate bio Islam perintah Malaysia rupenye2 cume plastik sampah…takut nak tegur Imam Nuar ker….AL Duniawi jugak die ni…

        Reply
  • January 9, 2012 at 10:15 AM
    Permalink

    pelik aku, siapa pulak usik dna dalam dubor tu? hakim ni tak abis mengigau ka? tak pasal jahanam masa depan orang…

    Reply
    • January 9, 2012 at 10:48 AM
      Permalink

      Dalam perbicaraan pun dah dinyatakan sempel tersebut telah diusik dan salah lebel. Tapi kes masih terus berjalan… sepatutnya waktu ni, dah tolak sebab ujian doktor menunjukkan tiada kesan liwat.

      Reply
      • January 9, 2012 at 4:28 PM
        Permalink

        Salam. Tapi tuan, wakil dia bercakap ada berlaku liwat. Anta dah istiharah dah?

        Reply
    • January 9, 2012 at 11:08 AM
      Permalink

      suruh siafol tu pergi kat chow kit lah …. jual bontot kat sana dapat banyak duit lagi….. ini kes dah kalah tentu mak mah tak bagi duit kat saifol….

      Reply
    • January 11, 2012 at 1:38 PM
      Permalink

      yg jahanamkan masa depan Nuar ialah diri dia sendiri…tak pernah insaf…

      Reply
  • January 9, 2012 at 10:20 AM
    Permalink

    hakim ni pun kita tak tahu mcm mana. Ini membuktikan mahkamah adil dan tak ada sebarang konspirasi dari pihak kerajaan seperti yg diaorang tuduh2 tu….

    Reply
    • January 9, 2012 at 11:09 AM
      Permalink

      papagomo cakap… kenapa anwar boleh beli hakim pulak… heheh blogger umno…

      Reply
  • January 9, 2012 at 10:22 AM
    Permalink

    dunia lepas le…..akhirat jangan lupa….lepas ni orang akan tengok anwar dipihak benar…walaupun disebaliknya….memang dunia dah terbalik….kegiatan Nabi Luth kembali menguasai dunia dah merebak ke Malaysia…itu yg yahudi yang nak sangat tu disokong pulak puak2 mcm ni

    Reply
    • January 9, 2012 at 10:45 AM
      Permalink

      Janganlah sambung fitnah lagi…
      Taubatlah, moga Allah ampunkan dosa yg. lepas.

      Reply
    • January 9, 2012 at 11:04 AM
      Permalink

      begitu juag dengan pembunuhan altantuya …. walaupun dia kafir …. dunia lepas leā€¦..akhirat jangan lupa…

      Reply
  • January 9, 2012 at 10:25 AM
    Permalink

    aku rasakan mcm ada strategi je…mula2 dibebaskan itu belum masuk rayuan Saiful lagi….lepas tu baru tengok…aku rasa korang sendiri tahu la….Ni pasal kegiatan liwat memang berlaku…aku rasa ramai orang tahu…cuma dia tak nak mengaku je…bermatian2 mempertahankan…termasuk taknak bersumpah taknak bagi DNA…tapi jangan lupa akhirat itu tempat sebenar…masa tu baru tahu….sekarang ni cuma takde bukti teknikal je…..mc nampak hantu tapi takde bukti….

    Reply
  • January 9, 2012 at 10:34 AM
    Permalink

    ada 14 hari..pengahkiman pun simple je…aku ingat court of appeal akan overrule th verdict…dan anwar masuk…harini brgkali hakim takut berlaku rusuhan kot…

    Reply
  • January 9, 2012 at 10:34 AM
    Permalink

    ADA HIKMAHNYA 2 DGN KEPUTUSAN HAKIM MEMBEBASKAN PELIWAT TERSOHOR!
    TUNGGU & LIHAT APA KESUDAHANNYA…..

    Reply
    • January 9, 2012 at 11:06 AM
      Permalink

      kalau mahkamah kata tak ada …macam man pulak kau kata ada???? kau telah mengatasi mahkahmah ….

      Reply
      • January 9, 2012 at 11:11 AM
        Permalink

        kau tahu pun nak hormat keputusan mahkamah bila keputusan dia menyebelahi kau. Tapi bila Mahkamah tak kaitkan najib dgn altantuya kau kata mahkamah najib kawal.

        Reply
        • January 9, 2012 at 12:37 PM
          Permalink

          Bukan salahkan Najib, tapi persoalkan kenapa isu C4 tidak diperincikan. Ko..ni bawa banyak masalah la C4, hehe.

          Reply
          • January 10, 2012 at 2:35 PM
            Permalink

            btul tu.. asl yng umno buat smua xelok pd pndngan diaorng tp ap yng krjaan bgi trus je trima.. pndai plak kta tu hak diaorng.. pdhal hak tui..

      • January 12, 2012 at 12:18 AM
        Permalink

        Hang ni tak baca ka penghujahan verdik tu..? Mahkamah tak kata liwat tak berlaku tapi DNA tu yang di persoai kan tentang keaslian nya sama ada dah di sentuh…. bingai punya olang maa…!!!

        Reply
  • January 9, 2012 at 10:44 AM
    Permalink

    Alhamdulillah….
    Kepada penyokong PR, diingatkan jangan terlalu gembira dan menghentam serta menghina pihak musuh politik kita.
    Tujuan kita menarik orang dan bukan memusuhi….

    Reply
    • January 10, 2012 at 1:09 PM
      Permalink

      tak kuase teman nak dekat..org2 yg bau lubang juboq ni…..

      Reply
  • January 9, 2012 at 10:49 AM
    Permalink

    in the first place, anwar tak patut bela diri pun..kes ni lintang pukang…dua tiga kali si sepol tu tukar statetment

    Reply
    • January 9, 2012 at 11:12 AM
      Permalink

      3tahun yang lepas dah tau kes lintang pukang…

      takde idea dah nak sabit kesalahan… last2 lepaskan ajer lah DSAI.. šŸ™‚

      Reply
  • January 9, 2012 at 11:30 AM
    Permalink

    Makhamah terbukti tidak dibeli oleh UMNO, dan terbukti bahawa kes ini diadili sebaik mungkin.

    Yang penting sekarang apa-apa hal pun PAS tetap kuda tungganggan DAP.

    Perjuangkan kita ialah menyelamatkan kaum Melayu daripada dijadikan baruah DAP.

    Melayu TIDAK akan selamat dibawah payung Pakatan Rakyat yang secara terang-terangan memberi keadilan kepada bangsa kafir yang menentang dasar polisi Islam di Malaysia.

    Reply
    • January 9, 2012 at 11:33 AM
      Permalink

      apa kurang nya dengan UMNO jadi kuda tungganggan MCA, MIC dan PPP…..

      bagaimana dengan JPO, Temasik boleh masuk ?????

      Reply
      • January 9, 2012 at 11:35 AM
        Permalink

        Mana ada bro..tolong jangan reka cerita boleh tak?

        Reply
        • January 9, 2012 at 12:01 PM
          Permalink

          apa pulak reka cerita ….dah lama rakyat tahu ….. cuma tak cerita jea…. berapa banyak dah tanah2 simpanan melayu terlepas kat tangan cina ….. ???? semasa UMNO berkuasa …… lupa ke ????? apa kah itu bukan tungganggan ?????

          Reply
          • January 9, 2012 at 12:39 PM
            Permalink

            Itu kerjasama… sama2 untung ma.

          • January 9, 2012 at 1:17 PM
            Permalink

            Itu rekaan parti kamu saja. Udah-udah lah kamu nak mengata UMNO bagi pada cina.

            Ni yang PAS nak bagi kat Cina nie KUASA tau bukan tanah, bukan business, bukan sekolah, ataupun tempat berjudi atau pelacuran.

            Ni hang punya PAS dan PKR nak berkongsi KUASA. Kamu tau apabila ada KUASA tu apa maknanya?

          • January 9, 2012 at 10:34 PM
            Permalink

            habis selama ni, MCA MIC dan lain2 parti ada wakil jadi MENTERI tu bukan kongsi kuasa ke? Atau ko nak kata menteri yg. bukan UMNO takda kuasa. Habis kenapa pulak kes PKFZ tu, MENTERI MCA yg. kena DAKWA bukan MENTERI UMNO?

          • January 11, 2012 at 1:41 PM
            Permalink

            C4 ko cube2 la bukak fail Nuar ni mase dlm UMNO…ape kata dia ttg Pas Dap…kemudian mcmamna dia boleh kaya raya…tanya Nallakarupan…

  • January 9, 2012 at 11:31 AM
    Permalink

    tapi kes video lucah edaran dari Tan Sri Sentil Kumar (Eskay) dan Tun Rahim Thamby Chik ada lagi…..

    Reply
  • January 9, 2012 at 11:36 AM
    Permalink

    kesian saifol tak dapat duit …..

    tapi sikit2 tu dapat lah kot …..

    letih turun naik makhakhmah …..

    Reply
  • January 9, 2012 at 11:36 AM
    Permalink

    Semua kes-kes berkaitan dengan Kerajaan Selangor dikendalikan oleh syarikat peguam-peguam Pro-DAP..hehehe ini bukan kroni ke namanya?

    Reply
    • January 9, 2012 at 12:02 PM
      Permalink

      memang lah tak kan nak bagi pada penguam pro BN…..

      Reply
      • January 9, 2012 at 1:15 PM
        Permalink

        Eh u kena adil maaa betul tak? Siapa yang boleh buat kerja la yang patut dapat bukan melalui kroni..hehehehe

        Reply
        • January 9, 2012 at 10:38 PM
          Permalink

          Bukan taknak adil pada BN, tapi hasilnya seperti berlaku d PERAK. Habis semua rahsia k’jaan d beri pada Pembangkang dan akhirnya k’jaan jatuh. Ahli UMNO tak setia pada K’jaan… sebab tu SUK Selagor dulu, MB tak suka. Jadi jangan salahkan orang lain bila anda tak dipercayai…

          Reply
  • January 9, 2012 at 11:47 AM
    Permalink

    cian najib gan rosmah kena tuduh sebelum ni….

    lepas ni rindu la aku dgn jeritan “konspirai” “fitnah Umno” “Mahkamah kepunyaan umno” “polis kejam”..

    mcm mana la Aljuburi nk tarik balik tuduhan yg dia dh buat pada najib dan umno diseluruh dunia tu…

    Tahniah Anwar dan Tahniah Najib…dan renungkan siapakah diantara mereka berdua yg mendapat keuntungan berpanjangan dari keputusan hari ni…

    kpd saiful sekiranya kamu benar, pasti akan dtg kebenaran walaupun bkn didunia..

    kekuatan OMEGA adalah keputusan hari ini..

    Reply
    • January 9, 2012 at 2:39 PM
      Permalink

      yer la kesian najib takde sape nak bersihkan nama dia yang dah busuk satu dunia..

      at least nama anwar hari satu dunia dah bersihkan.. kat CNN, BBC… al jazeera… bla.. bla.. bla..

      Reply
  • January 9, 2012 at 12:00 PM
    Permalink

    hahaha..sudah kalah kes diam je la..nk cover apa lagi..

    Reply
    • January 9, 2012 at 12:37 PM
      Permalink

      Jangan provoke ….. penyokong2 UMNO akan jumpa kak mah lepas ni…..

      Reply
      • January 10, 2012 at 1:10 PM
        Permalink

        hahahahahha…kes kecik…kes budak2 jer…

        Reply
        • January 10, 2012 at 1:12 PM
          Permalink

          suruh sumpah tak nak sumpah…suruh bagi DNA pun tak nak..jd kena layan mcm budak kecik la …takut nangis….

          Reply
  • January 9, 2012 at 12:25 PM
    Permalink

    game over.. tunggu PRU13 dah la…

    Reply
  • January 9, 2012 at 12:56 PM
    Permalink

    Team Pembelaan Bung Anuar Bin Ibrahim …Berkata ” perlakuan adalah atas dasar suka sama suka..” PRU 13 bolih sokong yg mana terbaik…Moral cerita ” Pilih yg bermoral atau tidak bermoral nanti.”Tanya disudut jiwa atau hati, yg mana satu idaman kalbu.

    Reply
  • January 9, 2012 at 1:07 PM
    Permalink

    team pembelaan apa lagi..dh kalah terima la hakikat..

    Reply
  • January 9, 2012 at 1:18 PM
    Permalink

    takpe la, lepas di dunia. akhirat mungkin tidak. dalam dunia sekarang ni, macam2 boleh jd. untunglaaaa terlepas.. sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua.

    ** kes china doll xbukak lagi.tunggu & lihat.

    harini menang orang kate UMNO ade agenda politik tersendiri. kalau anwar kalah korang kate UMNO beli hakim.. sebenarnye korang nak ape eh?

    **pasni habis la perjuangan mahasiswa2 sume, kes anwar dh menang. alah ~ nk provok kerajaan sume tu ~ lalalala

    Reply
  • January 9, 2012 at 1:19 PM
    Permalink

    Yang penting sekarang Makhamah tidak dibeli oleh UMNO/BN.

    Makhamah menjalankan tugas dengan adil.

    Ok tutup cerita..move on lets go..

    Reply
    • January 9, 2012 at 2:23 PM
      Permalink

      beli atau tidak …tidak pasti …. tapi kes …alright….right … right… telah dipertikaikan

      Reply
      • January 9, 2012 at 4:14 PM
        Permalink

        Mana ada bro..cuba ko betulkan statement ko tu..haisshh asyik nak menipu jer ko ni kan..

        Reply
        • January 9, 2012 at 4:29 PM
          Permalink

          apa menipu nya …. cuma kau sahaja tidak dapat menerima hakikat ….

          Reply
  • January 9, 2012 at 2:20 PM
    Permalink

    3 tahun masa dan tenaga mahkamah, polis dan pendakwa terbuang gitu jea….. banyak kes2 lain yang lebih penting untuk dibicarakan …. yang melibatkan jutaan ringgit…..

    demi memuaskan nafsu serakah pemimpin UMNO…. sahaja ….kakitangan kerajaan dipergunakan …..

    Reply
    • January 9, 2012 at 4:18 PM
      Permalink

      Biar aku betulkan statement ko nie. Sekarang strutur gaji kerajaan competitive mcm kerja swasta. Bezanya cuma swasta kenaikan agak tinggi dalam 20% melebihi gaji government.

      Tapi kamu kena ingat..keja govtment bermakna kamu sudah bersumpah untuk berkhidmat kepada kerajaan yang sedia kala.

      Kalau ko nak jadi kaya sangat, pergi lah berniaga ngokkk..ni lah dia tamak..pastu cina DAP kata u amik RM100 saja ok lagi itu RM900 mau bagi pada cina..kamu pun anguk dan takbir..hahahaha

      Reply
      • January 9, 2012 at 5:34 PM
        Permalink

        kalau nak kaya sangat masuk UMNO….boleh makan rasuah …. ada kuasa boleh luluskan projek … dapat komisyen….bagi anak bini makan dengan duit haram….

        dulu kini dan selamanya kerja pemimpin UMNO…. rakyat dah tahu

        Reply
        • January 10, 2012 at 2:42 PM
          Permalink

          hbis prti len xambik rsuah ke?? bkn smue yang krja ngan krajaan orng @ pnykong umno.. rmai yng trpksa b’bhong mngku mykong UMNO pdhal pngkh prti len.. nrmal la kan mnusia yng m’mandng orng len dgn pndangn bnci akn sntiasa melhat dgn kjelikkan wlapun orng itu buat kbaikan..

          Reply
        • January 11, 2012 at 1:44 PM
          Permalink

          g la check siapa Nuar sebelum ade PKR…

          Reply
  • January 9, 2012 at 4:16 PM
    Permalink

    hentikan sikap menjatuhkan karier politik orang dengan isu liwat tu…

    lawan lah dengan cara anak jantan ….

    bak kata tengku razaliegh … tahap politik macam ini macam …politik longkang ….

    Reply
    • January 10, 2012 at 1:18 PM
      Permalink

      ni bukan lawan politik bro…ni lawan tahap pemikiran…antara bangang, bodoh,tolol, pekak, tuli etc…cube2 la bukak mate hati tu…buat pertanyaan…nape Nuar tak berani sumpah…hatta dlm mahkamah pun..tak berani bagi DNA….aku tak kisah sgt klu Nuar jadi PM…tapi aku la yg akan menentang dulu sebab dah terbukti dari kate2 Kapal Sink…perbuatan suke same suke..maknenya ada berlaku…maknenya klu Nuar naik PM betul la tu.. Peliwat Malaysia no nol…PKR Peliwat Kental Rakyat…

      Reply
  • January 9, 2012 at 6:27 PM
    Permalink

    umno tak buat demo pun…. hahahaha…. ada aku kesah..

    Reply
  • January 9, 2012 at 11:26 PM
    Permalink

    Aku percaya anwar tidak bersalah sebab itu hakim bebaskan anwar dari tuduhan meliwat mohd saiful secara paksa.Tahniah untuk anwar ………lepas ni bolehke orang orang kat luar ni percayakan anwar al mahadi ni lagi ……..apa bezanya liwat secara paksa dengan liwat suka sama suka ?yg asasnya liwat telah berlaku…….apa macam?sendiri mau ingatla ya …..hahahaha

    Reply
  • January 10, 2012 at 12:40 PM
    Permalink

    Nik Ajis si musang berjanggut kata””Kalau tengok pada zahir pun nampak terang-terang jahat. Fizikal Anwar hendak bawa diri pun teruk. Hendak duduk sakit, hendak bangun lagilah sakit kerana belakang dia telah dirosakkan semasa dalam penjara. Orang macam ini macam mana nak guna seks dengan orang muda.”…..

    Aku cuma nak tanya Nike Ajis pulak…selama ni yang nuar dok jelajah menabur fitnah di seluruh negara tu nampak dia tak larat dan tak berupaya kee..lagi satu nike ajis yang lancapkan nuar serta kasi kat saiful supaya masukkan air mani nuar dalam dubur kee..Faham tak nike ajis tu yang pembebasan anuar cuma disegi teknikal sahaja..karpal singh sendiri mengakui didalam pembelaan yang liwat berlaku suka sama suka…

    Reply
  • January 10, 2012 at 1:25 PM
    Permalink

    ADE TAK SESAPE YG AMIK GAMBO NUAR LPS BEBAS…MASE BACE DOA KESYUKURAN KE…NAK GAK TENGOK BACAAN MUKE DIE…HE HE HE…. ADE DOA KE….

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.