PAS “Tampar Kepala” Azmin Ali Dan Anwar..!!!

Share


Ketua Dewan Ulama PAS hari ini “menampar kepala” Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali, yang sebelum ini dilaporkan mahu mem’baiah’ kekasih hatinya, Anwar Ibrahim, sebagai Perdana Menteri sekiranya Pakatan Haram berjaya memenangi Pilihanraya Umum ke-13 nanti.

Dalam kenyataannya kepada media hari ini, Harun Taib yang terkenal dengan ketegasan dan “tidak sebulu”nya dengan Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat, menyatakan bahawa PAS juga mahu Presiden partinya menjadi Perdana Menteri, sekiranya Pakatan Haram memenangi PRU 13 kelak.

“Kalau mereka (PKR) mahu begitu, kita juga mahu Presiden Pas jadi Perdana Menteri,” kata Harun Taib yang dipetik dari salah datu akhbar tempatan hari ini.

Azmin sebelum ini dalam ucapannya di Kongres PKR ke-8 di Pulai, Johor baru-baru ini menyatakan bahawa sekiranya Pakatan Haram memenangi PRU 13 nanti, maka pasti cita-cita Anwar untuk menjadi Perdana Menteri akan tercapai. Kononnya, semua parti gabungan pembangkang sepakat dalam hal itu…

Selain itu, Harun Taib turut membidas dan “memulas telinga madu Anwar Ibrahim” itu dengan menyifatkan kenyataan yang dibuat di Kongres PKR tersebut hanyalah sekadar “KHAYALAN SEMATA-MATA”!

Malah menurutnya, sekiranya Anwar sudah dinobatkan sebagai Perdana Menteri, sudah tentu satu mesyuarat rasmi telah diadakan di antara DAP, PAS dan PKR bagi menentukan soal siapa yang jadi Perdana Menteri. Ini menunjukkan Azmin dan Anwar lebih kepada “syok sendiri” dalam PKR!

Selama ini, Anwar, Azmin dan pemimpin PKR mendabik dada, kononnya Anwarlah bakal Perdana Menteri ke-7 selepas Datuk Seri Najib Tun Razak. Itu pun “kalau” mereka menang PRU 13! Kalau? Tak main la “kalau-kalau” ni…! Bermain dengan perkataan “kalau” lebih mirip kepada satu kenyataan yang tidak berprinsip dan tak punya pendirian diri! “Kalau” itu sangat sinonim dengan “syaitan”…

Hakikat ini perlu diketahui oleh penyokong-penyokong PKR bahawa parti itu tidak pernah memperjuangkan keadilan mahupun sebarang dasar yang jelas dalam perjuangan mereka. Hakikat satu-satunya dasar yang ada pada PKR tidak lain tidak bukan, “ANWAR JADI PERDANA MENTERI” dan tidak lebih dari itu.

Usah mimpi Anwar akan membela nasib rakyat. Dia hanya memperkudakan rakyat untuk menjadikannya PERDANA MENTERI sahaja. Memandangkan dia sedar PKR tidak sekuat mana, maka dia MEMPERGUNAKAN KEKUATAN PAS DAN DAP untuk menjadikannya PERDANA MENTERI..!!!

Justeru itu, sedarlah bahawa Anwar hanyalah seorang individu yang jijik moralnya, songsang kehidupan seksualnya, seorang bapa yang teruk dan merupakan seorang insan yang paling tidak bermaruah di atas muka bumi ini. Sudah terbukti meliwat dan melanggan pelacur pun masih mampu tunjuk muka depan rakyat! Itulah Anwar…



86 thoughts on “PAS “Tampar Kepala” Azmin Ali Dan Anwar..!!!

  • December 4, 2011 at 9:38 pm
    Permalink

    Ish..ish…kesian kat BN….

    Reply
    • December 4, 2011 at 9:56 pm
      Permalink

      Selalu tertanya-tanya. Adakah kita mahu seorang PM Malaysia kaki bontot? Apa jawapan yang akan kita berikan kepada anak kita apabila bertanya betulkah PM Malaysia kaki bontot? Tiada seorang pun anak Melayu yang layak hinggakan kita mahu melantik PM Malaysia kaki bontot!!! Apakah ciri-ciri menjadi PM Malaysia ialah kaki bontot? PAS sanggup menyokong bakal PM Malaysia seorang kaki bontot semata ingin kuasa politik dan membenarkan kaki bontot duduk semeja dengan ulamak-ulamak. Keadaan ini amat menyedikan

      Reply
      • December 4, 2011 at 10:05 pm
        Permalink

        Itu rekaan BN. Kalau korang nak imaginansi teruskan….

        Tapi ko nak pulak pM yg berzina? Minum? Bom orang??

        Reply
        • December 4, 2011 at 10:11 pm
          Permalink

          imaginasi apanya..klu dh video pun keluar.opps tapi video tu besi…aku nak tanya ko..kenapa dalam kes video ko anuar dan sam ketot sokong bawa ke qazaf..kenapa bila kelantan nak laksanakan hudud dia org senyap sokong pun tak…ha ha..bodoh tahap babi penyokong fuckatan

          Reply
          • December 4, 2011 at 10:54 pm
            Permalink

            Aku faham kalau PKR tak sokong hudud sebab mereka berbilang agama dan bangsa. Tapi aku tak faham kenapa UMNO tak sokong hudud sedang UMNO 99% melayu Islam. jangan pusing hudud PAS, kerana UMNO mampu buat hudud yg. digubal k’jaan jika benar inginkan HUDUD. Takkan takut MCA dan MIC yg. korang kata akan sokong 100% cadangan UMNO. Lagipun HUDUD bukan nak hukum MCA dan MIC.

          • December 5, 2011 at 12:11 am
            Permalink

            bujuk…sampai skrg hang tak boleh nak bezakan Hudud PAS dgn Hudud ISLAM..

            hang tulis, hudud bkn nk hukum mic dan mca..hang paham dak hudud ni bujuk…hukum hudud diturunkan ALLAH utk keadilan semua dalam sesebuah pemerintahan, tak kira apa2 bangsa dan keturunan dlm sesebuah pemerintahan tersebut…tu pasai PAS berani mengacah jea soal hudud ni, sampai sekarang pun tak mampu utk dilaksanakan…hang kena tipu dgn depa pun hang tak perasan…

            pi study betul2 dulu soal hudud ni…ini bkn soal menolak hukum, tapi soal perlaksanaan hukum itu sendiri…

            menolak dgn memperhalusi perlaksanaan adalah perkara yg berbeza..semua hukum yg AllAH turunkan ada adab dan tertibnya, bukan ikut suka jea…mcm sembahyang jugak, bkn boleh main sesah jea…mudah sungguh hang ni menghukum org bujuk…apa nk jadi hang ni…

          • December 5, 2011 at 1:03 pm
            Permalink

            aku lagi takfaham kenapa PAS yg konon nak Islam tapi boleh bersekedudukan dgn kafir harbi DAP penentang Islam? sedangkan kalau betul2 ikhlas nk lihat Islam itu ditegakkan..makan berpadulah sesama Islam spt UMNO!

            aku lagi hairan mana dia Hudud Syariah Islam yg dilaung2kan PAS kalau menang hari ini, sebelum ayam berkokok esok pagi Islam akan dilaksana? wow..penipu jahat laknatullah punya stail pemimpin PAS. Hudud entah kemana…tiba2 yg sedia ada ni pun nak digadaikan lagi pd KAFIR.. igt rakyat buta kayu ke bujuk?

            seterusnya..aku sgt hairan.. bujuk ni boleh bace semua hati org UMNO pulak? sedangkan tiada satu statemnt pun pemimpin UMNO tolak Hudud..sebaliknya menangguhkan pd kesesuaian dan kemampuan.. jd UMNO mengaku mereka masih lemah dan tidak mampu.. tpp mereka tidka MENIPU dgn hukum Allah mcm PAS buat!

            sungguh malang manusia mcm bujuk.. nk cari Islam tp masuk lubang biawak!

          • December 5, 2011 at 2:34 pm
            Permalink

            Apa yg. halus tu…? Jangan jadi macam orang yahudi bila Allah suruh qorban lembu, dia tanya jantan ke betina, kemudian tanya lagi warna apa, tanya dan tanya hingga tak mampu buat. Allah suruh laksana Hudud, laksana lah dulu. Jika ada kekurangan, perbaikilah. Aku dah ulas dulu, ko belajar solat awal2 dulu fatihah pun tak betul… dari sehari ke sehari bertambah baik dan hampir sempurna. Apakah ko kata solat ko hari ni sempurna seperti solat Nabi? Apakah kita tak wajib solat jika tak sempurna seperti solat Nabi?
            Wahai saudaraku, Allah itu maha mengetahui kelemahan Hambanya, jadi tak perlu memberatkan apa yg. diringankan. Ambillah pendapat ulama2 yg. mampu kita laksanakan tapi bukan mencari alasan untuk meninggalkan perintah Allah. 50 tahun bukan jangkamasa yg. singkat jika sungguh UMNO nak laksanakan HUDUD.
            Jika jambatan P.Pinang, menara kembar, putrajaya mampu K’jaan bina. Puncak everest mampu d tawan, apakah patut untuk menegakkan syariat Allah kita bagi berbagai alasan. TunM ada wawasan 2020 untuk jadi negara Maju, apa wawasan HUDUD yg. UMNO bentangkan pada umat Islam M’sia?

          • December 5, 2011 at 4:55 pm
            Permalink

            najib dah cakap, “kami akui hudud adalah perintah dan kewajiban dari Allah, tetapi dalam masa yang sama mengambil kira realiti di Malaysia, kami akui tidak dapat (mampu) di laksanakan..”

            kalau hgpa mampu, kenapa tak laksanakan di kedah, kelantan dan selangor?

            hgpa dah 20 tahun jadi kerajaan di kelantan, dah 50 tahun lebih jadi pembangkang di Malaysia, apakah dalam tempoh 50 tahun hgpa jadi pembangkang, hgpa tak bincang dan buat blueprint tentang hudud jika ditakdirkan menjadi kerajaan kelak?

            patutnya dlm tempoh 50 tahun jadi pembangkang, ianya dah cukup untuk Pas kaji sedalam2nya perlaksanaan hudud di Malaysia..takkan nak tunggu jadi kerajaan baru nak pikir pasal hudud..

            ni tidak..asyik nak menyalahkan kerajaan pusat…

          • December 5, 2011 at 10:52 pm
            Permalink

            Jawapan budak tadika…
            PR buat belanjawan alternatif pun korang kata macam2, belanjawan tampa wang tampa kuasa. Alih2 nak suruh buat blueprint pulak. Bro… PAS dah buat enekmen di K’tan dan T’ganu sebagai usaha yg. termampu. Tapi dihalang oleh UMNO untuk dilaksanakan. UMNO tahu 90% rakyat k’tan dan t’ganu melayu/Islam kenapa Najib kata tak mampu laksanakan. Buatlah berperingkat2 kalau tak mampu, bukan terus stop. Apa nak tunggu rakyat melayu k’tan tinggal 60% kemudian ulang kokokan tak mampu.
            Apakah kita orang miskin tak mampu tunai Ibadat Haji langsung tak boleh berharap dan berusaha untuk tunaikan Haji? kalau orang lain noreh getah, ternak kambing, jual kueh mampu pergi Haji. Kita terus direct kata tak mampu sebab miskin? Allah kata berusaha dan berdoalah sesungguhnya aku akan perkenankan doa kamu. Islam tak ajar kita berputus asa.

          • December 6, 2011 at 8:34 am
            Permalink

            1) belanjawan alternatif

            memang la mengarut buat belanjawan tanpa ada kuasa dan duit di tangan.. ada ke pembangkang dalam dunia buat bajet negara sendiri2, pastu bentang syok sendiri depan kawan2..? tak ke mengarut tu..?

            2) enakmen syariah di kelantan dan terengganu

            ada pas kaji kenapa syariah itu ditolak oleh kerajaan pusat? ada pas jelaskan secara jujur hujah Dr. M menolak enakmen tersebut?

            mana dia hujah pas menolak hujah Dr. M yang kata hudud yang ingin dilaksanakan adalah hudud pas, bukan hudud Islam..?

            3)buat berperingkat-peringkat

            apa maksud hang buat hudud “berperingkat2”..? cuba jelaskan..

            adakah hang nak kata mula2, semua penjenayah islam dikenakan hudud..lepas 20 tahun, barulah penjenayah bukan islam pulak dikenakan hudud.. macam tu ke? nabi buat macam tu ke?

            adakah usaha2 kerajaan sekarang ini tidak dianggap “berperingkat2” ke arah hudud?

            penekanan terhadap pendidikan, memantapkan perpaduan, mengukuh ekonomi, membenteras kemiskinan dan kejahilan dikalangan umat islam dan rakyat, tidakkah boleh dianggap usaha “berperingkat2” ke arah perlaksanaan syariah islam?

            4) noreh getah, jual kueh pegi haji

            kalau bukan kerana usaha kerajaan BN yg ada sekarang dan pula diizinkan Allah, hang ingat mampukah penoreh getah dan penjual kuih berpeluang pegi menunaikan haji dengan begitu selesa dan bersistematik..?

            pernah hang bagi kredit pada kerajaan BN terhadap usaha mereka menegakkan Islam ini?

          • December 7, 2011 at 12:28 am
            Permalink

            Apa punya spin la…
            Hudud di Arab saudi dengan Aceh sama ke? kalau tak sama Hudud yg. mana salah? PAS dah mintak UMNO gubal sendiri HUDUD yg. benar menurut pandangan UMNO. Sampai la ni, tak berjawab. Aku kata ada banyak pendapat dan khilaf ulamak dalam hal HUDUD, tapi semuanya kata HUDUD adalah HUKUM ALLAH dan mesti/wajib dilaksanakan. Takda Ulamak kata HUDUD ni sunat atau harus.
            Penjelasan, pendidikan… apa yg. UMNO buat? menteri UMNO kata HUDUD ketinggalan, ada kata pencuri kena bagi kerja bukan potong tangan, ada kata nanti tak cukup batu nak buat tangan malah ada kata nanti tiap2 hari makan sup tangan. Ini tahap penjelasan dan didikan UMNO pada rakyat pasal HUDUD.
            Isu pergi haji ko kata usaha k’jaan BN, bro… BN/UMNO takda di Indonesia, Indai, pakistan dan negara2 lain. Apa komen ko pulak?

          • December 7, 2011 at 7:54 am
            Permalink

            “…menteri UMNO kata HUDUD ketinggalan, ada kata pencuri kena bagi kerja bukan potong tangan, ada kata nanti tak cukup batu nak buat tangan malah ada kata nanti tiap2 hari makan sup tangan…”

            menteri mana yang kata? boleh bagi nama menteri, tarikh, dan tempat kata2 ni diucapkan?

          • December 7, 2011 at 1:48 pm
            Permalink

            No needs to explain. bukak surat khabar utusan yg. lama2 cari sendiri.

          • December 8, 2011 at 12:26 am
            Permalink

            jawapan yang sangat mengecewakan dari saudaraku bujuk..

        • December 4, 2011 at 11:33 pm
          Permalink

          ooo…imaginasi…tapi kalau dah diterjemahkan dalam video bukan imaginasi lagi la mooooooooo oooii….

          yang dok imagine2 ni hangpa la…”Tapi ko nak pulak pM yg berzina? Minum? Bom orang??”

          Reply
        • December 4, 2011 at 11:43 pm
          Permalink

          kau ni moo mmg buta haramjadah.jenis manusia apa kau ni,check dulu lah bodo baru keluarkan kenyataan,kalau nk dpt gaji utk pertahankan si syaitan peliwat tu dan bagi keluarga kau makan biarlah dgn perkara yg betul2 kau tahu,bukan taksub membabi buta,malulah sikit dgn bini dan anak2 kau tu….

          Reply
          • December 5, 2011 at 9:51 am
            Permalink

            Bujuk bodo ni terang brapa kali pun tetap jugak bodoh! Tembak kepala kasi mampos, buang ke laut jer lagi senang…Hudud PAS yang berbabikan Nik Najis tu berbeza dengan Hudud Islam sebenar la bodo oi…cuba banyakkan membaca…pastu compare…kalau aku bagi link suruh refer pun, tetap bodo jugak, watpe…tolol

          • December 5, 2011 at 1:08 pm
            Permalink

            Dr Mahathir telah jawab surat berkaitan Hudud ISLE PAS dan surat itu didedahkan sendiri oleh org2 PAS dlm media mereka..

            zaman Mahathir jd PM..surat itu tersimpan rapi.. sbb Pork Nik xbrani kluarkan! sbb fakta dan penjelasan Tun kpd Hudud versi PAS adalah jelas tidak bertepatan dgn prisin MAQASID SYARIAH dan Perlaksanaan HUDUD Islam yang sebenar

            dan agak pelik dan malang..kenapakah PAS hanya terkinja2 pasal HUDUD..tp meremehkan perkara2 Fardu lain dalam kehidupan harian seorang Mukmin?

            pelik bukan? stail Yahudi PAS? isu sbg alat??

          • December 5, 2011 at 2:42 pm
            Permalink

            Aku dah jawab kat atas jangan pertikai hudud PAS, K’jaan boleh buat Hudud yg. sebenar. dengan Ilmu,wang dan semua kemudahan yg. ada takkan dah 50 tahun perintah m’sia tak mampu gubal HUDUD?
            Menara kembar, putrajaya malah jadi negara MAJU ada plan dan tindakan. Mana plan HUDUD?
            Dalam PAU ada tak sapa2 yg. bangkitkan pasal tegakkan undang2 Islam?

          • December 5, 2011 at 4:45 pm
            Permalink

            bujuk2..hang nak cerita pasal hudud..air bersih pun tak mampu nak sediakan..ada hati nak salahkan kerajaan sbb tak laksana hudud..

          • December 5, 2011 at 8:58 pm
            Permalink

            alhamdulillah hospital kg kurnia, kuantan telah siap dibina..terima kasih kerajaan UMNO..he..he..puak pakatan yg duk kutuk najib pun tumpang sekaki.. Aku ingat bila kutuk tak nak guna.. Dunia..dunia..

          • December 5, 2011 at 11:01 pm
            Permalink

            Yeop kenyataannya air paling kotor di Perlis, Pahang dan T’ganu (SPAM). Hari ini penduduk rantau panjang marah utusan fitnahkan air di sana tak bersih. Dulu aku dah kata UMNO ambik video waktu baru lepas tukar paip memang air kuning karat dan tanah. nak fitnah pun pada2 la..
            Bila baik K’jaan UMNO, bila tak elok tak sambung pulak UMNO di belakang. Sejak bila UMNO jadi K’jaan aku tak tau, yg. ada selama ni K’jaan BN je.
            Seteruk2 PAS ada k’jaan sendiri, UMNO ada?

          • December 5, 2011 at 11:01 pm
            Permalink

            Ya Allah.. apa jenis pembelit mamat bujuk ni ha?
            yg berjanji berguling2 nk buat HUDUD dgn ugutan undi ialah PAS.. so kenapa pulak UMNO/BN yg ditaklifkan untuk buat janji yg tidak DITUNAIKAN PAS?

            kitab mana yg ajar ko dgn wang ringgit boleh ubah hati manusia jadi taat dan terima hukum Allah??

            bujuk..aku tgk hang ni tak tentu hala.. hang mengaji kat mana ni ha? cedok2 dlm internet? ceramah Youtube PAS?

            usaha UMNO untuk terapkan Islam tetap berjalan wpun belum sempurna dan masih jauh.

            biar begerak mcm siput tetapi hala tuju itu betul, dr bergerak mcm kuda tetapi sesat ke arah lain

            hari ini Ust Fathul buat forum penerangan HUDUD sebenar di WISMA MCA..Forum cukup hebat dan membuka mata jelas selama ini doktrin sesat PAS pd bab hudud sehingga org kafir jadi takut!

            Insya Allah UMNO suatu hari nanti akan sampai juga.. yg aku nampak takkan sampai2 ialah PAS.. penipu besar di akhir zaman!

          • December 5, 2011 at 11:05 pm
            Permalink

            bujuk..mana dia statistik & rujukan yg mengatakan air Perlis, Pahan dan Terengganu itu kotor?

            Perlis buminya kaya dgn kalsium karbonat (kapur) dlm lebihan itu berlaku dlm air sbb sumber asli dh mcm tu..itu bukan tercemar.

            Air di kelantan kotor..hang yg penipu. Utusan bukan GILA mcm Harakah kaki buat fitnah..nk ambik gmbr masa tukar paip.. dan org Kelantan bodoh mana yg menipu bersama Utusan?

            hujah org sakit jiwa mcm ni ke yg menggelupur konon nk sgt pada Hukum Allah? diri sendiri pun belum tertegak Islam.. kaki fitnah ckp bohong..

            jgn berlakonlah bujuk..

          • December 5, 2011 at 11:25 pm
            Permalink

            Aku ucap jutaan terima kasih pada Ust.Fathul Bari, InsyaAllah lepas ni taklah CSL kata HUDUD ketinggalan zaman dan taklah dia hina Aurat wanita Islam. Agaknya selama ni Ust.2 UMNO duduk di kerusi goyang dalam bilik hawa dingin dan biarkan MCA dan MIC hina Islam.
            InsyaAllah dengan usaha bersama Ulama PAS dan Ust.Fathul Bari DAP,MCA dan MIC akan terima HUDUD. Syabas…

          • December 5, 2011 at 11:42 pm
            Permalink

            haha ko nk kasi kredit kt ULARMAK PASPIPUS yg ramai kaki putar belit dan syaitan bisu tu ke?

            Tuhan pun tk kenal..boleh kongsi2.. cmne nk ajar kafir kenal Islam..jauh sekali nk ajar kenal HUDUD..

          • December 6, 2011 at 12:14 am
            Permalink

            Sama ajerlah tuuu baik siMOOOO dgn sibujuk. bodoh susah nak ajar….spin punya spin…dia salahkan UMNO gak. Bukan bab Hudud ajer bahkan atas semua perkara yg UMNO /BN lakukan utk raayat…

        • December 6, 2011 at 10:12 pm
          Permalink

          Tunggu la hakim keluar kan verdik nanti tentang penghakiman Kes liwat 2. Kalo anwaq di humban dalam penjara dia tetap jadi PM gak… Prisoner Mentor..!!!

          Reply
    • December 5, 2011 at 10:25 am
      Permalink

      kesian mooo..dapat bakal pm yang suka belakang..hehehe

      Reply
      • December 6, 2011 at 12:16 am
        Permalink

        jangan lupo bukan tuu ajer yg sinuar “I like” bini orang, cina doll pon i like

        Reply
  • December 4, 2011 at 10:15 pm
    Permalink

    aku dah agak dah…..memang PAS tak nak anwar jadi PM….PAS tau sangat perangai anwar…

    Pilihan PAS tentulah mereka yang membawa tauladan pemerintahan khalifah dalam kerajaan…..

    hik ! hik ! hik !

    Reply
  • December 4, 2011 at 11:02 pm
    Permalink

    Kenapa sampai hari ini sejak zaman TunM, UMNO tak penat2 main isu LIWAT Anwar. Saban tahun bila ada PAU akan keluarlah teori Anwar peliwat dan talibarut Israel. Apakah rakyat terlalu bodoh dan buta tidak boleh mengenali tingkahlaku dan tuturkata seorang peliwat dan talibarut luar. Janganlah guna pengkianat Anwar sebagai senjata, kerana rakyat tidak boleh terima pengkianat sebagai manusia yg. BAIK.

    Reply
    • December 4, 2011 at 11:27 pm
      Permalink

      macam mana tak main isu liwat…dah ada kes liwat II…teori konspirasi pun takdak bukti….teori chinadoll kata plak video tak buleh jadi saksi…hhahaha…semua benda yang anwar dok kata orang umno buat(semuanya benda buruk2 belaka)…benda tu la sebenarnya yang anwar nie buat…

      Reply
    • December 4, 2011 at 11:56 pm
      Permalink

      hang silap tu bujuk…sebenarnya Anwar tu yg tak penat2 meliwat…dah kantoi kali pertama bertaubat lah, ni dak, lpas penjara jea mula mencari mangsa….staff sendiri plak…

      kalau saipul tu anak,adik atau abg hang…hang bleh accept ka mengkarung tu…sedap2 jea hang ckp teori…kena kat hang dgn lori hang langgar peliwat tu….berpada pada la kalau nk berpolitik pun…

      Reply
      • December 5, 2011 at 2:04 am
        Permalink

        awat ??? sayfool tu boipren hang kaaa stimgay ???
        kahkahkah …. bewak2 sarkas pandai buat apa dah ??? nyanyi lagu 1 malaysia
        apa punya mangkaq ….dalam jel semua laki2 … lagi best lah…kalau kaki haria juboq… tapi tak dak kes pulak dalam penjara sg buluh anwar haria juboq banduan lain ….
        piiiiraaahhh ….cerita fitnah pun hang senang nak percaya

        Reply
        • December 5, 2011 at 8:23 am
          Permalink

          hang ingat penjara mcm dlm kondo / hotel ka…bingai sungguh colitikaq ni…otak park ka jubuq tak sudah…anak punggut sapa la hang ni…

          Reply
          • December 5, 2011 at 2:47 pm
            Permalink

            stimgay.. ko tautak lembu kak ijat je yg. mengawan dalam kondo dan hotel. Lembu lain tengah padang je dia balun. Ko pun kadang2 balun kat dapur je…. hehehe.

          • December 5, 2011 at 6:52 pm
            Permalink

            mati akai jugak hang dgn aku bujuk…ada ka lembu mengawan dlm kondo dan hotel…apa punya bahgal la hang ni bujuk…

            yg mengawan dlm kondo tu PM 16sept hang…99.99% tulen tu…..

          • December 5, 2011 at 11:11 pm
            Permalink

            bujuk ni adalah salah satu pentunjuk kekecewaan penganut2 PAS pd pimpinan mereka tp dilepaskan pd org lain..

            PAS berjaya merosakka pemikiran2 penganut2 dgn doktrin2 PALSU lagi SESAT.. dn skrg mereka di ambang SAKIT! SAKIT JIWA!

          • December 5, 2011 at 11:28 pm
            Permalink

            Alamak… serius la pulak korang ni, Kan aku ketawa bergurau tu… takkan tak faham.

          • December 5, 2011 at 11:43 pm
            Permalink

            apesal ko glabah ni bujuk? dh sakit tekak ke?

      • December 5, 2011 at 2:53 pm
        Permalink

        Bro.. Najib dan Hisham tu jambu jugak, Apa korang marah sangat pada Nuar sebab diorang kena liwat jugak ke?
        Mana la tau sebab dulu diorangpun orang Anwar jugak.

        Reply
    • December 5, 2011 at 10:50 am
      Permalink

      bujuk ..ko sayang si nuar kenapa? Dia pun bukan baik pun…masa pegang kuasa apa dia buat ek…..cer citer

      Reply
      • December 5, 2011 at 6:54 pm
        Permalink

        dia sayang kat Anwar sebab mood dia sama dgn Anwar…..

        Reply
    • December 6, 2011 at 10:16 pm
      Permalink

      Ni bukan permainan isu tapi fakta dah 2 kali kes liwat Anwaq di dengaq kat mahkamah. Kes Liwat Kedua ni aku yakin Anwaq akan sangkut dan di lantik jadi PM ” di negara dalam negara ” kat Sungai Buloh tu…!!

      Reply
  • December 5, 2011 at 1:59 am
    Permalink

    kahkahkah …..anwar daripada umno patutlah puak2 ni meroyan berimaginasi anwar haria juboq depa …. kalau puteri …. apa lagi uplah …. umno memang butuhkan anwar ..kata mat indon yang baru dapat ic …..
    hudud umno ikut fatwa vatican …. najib dah pi jumpa dah … lepas ni keluar pulak fatwa …. lembu fidlot pun boleh dapat tiket syurga …kahkahkah
    bila laaa hangpa nak sedaq haaa!!!
    barang pelan dok naik …saman makin banyak …berak dalam rumah pun lebih kurang berak dalam tandas awam …sebulan kena bayaq 8 ringgit kat iwk …. daging lembu fidlot sampai hari ni tak pernah rasa lagi …. semua jual kat pasaraya kapiaq saja
    sapa ada bekalan daging fidlot ??? aku nak rasa 100 ringgit sekilo pun aku beli …. projek 250 juta …tapi sapa pun tak dapat faedah ….. laki sharizat saja dok pediah

    Reply
    • December 5, 2011 at 9:53 am
      Permalink

      Ko ni pengikut Nabi PAS Nik Najis tu ke? Oooo…patut la. Cam kena laknat jer aku tengok ko ni…

      Reply
  • December 5, 2011 at 7:20 am
    Permalink

    haha..anwar PM?

    dulu duk canang anwar bakal PM ke 5= tergolek dlm sg buloh…

    pastu canag anwar bakal PM ke 6= nganga penyokong duk tunggu…

    la ni canang anwar bakal PM ke 7= pas kata “…hgpa ingat kami tunggul kayu?..”

    Reply
    • December 5, 2011 at 8:29 am
      Permalink

      Anwar dah jadi PM lama dah….dari dulu lagi…

      PM…pakar meliwat.

      hik !hik ! hik !

      Reply
  • December 5, 2011 at 9:36 am
    Permalink

    wahai anwar bertaubat lebih baik dari impian ke putrajaya atau anda akan berkata saya akan bertaubat selepas impian saya tercapai.

    Reply
  • December 5, 2011 at 10:19 am
    Permalink

    wahai para pencaci ,meriahnya gelanggang ko ni,gelanggang pencaci ,adakah ko ni di hidupkan sebagai pencaci ,berapa gaji ko dibayar sebagai pencaci dan bunus lainya dan yang tergelak denga ko pencaci atau tak merasa rugi ko sebagai pencaci

    Reply
  • December 5, 2011 at 10:33 am
    Permalink

    Hudud tidak akan dilaksanakan sama ada Barisan Memerintah takpun Pakatan Rakyat memerintah.

    Dimana Dato Seri Anwar Ibrahim ketika PAS dihentam daripada pelbagai pelusuk termasuklah dari DAP? He just remain silent.

    Dimana Azwan Ali ketika Tuan Ibrahim iaitu ketua penerangan PAS membidas apabila diserang? Ramizi pun mana??

    Yilekkkk..mereka semua membisu.

    Bab nak kata Singapura bagi kepada Lee Kuan Yew ni citer dah lama and dah basi.

    Zaman 1965 tu penduduk Cina di Singapura lebih kurang 1.5 juta. Manakala penduduk Malaysia adalah 3 juta lebih termasuk berbilang kaum. Dimana melayu ada 2 juta orang penduduk.

    Jikalau dikekalkan Singapura di Malaysia aku rasa PAP ada parti memerintah, dan UMNO adalah parti pembangkang.

    Petronas pun bukan milik melayu serta majoriti pekerja melayu didalam Petronas pun bukan melayu.

    PTPN/Mara/Felda dan sebagainya pun TIDAK AKAN diberi kepada melayu. Ianya terbuka kepada semua. Berlandaskan MERIT. Sesiapa yang layak sahaja. Jadi kalau orang kampung melayu tidak ada modal atau kemahiran dalam teknologi moden atau tidak boleh adaptasi dengan perubahan moden seperti rakyat Singapura maka kamu tidak layak lah.

    Mungkin inilah yang dimahukan oleh Mooohyideen dan Bujuk serta rakan-rakannya. Betul tak?? Korang pun memang tak suka tengok orang Islam berjaya kan?

    Nak lagi-lagi kalau orang melayu tu ko tak kenal dan bukan diantara tergolong sahabat handai kau betul tak? Aku tau orang macam kau ni dengki tanpa sebab, korang bukannya suka pun tengok budak JENGKA atau Kampung melayu berpetah cakap bahasa inggeris dan berkelulusan. Korang tak memang tak suka kan?

    Lagi korang benci kalau ko tengok budak melayu mengamalkan gaya hidup yang tak mengikut telunjuk korang betul tak??

    Yang korang nak tengok melayu itu DAIF, SUSAH, SENTIASA BERHARAP, TAK CUKUP ILMU, BODOH, BENGAP, dan sentiasa memintah balas kasihan daripada TANGAN KORANG betul????

    Mengaku jer lah Mooohyideen dan Bujuk. Korang ni typical Arab jahiliah tau tak. Sebuah bangsa yang sombong dan sentiasa ingatkan diri kamu yang bagus..

    Orang spises mcm kamu ni memang TAK SUKA pun tengok orang melayu ada kuasa membeli. Kalau boleh korang WISH orang melayu ni semua merujuk kepada kau sebagai pentunjukkan??

    MACAM HARAM SIAL KORANG NIE, AKU TAK SANGKA DALAM SEUMUR HIDUP AKU ADA ORANG MELAYU SPESIS MACAM KAU NI. KALAU LAH MALAYSIA INI MACAM PHILIPPINE ATAU MEXICO, AKU RASA DAH LAMA KOT AKU TEMBAK JER..AKU CAKAP BETUL NI..

    Reply
    • December 5, 2011 at 2:27 pm
      Permalink

      aku pun tak sangka bro….org2 melayu PAS/PKR bersungguh sungguh mempertahankan kafir laknat DAP sampai ketahap mcm adik abang yg keluar dari satu rahim…..

      walaupun dalam BN ada MCA/MIC/GERAKAN tak pernah aku dengar dan tengok org2 UMNO mempertahankan depa setahap mcm mana melayu2 PAS/PKR pertahankan DAP…sampai kadangkala rasa berdebat dgn ahli seumur hidup DAP plak…

      puak2 hangpa nk ikut cara Taliban, tp Taliban pun tak se brutal hangpa..melawan tauke sungguh puak2 hangpa ni….kecik hati puak2 Taliban….

      Reply
    • December 5, 2011 at 3:24 pm
      Permalink

      Takkan dah habis hujah kut…
      Hujah la cara rasional dan bukan emosional. Korang sedar tak, melayu sebenarnya patut dah dapat kuasai ekonomi M’sia kalau UMNO betul berkhidmat pada orang melayu. Masalahnya melayu masih tahap dulu kerana UMNO hanya jaga 2/3 kerat orang sekeliling dia. Anak melayu yg. hebat ramai tapi yg. dapat bantuan dan geran adalah yg. duduk sekeliling pemimpin UMNO. Aku tak dengki diorang dapat tapi dahulukan orang2 yg. berhak.
      cth. dari dulu Kelantan keluarkan ramai bijak pandai, tapi kenapa kelantan antara negeri terakhir dapat Universiti? Semua tahu kelantan 90% orang melayu, kenapa k’jaan masih kira pasal hijau dan merah untuk bantu naikkan taraf hidup rakyat di sana? Apakah ini korang namakan UMNO tu melayu? Iaitu hanya bantu melayu baju merah saja? Malah cikgu atau kakitangan k’jaan yg. baik dan hebat disuatu tempat akan ditukar kerana berlainan parti. Inikah khidmat UMNO pada melayu?

      Reply
      • December 5, 2011 at 5:07 pm
        Permalink

        Kalo PR bagus sgt kenapa x tlg melayu??..kenapa dirobohkan kedai2 peniaga melayu…..sampaikan kedai atas pokok pun dirobohkan….

        Reply
        • December 5, 2011 at 11:09 pm
          Permalink

          PR bukan parti MELAYU macam UMNO yg. RASIS. PR ambil tindakan untuk kebaikan semua. Kalau meniaga d tempat bahaya dan sesak memang la kena roboh. Apa ko suka kalau kedai menghalang lalu lintas dan membahayakan keselamatan orang ramai. Akai ada ka…
          K’jaan PR biasanya akan tempatkan kawasan lain yg. lebih baik dan selamat kepada mereka yg. terlibat. Ok la tu…

          Reply
          • December 5, 2011 at 11:24 pm
            Permalink

            nak termuntah aku baca ayat PENJILATAN ko pd PR Laknatullah tu bujuk..

            apa hal pulak org Melayu tk maju UMNO yg salah..segala2 usaha, insentif.. suap dgn sudu..SPOON FEEDING kt mulut pemalas org Melayu dh krjn lakukan..

            kalau bapak ko kaki fitnah kt sini..mak bapak ko lah yg salah jg wpn bapak ko ajar benda betul?
            lepas tu..

            lagi..

            kejap ko ckp bab HUDUD kejap ko ckp mcm SOSIALIS.. fitnah UMNO rasis2… DAP yg bersekedudukan dgn PAS laknat tu tak RASIS ke? bwk masuk staf2 kontrak cina ramai2 ke dlm pentadbiran Kerjaan Negeri? nk hapuskan hak org Melayu di tanah air sendiri?

            kalau betul UMNO rasis berapa puluh RIBU cina dan ndia dh mati? yg kebuluran? sedap je kn ko fitnah

            tolong sahkan konsep RASIS ko tu mcm mana?
            semoga Allah tunjuk pd ko balik segala fitnah tu.. RASIS apa kalau nk tetapkan HAK org Melayu dan Islam di bumi nya?

            RASIS apa bila UMNO-org Islam jadi ketua kepada org2 bukan Islam? MCA-MIC?

            kalau dlm bab FARA’ID harta pusaka.. Islam meletakkan 1/3 harta buat anak perempuan, 2/3 harta untuk anak lelaki.. kalau ikut pemikiran logik PR itu kira RASIS GENDER kah?

            tk semua benda dlm dunia ini boleh equally divided.. itu hukum org kafir!

          • December 5, 2011 at 11:28 pm
            Permalink

            ** kalau ko tu kaki fitnah kt sini..mak bapak ko lah yg salah? wpun mak bapakk ko dh ajar benda betul? bujuk?

          • December 5, 2011 at 11:37 pm
            Permalink

            UMNO parti Melayu… tak resis lagi? Ngaku je la macam TunM. Tak salah pun resis, yg. salah buat benda resis tapi tak ngaku.
            Cuba gentleman macam PAS, resis Islam. Kami pertahankan HAK UMAT ISLAM. Peduli la nak kata resis ke, jumud ke, ketinggalan ke, kami tetap pertahankan hak umat Islam untuk mengamalkan Islam secara menyeluruh di negara Islam. Termasuklah sistem faraid.
            Lagi 1, bro.. resis bukannya bunuh orang, itu dah kategori penghapusan etnik. Lu dulu tak sekolah ke..?

          • December 5, 2011 at 11:51 pm
            Permalink

            ko ni mabuk ape ha..lu gua pulak?
            adoi lah.. cmni ke org2 yg ditabiah utk tegak ISLE PAS?
            otak lembap..kaki fitnah, ilmu zero..main cedok2.. aku rasa lawak lah pulak..

            yg aku pasti Insya Allah PAS akan terlungkup dan akan di hina Allah.. lantaran cukup banyak menipu pd agama!

            PAS rasis dan taksub pd partinya.. sama dgn golongan Khawarij.. ko pegi belajar dn kenal siapa itu Khawarij.. sebjik2 cm PAS!!

            Kalau UMNO tk bunuh bangsa lain..xsekat bangsa lain hidup..itu tanda UMNO ADIL dan TAK RASIS lah.. kalau UMNO rasis xdelah PERKIM..xdelah siaran TV byk bahasa.. mudah bukan? ko nk tipu ape lagi bujuk..aku syok lah tgk hang menipu..

      • December 6, 2011 at 10:25 pm
        Permalink

        Habih masa Anwaq dalam UMNO dan kabinet AAAMahathir dia jadi TPM dan Menteri Kewangan apa dia dah buat untuk menaik kan ekonomi melayhu..? Hampeh seduit pun tak dak cakap jerr bedegak degak 1Malaya. Malah dalam meeting kabinet semasa 1997 Anwaq hamlau ni cadang kan supaya pinjam duit kat IMF tapi di tentang oleh Mahathir.kalo Mahathir dok sengap ikut kata Anwaq dah tentu Malaysia dah jadi macam Korera Selatan,Filipina & Indoensia.

        Habih sapa wira masa tu ada ka Anwaq ato mahathir…? Cuba hang pi mai jawab kalo berani la…!!!

        Reply
    • December 5, 2011 at 3:32 pm
      Permalink

      Pasal hudud ni, aku tak harapkan terus buat d PUSAT. Memadai dahulu dibuat dinegeri umat Islam lebih 70%. Kebaikan HUDUD akan dapat dinilai oleh negeri2 lain. Yakinlah hukum Allah adalah yg. terbaik, pasti negeri2 lain akan meminta untuk mencontohi hukum Islam bila melihat kebaikan yg. banyak. Zaman Nabi dulu orang kafir datang untuk menerima hukum Islam kerana nampak kebaikan dan rahmat yg. Allah berikan.
      Sebagai permulaan… UMNO tolonglah benarkan Kelantan dan T’ganu yg. sedia ada undang2 HUDUD untuk dilaksanakan.

      Reply
      • December 5, 2011 at 5:08 pm
        Permalink

        la..buatla saper nak kecoh…kenapa takot dgn kerajaan PUSAT…!kalo pasal anwar dan pilihanraya boleh demo..kenapa hudud x buat demo…desak kerajaan pusat buat hudud..ajak lembu2 ko demo sekali…xkan nak demo hudud pun kena tggu green light dari ambiga…??>.

        Reply
        • December 5, 2011 at 5:10 pm
          Permalink

          HUDUD yg di cakap oleh PAS x lebih dari retorik…baru skrg nak lantik ahli jwatankuasa…itupun x cukup korum…!dah 20 tahun baru nak buat J,kuasa dan baru nak kaji….

          Reply
          • December 5, 2011 at 11:12 pm
            Permalink

            UMNO langsung tak buat apa2 sampai la ni.. siapa lagi teruk.
            PAS mungkin lambat, tapi UMNO tak boleh diharap oleh umat Islam M’sia untuk laksanakan HUDUD bila Presiden UMNO takut pada MCA.

          • December 5, 2011 at 11:33 pm
            Permalink

            UMNO tk buat apa2? ko ni penipu besar!
            Islam yg tertegak setakat skrg ni hasil dr siapa? usaha siapa?

            Struktur perlembagaan yg meletakkan ketinggian Islam, perlaksanan syariah dr perudangan sehingga ke ekonomi semua tu PAS buat ke?

            PAS hanya tahu makmurkan KUIL2 TOKONG HIJAU mereka shj dgn ceramah penipu! lepas tu kebas duit

          • December 5, 2011 at 11:41 pm
            Permalink

            Gua cakap pasal HUDUD, lu spin apa?
            Lu suka cerita luar skop la bro… sebab tu gua lama tak layan lu.

          • December 5, 2011 at 11:44 pm
            Permalink

            layan? ko mabuk ke bujuk? aku jwb posting ko yg karut tu.. ape hal bab layan2 ni? ko GAY ke? pegi cari Anuwar lah

      • December 5, 2011 at 6:58 pm
        Permalink

        baru nak tubuh jawatankuasa bertindak hang kata dah sedia ada undang2….merapu tak ingat la bujuk ni….

        Reply
        • December 5, 2011 at 11:15 pm
          Permalink

          Jawatankuasa tersebut bukan untuk gubal undang2 la bodoh. Mereka buat kajian bagaimana nak laksanakan HUDUD tampa ubah perlembagaan dan guna undang2 syariah sedia ada. disamping itu membuat penambahbaikan sistem perlaksanaan seperti pihak berkuasa polis, penjara dan sebagainya.

          Reply
          • December 5, 2011 at 11:30 pm
            Permalink

            bodoh ko ckp org.. berlakon mcm ‘alim’tp diri sendiri rosak..
            ni nisbah kpd org2 PAS yg jauh dr ruh Islam sebenar tp berpura2 ber alas dgn HUDUD sbb itu adalah keuntungan utk raih undi!

            kenapa baru sekarang nk kaji? kenapa dekat dgn PRU? kenapa setelah puas bersenggama dgn DAP laknatullah menghancurkan imej Islam?

          • December 5, 2011 at 11:45 pm
            Permalink

            Sebab ada bijak pandai dah keluar cakap HUDUD boleh dilaksanakan tampa ubah perlembagaan. Dulu PAS dah kaji, tapi semua kata perlu ubah Perlembagaan termasuk peguam negara.
            Sorry la kalau panggil bodoh sebab dah banyak kali ulang tak faham jugak. Cikgu di sekolah pun kalau dah banyak kali cakap benda yg. sama tak faham, sekali-sekala keluar jugak perkataan tak elok.

          • December 5, 2011 at 11:57 pm
            Permalink

            dulu PAS dh kaji? sape bgtau kt ko?
            dulu 20 tahun dulu kaji apa lamanhya?
            kalau UMNO ko boleh tnya kenapa ambil masa. tkpelah UMNO tu jahil kan.. dn xpernah janji

            abis tu PAS? berbelas2 tahun menipu, bergegar pentas menghukum kafir pd UMNO..tiba2 bab nk mendrafkan HUDUD boleh sambil lewa.. ececee.. hujah ko hanya budak PASTi yg selsema (hingus hijau) je boleh pcaye.. xgitu bujuk?

          • December 6, 2011 at 4:06 am
            Permalink

            baru nk buat kajian ke?….laaa… pandai nya hang ni bujuk…..pok nik ni acah2 jea nk buat HUDUD…..org dulu2 bleh la hang tipu bujuk….kami pun ngaji jugak…Hudud Islam tak sama dgn Hudud PAS…sapa nk sokong…buat tambah dosa jea…ngaji tak abih la hang ni….

      • December 6, 2011 at 10:29 pm
        Permalink

        Hang ni betoi bebai macam lebai kat kampung aku dulu tak reti guna akai suma dok main pakai tibai. Bukan UMNO menghalang hudud tapi Perlembagaan Malaysia la.

        Aku agak hang ni tak pernah baca Perlembagaan Malaysia kot sebab tu hang selau dok lalok dan kalut semacam….

        Reply
  • December 5, 2011 at 11:00 am
    Permalink

    sepatutnya bank membuka peluang perniagaan yang asli ,serta latih dan disiplinkan pekerja bank dengan cara cara yang betul menjalankan per niagaan ,secara reality ,bukanya menjadi tukang riba ,macam tak sayang diri sendiri apatah lagi orang lain

    Reply
  • December 5, 2011 at 1:13 pm
    Permalink

    Perhimpunan UMNO kali ini ada perubahan positif yang baik. Cara ‘bai’ah’ org UMNO pd pemimpin2 sudah mula memperlihatkan nilai2 Islamik dan ikatan saf yang lebih jelas.

    Konsep jihad-korban-wala’a (taat) pada situasi Islam di koyak2 oleh musuh2 besar dan musuh2 bertopeng spt PAS amatlah tepat!

    Jihad mempunyai peringkat2 tertentu sehinggalah ke peringkat mengangkat senjata melawan Kuffar!

    Alhamdulillah dan semoga Allah memperbetulkan UMNO dgn penuh hikmah, diperkukuhkan UMNO sbg parti pemerintah yg kuat buat umat Islam dan dan rakyat2 beragama lain dgn adil dan bijaksana..

    AMINN.

    Moga Islam subur kembali di bumi tercinta Malaysia ini!

    Reply
  • December 5, 2011 at 5:13 pm
    Permalink

    PAS akan mengangkat muka bila nak menentang org Islam..tetapi akan jilat melukut bila dgn org kafir….itulah sikap sebenar lembu2 PAS..

    Reply
  • December 5, 2011 at 5:15 pm
    Permalink

    PAS selamanya diperkudakan…..!fahami maksud Hadi awang….!maka lembu2 dia pun tergelak sakan….seolah2 mengiyakan apa yg dikatakn oleh hadi….!selamanya diperkudakan oleh Anwar dan DAPIgs…

    Reply
    • December 5, 2011 at 11:17 pm
      Permalink

      Diperkudakan lebih baik dari diperlembukan seperti UMNO.

      Reply
      • December 5, 2011 at 11:37 pm
        Permalink

        itu je la hujah ko bujuk? lembu dgn kuda?
        lemahnyer hujah ko..memalukan.. mengaku pun PAS itu setaraf kuda tunggangan..
        padanlah DAP syok sgt berkwn dgn Pok Nik & Hady ngok kuda kayu tu.

        Reply
        • December 5, 2011 at 11:47 pm
          Permalink

          Apa salahnya, MCA kata DAP tunggangan PAS dan PKR. Jadi kami sama2 saling mempergunakan untuk mencapai matlamat yg. sama iaitu M’sia yg. berjaya dan harmoni.

          Reply
          • December 5, 2011 at 11:54 pm
            Permalink

            bujuk..biar betul otak ko..melacorkan Islam dn Melayu bersama DAP? itukah saling2 berjaya? sah le ko ni sakit..

            Malaysia mmg dh berjaya dlm semua lapangan dan harmoni..Alhamdulillah dgn izin Allah melalui pemerintahan UMNO

            dasar BN UMNO lah yg bawak sistem pendidikan yg lahirkan celik2 ilmuan Melayu skrg ni..dh akhirnya jd penentang kerajaan.. Allah Maha Menilai. yg baik tetap dibalas baik, wpun seluruh makhluk menghina.
            ..Insya Allah.. hanya org Munafiq shj yg menafikan kebaikan..

          • December 7, 2011 at 12:44 am
            Permalink

            Itu hanya helah UMNO, apa tindakan UMNO CSL kata HUDUD ketinggalan zaman? Apa kata Najib bila MCA kata akan keluar BN jika Hudud dilaksanakan?
            Siapa yg. dilembukan?

          • December 7, 2011 at 2:17 am
            Permalink

            hang la…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *