Musa Hassan Mangsa Fitnah Terbaru..!!!

Share


Sebagaimana kita sedari, mantan Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan merupakan salah satu tokoh yang sangat dibenci oleh puak penyokong-penyokong Pakatan Haram. Ini adalah kerana beliau merupakan pegawai penyiasat kepada kes liwat I dan II yang melibatkan “dewa” mereka, Anwar Ibrahim, yang gemar kepada seks songsang.

Lihat gambar sebenar suami Syella Kamaruddin..bukan Musa Hassan, kan?

Pada kes liwat I, Musa yang hanya berpangkat inspektor ketika itu dipilih oleh Anwa untuk menyiasat kesnya. Mengejutkan, Musa yang terkenal dengan sikap “no-nonsense” itu mendapati memang Anwar terlibat pun dengan aktiviti meliwat!

Memeritkan lagi keadaan, ketika Saiful Bukhari membuat laporan polis bahawa dia diliwat Anwar, Musa ketika menjadi Ketua Polis Negara. Beberapa kelemahan yang ada pada kes liwat I dahulu, diperhalusi dan diperbaiki sebaiknya oleh pihak PDRM sebelum membentangkan kes di mahkamah!

Dipercayai, kerana itulah Tan Sri Musa Hassan sangat dibenci dan menimbulkan dendam kepada penyokong Pakatan Haram untuk mencemarkan reputasi beliau.

Terbaru, Tan Sri Musa difitnah telah mengahwini seorang bekas artis yang seksi, bernama Syella Kamaruddin. Sebuah blog pro-pembangkang tanpa segan silu memfitnah bekas Ketua Polis Negara itu di di sini. Abu Nawas ini memfitnah kononnya “dia membuktikan bini Musa Hassan berkemban”. Malah tanpa rasa bersalah, dia menyatakan bahawa Musa Hassan ini dalah “bekas polis jahat”. “Jahat”kah membuktikan kemungkaran seorang pemimpin bernama Anwar? Atau seorang pegawai polis itu hanya dianggap baik sekiranya membuktikan kemungkaran pemimpin UMNO sahaja?

Untuk pengetahuan semua, ketika Musa Hassan menyiasat dan membuktikan Anwar melakukan liwat dan seks songsang, Anwar berjawatan Timbalan Presiden UMNO dan masih lagi berjawatan Timbalan Perdana Menteri! Sepatutnya, Musa dikategorikan sebagai pegawai polis yang paling adil dan tegas kerana sanggup buka kes tentang kemungkaran seorang pemimpin UMNO dan indidvidu nombor dua paling berkuasa selepas Tun Dr. Mahathir!

Sebuah lagi blog pro-pembangkang di sini, dengan selamba mengucapkan “selamat pengantin baru”. Sedangkan Tan Sri Musa sudah lama berkahwin dengan Puan Sri Juriah Ahmad! Dia ucap begitu kononnya nak timbulkan fitnah mahu mengatakan bahawa Musa Hassan berkahwin baru lah tu!

Selepas ucap “selamat pengantin baru”, blogger pro-pembangkang itu selamba bertanya, “tak boleh ke” dia mengucapkan begitu kepada Tan Sri Musa Hassan? Apa punya bahlol la blogger Pakatan Haram ini! Sudah tentulah tak boleh dan salah! Tan Sri Musa bukan baru kahwin pun. Dia “pengantin lama” dan bukannya “pengantin baru”! Takkan itu pun otak dan akal blogger pembangkang tak boleh fikir?



66 thoughts on “Musa Hassan Mangsa Fitnah Terbaru..!!!

  • December 4, 2011 at 2:04 pm
    Permalink

    inilah sifat azali pembangkang malaysia yang suka memfitnah sesiapa saja yang tidak berpihak kepada mereka dgn sesuka hati…

    Reply
  • December 4, 2011 at 2:41 pm
    Permalink

    yang sharizat nak selak kain tu fitnah ke?

    Reply
    • December 4, 2011 at 5:09 pm
      Permalink

      Tu tak fitnah…mak ko selak kain kat Anwar fitnah ke?

      Reply
      • December 4, 2011 at 6:21 pm
        Permalink

        apa … ?? mak kau selak kain kat najib???? elok lah …. kalau emak kau selak kain kat semua perwakilan UMNO… dia boleh jadi Ketua Wanita UMNO…

        Reply
        • December 4, 2011 at 9:03 pm
          Permalink

          Anwar selak lubang ‘cinadoll’ terus dapat anugerah ‘mat suntot depan belakang’.

          Reply
        • December 4, 2011 at 9:51 pm
          Permalink

          TS Musa Hassan is just investigating officer. The more investigating job being carried, lagi mendalam dia siasat lagi banyak perihal laku Anwar terbongkar. TS Musa Hassan is an innocent man. Akhirnya benar tetap benar Anwar kaki bontot

          Reply
          • December 4, 2011 at 11:15 pm
            Permalink

            Cerita anwar lebihkurang camni jugak, tapi orang yg. berlakon anwar tak berani tonjol diri takut jadi macam penyiasat persendirian… siapa Balachanran ke apa, yg. lepas buat akuan bersumpah telah dicolek. Esoknya batal akuan bersumpah dengan akuan bersumpah yg. berlawanan. lepas tu lesap tak tau hilang dimana.

          • December 5, 2011 at 1:58 pm
            Permalink

            bujuk..yang culik mamat india mesti puak mat jubor sebenarnya…Dah tipu terus blah..

          • December 5, 2011 at 3:37 pm
            Permalink

            Yelahhhh tuuuu…
            Mula buat akuan sumpah muka ok je. Esoknya buat akuan sumpah macam ayam berak kapur. Kat sebelah dah orang lain pulak.

    • December 4, 2011 at 6:47 pm
      Permalink

      uiii… yang jahat selalunya dan yang kerapnya datang dari orang jahat macam pembangkang dan nacam c4… yang bestnya dia akan kenakan benda lain bila batang idung dia da kena lestik.

      Reply
    • December 5, 2011 at 1:56 pm
      Permalink

      c4…ko ni pencacai pembangang tahap cibai la….orang citer musa hasan ko spin shahrizat….shahrizat selak kain depan ko ke?

      Reply
    • December 6, 2011 at 12:25 am
      Permalink

      spin cerita lain lak….tak nak minta maaf ker pada T.Sri Musa sekeluarga..Potong Ayam laaa..jika yg memfitnah dia tu akan mengaku perbuatan dia..Bagi c4 @AHJ, bujuk dan siMooo@lembu dah soheh cerita tuuu….kan???

      Reply
  • December 4, 2011 at 2:52 pm
    Permalink

    Tan Sri Musa Hassan patut mengambil tindakan undang-undang dan menyaman para blogger yang menyebarkan fitnah tersebut.

    Reply
  • December 4, 2011 at 3:08 pm
    Permalink

    nak buat mcm mana..fitnah ni dh memang darah daging puak2 pas dan pembangkang..sabar je la..

    Reply
  • December 4, 2011 at 4:03 pm
    Permalink

    sapa Syella Kamaruddin ni??? aku tak kenal pun…. jangan bawak lah cerita perempuan taraf longkang dan jamban kat sini…..

    Reply
    • December 4, 2011 at 6:50 pm
      Permalink

      tanya la bloger / GOBLOKger pro-pembangkang…”bicara abu nawas”… goblok

      Reply
    • December 5, 2011 at 2:03 pm
      Permalink

      puak ko la c4 yang fitnah pompuan ni dgn musa hasan..pastu x ngaku pulak

      Reply
    • December 6, 2011 at 12:27 am
      Permalink

      Nak cover line member lah tuuuuuu..buat cerita lain lak….c4@AHJ memang camtu

      Reply
  • December 4, 2011 at 4:04 pm
    Permalink

    kita ada ajenda lebih besar lagi…. untuk dikomen …. ni cerita perempuan jalang kat sini …. buat apa ..

    Reply
    • December 4, 2011 at 8:45 pm
      Permalink

      jalang2 DAP tengah omong2 kosong. yang sedap Anwar ‘balon’ cinadoll. PAS cakap halal meliwat, hukum agama PAS.

      Reply
      • December 4, 2011 at 9:24 pm
        Permalink

        begitu dengan UMNO kau orang melalak kat sini …pemimpin UMNO buat harta

        Reply
        • December 4, 2011 at 11:00 pm
          Permalink

          ko jeles ke… Lebih baik buat harta dari main bontot…

          Reply
          • December 5, 2011 at 4:48 pm
            Permalink

            bukan ko yang buat harta, ko makan asap je..hah2\

        • December 6, 2011 at 12:29 am
          Permalink

          aku pon dapat sama merasa..ko dapat tak bila jilat buntut SiMat CD tuu..rasa kunyit busuk adalah kan????Harummmmmm. camtu lah klu dah jadi AHJ

          Reply
    • December 5, 2011 at 12:22 am
      Permalink

      KITA tu siapa C4??…suka hati admin la nk tempek citer apa pun kat sni…hang tu pelawat yg menyokong peliwat jea…kalau tak boleh nk jawab pi menyalak kat msiakini tu…hang ni takde kemaluan langsung ke C4????…

      Reply
    • December 5, 2011 at 2:04 pm
      Permalink

      sedapnya ko ckp pompuan tu jalang…ko tu jantan apa?….jaga mulut tu

      Reply
  • December 4, 2011 at 4:46 pm
    Permalink

    pakatan rakyat memang tidak sihat patut lah melayu melayu pakatan berakhlak buruk, aku malu tgk org melayu macam pakatan ni

    Reply
    • December 4, 2011 at 6:22 pm
      Permalink

      aku pun malu tengok melayu2 macam dalam UMNO …. kena tipu hidup2

      Reply
      • December 4, 2011 at 8:47 pm
        Permalink

        yang Anwar ‘main’ cinadoll tu betol kan?. macai2 haprak je yang dok sokong ‘Raja Liwat’.

        Reply
        • December 4, 2011 at 9:23 pm
          Permalink

          aku tak tahu …mungkin kau ada tengok

          Reply
          • December 4, 2011 at 11:02 pm
            Permalink

            patut la bodoh c4 ni.. Byk makan tahi anwar…

      • December 4, 2011 at 9:52 pm
        Permalink

        Dulu Melayu tipu Melayu, sekarang Islam tipu Islam

        Reply
      • December 6, 2011 at 12:31 am
        Permalink

        ko ajer terasa camtu sbab ko c4@AHJ, kami ORANG UMNO tak camtu pon…..kan KAWAN2 semua…

        Reply
    • December 4, 2011 at 11:18 pm
      Permalink

      Ada 1 PRK dulu MB pahang buat Isyarat lucah…. agaknya MB pahang tu orang PR kut.

      Reply
      • December 5, 2011 at 12:26 am
        Permalink

        buat isyarat lucah dgn meliwat dan berzina sama ke hukum nya….teruk dah hang ni..

        Reply
        • December 5, 2011 at 3:41 pm
          Permalink

          Yg. Isyarat tu betul dan disahkan tuan badan, tapi yg. buat tu fitnah.

          Reply
      • December 5, 2011 at 7:03 am
        Permalink

        ada satu pilihanraya dulu..lebai pas selak kain tunjuk “anu” kat puteri umno..ish2..lucah sungguh..

        Reply
        • December 5, 2011 at 3:40 pm
          Permalink

          Aaaa… kena jatuh hukum 10 tahun atau dibebaskan kerana fitnah puteri?
          Kes dah kantoipun korang ulang cetak jugak.

          Reply
          • December 5, 2011 at 8:32 pm
            Permalink

            hehe..mahkamah lepas sebab apa bujuk? masalah teknikal..ala..mcm kes mat sabu la..lepas sbb teknikal..bukan maksud kejadian tak berlaku..

          • December 7, 2011 at 1:23 am
            Permalink

            Dah tak boleh pertahankan hujah dan fakta, kata teknikal. Apa polis yg. buat laporan tu bodoh sangat ke sampai tak tau apa yg. perlu disemak semasa siasatan? begitu juga dengan pendakwa, takkan tak tau ada kes ke tidak sebelum masuk mahkamah.
            Masalah teknikel ni boleh diterima jika polis rekrut yg. buat siasatan dan laporan. Selain tu maknanya takdak kes, fitnah semata.

          • December 7, 2011 at 10:10 am
            Permalink

            ala bujuk..hang check balik kes ni..

            antara masalah teknikal yg disenaraikan tu adalah saksi tak dapat “cam” warna kain pelikat yg pakcik tu pakai time kejadian tu berlaku.. tu je..

            kalau betul fitnah, nape tak saman malu je puteri umno?

          • December 7, 2011 at 10:37 am
            Permalink

            pembetulan: pendakwa gagal kemukakan pada mahkamah kain sarung yang dipakai tertuduh pada waktu kejadian yang didakwa.

            logiknya, macam mana plak saksi nak ingat warna kain sarung tu.. tak gitu?

            nape tak saman malu puteri umno?

      • December 5, 2011 at 2:06 pm
        Permalink

        MB buat isyarat lucah….anuar berahim main depan dgn cinadoll & main belakang dgn coffee boy…lagi teruk hehehe

        Reply
        • December 5, 2011 at 3:43 pm
          Permalink

          Teruknya MB tu kan. Lepas tu jumpa budak2 cakap jangan cakap lucah, jangan pakai lucah dan pelbagai nasihat lagi. Agak2nya boleh tak istiharkan orang macamni munafik?

          Reply
  • December 4, 2011 at 6:06 pm
    Permalink

    Memang tabii manusia suka dengan benda yang hebat hebat. Berbunyi kuat dan hebat walau realiti tercampak jauh diseberang lautan biru.

    Bunyi dongeng 16 Sept misal nya amatlah terlalu hebat. Betapa hebat dengan 32 ahli parlimen sudah melompat keluar. Angkatan tentera semua sudah bersiap sedia memastikan upacara angkat sumpah (bukan sumpah laknat, kerana bekas bakal PM terlalu ngeri dengan perkataan laknat itu) di hadapan DYMM SPB Yang diPertuan Agong. (venuenya ? tidak dijelaskan, mungkin juga dirumpun pokok bakau dipulau ketam – kerana style berhimpun bawah pokok sudah diamalkan di Perak sana, jadi agak outdated)

    Bayang kan semua pencacai dan pencuci berak SiNuar berkobar kobar penuh semangat sejak malam 15 Sept lagi, tidor pun sudah tak boleh lelap malam itu. Almaklum PM baru bakal bersumpah laknat (oppss sori, laknat lagi)untuk jadi PM.

    Tapi sejak semenjak 2 semenjak bunyi hebat dan berdengong2 sudah mula kehilangan peminat dan sudah dikira membosankan . Tidak lagi saperti dulu bila SiNuar berceramah telah dihadiri 20, 30K hadirin semua nya peminat cerita hebat action pack. Ceramah Umno sebagaimana biasa dilihat tawar hambar kerana tak ada cerita panas. Cerita fakta dan benar tanpa pembohongan tidak berbunyi hebat.

    Maka gagal menarik minat.

    Reply
  • December 4, 2011 at 8:03 pm
    Permalink

    kahkahkah …. musa hassan naik pangkat cepat jadi igp pun sebab pandai bodek punya pasai… apa nak hairan ???
    elok siasat saja sapa yang kawin dengan syella tu … punya banyak perabih duit kat betina mcm tu … mana tau kalau 1 lagi keluarga orang atas umno dapat projek bela sarkas fidlot pulak ….250 juta lagi lesap … orang umno nganga saja lahhhhh … kahkahkah
    sapa pernah rasa daging fidlot sharizat ????

    Reply
    • December 4, 2011 at 8:42 pm
      Permalink

      hahahahaha Anwar sedap2 ‘menyudu’ cinadoll yang macai2 bodoh dok ‘menyudu’ bontot DAP. hahaha…..hahahaha…..

      Reply
    • December 4, 2011 at 11:04 pm
      Permalink

      he..he..politikar dah merapu.. Entah apa2…

      Reply
      • December 5, 2011 at 12:31 am
        Permalink

        kelakarnya mamat akai park kat jubuq ni komen…colitikaq ni style dia ‘janji reply’ jea……

        Reply
  • December 4, 2011 at 8:05 pm
    Permalink

    Aku nok perbetoi kan satu fakta jerr. Tan Sri Musa Hasan bukan berpangkat inspektor tapi SACP 1 ketika beliau mengetuai siasatan Kes Liwat 1 dulu. Beliau masa inspektor sebagasi pegawai penyiasatan jenayah di Melaka sekitaq awal tahun 70’an. Masa tu Anwaq masih lagi menuntut di UM.

    Puak puak yang membenci beliau bukan setakat individu pro-pembangkang malah segelintir pegawai rendah & tinggi PDRM yang berpikiran korup…!!!

    Reply
    • December 4, 2011 at 9:25 pm
      Permalink

      pegawai polis pun banyak yang korup….

      Reply
      • December 4, 2011 at 9:52 pm
        Permalink

        Pakatan Rakyat apa kurang nya..? Semua depa tu korup jugak pi tengok kat Selangor di bawah perentah PKR/PR semakin banyak pusat maksiat – pelacoran & perjudian tumbuh macam cendawan kat Ampang Jaya,Pandan Indah & Pandan Jaya. Sapa ka dalang di belakang tu semua..? Depa tu dari MP & ADUN DAP & PKR.

        Hang jangan coba nok nafi kan fakta ni…!!

        Reply
        • December 5, 2011 at 2:09 pm
          Permalink

          kat rumah aku…ade 10 rumah urut baru dibuka…c4 ko tak pergi massage ke?

          Reply
      • December 4, 2011 at 9:53 pm
        Permalink

        PAS dah ada bini banyak. Nak tanggung bini banyak mengguna duit rasuah balak di Kelantan. Bayar nafkah bini muda RM3.0juta dari duit rasuah balak. PAS di depan amal jariah dan di belakang rasuah.

        Reply
    • December 4, 2011 at 11:26 pm
      Permalink

      Tim. KPN(D.Ramli) masa Musa Hasan jadi KPN telah bebas dari tuduhan rasuah yg. dikemukakan oleh KPN. KPN sendiri pernah dituduh rasuah tapi di bersihkan oleh Peguam Negara. kemudian Tim. Menteri Dalam Negeri juga dituduh rasuah dan di bersihkan Peguam Negara. Kesemua kes berlaku dalam masa yg. hampir sama. Apa maksudnya semua ini…? Hasad dengki, fitnah atau sapu bawah kapet?

      Reply
      • December 5, 2011 at 12:40 am
        Permalink

        lucu sungguh mimpi hang ni bujuk…tu la lain kali kalau nk tidur basuh la kaki elok2 dulu….

        mesti sebelum tidur tu, hang berangan nak jadi Peguam Negara kan….bujuk2

        Reply
      • December 5, 2011 at 1:42 am
        Permalink

        Bila masa plak Datuk Ramli tu Timbalan KPN?

        Nak fitnah pun betulkan lah fakta yg asas tu dulu!!!

        Reply
  • December 5, 2011 at 11:04 am
    Permalink

    sepatutnya bank membuka peluang perniagaan yang asli ,serta latih dan disiplinkan pekerja bank dengan cara cara yang betul menjalankan per niagaan ,secara reality ,bukanya menjadi tukang riba ,macam tak sayang diri sendiri apatah lagi orang lain

    Reply
  • December 5, 2011 at 2:05 pm
    Permalink

    Alah kalau Musa Hassan betul kahwin pun dengan si artis ini apa salahnya dia kahwin dengan cara yang betul dan sah. Tapi bagaimana dengan orang yang menyetubuhi pelacur China dan kaum sejenisnya adakah ini dianggap sebagai halal dan baik?

    Reply
  • December 5, 2011 at 3:49 pm
    Permalink

    Tau pulak marah si Musa Hasan ni bila d fitnah. Lain kali jangan fitnah orang. Tapi ok jugak kalau betul Tan Sri kawin lagi satu… takda apa salah.

    Reply
    • December 5, 2011 at 8:34 pm
      Permalink

      musa hassan fitnah sapa bujuk? cerita sket..

      Reply
      • December 7, 2011 at 1:25 am
        Permalink

        Kalau usung tilam berhari2 takda kes,
        apa cerita.

        Reply
        • December 7, 2011 at 8:36 am
          Permalink

          apa masalahnya usung tilam..dah itu salah satu bahan buktinya..apa kena mengena musa hassan dgn tilam plak? dia bukannya pakar kimia or forensik..dia penyisat je time tu..bujuk2..

          Reply
  • December 7, 2011 at 7:56 pm
    Permalink

    anu war anu gerah tuhan.
    PKR parti anak beranak.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *