“Umno jangan mimpi nak tawan negeri-negeri Pakatan Rakyat, mustahil…!” – Anwar Omega

Menjelang Perhimpunan Agong UMNO esok, Anwar Ibrahim cuba merendahkan moral dan semangat para delegasi dan perwakilan UMNO. Dalam ceramahnya di Gelang Patah baru-baru ini, Anwar menyatakan bahawa UMNO takkan berjaya menawan kembali negeri-negeri di bawah pentadbiran Pakatan Haram.

“Umno jangan mimpi nak tawan negeri-negeri Pakatan Rakyat, mustahil… Umno tidak akan berjaya untuk menawan kembali Selangor,” kata Anwar di hadapan hampir 300 orang hadirin pada ceramahnya itu.

Mustahil? Benarkah dakwaan Anwar adalah MUSTAHIL bagi UMNO untuk menawan kembali negeri Selangor, Pulau Pinang, Kedah atau Kelantan? Benarkah begitu hebat sekali sokongan yang diberikan rakyat kepada Pakatan Haram itu?

Sejak Mac 2008, Pakatan Haram mula “meliwat” dan “merogol” negeri-negeri yang berjaya mereka jajah pada Pilihanraya Umum ke-12.

Di Selangor, yang kononnya diwujudkan SELCAT bagi mengawal ketelusan dan intergriti Kerajaan Negeri, rakyat dapat melihat pelbagai kebocoran, ketirisan serius dan penyelewengan kuasa di peringkat tertinggi pakatan DAP, PKR dan PAS itu.

DAP bermaharajalela di Selangor dengan pembinaan kandang khinzir mega bernilai jutaan ringgit, kelab-kelab hiburan belaan Ronnie Liu dan banyak lagi faedah-faedah yang dikaut parti itu termasuklah kontrak-kontrak “direct nego” yang ditenderkan secara pakatan antara “Ali dan Baba”.

PKR pula hanya boneka dengan Khalid Ibrahim menjadi “pepatung cacat” dan “gagap” di dalam perlaksanaan perkongsian kuasa. Abangnya, Abdul Rahman Ibrahim kini berkuasa sebagai ketua “perompak” Alam Semesta, menjadikan pasir-pasir Selangor hilang masuk ke koceknya.

PAS? PAS hanya menjadi “lebai dungu” di Selangor. Semua dasarnya dipijak-pijak dan diludah sejijiknya oleh PKR dan DAP. Rampas arak, ditengking Ronnie, dihantar balik arak tersebut ke kedai. Serbu gereja, kena marah dengan Khalid “gagap” dan PAS terus jadi “bisu”.

Pakatan Haram Selangor juga sanggup berseteru dengan DYMM Sultan Selangor. Itu yang paling jelas. Hinggakan DYMM Sultan Selangor terpaksa bertitah menyatakan kekesalan baginda atas apa yang dilakukan oleh pemimpin-pemimpin Pakatan Haram. Ingat peristiwa sambutan ulangtahun Yayasan Selangor, nama Aziz Bari dan isu Gereja? Sememangnya Pakatan Haram memang penderhaka!

Itu di Selangor.

Di Pulau Pinang pula menyaksikan hampir semua tanah pulau kini dimonopoli oleh puak-puak chauvinis ultra kiasu DAP yang menghalau orang-orang Melayu dan India keluar secara halus. Dibinanya kondo-kondo dan rumah-rumah yang mahal di sebelah pulau yang sememangnya tidak mampu dibeli oleh Bumiputera, khususnya orang Melayu Pulau Pinang.

Dan dibinanya pula rumah-rumah mampu milik, kos sederhana dan kos rendah di tanah besar semenanjung, kononnya “prihatin” terhadap Melayu, India dan golongan berpendapatan rendah. Pandai tak? Dia asingkan awal-awal puak-puak dia di sebelah pulau dan yang lain di seberang sana. Dipercayai, Guan Eng sedang dalam proses meng”republik” dan meng”Singapura”kan Pulau Pinang. Jika diberi sedikit masa dalam sepenggal dua lagi, tidak mustahil Malaysia bakal kehilangan Pulau Pinang dari peta geografinya.

PKR di Pulau Pinang sedang berebut kuasa dengan PAS. Dan caranya ialah mereka berlumba-lumba memenangi hati Guan Eng! Maka jadilah anak Kit Siang itu bagaikan “maharaja” di negeri Melayu itu. Malik “itik” tikam Salleh Man…Salleh Man tikam Malik “itik”. Guan Eng ketawa berdekah-dekah menyaksikan temasya kebahlolan PKR dan PAS di Pulau Pinang.

Kedah? Azizan sedang menunggu masa untuk di”kilas” ketepi oleh orang-orang PAS sendiri. Orang-orang PAS di Kedah sudah tak boleh tahan dengan sikap Azizan yang memang “sayang”kan orang UMNO di negeri itu. PAS Kedah sendiri berpecah kepada 4-5 puak yang gilakan kuasa, jawatan dan projek. Tidak kurang juga yang aktif ke sana ke mari dengan tujuan menge”pau” para peniaga di sana!

Peliknya, tiba-tiba saja seorang Ahli Parlimen di Kelantan dilantik menjadi Presiden sebuah kelab golf di Kedah! Saifuddin Nasution dilantik jadi Presiden Kelab Golf di Kulim? Apa di Kedah tidak ada tokoh PAS, PKR atau DAP yang layak untuk jadi Presiden Kelab Golf, kah? Mengapa perlu diimport budak muka berlubang itu?

Di Kelantan? Tak payah sebutlah! Memang PAS kuat di sana. PKR dan DAP tak kuat pun di Kelantan. PAS ditadbir lebih 20 tahun oleh Mursyidul Am PAS, Pok Nik Ajisss. Malangnya, pemimpin spiritual PAS itu gagal merancakkan ekonomi negeri sehingga anak-anak Kelantan terpaksa merempat mencari rezeki di negeri orang.

Yang tumbuh hebat di Kelantan ialah rumah pelacuran di Jalan Hamzah dan di sekitar kawasan Pejabat MB Kelantan. Judi ekor pun ada. Serambi Mekah ini juga terkenal dengan patung berhala paling besar di Asia Tenggara. Masjid hanya sebuah yang dibina sepanjang 20 tahun lebih pemerintahan Tok Guru. Bazar berniaga? Sempit bangat dehhh..! Nak membeli belah pun berlaga punggung!

Itu belum lagi disebut tentang bekalan air kotor dari AKSB dan sampah sarap yang menghiasi bandar Kota Bharu, “Bandaraya Islam”, kononnya! Bandaraya Islam apa kotornya mengalahkan tempat pembuangan sampah?! Buat malu Islam saja. Setahu saya, Islam menganjurkan kebersihan. Kelantan juga menjadi juara penghidap AIDS tertinggi. Namun, bila di sebut saja kelemahan-kelemahan pentadbiran Tok Guru, UMNO-BN pula yang disalahkan! Puloookkk..!!!

Jadi, di mana betulnya kenyataan Anwar di Gelang Patah itu? Mustahil untuk UMNO-BN memenangi negeri-negeri jajahan Pakatan Haram atau mustahil bagi Pakatan Haram untuk mempertahankan negeri-negeri tersebut dari dimenangi semula oleh UMNO-BN? Nampaknya Anwar barangkali sudah nyanyuk?

Apa dia fikir rakyat negeri-negeri itu semuanya buta, tuli, dan bisa diperbodohkan lagi oleh dakyah seperti yang dibuatnya sebelum ini?

Apa dia fikir rakyat negeri-negeri itu rela “diliwat” dan “dirogol” lagi oleh penyamun penyangak sepertinya?

Apa dia fikir rakyat negeri-negeri itu mahu terus ditipu, dianiaya dan dizalimi oleh Pakatan Haram?

Sudah nama dan pakatannya pun berstatus “haram”, maka jelaslah perangai mereka pun macam “haram jadah”!

214 thoughts on ““Umno jangan mimpi nak tawan negeri-negeri Pakatan Rakyat, mustahil…!” – Anwar Omega

  • November 28, 2011 at 4:36 pm
    Permalink

    Pemimpin desprado, ghairah meraih simpati rakyat,Untung nasib dia pun belum terjamin, Allah telah menunjukkan bukti nasib dan akibat yang berlaku jika pembangkang tawan negara, maka jadikanlah negeri-negeri pakatan pembangkang ini sebagai perbandingan untuk mereka yang mahu berfikir.

    Reply
  • November 28, 2011 at 5:15 pm
    Permalink

    ni kalo C4,bujuk dan mooo…baca mau melompat macam berok dibuatnya!!senyum meleret …….kah..kah..kah..kah…

    Reply
    • November 28, 2011 at 5:17 pm
      Permalink

      dorang mmg.akan melompat….tu mmg.species dorang

      Reply
    • November 29, 2011 at 2:41 am
      Permalink

      dia orang memang berok pun….beruk matyeh,beruk yg tak bole diajar

      Reply
    • November 29, 2011 at 7:30 am
      Permalink

      kau orang tak datang ke perhimpunan lembu2 satu malaysia kat PWTC hari ni….????

      lembu2 jantan pakai baju melayu putih sampin merah…. lembu betian pakai baju kurung putih kain merah ……… lembu2 tu semua nak kena sembelih tu …..

      Reply
      • November 29, 2011 at 10:17 am
        Permalink

        he..he..naik angin nampak..

        Reply
        • November 29, 2011 at 10:43 am
          Permalink

          tak lah …. saja nak anginkan kau orang ….

          Reply
          • November 29, 2011 at 10:56 am
            Permalink

            sudah nya ko yg angin…..kena bodoh jea kat sni….

          • November 29, 2011 at 11:19 am
            Permalink

            kau pakai apa agak nya ke perhimpunan lembu2 semalaysia ni….????

            atau macam warna teksi KL ke ???

          • November 29, 2011 at 11:31 am
            Permalink

            amik berat sungguh hang kat umno…….buat susah2 jea…..hang malu pasal kongres keadilan x menjadi ke???…cian…perwakilan sendiri pun x mau mai……org dh x caye dgn peliwat dah……

          • November 29, 2011 at 12:54 pm
            Permalink

            c4….hang tak jaga parking ke masa tu ?

      • November 29, 2011 at 1:38 pm
        Permalink

        apa la kau kata orng melayu umno tu lembu.. tak baik. yang engko tu babi-babi ke?

        Reply
  • November 28, 2011 at 5:16 pm
    Permalink

    Umno tak ‘bermimpi’ nak tawan negeri fuckatan..
    Negri pakatan memang ‘realiti’ akan balik ketangan Umno…

    p/s: kepada mamat kelantan diperantauan, aku nak tanya kenapa syok betul pasang stiker logo darul naim tu kat belakang kereta…?? yg.jadik peliknya, majoriti plet kereta dari negeri tadbiran BN.

    Reply
    • November 28, 2011 at 5:26 pm
      Permalink

      .sebenarnya diorang yang masih bermimpi bro..realitinya Umno semakin kukuh & fuckatan dah ditolak..

      Reply
      • November 29, 2011 at 11:21 am
        Permalink

        ya UMNO semakin kukuh dan kuat ……

        memang kuat sebab banyak duit ……

        duit pun habis….. maka alamat UMNO nak mampus lah …..

        Reply
        • November 29, 2011 at 12:58 pm
          Permalink

          hang pun setuju yang UMNO semakin kukuh dan kuat……hang tolong kirim salam kat mooooo boleh tak ?

          dia sorang jer kata PAS makin kuat !!

          Reply
          • November 30, 2011 at 5:30 pm
            Permalink

            tapi kuasa mengundi di tangan rakyat …..

          • November 30, 2011 at 6:05 pm
            Permalink

            Pasal kuasa mengundi ditangan rakyat lah yang menyebabkan UMNO menang…..tak gitu C4…he…he…he….

      • December 2, 2011 at 10:46 pm
        Permalink

        PKR skrg ni dah mula meroyan, sbb 2 apa dia cakap semuanya seperti orang lalok!!!

        Reply
    • November 28, 2011 at 7:54 pm
      Permalink

      Bro, megah pd lambang ajer nak watpa tp realitinya masih mengemis dinegeri sendiri . Terpaksa mencari makan/rezeki tempat org…..

      Reply
      • November 30, 2011 at 4:03 pm
        Permalink

        Kat pasar2 malam, kalau takda org. kelantan berniaga sunyilah nampaknya. Syukurlah ada org. kelantan di negeri BN, harap org. BN nak niaga juta2 je… itupun atas angin, pemalas. Sama macam korang bising pasal INDON, tapi kalau takda rumah korang tak berasap, bangunan tak siap. Jadi tak perlu hina siapa2, rezeki tu Allah dah tentukan…

        Reply
    • November 28, 2011 at 10:42 pm
      Permalink

      rezeki yang melimpah di luar Kelantan. kalau hidup kat Kelantan hanya mewah dengan barang2 seludup dari Thailand. yang murah2 pun bukan keluaran sendiri tetapi barang seludup.

      Reply
      • November 30, 2011 at 4:06 pm
        Permalink

        Jangan takbur…. nanti Allah tarik nikmat. Ko marah sangat dgn org kelantan kenapa, tu bangla, indon, kampucia, nepal, china banyak lagi… k’jaan tak kesah pun. Siap merayu lagi d Indonesia minta hantar pembantu rumah?

        Reply
        • November 30, 2011 at 6:07 pm
          Permalink

          dari China ko tak sebut ke bujukkkk….patut lah…..ko kan anak didik DAP

          Reply
          • November 30, 2011 at 6:08 pm
            Permalink

            Maksud aku….’China Doll’…kah…kah…kah…..

    • November 29, 2011 at 7:31 am
      Permalink

      dah lama aku dengar dah ….. kelantan dari dulu lagi…..

      malang sekali UMNO tidak mampu menawan nya sehingga sekarang ….

      Reply
      • November 29, 2011 at 10:18 am
        Permalink

        tp malaysia BN mampu tawan..so jgn jeles…

        Reply
        • November 29, 2011 at 10:45 am
          Permalink

          mampu tawan hampir nyawa2 ikan dah ….

          muka pak lah, najib dan rosmah macam muka tempoyak….

          malam keputusan PRU 12 dimana BN tidak dapat mengekalkan 2 per 3 …

          Reply
          • November 29, 2011 at 11:08 am
            Permalink

            Muka SiNuar CD baru menang 5 states dah KERING Xda SERI langsung mcm Tengkorak Hidup…mcm tu nak dok kat Putrajaya…jangan dok MIMPI laaa

          • December 2, 2011 at 10:50 pm
            Permalink

            Muka Nuar smasa PRU 12 macam bontot kena sondol aje!!!

        • November 30, 2011 at 4:07 pm
          Permalink

          coming soon, kami tawan putrajaya pulak, jangan jeles….

          Reply
          • November 30, 2011 at 6:09 pm
            Permalink

            Jangan Bujukk….harta duniaa tu……hang jangan memain…..

          • December 1, 2011 at 7:49 pm
            Permalink

            Pada korang harta, pada kami tanggungjawab….

  • November 28, 2011 at 5:48 pm
    Permalink

    Aljuburi berada di alam mimpi…mimpi basah.Kawan aku di Sarawak masih tanya aku pasal jam Omega dah jumpa ka? Depa tanya Aljuburi dirumah panjang semasa kempen pilihanraya Sarawak dulu, Aljuburi jadi hot terus stop ceramah, terus cabut blah….orang Iban gelak macam nak pecah perut. Depa kata Aljuburi..’agi idup agi sontotan’….

    Reply
  • November 28, 2011 at 6:25 pm
    Permalink

    Alahai Bang Non….sebenarnya dia yg diganggu mimpi ngeri dek lambaian mesra Resort Sg.Buluh tu….tak lama lagi jadi anak yatim la moo, c4 dan bujuk…….

    Reply
    • November 29, 2011 at 7:33 am
      Permalink

      alahai nak ugut dengan sungai buluh????….. kalau UMNO kalah PRU 13, kita tengok Najib dengan rosmah, shahrizat dan kau sekali kat sungai buluh…..

      Reply
      • November 29, 2011 at 9:57 am
        Permalink

        Kalau..kalau..kalau….hidup dlm ilusi…..yg pastinya aljuburi akan dicampakkan ke penjara…..tu la…. apasal meliwat…..perangai mcm binatang ada hati nk jadi PM….

        C4…hang mintak la seluar dalam dia…buat kenangan abadi hang……bleh gak buat lap2 muka hang….

        Reply
        • November 29, 2011 at 10:20 am
          Permalink

          nape ni c4 marah2.. Abg Non go te hell ke..

          Reply
    • November 30, 2011 at 4:09 pm
      Permalink

      Lawan tetap lawan…..

      Reply
      • November 30, 2011 at 6:09 pm
        Permalink

        Liwat tetap liwat…..kah…kah…kah….

        Reply
  • November 28, 2011 at 6:42 pm
    Permalink

    Laaaaa 300 orang jer datang ceramah dia…..ceramah ketua pembangang !!

    iskh…iskh…iskh….i rest my case !!

    Reply
    • November 28, 2011 at 7:58 pm
      Permalink

      (-) (+) yg datang , (-) kaki bodek (+) ampu drp negeri lain..kot..kot…2 rat org pon tal spai……..

      Reply
      • November 28, 2011 at 8:04 pm
        Permalink

        tu tak kira tukang pasang stage and lighting lagi tu….hehe

        Reply
        • November 28, 2011 at 8:33 pm
          Permalink

          laaa….tu blum tolak abg yg jual buger…jual ayaq….polis 5 org…5 pekerja sykt kerusi meja yg di sewa…budak2 yg ikut makbapak dorang, budak kompang….so adalah dlm 113 org……emmmm

          Reply
          • November 29, 2011 at 10:22 am
            Permalink

            tak baik kira2 mcm tu…

    • November 29, 2011 at 7:45 am
      Permalink

      ya ke …kat mana to 300 orang jea……

      mana tak nya 300 org …polis pun digunakan oleh UMNO untuk menyekat orang datang ….

      Reply
      • November 29, 2011 at 10:24 am
        Permalink

        sekat mcm mane tu c4??? Cecita..

        Reply
        • November 29, 2011 at 11:53 am
          Permalink

          polis buat buffet dinner kat tepi jalan……hehe

          Reply
  • November 28, 2011 at 8:22 pm
    Permalink

    betullah tu… pertama kali anwar cakap benar dalam hidupnya… memang umno tak boleh tawan negeri pakatan rakyat tapi BARISAN NASIONAL boleh tawan balik… ingat tu BARISAN NASIONAL….gabungan parti politik yg berdaftar,,.. pakatan rakyat tu berdaftar ke?.

    Reply
    • November 28, 2011 at 8:32 pm
      Permalink

      betul jugak tu bro..nuar kan pandai putar belit dia maksudkn mcmtu la kot..tp nak panggil nama ko ni buat aku konfius la bro..hehe

      Reply
      • November 29, 2011 at 7:53 am
        Permalink

        betul anwar suka putar beli ….. bekas buaya friend ziana zain suka putar belit juga …… putar belit kat lobang ….

        Reply
        • November 29, 2011 at 10:27 am
          Permalink

          lobang mak ko ke c4?? Biarlah mak ko pun suka tu…

          Reply
          • November 29, 2011 at 11:15 am
            Permalink

            perkataan LOBONG memang sinonim dgn Mat CD@Al”juburi.Betul tak c4??ko pon sinonim dgn title ANAK HARAM JADAH

          • November 30, 2011 at 12:12 pm
            Permalink

            tak lah lobang hajjah rosmah

          • November 30, 2011 at 6:10 pm
            Permalink

            C4…ikan sepat kering lagi la takde lobang……tu yang bang non cari lain tu…..

    • November 28, 2011 at 10:45 pm
      Permalink

      bukan ‘pakatan rakyat’ tapi ‘pakatan pembangkang’. hanya minoriti saja yang sokong pembangkang.

      Reply
      • November 29, 2011 at 7:55 am
        Permalink

        walau pun pakatan pembangkang …… dia bejaya menawan negeri dalam tempoh terdekat ….. less than 10 years….

        Reply
        • November 29, 2011 at 10:28 am
          Permalink

          bukan pembangkang tp PEMBANGANG la doll…

          Reply
          • November 30, 2011 at 12:13 pm
            Permalink

            pembangang tu Najib dan rosmah

          • November 30, 2011 at 6:13 pm
            Permalink

            Dak aihhh…bangang tu ko le C4

        • November 30, 2011 at 12:45 pm
          Permalink

          dapat tawan negeri tu kau tau ke ade sebab?… bukan rakyat betul2 pilih pakatan…tapi rakyat banyak protes kepimpinan paklah…. tu je..bukan rakyat pilih pasal PR ni bagus…

          sekarang yang mengundi PR tu dah merase sendiri pemerintahan berbelit PR…. jangan nak bangga sangat.

          Reply
    • November 29, 2011 at 7:35 am
      Permalink

      awat UMNO guna pendaftar pertubuhan untuk tidak daftarkan PKR ????

      itu menunjukkan UMNO pengecut dan dayus

      Reply
      • November 29, 2011 at 11:00 am
        Permalink

        abih tu, tak kan nk guna Jab.Pengairan dan Saliran plak…..

        Reply
        • November 29, 2011 at 1:19 pm
          Permalink

          hehe,,patut2 la bro..cian c4 hehe

          Reply
  • November 28, 2011 at 8:32 pm
    Permalink

    sejak bila nuar percaya pada SPR ni? kalau dh confident sgt boleh menang, esok pagi p jumpa sultan, mintak bubarkan DUN selangor, kedah n kelantan.. untuk P.P, ngadap sultan guan eng..

    Reply
  • November 28, 2011 at 10:11 pm
    Permalink

    nak bubarkan DUN Selangor pun kecut..ada hati nak ugut orang pulak si mat jubo..biasalah..cakap cakap sastera oleh Raja Porno ni..hehehe

    Reply
    • November 29, 2011 at 7:38 am
      Permalink

      yang paling kecut sekali bekas boyfriend ziana zain …….

      sekarang ni rakyat diam jea…. apa2 program BN ikut jea…..

      kertas undi dan pensil ditangan pengundi ….. la kawan

      Reply
      • November 29, 2011 at 10:01 am
        Permalink

        diam ke dah mati akal…….mencarut jea la yg mampu…..

        Reply
        • November 29, 2011 at 10:31 am
          Permalink

          tuan stingray…puak diorang ada tiket ke syurga..apa nak takut!!

          Reply
          • November 30, 2011 at 5:31 pm
            Permalink

            berapa harga tiket nya …..????

            sapa yang jual ????

      • November 29, 2011 at 11:07 am
        Permalink

        kecut sampai lari kat kedutaan turki kan……bini pujuk bru brani kluar……mcm shaiff dol daa hero hang tu……..

        Reply
  • November 28, 2011 at 10:36 pm
    Permalink

    ” Rakyat Kata Pergi Sungai Buluh Kata Mari “…..” Jijah kata Biaq Pi Mat Sabu Boleh Ganti”… ” Anwar Kata Nanti Nak Meliwat Sekali Lagi “….. ” BN Menang Lagi Pencacai Gigit Jari “…..

    Reply
    • November 29, 2011 at 7:58 am
      Permalink

      bekas buaya friend ziana zain dah meroyan …. nak tawan dan rampas negeri …..

      kalau bini orang pun buaya friend ziana zain boleh rampas ….. bayar pampasan

      apa lah sangat negeri2 pembangkang ….

      Reply
      • November 29, 2011 at 10:02 am
        Permalink

        tau x pe……patah hati dah….

        Reply
  • November 28, 2011 at 10:52 pm
    Permalink

    Tak pe…tunggu jer PRU13.. tak kisah lah apa article yg keluar…

    Reply
    • November 28, 2011 at 11:30 pm
      Permalink

      elehh….merajuk la plak mooo ni…..jom la debat2 perdana…..

      Reply
      • November 28, 2011 at 11:42 pm
        Permalink

        bajet cute la merajuk cmtu..hehe..

        Reply
        • November 28, 2011 at 11:49 pm
          Permalink

          mooo…blum pun bos hang masuk penjara lg hang dh lupa slogan dia ” lawan tetap lawan “…..hang ni merajuk ke mati akai…..hang doa apa utk kami tadi??….pjg sungguh…..dari ptg smpai tengah malam, baru hang muncul……

          Reply
          • November 29, 2011 at 10:33 am
            Permalink

            mooo sakit bro…kronik…mcm ni la mooo mai la join BN…

    • November 29, 2011 at 5:33 pm
      Permalink

      Moo sensitive sekang ni, mudah terasa. Agak2 sebab dah lama tak kena tutuh kat Abg Nuar tu.

      Reply
  • November 28, 2011 at 11:46 pm
    Permalink

    hina betul artikle kat atas ni… aku pun nak tunggu PRU13 gak.. cakap banyak dengan lembu2 umno ni tak guna…

    Reply
    • November 29, 2011 at 7:40 am
      Permalink

      lembu2 dan anjing2 UMNO akan diam selepas PRU 13 ni…..

      sekarang ni mereka bukan main samseng lagi….

      biasalah UMNO “hero kampong”……

      Reply
      • November 29, 2011 at 7:43 am
        Permalink

        mai dah hero gay samsengg kat sini..hhehe

        Reply
        • November 29, 2011 at 7:58 am
          Permalink

          ya …. sudah mari dah ……

          Reply
          • November 29, 2011 at 10:05 am
            Permalink

            skuad pelapis peliwat…

    • November 29, 2011 at 11:26 am
      Permalink

      xnak cakap x payah cakap…..spesis lembu mcm ko lagi hancus……..kah..kah..kah..aku takot nanti lembu2 ko yg bgkus…

      Reply
    • November 29, 2011 at 4:00 pm
      Permalink

      sebab ape hina c1?…. hina ke atau realiti?…. artikel dalam harakah dan Malaysiakini penyebar fitnah jauh lagi hina setahu aku la…

      Reply
  • November 29, 2011 at 12:22 am
    Permalink

    Berilah ‘dia’ berangan banyak2…
    Aku dah sedia kumpul kahak tunggu nak ludah muka ‘dia’ yang dah tak ada seri tu…
    bukan kita tak ingat janji2 kosong yang dibuat dengan penduduk Kampung Buah Pala???…
    Sampai mana pengakhirnya orang yang suka bercakap ‘sombong’…..tenguk sahajalah…….

    Reply
    • November 29, 2011 at 7:42 am
      Permalink

      nak bercakap soal janji2 pilihan raya …..

      semua janji2 UMNO dalam pilihan raya dah semua buat ke belum?????

      Reply
      • November 29, 2011 at 7:43 am
        Permalink

        janji 16sept dah tunaikan ke??

        Reply
        • November 29, 2011 at 7:59 am
          Permalink

          tak boleh tunai sekarang tunai hari lain pulak …apa masalah ???

          UMNO pun macam tu juga ….

          Reply
          • November 29, 2011 at 10:35 am
            Permalink

            he..he..pengakuan ikhlas ke ni c4??? Kami tak bayar apa2 pun…

          • November 29, 2011 at 11:27 am
            Permalink

            C4 dah kena kangkang dgn sinuar tue….tu yg keciwa 16sept x ditunaikan….ditunaikan hari laen lak…..kah..kah..kah..kah..

          • November 29, 2011 at 12:53 pm
            Permalink

            rasa-rasa aku dah tertunai janji 16 sept tu….rumah bung minggir dah tukar kerusi dan kabinet baru……rumah dia je laaaa…hehe

  • November 29, 2011 at 1:48 am
    Permalink

    Anwar Ibrahim boleh cakap apa-apa pon sebagai strateginya untok menangkan pakatan rakyat nya, rakyat akan menilai apa yang telah di janjikan dan telah dilaksanakan, yang akan menentukan sokongan rakyat adalah apa kebaikan yang telah mereka terima sesuai dengan keperluan yang mereka hendak, kalau dulu waktu marah mungkin boleh di gula-gulakan, tapi tidak sekarang, sekali terkena tapi tidak kali kedua.

    Reply
    • November 29, 2011 at 7:39 am
      Permalink

      UMNO pun untuk menunaikan janji sampai 50 tahun ……

      itu pun banyak lagi janji2 manis PRU 12 masih tak buat ….

      Reply
      • November 29, 2011 at 7:41 am
        Permalink

        tak leh celen janji parti gay ni…cam cam janji..tapi YILEK!!! hehehe

        Reply
        • November 29, 2011 at 7:43 am
          Permalink

          UMNo janji nak bagi cincin kat kau ke????

          atau bagi cium cincin jea….

          Reply
          • November 29, 2011 at 8:00 am
            Permalink

            citer cinciin la pulak!!! hehehe…anuwar janji ko OMEGA ke atau china doll untuk mai sini?? hehehe

          • November 29, 2011 at 10:36 am
            Permalink

            dah habis modal la tu…

      • November 29, 2011 at 4:05 pm
        Permalink

        well…. C4…. kau pon boleh tgok kan dalam mase 50 tahun macam mane pesat pembangunan Malaysia…. tapi tak tau la kalau tu pon kau tak nampak….

        dalam mase 20 tahun ape perubahan drastik kelantan sebagai contoh…..
        selangor bangga dengan duit banyak…hasil jualan aset negeri….kesian…

        Reply
        • November 29, 2011 at 10:49 pm
          Permalink

          Penat je UMNO/BN mengumpul aset negeri…sampai ke tanngan PR..habis jahanam semua aset negeri selangor kene rompak & kene jual sbb nak menampung manufesto PR..negeri kebajikan la katakan..padan muka rakyat selangor kalau 10 tahun lg nampak gayanya kene jual la selangor..hehe..

          Reply
  • November 29, 2011 at 3:18 am
    Permalink

    Anwar hanya bolih tawan ‘cinadoll’. ooopss lupa pulak

    Reply
    • November 29, 2011 at 7:12 am
      Permalink

      anuwar bukan aje takat boleh tawan chinadoll..malah mat jambu doll pun dia mampu…abis dah mat jambu dia rodok..baik tua atau muda..

      tapi aku rasa dia tak leh lupa..dapat tawan bini orang laa..itu yang paling sukses dalam hidup dia..hehehehe

      sekrag ni dia ada pk nak tambah rumah urut dengan spa kat selangor lagi ke tak kali ni…hehhe…kat gombak dah advance dah….banyak dah rumah urut spa tumbuh cam cendawan….padahal tu tempat tu EXCO Selangor Ahsan ali punya area tu…hehehehe..nasib la ko ahsan ali…lu langsi lu mati..hehehe

      Reply
      • November 29, 2011 at 11:23 am
        Permalink

        Kat Selayang pon dah banyak tumbuh….sekali Urut kaki & badan semurah RM30 hengget saja…Kalau dah byk harga pon jatuhlah…c4, c1 bujuk & Moooooo adalah diantara Pelangan Tetap sbab nak Tulun Abg Ronnie & SiGagap….

        Reply
  • November 29, 2011 at 7:28 am
    Permalink

    UMNO banyak duit dia boleh tabur jea duit …..semua orang undi dia…

    sekarang ni Najib pun dah tabur RM550 juta kat murid2 sekolah ….

    RM250 kepada Wanita UMNO ….

    Reply
    • November 29, 2011 at 7:40 am
      Permalink

      mai dah…pencacai gay tabuq fitnah!! hehehe

      Reply
      • November 29, 2011 at 7:43 am
        Permalink

        ya tabur fitnah …. sebab lembu2 dan anjing2 UMNO nak bersidang ni….

        Reply
        • November 29, 2011 at 11:24 am
          Permalink

          mmg itu pun tahap pemikiran lembu2 ni…..dlm diam lembu ni gak suruh anak2 dia gi amik duit tue…….bapak lembu anak pun lembu….moooo…mooo.mooooo..mooooo

          Reply
      • November 29, 2011 at 8:30 am
        Permalink

        fact ko kata tabur fitnah

        Reply
        • November 29, 2011 at 10:39 am
          Permalink

          ye la aku percaya sgt2… Puak balaci pakatan haram ni kan suci..sesuci lembu ambiga..

          Reply
          • November 29, 2011 at 11:18 am
            Permalink

            lembu ambiga muruah ….lembu sharizat lagi mahal….

            250,000,000 / 2,500 seekor = 100,000,000 ekor lembu …

            hampir sama banyak dengan ahli2 UMNO termasuk lembu2

          • November 29, 2011 at 11:22 am
            Permalink

            mmg la murah…tu pasal korg jilat bontot dia sampai licin dari hitam pekat sampai bersinar2…….hasil dari jilatan lembu mcm korg la….

          • November 29, 2011 at 4:16 pm
            Permalink

            lembut sharizat macam mana???
            sedap ke ???? sharizat sama keturunan dengan ambiga ….

          • November 30, 2011 at 3:05 pm
            Permalink

            dah lembu nama nya nak buat mcm mane lagi….bodoh mcm hang la….tu pun x tau…

    • November 29, 2011 at 1:43 pm
      Permalink

      kalau engko ada anak yang sekolah.. malula ambik duit tu… atau kalau dah ambik sedekah kat surau… jangan buat beli nombor pulak.. Tambahkan pahala kau orang..

      Reply
    • November 29, 2011 at 4:10 pm
      Permalink

      duit tu untuk menyenangkan rakyat, untuk membantu rakyat yang susah supaya ringan beban dalam mencari ilmu… so ape masalahnya?.. tu bukti kerajaan share kekayaan negara dgn rakyat….. selangor yang depa kate banyak duit tu sangat…mane p janji nak bagi duit kat ibu tunggal?. sebagai contoh antara salah satu janji mereka….

      Reply
  • November 29, 2011 at 8:01 am
    Permalink

    tapi bagi aku …. aku malu nak berperdana menteri …. orang yang merampas bini orang …..

    tak ada kelas langsung ….. taraf longkang dan jamban jea…..

    Reply
    • November 29, 2011 at 8:15 am
      Permalink

      prefer PM yg boleh tidor dgn rakyat. baik lelaki atau bini org. warga cina n thai pun x keberatan ntuk tido dgn nye. bangga beb!

      Reply
      • November 29, 2011 at 8:30 am
        Permalink

        prefer pm yg suka bom org, le[as tu pandai menabung…

        Reply
        • November 29, 2011 at 8:40 am
          Permalink

          prefer PM kaki kencing. sedap minum ayaq dia. masyukkk wooo. org laen sume jahat. suka bom org. PM jek yg baik. anugerah tuhan

          Reply
      • November 29, 2011 at 10:40 am
        Permalink

        aku juga suka PM yang berkhalawat dengan penyanyi…..

        aku juga suka PM yang kebas bini orang …..

        Reply
        • November 29, 2011 at 11:02 am
          Permalink

          aku suka tengok amoi tu termuntah adik nurul…

          Reply
        • November 29, 2011 at 1:35 pm
          Permalink

          nasib aik dia tak sebat bini ko ye..hehe

          Reply
        • November 29, 2011 at 4:13 pm
          Permalink

          atleast tak la seburuk orang yang bernafsu binatang C4… hehe….
          zina, liwat, menipu, menyebar fitnah dah macam jadi darah daging….

          Reply
          • November 29, 2011 at 4:46 pm
            Permalink

            dasar UMNO telunjuk lurus ….kelingking berkait …..

            masa ini lah sibuk nak bagi rakyat duit …..

          • November 29, 2011 at 9:49 pm
            Permalink

            bagus la rakyat dapat duit..merasa la jugak untung rakyat malaysia..ko bukan rakyat malaysia pegi la mintak ngan presiden negara ko..zamboanga…

    • November 29, 2011 at 11:17 am
      Permalink

      yg kongkek china doll ko x malu,yg liwat anak jantan org ko x malu…yg berkhalwat dgn bini org ko x malu….

      dasat mentaliti PaRia

      Reply
    • November 30, 2011 at 3:21 pm
      Permalink

      C4…..patutnya ko malu nak berpendana menteri yang suka meliwat…….low kelas betul ko ni

      Reply
  • November 29, 2011 at 9:57 am
    Permalink

    Korang sedar tak something kat sini? Hanya ada c4,moo,bujuk dan beberapa kerat jer yang menghentam UMNO…mana yang lain seperti yang digembar gemburkan?

    Janganlah kamu sokong DAP racists tu bro..DAP racists terhadap melayu..diaorang tak racists kepada cina,india, dan kaum bukan islam..

    Lu islam..lu melayu..DAP akan racists pada lu..

    Tetapi kalau lu islam, lu minum arak, lepak tempat hapeening..kerja dengan cina, ikut perangai cina, maka DAP tidak akan racists pada lu..

    Kalau lu islam, lu pegang kuat agama tetapi lu bodoh dalam perniagaan atau politik, DAP tidak akan racists pada lu

    Tapi kalau lu islam, lu kuat keimanan, kemudian lu bagus dalam perniagaan atau politik, DAP akan racists sama lu

    Dan kalau lu Islam, lu beriman, lu tolong sama melayu..DAP lagi akan racists pada lu..

    Ni kenyataan..dah terbukti..member aku yang kerja SUK selangor pun cakap benda yang sama..

    Apa² berkenaan bumiputera must NOT be focus on Malay but to the native (orang asli) that are not muslims..

    Orang melayu DAPAT TAIK…kalau Pembangkang tuduh kata UMNO kencing melayu..ni PAS & PKR bagi TAIK DAP pada melayu…lu pilih..

    TAIK SETAIK TAIK nya orang melayu dapat…

    Yang penang kata kontraktor klass F semua bagi kat Melayu..memang penipu..Klass F projek RM2 juta memang dia bagi kat melayu..tapi dibahagi-bahagikan so kalau ada 1000 klass F kontraktor melayu..lu bahagikan RM2 juta kepada 1000 kontraktor class F bumiputra…

    Yang cina Klass F..projek RM200,000 bagi kepada sorang satu..haaaa..lu tgk mcm mana punya taik diberikan kepada melayu…

    Reply
    • November 29, 2011 at 10:38 am
      Permalink

      pemimpin melayu yang tolong melayu hanya kelas kontraktor F jea….

      tapi kena ingat …yang bagi projek juta2 kat bukan melayu …..

      pemimpin melayu dari UMNO juga …

      yang bagi pulau singapura kat bukan melayu…. pemimpin melayu juga …..

      yang bagi tanah keretapi tanah melayu kat singapura juga …. pemimpin UMNO juga….

      Reply
      • November 29, 2011 at 11:21 am
        Permalink

        ni satu lagi lembu…..bila dibantu cina..dikatakan UMNO x tlg melayu….
        Bila dihentam cina….kata kita racist….
        bila kata cina racist…kata melayu malas…..
        Bila dikatakan lembu…x juga mcm lembu….tapi tahap pemikiran macam lembu….ini dinamakan sekolah tahap lembu……selamanya lembu

        Reply
      • November 29, 2011 at 12:28 pm
        Permalink

        ko punya statement perenggan pertama itu menunjukkan Melayu dalam pembangkang tolong melayu untuk Class F…hehehehe..

        Memang TAIK sungguh pembangkang nie..TAIK diberikan..

        Aku nak tengok PKR atau PAS kalau dapat terajui kerajaan Malaysia..korang tarik balik pulau Singapura tu..

        Jangan lah jadi bangang sangat..kalau di lihat sejarah balik ketika Spore keluar malaysia adalah untuk menguatkan majority penduduk melayu yang ketika itu hanya dalam 3 juta..kalau kekal Spore dalam Malaysia sampai sekarang ko rasa PAS dan PKR Anwar Ibrahim dekat mana???

        Reply
        • November 29, 2011 at 3:21 pm
          Permalink

          lembu ni tau sejarah…tapi buat2 lupa sejarah….!sbb otak dah penuh dgn taik lembu…..tu pasal dok ulang berpuluh kali……

          Reply
    • November 29, 2011 at 10:48 am
      Permalink

      Orang mals nak join, nak layan pemikiran bodo umno ni. Hari ni Kak Jat kata dia tak nak sentuh pasal NFC.

      Wa….power nya…

      Reply
      • November 29, 2011 at 12:26 pm
        Permalink

        Awat mooo ? hang la ni aku tengok dah macam hilang semangat berjuang…..

        la ni macam ni la mooo…..hang register masuk UMNO…senang je mooo…on line.

        UMNO tidak maksum macam PAS, UMNO tidak sempurna, kerana kesempurnaan itu adalah mustahil.

        Tapi hanya tinggal UMNO saja lagi yang masih mempertahankan agama Islam dan Raja-raja Melayu…..seterusnya bangsa Melayu.

        Jauh di sudut hati hang mooooo….aku tahu hang pun tahu…….

        Reply
      • November 29, 2011 at 1:33 pm
        Permalink

        halo mooo sayangggg…bole tak ko komen pasal 2 ekor lembu belaan DAP yang songlap duit dalam NFC masa lembu2 tu keje kat sana..betul ke citer tu moo..??..napa lembu2 kwn ko tu buat penyelewengan korang tak sentuh pun..??..kalau melayu buat semuanya nampak salah ye..??..bangsa lain xpe la ye..bangsat petul la pemikiran korang ni…tak sudah2

        Reply
      • November 29, 2011 at 4:18 pm
        Permalink

        sape yang sebenarnya bodoh mooo… ko tengok la balik… aku rase budak pakatan la yang bodoh… bukan kau cakap ni sebab ikutkan marah..tapi memang dah realiti…. nampak sangat la kau dah takde modal… sebab, bile keluar artikel yang kau boleh jawab dan putar belit… aku tengok ramai betul budak pakatan masuk…tapi bile tang isue yang takboleh jawab…. sekerat due je…tu pon takde substance….. hahahahaha….kau malas nak layan pemikiran umno yang bodoh ke atau kau dah takde modal nak jawab soklan2 dan hujah berfakta UMNO?…kesiannn…… nak belagak pandai, tapi dalam mase same dibodohkan…dan memperbodohkan diri…

        Reply
    • November 29, 2011 at 5:40 pm
      Permalink

      well said bro. tapi sayang ada lagi babi2 yg dok sokong DAP ni. Dah kena nasik kangkang babi la aku rasa Moo + C4 ni.

      Reply
  • November 29, 2011 at 11:19 am
    Permalink

    Tu la kau kat si mooo…silembu tahap longkang…!wtpe nak cakap lagi pasal NFC..semua yg terlibat dah cakap…nak cakap apa lagi…!nak tggu bob lokman lembu tu cakap ke pulak……
    Mentaliti lembu…mcm ni la…dah diexplain berpuluh kali…dia tetap nak pusing…..spesis lembu cap apa ni….

    Reply
  • November 29, 2011 at 11:38 am
    Permalink

    Mari Nyanyi..

    Bersatu Kita Bersatu – eh bukan umno selalu suspicious dgn bangsa lain??
    Dengan Setia Berganding Bahu
    Jiwa Teguh Berpadu – bukan byk fragment/team ker?
    Kita Rumpun Melayu – shahrizat, Tun M, Dj Dave tu melayu ka??
    Bersama Kita Bersama
    Mendukung Hasrat Semua – hasrat Pemimpin lain, hasrat rakyat marhein lain…
    Berjasa Pada Bangsa – tu dulu..nak perjuang kemerdekaan…sekarang tak lagi…
    Agama Dan Negara – betul ke? Huduh pun tak nak..
    Lambang Kita Yang Gagah – he..he…the sinking boat!
    Dipandang Mulia Dan Indah- lagi satu..khiaaaaaqqqq Ptuiiii!!!
    “Bersatu, Bersetia, Berkhidmat” – yer ke… ko try gi jumpap Pemimpin Umno tengok.semua berlagak, depa baik time PRU/PRK je…
    Cogan Katanya
    UMNO Terus Mara – Mundur ade..support dah kurang
    Untuk Rakyat Malaysia – ye..yg bodo2 jer dan yg penyagak!

    Reply
    • November 29, 2011 at 11:59 am
      Permalink

      hahahahahahah…..moooo dah habeh cerdik !!

      dengan lagu pun dia nak berdebat !!….moooo…moooo….ntah apasal makin lama aku makin suka kat hang…..hahahahahah

      Reply
      • November 29, 2011 at 2:34 pm
        Permalink

        UMNO dgn semua benda kena debat…hatta lembu pun kita org nak debat, Bik Mama nagn pok Jib je kita nak debik…

        Reply
        • November 29, 2011 at 3:02 pm
          Permalink

          perg….kira hebat jugak lembu sekor ni….lagu UMNO pun dia hafal……aik…dah murtad ke??…kah..kah..kah..

          Reply
          • November 29, 2011 at 3:59 pm
            Permalink

            Kena tahu selok belok mush, baru boleh serang…

          • November 29, 2011 at 4:40 pm
            Permalink

            serang apa moooo…..budak saiful tu baru selangkah ke balai Polis, bos hang dah sampai kat pintu kedutaan Turki….menggigil mcm cencurut….

            wartawan baru tanya sepatah, bos hang dah merah padam muka mcm red indian mabuk brandi….serang apa mooo oiii….serang dlm keadaan bertelanjang ka?????

        • November 29, 2011 at 3:47 pm
          Permalink

          heh..heh…. moooo dah naik angin.

          Reply
        • November 29, 2011 at 5:41 pm
          Permalink

          hanya Moo yg boleh debat ngan lembu, sebab dia specis Lembi (Lembu + Babi)

          Reply
      • November 29, 2011 at 4:33 pm
        Permalink

        moooo…hang rasa hang berdebat ka????….hang mana tau berdebat moooo…yg hang pandai copypaste dgn taboq fitnah jea……..hang ni suka syok sendiri la mcm peguam bela hang si hussin tu…..

        mati akai sungguh hang la ni moooo….mcm ni teruk la PAS masa PRU13 nanti….kesian sungguh….

        Reply
    • November 29, 2011 at 9:12 pm
      Permalink

      Pandai ko nyanyi lgu UMNO Mooooooooo…..masuk ajerlah..tak perlu malu2…….

      Reply
  • November 29, 2011 at 2:41 pm
    Permalink

    apa punya sengal lah nama mooohh ni

    patut lah orang muda makin menyampah dengan PKR sekarang ni

    Reply
  • November 29, 2011 at 3:22 pm
    Permalink

    ularmak lembu cap moooo..dah mula meroyan dgn lagu UMNO….kah..kah..kah…

    Reply
  • November 29, 2011 at 4:56 pm
    Permalink

    “Umno jangan mimpi nak tawan negeri-negeri Pakatan Rakyat, mustahil…!”

    herm..yakin betui mat CD ni…. macam dah kuat sangat je…
    sedar la… rakyat makin lame makin menyampah dengan PR…baru2 ni, PKR…perwakilan pon dah taknak hadir kongres PKR…hahahahaha…. tapi ape pun, UMNO harus terus bejuang…

    sekarang Anwar, Azmin dan lain2 dalam PKR dah stat sibuk becakap pasal Melayu… ha, tau pon takut dengan kuasa undi Melayu yep… ape2 pon… tggu je la PRU nnti….

    pada blogger2 pro UMNO…. besedia untuk jawab segala fitnah baru yang akan dikeluarkan oleh puak PR pada masa akan datang sebelum PRU nnti… khuatir pemikiran rakyat diputar pusing dengan fitnah yang pelbagai …. selamatkan rakyat dari terus ditipu oleh mereka ni…

    Reply
    • November 29, 2011 at 6:58 pm
      Permalink

      rakyat sebenar nya lama dah menyampah dengan UMNO…..

      tu sebab 4 negeri jatuh …..

      Reply
      • November 29, 2011 at 9:17 pm
        Permalink

        akan dtg sume 4 negeri tu kembali ke BN..terima je la ye sabar tau..kuatkan iman..ye

        Reply
        • November 29, 2011 at 9:21 pm
          Permalink

          Hari tu Raplajingga kata Kedah akn kembali ke BN, Hari ni selamber kata 4 Neg akan kembali ke BN. Kita tunggu…

          Apa yg aku kata hanyalah Selangor, Kelantan dan PP, tetap ke PR.

          ————————————————————————-

          selamber says:
          November 29, 2011 at 9:17 PM

          akan dtg sume 4 negeri tu kembali ke BN..terima je la ye sabar tau..kuatkan iman..ye

          Reply
          • November 29, 2011 at 9:38 pm
            Permalink

            takde la..negeri2 yg ko sebut tu semua akan kembali ke BN..dah takde sape yg suke Pakatan Pembangkang skrg ni..diorg semua dah sedar ko bertiga je yg tak sedar2 diri..hehe

          • November 29, 2011 at 11:04 pm
            Permalink

            dah laaa mooo…hang tak nampak lagi ke ?

            anwar punya majlis kat johor….300 orang jer yang pergi…tolak pi…tolok mai….yang betul-betul menghayati ceramah anwar ada kot 35 orang….out of almost 3 million johoreans.

            alahaiiii moooo….aku sedih sangat-sangat ni.

          • November 29, 2011 at 11:12 pm
            Permalink

            kalau tekaan hang betul la mooo….aku sanggup sponsor hang bercuti 4hari 3mlm di resort besi sg.buluh di temani oleh PM 16 sept…..sungguh moooo aku tak tipu ni….u are my friend bro…

  • November 29, 2011 at 6:46 pm
    Permalink

    Utusan malaysia 29 November 2011….” NAJIB DI LANDASAN BETUL”….

    Selama ni tak berada di landasan betul ke ????

    Reply
    • November 29, 2011 at 9:21 pm
      Permalink

      selama ni mmg dilandasan yg tak salahl..tp sekarang dia dilandasan yg betul2 betul…hehe

      Reply
  • November 29, 2011 at 7:52 pm
    Permalink

    Yang sebenarnya bermimpi ialah Si Nuar dan pengikutnya. Mimpi mereka semua mimpi indah belaka bermula dari 16 September .

    Mimpi indah tersebut kemudian nya bertukar menjadi agauan ngeri. Igauan ngeri mereka datang bertimpa timpa silih berganti. Jam omega adalah igauan ngeri. Video seks dol doll juga terlalu ngeri.

    Episod kengerian ini pasti tidak berhenti distitu saja kerana kita dijanjikan dengan banyak hidangan enak tapi mengerikan bagi mereka.

    Yang jelas BN tidak pernah bermimpi kerana mereka tidak memerlukan mimpi mimpi sebegitu, baik yang indah atau yang kurang indah.

    Reply
  • November 29, 2011 at 9:50 pm
    Permalink

    lembu2 umno tgh bersidang kat pwtc bercakap perihal pas…. secara live hahahaha

    Reply
    • November 29, 2011 at 10:57 pm
      Permalink

      kenapa aku rasa ada nada-nada gementar dalam posting hang c1 ?

      Reply
      • November 29, 2011 at 11:40 pm
        Permalink

        C1 bkn apa, dia jeles pasal persidangan umno dpt liputan di merata dunia…puak depa punya kongres baru2 ni, cuma kluaq kat newspaper timur laste jea…tu pun terselit kat page hiburan…..sedih kan….

        Reply
    • November 29, 2011 at 11:22 pm
      Permalink

      risau tembelang pecah ke???…..tertekan sungguh sekoq ni…..hang tak takut kena stroke ke???….

      Reply
    • November 30, 2011 at 12:15 pm
      Permalink

      cakap kat dia jaga tepi kain sendiri lah …..

      kain sendiri dah koyak ……

      Reply
  • November 29, 2011 at 9:52 pm
    Permalink

    “menunjangi survival bangsa : suatu jihad” UMNO adalah jawapan kepada keresahan melayu.

    jihad kepala bapak kau lah lembu2 umno….

    Reply
    • November 29, 2011 at 10:57 pm
      Permalink

      ala..ko jgn la ssh hati c1..biarkn la diorg sbb diorng nak menang dlm PRU13 nti..biarkan la diorng ye..dah jgn marah2..sabar ye

      Reply
    • November 29, 2011 at 10:58 pm
      Permalink

      hangin satu badan nampak…hehe

      Reply
      • November 29, 2011 at 11:25 pm
        Permalink

        ala bro….level2 samseng kampung dusun jea sekoq tu…..pi mai pi mai dok tang tu jugak….

        Reply
    • November 29, 2011 at 11:05 pm
      Permalink

      c1..apa yg ko ckp tu mmg la betul..’kepala bapak’ & ahli2 UMNO mmg berjuang n perjuangan UMNO adalah suatu jihad..ko mmg tak salah.terima kasih c1…tp yg salahnya korang yg berjihat mcm ‘KEPALA BUTUH’..hehe

      Reply
      • November 30, 2011 at 2:11 pm
        Permalink

        terangkan sikit macam jihad “kepala butuh” tu ????

        hebat kau kata jihad kepala butuh ……

        lagi ……kutuk jihad lagi …..

        Reply
        • November 30, 2011 at 3:03 pm
          Permalink

          hehehehe….anda panas…..’minum la air cap bob badak’ atau dapatkan segera ‘ air selipar wali ‘…..sejuk dan menyejukkan….

          Reply
        • November 30, 2011 at 3:33 pm
          Permalink

          Jihad ‘KEPALA BUTOH’ tu mcm ni ye…baca elok2 n faham tau..
          1..Perjuangan korang PAS ni hanya politik semata2 bukan perjuangan
          menegakkan syiar Islam seperti mana yg korang sebut2 la konon..
          2..PAS hanya bertopengkan Agama tp realitinya jauh menyimpang..
          3..PAS pati Islam kononnya..tp mengangkat pejuang Komunis pulak..
          4..PAS mengangkat pemimpin2 yg bnyk masalah MORAL &
          menyembunyikan dosa2 pemimpin mereka
          5..PAS tidak mahu menerima bukti yg nyata & menafikannya
          6..PAS menyokong dakyah2 songsang (kes2 Ambiga la tu)
          7..PAS membenci bangsa sendiri (Melayu) wpun sesama Islam
          8..Ceramah2 Agama terlalu bnyk menyemai kebencian terhadap
          pemerintah
          9..PAS nampak munafik kerana perjuangan yg tiada pendirian..
          10 PAS bersekongkol dgn Kafirun untuk menjatuhkan Islam..
          11 Melayu PAS terlalu murah diperkudakan oleh bangsa lain
          12 PAS tak pernah bersyukur dengan nikmat yg ada sekarang
          13 PAS menolak perpaduan
          14….dan mcm2 lg le…bnyk tu letih bro…kwn2 tolong tokok tambah lg ye
          …haaa..tu baru PAS..belum PKR ngan DAP lg…faham tak C4 sayangggggg…takde satu pun yg bole menyumbang utk peningkatan & kemajuan negara..semua nak menjahanamkan je lebih…
          ..ko pandai mengata org kepala bapak..jd ko tu lg “KEPALA BUTOH”…ada fhm

          Reply
          • November 30, 2011 at 5:34 pm
            Permalink

            bagaimana dengan perjuangan KEPALA BUTUH UMNO pulak???

  • November 30, 2011 at 9:12 am
    Permalink

    Berkayuh melawan arus bukan senang brader. Ia memerlukan banyak tenaga dan booster. Dek kerana gopoh mencari booster itulah mereka pakai tangkap muat apa saja. Pantang terdengar isu kecik dijadikan modal dan dibesarkan.

    Hati sentiasa berdebar, fikiran selalu kacau. Makan tak basah, mandi tak kenyang. Tapi apa yang jelas orang yang mereka jadikan mangsa punching bag tomoi siam mereka sentiasa tenang dan kelihatan relaks.

    Relaks kerana matlamat yang jelas dan pencapaian yang pasti.

    Reply
  • November 30, 2011 at 9:12 am
    Permalink

    Berkayuh melawan arus bukan senang brader. Ia memerlukan banyak tenaga dan booster. Dek kerana gopoh mencari booster itulah mereka pakai tangkap muat apa saja. Pantang terdengar isu kecik dijadikan modal dan dibesarkan.

    Hati sentiasa berdebar, fikiran selalu kacau. Makan tak basah, mandi tak kenyang. Tapi apa yang jelas orang yang mereka jadikan mangsa punching bag tomoi siam mereka sentiasa tenang dan kelihatan relaks.

    Relaks kerana matlamat yang jelas dan pencapaian yang pasti.

    Reply
    • November 30, 2011 at 2:13 pm
      Permalink

      apa kah matlamat orang lain (selain dari UMNO) tak jelas ????

      Reply
  • November 30, 2011 at 9:21 am
    Permalink

    Singer Jamal made a surprise appearance at PWTC – (Star): Eh Umno ni memang sinonim dgn artis dan hiburan…… kalau Bok Lokman datang..mesti kena halau..Esok Awie pulak datang…

    Reply
    • November 30, 2011 at 11:00 am
      Permalink

      Halo bro..biar la kira elok la jugak kalau nak dibandingkan dgn ostat Bob Lokman..asik hentam sana hentam sini ape ke jadahnya ostat mcmtu..kalau nak beriman bukan macamtu caranya..kalau nak ikut Sunnah Nabi bukan mcm tu caranya bro..Nabi tak suruh mengata..mencaci..menfitnah..menghasut org lain..bukan mcmtu cara kita berdakwah..tapi itu la yg kaum PAS suka nak mendengar kan..maknanya korang pun sama jugak mcm ostat BOB tu..Bengong..

      Reply
      • November 30, 2011 at 1:08 pm
        Permalink

        eleh moooo…. hang jeles jamal & awie support umno yea…PAS cuma dpt artis gemok x popoular jea…cian….

        tp aku dgr Justin bieber pun nk joint PAS….btul ke mooo??…kalah la jamal gan awie lpas ni…..adoiiii..

        mooo…kalau bob boyot tu dtg, bkn setakat kena halau jea…aku rasa kena bogel mamat tu…….btw…brani ke gedeBoB tu datang….hang main sebut jea…

        Reply
    • November 30, 2011 at 12:56 pm
      Permalink

      ape masalah kalau artis datang?… diorang rakyat malaysia jugk..diorang pun nnti p mengundi jgk… ape masalahnya?… kita takboleh terlalu pandang serong bile dengar perkataan “artis” atau “hiburan”…. macam ni ke gaye kau sebagai kononya duk kat “urban” area?… macam orang kampung je aku tengok… orang kampung pon tak macam ni sekarang….

      jangan la buat diri tu nampak terlalu low minded demi kepentingan politik yang kau sokong..

      bob lokman masuk pas, konon nak dekat dengan islam… kalau nak dekat dengan islam tak semesti kne masuk pas… yang pas sekarang ni hanya sebagai parti mayat hidup…

      die ikut keliling satu malaysia duk maki, duk tuduh, duk kafirkan orang…tu ka hijrah bob lokman?… die tu pun artis juga… lagi teruk bila PAS sendiri guna artis untuk berpolitik….
      kau nampak tak tu moooo?…

      Reply
    • November 30, 2011 at 1:54 pm
      Permalink

      Alaaaaaa…biar la kat depa mooo oii…depa tu pun orang UMNO jugak….orang melayu…

      ….tu yang depa tau….bukan depa pi buat fitnah ke…pi nak buat gaduh ke….pi guling-guling atas jalan ke…..

      yang hang busuk hati sangat tu pasal apa ?…….kalau la dia masuk PAS….macam-macam hang puji dia…dia bagoih laa….dia menyanyi sambil berdakwah lah…

      tapi pasal dia pi persidangan UMNO…hang kata macam-macam kat dia…..hang ni moooo…..

      Reply
  • November 30, 2011 at 9:49 am
    Permalink

    Apa yang terlalu salah dengan hiburan dan nyanyian dibandingkan dengan perakuan seks dengan pelacur dengan aksi nya dirakam. Apa sangat dengan penghibur dibandingkan dengan manusia yang kalimat keramat nya CAN I EF you today ? Kita terasa segan untuk bertanya walau pada isteri dengan kalimat sama CAN I ef you today, ini kan pulak untuk dijajakan kalimat itu pada sesiapa saja , sama jenis, serupa jenis dan berjenis jenis. Lembu jantan pun tak jaja hal ini freely pada lembu perempuan lain.

    Cerita pasal lembu, kita sering rendah kan orang dengan ‘ kau ni bodoh macam lembu ‘ Tapi sebodoh lembu terlalu banyak menafaat yang diberi pada manusia. Eidiladha, lembulah jadi buruan semua umat untuk mencari berkat, shafaat dan kebaikan hasil dari nawaitu untuk ibadah berkorban. Sedikit jumlah pada kambing yang popular di aqiqah kan.

    Bodoh manusia , apa yang dapat ?. Kebodohan ditunjukkan ketahap paling tinggi ketika dalam proses menutupan pekong sendiri yang berkudis dan bernanah. Tapi didalam cuba menutup ianya terbukak lepas satu, satu. Contohnya, saham milik samsidar suami azmin, maaf, isteri azmin mula didedahkan satu persatu. Tak lama lagi dia akan jadi buletin lengkap selengkap video seks doll sepanjang 22 minit.

    Kenapa ? untuk apa, guna apa ini semua didedahkan ? Memang tak ada faedah selain membuktikan bahawa mereka lah yang sebenarnya kaki seleweng, perasuah bukan sebalik nya. Jika mereka tidak pernah menuduh dan mendakwa diri sendiri suci, bersih lagi putih, kita rasa tidak ada siapa yang cenderong untuk scan dan copy paste benda remeh yang tidak produktif begini.

    Wallahu alam

    Reply
    • November 30, 2011 at 10:47 am
      Permalink

      Tu rekaan umno, nak sumbat org dalam penjara, tak boleh dgn lelaki, depa reka dgn pompuan lak.. nanti dgn binatang lak..

      Eh semenjak bila pemimpin umno ni bersih???? Yg bom org tak pa??

      Hiburan boleh??? Umno memang suka benda yg melalaikan dan mengagungkan artis ni… supaya rakyat kekal bodoh..

      Reply
      • November 30, 2011 at 11:05 am
        Permalink

        yg duk berdangdut smp subuh tu pe cer bro? bandar raya islam tu..

        Reply
      • November 30, 2011 at 11:12 am
        Permalink

        Elok jugak dibom je talibarut2 tu..tp takde ape yg direka2 citer pun semuanya fakta & ada bukti lagi tu..korang yg taknak terima kenyataan pemimpin korang tu mmg banyak kes..banyak bukti bro..yg dah kuar & bukti yg belum di kuarkan pun ada tggu masa je ..hehe…jangan marah2 tak elok..berjihad kene sabar..nak menegakkan syiar Islam kene sabar..ye moo

        Reply
      • November 30, 2011 at 1:10 pm
        Permalink

        Hush ! hang ni moooo…..nik ajis pun tengok konsert amy…siap nangis-nangis lagi….konon-konon hati tersentuh…..konon je lerrrr….bukan hang tak tau lebai kulup hang sorang tu…….jiwa romantis !! akai jenuh !

        dah la mooo oiii…pasal penyanyi pun hang nak buat modal politik kuno hang….cari la substance yang mature sikit…..

        hang orang urban kan ?….hehe

        Reply
        • November 30, 2011 at 2:41 pm
          Permalink

          ada ruang atau bilik khas untuk bekas buaya friend ziana zain dan Hajjah rosmah kat sungai buluh ke?? lepas PRU 13 ni…..

          Reply
          • November 30, 2011 at 2:58 pm
            Permalink

            sory C4…ruang khas utk peliwat jea ada….lain kali kita pikir2 kan utk ruang lain tu….

          • November 30, 2011 at 3:28 pm
            Permalink

            c4…bos hang yang peliwat tu masuk sungai buluh kaki menipu…depan wartawan sakit macam keling…..lepas wartawan balik boleh joget pulak….kalau tak caya kalau dia masuk sungai buluh balik…ko join dia…apa macam?…Berani?

          • November 30, 2011 at 5:29 pm
            Permalink

            tak apa bila BN tak dapat 1 per 2 kat parlimen ….

            kita wujudkan ruang untuk mereka berdua….

      • November 30, 2011 at 1:31 pm
        Permalink

        alaa mooo..penjara sg.buluh tu bkn jauh sgt pun…bkn dkt afrika….hang bleh jengok dia ari2 ape…….rilek la…

        Pemimpin umno lama dh bersih….lama sebelum Bersih1 & 2 lg…

        aku memang suka hiburan2 ni mooo….bila aku nk berhibur jea, aku pi la dgr ceramah paklebai2 kulup PAS….lawak sungguh mooo oiii…citer bulu lekat kat kerongkong pun ada…terhibur sungguh….

        Reply
  • November 30, 2011 at 11:49 am
    Permalink

    Sedara MOOOO untuk reka satu cerita dongeng guna memerangkapkan seorang bukan kerja mudah. Lebih dua ratus individu yang perlu disepakatkan bagi menjayakan konspirasi begini. Polis sudah tentu. Doktor, jururawat, pemilik kondo, security staff dipintu masok tidak termasok saksi saksi lain yang perlu disumbat mulutnya.

    Banyak kalimat yang perlu direka untuk diguna pakai dalam pendakwaan . Kalimat ini perlu dihafal fasihkan oleh saksi kerana mereka bakal disoal oleh perguambela berulang ulang. Sebagimana pass word Mokhtar di sebut berulang ulang serta banyak lagi. Ini kerja mustahil kerana perguambela bukan dungu. Mereka arif, bijak lagi credible dalam profesyen mereka.

    Lebih dari itu untuk cari orang yang mahu mengaku buntut nya disula dan disuruh bersumpah laknak, dibayar RM 28 juta sekali pun tak akan ada manusia yang sanggup. Selagi manusia itu berakal waras, sedar dan tidak siuman. Malang nya orang tidak siuman tidak pula bolih dipakai sebagai saksi yang jadi mangsa kerana mereka hanya layak diami di dua tempat saja di Msia ini tidak dilain tempat.

    Akibat sumpah laknat adalah berat sebab itu Anwar walau besar mana pun penderhakaan nya tetap tidak sanggup untuk bersumpah laknat. Untuk apa RM28 juta jika badan terbaring kaku ditidoran lumpuh tak mampu bergerak. , Jika inilah balasan tunai akibat sumpah laknat. Tetapi balasan nya bukan ini saja, apa hal dengan neraka yang menunggu selain balasan tunai didunia?

    Sedara MOOO tulisan diatas memang tidak mampu menukar anda, kita tahu. kerana sekeliling aku sini pun ramai yang berkongsi otak saperti anda. Anda tidak sendirian dalam perjuangan kosong hampas anda.

    Apa yang kira harap anda masih around dalam forum yang sama selepas PRU13 nanti untuk kita bolih terus berdiolog tukar idea . Semoga sesuatu akan muncul yang bakal menyedarkan anda.

    Ameen……….

    Reply
    • November 30, 2011 at 4:22 pm
      Permalink

      Nak tanya juga, kes PKFZ… Datuk Nazri Aziz kata ramai menteri tak setuju tapi terpaksa angguk kerana kalau tidak banyak masalah. Berapa ramai menteri? ni ttaraf menteri bro, setakat doktor, jururawat, pekerja hotel, polis, jaga apa la sangat. Kena ugut sikit dan dapat bayaran pulak… lupa dosa dan neraka.

      Reply
      • November 30, 2011 at 5:01 pm
        Permalink

        setidak2nya tindakan dah diambil…..!Kes pasir,kes ladang….xde sper pun lembu2 ni nak amik tindakan….xde sekor lembu pun berani nak komen….!

        Reply
        • December 1, 2011 at 7:57 pm
          Permalink

          Dah benda jalan betul, SPRM dah siasat kan. Nak ambil tindakan apa lagi…? Nak suruh SPRM tolak dari ting. berapa pulak?

          Reply
      • November 30, 2011 at 5:14 pm
        Permalink

        aku rasa PKFZ tu banyak ahli2 MCA yang terlibat …..

        kenapa UMNO bagi kat MCA…..????

        UMNO parti sepatutnya tolong Melayu …????

        Reply
        • November 30, 2011 at 7:05 pm
          Permalink

          nape x boleh tlg ahli MCA?…ko gak cakap kita jgn racist…ko ni lembu yg mana satu…bila x tlg..ko meroyan…bila ditlg kata kroni……alahai lembu….

          Reply
          • December 1, 2011 at 7:54 pm
            Permalink

            Boleh tolong dalam perkara baik…. tapi bertolong-tolongan dalam rasuah, salahguna kuasa, tipu duit rakyat tak boleh, Agama Islam kata tak boleh kecuali kalau orang kafir aku tak tau.

  • November 30, 2011 at 2:14 pm
    Permalink

    awat tak banyak lembu2 kat PWTC ….. tak macam dulu2 ….

    Reply
    • November 30, 2011 at 2:35 pm
      Permalink

      nak tengok byk lembu pi la ladang laki kak jat tu…beribu ribu ada….yg muka mcm hang pun byk…..

      Reply
      • November 30, 2011 at 5:12 pm
        Permalink

        macam muka aku ke??? ha…ha….ha…. aku ingat macam muka Wanita UMNO…

        Reply
  • November 30, 2011 at 7:09 pm
    Permalink

    spesis lembu mcm ko mmg byk pun…

    Reply
  • December 1, 2011 at 5:26 pm
    Permalink

    ni lembu baru….baru join…kah..kah..pe kbr lembu C1….ko lembu tahap 1 ke tahap ke 10….??…kalo lembu 1 x lama la tu…nak kena tibai dgn bang nuar…kah..kah..kah..

    Reply
  • December 3, 2011 at 3:11 pm
    Permalink

    Maka bermesyuarat dan berhimpunlah para2 penyamun. perompak dan lanun2 yang menggunakan nama melayu untuk kepentingan peribadi masing2.. kononnya kali terakhir sebelum PRU13…atau mungkin kali penghabisan setelah terkuburnya UMNO/BN yang hilang PUTRAJAYA…

    Reply
  • December 19, 2011 at 5:37 pm
    Permalink

    puti dari sarugo
    Adopun warih nan bajawek pusako nan batarimo umanaik nan bapakai dari rang tuo dahulunyo, nan sabarih bapantang hilang satapak bapantang lupo, kok hilang nan sabarih ka guru cubo tanyokan kok lupo nan satapak cari tunggue panabangan nyo. Adopun warih nan Bajawek, pituah dek guru mangaji sajak dari Alif, pituah dek mamak babilang sajak dari aso, nan aso Allah duo bumi tigo hari nan satu ampek aie sumbayang limo pintu razaki anam budak dikanduang bundonyo tujuah pangkek manusia salapan pangkek sarugo sambilan pangkek Muhammaik kasapuluah Muhammaik jadi, sinan bakato tuhan kito Kun katonyo Allah Fayakun kato Muhammaik Nabikun kato Jibraie yaa Ibrahim kato bumi jo langik Kibrakum kato Adam, jadi sagalo pekerjaan, apo bana nan tajadi, sajak dari Luah dengan Qalam sampai ka Arasy jo Kurisyi bago sarugo jo narako inggo nak bulan jo matohari walau ndak langik dengan bumi samuik sameto sakalipun takanduang dalam wahdaniah tuhan, adolah limo parakaro, maanyo nan limo parkaro,1 tanah baki,2 tanah baku,3 tanah hitam 4 tanah merah jo tanah putiah,5 tanah ditampo dek Jibraie dibaok mangirok kahadiraik tuhan ta-anta ka-ateh meja, disinan bijo mangko kababatang sinannyo kapeh kamanjadi banang disitu langik kamarenjeang naiak disitu bumi kamahantam turun disinan ketek mangko kabanamo disinan gadang mangko kabagala disinan Adam nan batamponyo iyo kapanunggu isi duya.

    Dek lamo bakalamoan dek asa ba-asa juo dek bukik tumbuakan kabuik dek lauik ampang muaro abih taun baganti taun mangko malahiekanlah ibu manusia Siti Hawa sabanyak 39 urang, mako dikawinkan dari surang ka nan surang nan bunsu indak bajodoh mangko banazalah nabi Adam katiko itu Ya Allah ya rabbil alamin perkenankanlah aku dengan anak cucu aku kasadonyo, kandak sadang kabuliah pintak sadang kabalaku mukasuik sadang lai disampaikan tuhan, bafirman tuhan ka Jibraie, hai malaikaik jibraie mangirok engkau kasarugo nan salapan, kaba-kan ka anak puti bidodari nan banamo Puti Dewanghari anak Puti Andarasan bahaso inyo kadiambiak dek Sutan Rajo Alam diateh duya, mako mangiriok lah Jibraie ka-sarugo nan salapan mangaba-kan ka Puti Dewanghari bahaso inyo ka dipasangkan jo Sutan Rajo Alam diateh duya, mako mamandanglah Puti Dewanghari ka-ateh duya nampaklah anak Adam diateh alam Sigumawang antaro huwa dengan hiya dikanduang Abun jo Makbun wallahualam gadangnyo hati, mako dikumpuekanlah alat peragaik kasadonyo, iyolah payuang panji kuniang payuang bahapik timba baliak langkok sarato jo marawa kuniang cando kajajakan bertatah intan dangan podi buatan urang disarugo, mako ba-tamu lah mereka dipuncak bukit Qaf lalu dinikahkan dek kali Rambun Azali dipangka Titian Tujuah dibawah Mejan nan kiramaik, mako dibaka kumayan putiah asok manjulang ka-udaro takajuik sakalian malaikaik tacengang sagalo Bidodari manyemba kilek ateh langik bagaga patuih diateh duya tarang bandarang cahayonyo lapeh ka-langik nan katujuah tahantak kahadirat tuhan sabagai sasi pernikahan

    Reply
  • December 20, 2011 at 11:02 am
    Permalink

    DISEBABKAN BANYAK RAGAM MANUSIA DI ATAS MUKA BUMI INI ,SUKAR UNTUK DI PAKEJKAN PERANGAI DAN TINKAH LAKUNYA

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *