Anwar ada masalah “erectile dysfunction”? Mati pucuk???

Perbicaraan bela diri kes liwat II Anwar Ibrahim dijadualkan bersambung pada 3 hingga 7 Oktober ini. Menurut barisan peguambela Anwar, mereka akan memanggil Dr. Thomas Hoogland yang di”import” khas dari Jerman. Untuk rekod, Dr. Hoogland merupakan doktor yang bertanggungjawab merawat penyakit “tulang belakang” Anwar ketika dilepaskan dari “kandang” oleh Pak Lah suatu ketika dahulu.

Untuk apa dipanggil Dr. Hoogland datang ke Malaysia untuk menjadi saksi pembelaan kes liwat Anwar ini? Beberapa spekulasi telah didedahkan berhubung tujuan Anwar memanggil Dr. Hoogland bergegas ke Malaysia untuk memberi keterangan.

Antaranya ialah Dr. Hoogland dijangka membuktikan di mahkamah bahawa keadaan fizikal Anwar adalah sangat lemah untuk membolehkannya meliwat Saiful yang lebih muda dan bertenaga berbanding Anwar. Atau yang paling “desperado” ialah berkemungkinan besar Dr. Hoogland akan mengejutkan mahkamah dengan mengatakan bahawa Anwar sudah mati pucuk!

Anwar lemah? Benarkah dia lemah? Sebelum ini anak perempuannya, Nurul Izzah, memberi gelaran “Papa Hebat” kepada Anwar berdasarkan kecergasan dan cara hidup Anwar yang “hyper” aktif ke sana ke mari untuk berpolitik. Menurut Izzah, stamina papanya itu mungkin agak sukar ditandingi oleh orang muda sepertinya.

Begitu juga dengan isteri Anwar sendiri iaitu Kak Wan yang menjelaskan bahawa Anwar rajin bersenam dan pandai menjaga kesihatan tubuh badan, terutama ketika Anwar di dalam “kandang” di “Bamboo River”! Malah menurut Kak Wan, kerana itulah perut Anwar tak boroi (tak boroi atau Anwar pakai bengkung di perut?)!

Sebenarnya, sekiranya Anwar lemah sekali pun, namun Saiful Bukhari ‘lebih lemah” dari Anwar, maka aktiviti liwat itu akan berlaku juga. Mungkin Saiful ketika itu dilihat “gagah” diluar, namun berhadapan dengan “boss paling besar” yang menjadi tempat dia cari makan dan bergantung hidup, adalah sangat berkemungkinan besar Saiful akan menjadi “sangat lemah” dan berada dalam situasi “paksa rela”.

Namun, mujurlah dia “terkejut” dengan siri liwat pertama dan kembali “gagah” selepas menyedari dirinya diperkosa. Mujurlah dia tersedar dipergunakan Anwar dari terus menjadi mangsa nafsu songsang Anwar dan membuat laporan polis. Jika dia jadi macam Azizan, Dr. Munaweer dan lelaki yang mengaku diliwat Anwar depan Taib Azamuddin, bagaimana? Alamatnya “bolos” teruk la Saiful…

Justeru itu, kemungkinan untuk peguambela Anwar membuat “auta” di mahkamah dengan mengatakan bahawa Anwar lemah fizikalnya untuk meliwat Saiful adalah sangat lemah alasannya. Amat payah untuk membuktikan perkara tersebut di hadapan hakim yang terkenal dengan ketelitian dan keadilannya, Hakim Yang Arif,  Datuk Zabidin Mohd Diah.

Maka tinggallah satu alasan lagi iaitu “Anwar mati pucuk”!

Namun, beranikah Anwar, barisan peguambela Anwar dan Dr. Hoogland mengakui bahawa Anwar sememangnya disahkan mati pucuk? Berani? Mahu mahkamah gamat dengan gelak ketawa? Mahu Anwar dimalukan begitu? Sanggupkah Anwar dimalukan hingga begitu semata-mata untuk mengelakkan diri dari hukuman mahkamah di dunia?

Baiklah. Katakanlah Anwar berani menanggung risiko malu besar itu dan disahkan mati pucuk. Lagipun, Anwar memang spesis “haiwan” yang tak tahu malu dan tidak mustahil dia sanggup mengaku begitu akibat sangat terdesak mencari keraguan kes. Faktanya, Anwar mati pucuk dan tak mampu meliwat Saiful.

Namun, bagaimana pula DNA lelaki Y berada di dalam lubang dubur Saiful? DNA tersebut diekstrak oleh Dr. Seah Lay Hong, seorang pakar DNA dari Jabatan Kimia Malaysia yang diiktiraf antarabangsa! Kalau nak tolak pun pembuktian kes oleh Dr. Seah, bagaimana pula kes-kes orang kena tuduh (OKT) yang didapati bersalah dari sudut kajian saintifik DNA oleh Jabatan Kimia itu sebelum ini?

Apakah beratus-ratus banduan itu tidak bersalah dan ujikaji dari Jabatan Kimia tidak sah di sisi undang-undang? Apakah “judicial precedent” sebelum-sebelum ini yang membabitkan Jabatan Kimia itu perlu dibukakan fail-fail kes semula? Tak masuk dek akal pemikiran yang logik pun…

Menurut sumber yang saya terima baru-baru ini juga menyatakan bahawa Anwar pernah menjalani ujian “erectile dysfunction” yang memeriksa sama ada “benda alah” Anwar itu berfungsi atau sebaliknya. Khabarnya, Anwar telah diperiksa oleh seorang doktor berbangsa India dan didapati “benda alah” itu masih berfungsi seperti biasa.

Lagipula, video rakaman skandal seks Anwar yang telah dibuktikan tulen secara saintifik dan 99% adalah Anwar oleh pakar luar negara jelas membuktikan Anwar tidak mati pucuk. Malah, “benda alah” itu disifatkan begitu “ganas” beraksi merodok “lubang-lubang” yang ada! Masih lagi mahu membuktikan Anwar mati pucuk?

Cukuplah Dr. McDonald sebelum ini dimalukan Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden, dengan melondehkannya sebagai “pakar” palsu yang tidak punya sebarang pendidikan formal mengenai DNA dan genetik secara khusus. Kali ini giliran Dr. Hoogland pula untuk dimalukan? Teruk betul cara pemilihan saksi pembelaan oleh Anwar…

Justeru itu, kehadiran Dr. Hoogland ke Malaysia kali ini tidak lebih daripada “pakej pelancongan tajaan Anwar” sahaja. Cuma, Dr. Hoogland perlu ke Mahkamah untuk beri keterangan beberapa hari dan kemudiannya boleh melancong di negara ini sehingga tamat tempoh imigresen. Setidak-tidaknya, Anwar telah berjaya membuang masa mahkamah dan menangguhkan pendengaran hukuman untuk kembali ke “Bamboo River”…

19 thoughts on “Anwar ada masalah “erectile dysfunction”? Mati pucuk???

  • September 29, 2011 at 2:24 am
    Permalink

    Kalau jumpa lelaki jambu atau betina ‘china doll’….boleh pulak tulang belakang tak sakit….tengkok tak patah…..yang aku heran….makin mencanak lak naik….kah…kah…kah…

    Reply
    • September 29, 2011 at 10:25 pm
      Permalink

      Lama dah tak dengar org sebut perkataan “MENCANAK”…baiknya bro…

      Reply
  • September 29, 2011 at 6:09 am
    Permalink

    mati pucuk? sikit punya baik belasah pelacur, kata mati pucuk pulak? ala, kok ya pun, viagra ada…dah tak bole lari mana dah.

    Reply
  • September 29, 2011 at 9:10 am
    Permalink

    Mati pucuk kalau ngan Kak Wan jer, ngan jobo laki & china doll, ‘keras’ & tegang giler….haha

    Reply
  • September 29, 2011 at 11:49 am
    Permalink

    aku pun macam tu juga bila nampak jea …. bontot badak air ……makin mencanak lak naik…macam roket ……….

    Reply
    • September 29, 2011 at 12:28 pm
      Permalink

      Sah c4 nie samer mcm abg dier anwar, suker bontot… tapi hang kene bengkok kan sikit kote hang tuh baru samer mcm abg hang…. kiukiukiukiukiu…

      Reply
      • September 29, 2011 at 5:07 pm
        Permalink

        ko punya mencanak c4? Kalau setakat jari kelingking kak wan pun senyum..

        Reply
    • September 29, 2011 at 10:27 pm
      Permalink

      C4 ko bukan Badak Air ajer….aku ingat Karpal Singh puya BONTOT pon ko stimmm..tegok.

      Reply
  • September 29, 2011 at 12:39 pm
    Permalink

    Astaghfirullahhalazim…. Indah sungguh sopan santun bangsa Meloya….. Islam kunun…. tak ingat dosa pahala.. ya ahli neraka??? Bertaubat le Meloya… nasib baik den ni mamak..kah..kah..

    Reply
    • September 29, 2011 at 12:41 pm
      Permalink

      kalau mamak pi join antimamak kat malaysiakini jahanam…

      Reply
    • September 29, 2011 at 12:41 pm
      Permalink

      Silap… korang bukan Melayu pun… cuma Banggla, Indon , Myanmar Meloya projek IC kah..kah..

      Reply
      • September 29, 2011 at 2:45 pm
        Permalink

        he..he…deyyy ! yang pasti hang tu tamil….mai dari tamil naidu….kasta paling rendah…….tapi nasib baik hang di selamatkan dari bahana kasta ni….sebab hang beragama Islam……

        Reply
      • September 30, 2011 at 4:33 pm
        Permalink

        cakap pasal bahasa orang… tapi diri sendiri duk kutuk dan merendahkan orang…
        label bangsa melayu sebagai bangsa meloya… kau bangga kau mamak… sedar diri siket kau tu asalnya sape je kat tanah melayu ni…. nak samekan melayu dengan bangla, indon n myanmar… tak sedar diri..sebenanye kau tu same level dengan diorang…. takpayah la bangga sangat kalau setakat mamak…

        Reply
    • September 29, 2011 at 2:47 pm
      Permalink

      mamak ?….mai kot mana pulak mamak ?….hang tu orang tamil !! cheh !! orang tamil….malu nak ngaku bangsa sendiri…ntah apa sebab pun aku tak tau……heheh

      dey….hang dah pekena pasumbur sotong ka hari ni….

      Reply
    • September 29, 2011 at 5:08 pm
      Permalink

      mamak bontot kuali ke?? Lidah pasti bercabang..

      Reply
  • September 29, 2011 at 6:24 pm
    Permalink

    Anwar berhak mendapat pembelaan. Mengenali Anwar dia akan sanggup mengaku apa saja termasuk pengesahan pakar sebagai seorang lelaki lemah , mati pucuk dan tidak pernah melaku hubungan sex semenjak 10, 15 tahun lepas sekali pun, asalkan dia terlepas dari tuduhan dan tidak disumbat kedalam.

    Apa sangat untuk mengaku mati pucuk dan terlepas dari segala dakwaan dan hukuman yang menanti. Anwar telah buat dan mengaku benda yang lebih dahsyat dari itu pun. Persoalan nya adakah mana mana saksi yang akan buat pengakuan begini. Ini kerana bagi pihak pendakwaan mereka juga akan diberi hak untuk mencari bukti untuk mengesahkan sebaliknya. Maka kita tak rasa pakar tulang belakang akan mengulas secara direct bahawa sakit tulang belakang secara otomatic penyebabkan seorang pesakit lelaki tidak berfungsi alat jantina nya.

    Saksi baru yang diimport khas dari Germany itu nanti bakal menjadi tumpuan semua pihak selepas “terbungkusnya” pakar DNA dari Australia yang lebih layak dipanggil pengusaha fastfood kerana nama nya. Yang menunggu di sana iaitu pasukan pendakwa, perlu diingat, bukan sebarang lawyer. Mereka sedang menunggu dan kita bakal lihat ” who bites the bullets “

    Reply
  • September 29, 2011 at 10:18 pm
    Permalink

    hehehehehe…. bukan dia berani bersumpah pun,
    kalau kantoi pun, bukan dia yang menipu tapi doctor tu….
    hikhikhikhikhik

    Reply
  • September 30, 2011 at 11:00 am
    Permalink

    suruh dr hoogland tu datang ke ladang sawit juga..sebab kelapa sawit aku mati pucuk..dr tu mungkin layak dengan ladang sawit jer,rawat lah kelapa sawit mati pucuk aku tu!!!

    Reply
  • September 30, 2011 at 11:00 pm
    Permalink

    Hehehehhahaha…no komen..no komen…cuma ghasa nak melugaiiii tengok kelaku DSAI..laa nih dia dah mati akai!!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *