Azizan Razak akan di”cas keting” orang kuatnya sendiri..?!!!

Saya tidak sempat untuk berkunjung berhari raya di rumah terbuka Menteri Besar Kedah kali ini. Saya terpaksa pulang awal ke Kuala Lumpur ekoran tugas yang tidak mengizinkan. Bagaimanapun, saya sempat bertanya khabar tentang perkembangan semasa Pas Kedah dan pemerintahan Ustaz Azizan Razak di negeri Jelapan Padi itu.

Saya mendapat maklumat yang tidak dapat saya sangsikan lagi. Kali ini mengenai pengakuan eksklusif “orang nombor 2” Pas Kedah! Siapa lagi kalau bukan YB Phahrol Razi, salah seorang Exco kanan Azizan Razak…

Menurut sumber ini, pengakuan tersebut dibuat mengenai masa depan Azizan Razak sebagai Menteri Besar negeri itu. Menurut beliau, antara sebab Azizan Razak mesti turun dari kerusi Menteri Besar adalah kerana dia terlalu “memberi muka” kepada BN, khususnya UMNO! Itu pengakuannya.

Perkara itu tidaklah mengejutkan saya kerana saya sudah tahu mengenai perkara itu sejak awal lagi. Tapi, apa yang mengejutkan ialah mengenai Phahrolrazi yang menjadi orang kepercayaan Azizan Razak sendiri sudah berpaling tadah dari MB Kedah itu. Pengakuan tersebut menjadi bukti kukuh bahawa terdapat gerakan dari dalam Pas sendiri untuk menggulingkan Azizan Razak yang baru keluar dari IJN tersebut.

Kita tahu baru-baru ini Azizan Razak dalam kenyataan medianya menafikan sekeras-kerasnya mengenai dakwaan itu. Malah, wartawan yang bertanyakan hal tersebut turut diperli oleh MB Kedah itu. “Tidak ada soalan lain atau isu lain ka dari soalan itu?” soalnya kembali kepada wartawan tersebut.

Reaksi ini jelas menunjukkan Azizan sendiri tidak senang dengan soalan itu. Apakah dia sedang mengiyakan dalam menafikan sesuatu yang benar-benar berlaku?

Saya yakin, Azizan Razak sendiri tahu tentan komplot menjatuhkan kepimpinannya di Kedah. Iyalah, takkanlah dia nak mengaku pulak perkara “open secret” itu. Hakikatnya, biarpun dia menafikan dakwaan itu, rakyat Kedah, khususnya orang Pas Kedah sendiri tahu tentang apa yang berlaku di dalam pentadbiran “serba tak tahu” itu.

Bersedialah wahai MB Kedah. UMNO tidak galak menyerang kepimpinan Pas, namun ingatlah bahawa “musuh dalam selimut” lebih merbahaya dari musuh yang nyata. Azizan sedar tentang gerakan ini dan mungkin Phahrolrazi sendiri sudah tidak sabar untuk menjadi MB Kedah.

Pada saya, kita wajar tunggu dan lihat perkembangan Pas Kedah ini. Belum pun genap sepenggal Pas memerintah Kedah, Pas sudah terbelah kepada beberapa kem yang diketuai oleh “warlord-warlord” yang inginkan kuasa. Salah satu motif utama ialah dahagakan projek.

Azizan Razak memang selalu beri projek pada orang UMNO pun! Maklumlah, orang UMNO lebih berpengalaman membuat kerja berbanding Pas yang lebih bercakap dari membuat kerja. Pernah juga Azizan berikan projek pada orang Pas. Namun projek itu disia-siakan dan akhirnya lingkup. Contohnya ialah projek ternakan ikan keli…

Bayangkanlah, sedangkan tabung Memali pun dikebas dan dilingkupkan oleh puak-puak Pas Kedah. Apatah lagi projek-projek lain. Belum pun mendatangkan hasil, mereka sudah berkereta mewah dan sudah meminta kontraktor binaan menyediakan “quotation” mengubahsuai rumah mereka. Mana tak lingkup!

Hakikatnya, saya setuju Azizan Razak digulingkan. Bukan apa, senang sikit nak rampas Kedah kembali!

53 thoughts on “Azizan Razak akan di”cas keting” orang kuatnya sendiri..?!!!

  • September 4, 2011 at 8:44 pm
    Permalink

    rupanya Pas lagi kuat melahap projek….

    Reply
  • September 4, 2011 at 9:30 pm
    Permalink

    KUIN rosak akibat kelahapan Azizan dan PAS Laknatullah..
    KUIN sepatutnya di letakkan seperti asalnya seperti yang ditubhkan di zaman UMNO memerintah. KUIN dulu di’iktiraf oleh Al-Azhar, fokus jelas, tidak merapu, kampus tetap di Alor Setar.
    Tetapi dasar rakus PAS telah merosakkan segala2nya…
    cepatlah PRU13 untuk kita ubah segera kesilapan berparut ini..sedih hati melihat negara tercinta ini kucar kacir dengan munafik2 PAS bertahhaluff dengan kafir2 Harbi!!

    SIAPA UNDI PAS PADA PRU13 nanti TUNGGULAH AZAB ALLAH DI AKHIRAT NANTI!!

    Reply
  • September 4, 2011 at 9:32 pm
    Permalink

    dgr cerita Azizan tgh build crowd balik nak lawan pencantasanya..wpun kurang sihat tp ‘gagah’ jugak nak tunjuk sihat..
    hakikatnya Melayu mmmg suka rebut kuasa.. yang untung Cina..xkiralah parti mana menang..
    jomlah pakat2 sedar..jomlah ubah segera!!
    sayangkanlah Malaysia!!

    Reply
      • September 5, 2011 at 2:34 pm
        Permalink

        mamak pun kalau byk2 berjuta2 sama lh jugak..itulah dikatakan MANUSIA..
        tgk negara India le..ISLAM kena pijak2 dgn Sikh dan HINDU..

        Reply
  • September 4, 2011 at 9:35 pm
    Permalink

    ajak ostad Azizan join kelab BEBAS mcm Yb Zul lah.. padan muka PAS Laknatullah..
    tak sabar2 nk tunggu PRU13.. nak jatuhkan Pakatan Rakyat!!..INSYA ALLAH! MOGA DIZINKAN DAN DIPANJANGKAN UMUR!!

    Reply
    • September 5, 2011 at 12:29 pm
      Permalink

      Aminnn…mudah2an bro..jatuh la kerajaan Pakatan Rakyat nti

      Reply
      • September 5, 2011 at 10:30 pm
        Permalink

        INSYA ALLAH..AMINN..AMINN..
        serik bro..bala selepas PRU12..huhu

        Reply
  • September 4, 2011 at 9:36 pm
    Permalink

    dah sure Adun Anak Bukit salah sorangnya….KTPC dah dilungkupnya…

    Reply
  • September 4, 2011 at 9:41 pm
    Permalink

    itu tafsiran UMNO……

    Reply
    • September 4, 2011 at 9:47 pm
      Permalink

      hello..C4 …salam munafik utk ko !
      aku ingt lepas puasa ko dh mampos..idup lagi ye ko..Tuhan nak kasikan ko bertaubat..tkpun nk tgk byk mana lagi dosa ko nak kilik.

      Reply
    • September 4, 2011 at 9:55 pm
      Permalink

      c4, komunis apa khabar?

      Reply
      • September 4, 2011 at 11:32 pm
        Permalink

        aku bukan hanya mengharapkan c4 mampus tp
        keturunan dia pun mampus..
        C4 bapak komunis..

        Reply
        • September 4, 2011 at 11:57 pm
          Permalink

          salam jebat tak baik cakap cam gitu,mungkin tuhan belum nak bukakan hati dia lagi.

          Reply
          • September 5, 2011 at 12:00 am
            Permalink

            sokong jebat!
            sebab uslub Nabi dlm berdakwah pun aka ketika lembut ada ketika keras..ini tahap jahat macam syaitan ni bukan level berbaik2 lg bro..
            tp kalau org tu mengaku Islam tapi lebih jahat dari kafir.. elok mampuskan je.. sbb tu dlm hukum Islam..ada hukuman bunuh!

      • September 5, 2011 at 12:13 am
        Permalink

        Dah dapat title baru nampak C4, “”BABAK KOMUNIS””

        Reply
        • September 5, 2011 at 5:55 pm
          Permalink

          Hello Mat c4, pakabor? Hang ok kaa?labu dan labi camno,??

          Reply
        • September 5, 2011 at 8:15 pm
          Permalink

          C4, kawan hang suka nama Mat… hang tak nak masukkan Mat ker ?
          Labu, labu …..

          Reply
    • September 4, 2011 at 11:41 pm
      Permalink

      tafsiran sebenar nya, PAS akan selama nya menjadi pencacai DAP. inilah Melayu yang mengaku Islam tapi sanggup sembah towkay DAP.

      Reply
  • September 5, 2011 at 12:04 am
    Permalink

    sehari demi sehari PAS sedang melingkupkan Islam-negara-Melayu..
    lagi banyak pemimpin mereka meroyan..lagi positif untuk PRU13 nanti..
    tgklah sikit lagi je..Tuhan akan qadha’ kan semula segala fitnah 1998 dahulu..
    skrg elemen kufur murtad kafir sedang kuat melanda fikrah PAS
    sehingga nk bezakan Tuhan Allah Ta’ala dgn tuhan trinity kafir pun sudah gagal..
    INSYA ALLAH kebenaran akan muncul wahai anjing2 komunis!

    Reply
  • September 5, 2011 at 12:31 am
    Permalink

    UMNO akan mati kempunan kalau mengharapkan Ust.Azizan turun untuk rampas KEDAH. Dalam PAS taklah kecoh pasal pengganti MB, tapi UMNO pukul gendang macam esok kedah dapat MB baru. Apa korang ingat rakyat bodoh ke… ituari korang spin Hasan Ali akan ditukar, belum sejuk lagi di selangor korang kecoh di Kedah pulak. Tapi habuk pun tarak… infomer korang baik campak ke laut lagi baik.

    Reply
    • September 5, 2011 at 12:41 am
      Permalink

      bujuk..power ayat cover ko tu..mcm marah pun ade..
      jgn le emosi sgt bro..kalau parti tu tgh terumbang ambing
      belajarlah bermuhasabah dari suka menyalahkan UMNO atau org lain..

      sapa ckp xkecoh..
      mmglah PAS sentiasa under cover.. pdhal dh membusuk dh oii
      isu KUIN, isu SADA, isu SULIHH, isu KHTP..
      xyh le nk tutup bau busuk tu..Pahrol Razi tunggu green light jer pakcik oii..

      Reply
      • September 5, 2011 at 3:20 am
        Permalink

        Yg. pastinya MB UMNO(Syed Razak) dulu kena cantas sebab berebut kerusi, PAS InsyaAllah tak berlaku. TGNA dah berapa kali masuk wad, masih jadi MB kelantan. Ust.Azizan tak perlu risau provokasi puak UMNO yg. gila kuasa.

        Reply
        • September 5, 2011 at 3:34 am
          Permalink

          bujuk2..cmnelah ko ckp ko ni nk cari redho Tuhan…talam bape muka lah ko ni.. kalau aku samakan ko dgn tipu daya syaitan nnt ko mengamuk pulak..tp cara ko cucuk jarum tu sama je mcm riwayat2 kisah2 si Abid yg ditipu jarum syaitan..

          ko ckp menipu jer jgk ye..fitnah kering bulan Raya ni..
          Syed Razak kena cantas? Mat Sabu ke ckp?
          ko tahu tak dia diturunkan dari MB sbba pe?
          sbb die kena serangan strok yg menyebabkan dia lemah separuh badan..jadi dh tk sihat..cmna nk jd MB..mcm Nik Ajis..xsihat pun xmau lekang2 jugak dr kerusi MB.. berakar dgn kekuasaan..?

          Ostad Azizan ni mmg dlm proses untuk dicantas sbb kes pertama dia kurang bermusuh dgn KCS Kedah dan org2 UMNO.. sbb dia pun tau org PAS TAK TERPAKAI..nak makan kedarah duit jer..jd konsep PAS..org tu bijak ke bodoh ke (mcm Nizar Lilin) asalkan org tu pandai bermusuh dgn UMNO..yes he’s the great man!..tp kalau tunjuk mesra dgn UMNO je..siaplah..nnt akan dptlah balasan!! PAS byk underground samseng2..

          keduanya..dia garang/ cengei dgn org PAS juga..dlm mesyuarat PAS negeri pun dia bantai sesedap mulut jer..pesuruhjaya lah kan..sapa berani lawan? jd ramai yg xpuas hati dgn sikapnya..tetapi pentadbirannya boleh tahan lah tak serabai mcm si Khalid Gagap, Nizar Lilin tu.. dia fokus juga pada urusan
          pengurangan hutang negeri dan memang defisit berjaya dikurangkan!

          yg benar aku kata benarlah..aku bukan mcm stail org PAS..bohong dan munafik.. asal UMNO je..dr ujung rambut sampai ujung kaki semuanya jahat dan xbetul..

          Reply
          • September 5, 2011 at 9:15 am
            Permalink

            Tapi Syed Razak kata dia sihat….
            PAS insyaAllah bekerja kerana Allah, jawatan semua tu adalah amanah. Sebab tu orang UMNO masih boleh cari makan, nampaknya semakin sukar UMNO nak rampas KEDAH sebab kontraktor UMNO dah kenyang. Patut la kedah aman takdak sapa kacau tak seperti penang dan selagor yg. mana orang UMNO lapar projek hingga jaja cerita macam2….

          • September 5, 2011 at 2:01 pm
            Permalink

            bujuk2.. sampai kt sini aku nampak ko melalut dh..
            ko bersandarkan nama Tuhan..tp isi dibelakngnya ckp bahong, fitnah, ish2..ko mempersendakan Tuhan..
            ko ni sama sj dgn puak2 jahil PAS yg lain..
            xguna berhujah panjang2 dgn ilmiah dgn org yang MATI hatinya.. tebal sungguh sikap taksub pada PAS..ko bukan syirikan Allah secara halus krn melebih parti yang penuh dengan maksiat dan kebusukan-PAS
            org UMNO tidak pula aku tgk setaksub ini..aku berhujah dgn org UMNO mereka akur mana yg salah dlm UMNO mereka tidak tegakk benda basah dan busuk..habis2 mereka diam.. ini tidak SUPER MUNAFIK yg dilatih oleh PAS.. berjaya lahirkan kader2 munafik alaf baru…

            semoga ko sedar lah bujuk oii..

          • September 5, 2011 at 10:26 pm
            Permalink

            bujuk says:
            September 5, 2011 at 9:15 am

            ” Tapi Syed Razak kata dia sihat….”

            Allahyarham bangkit dari kubur bagi tahu kat kau ke bujuk?

          • September 5, 2011 at 11:12 pm
            Permalink

            Takkan cerita pasal MB pun boleh jadi MUNAFIK… jadi2 lah laknat.
            Azam aku maksudkan pada masa Syed Razak perintah Kedah bukan sekarang… ko tak faham atau taknak faham…?
            Apa pun selamat berjuang Ust.Azizan, rakyat kedah sentiasa menyokong perjuangan Ustaz dalam memartabatkan Islam di kedah secara berhati2 dan penuh hikmah.

          • September 6, 2011 at 2:31 am
            Permalink

            bujuk2.. sbb apa aku ckp Munafik? sbb ko kejap ckp cari redho Allah..kejap ko ubah jadi sosialis..kejap ko ckp mcm orietalis..pastu ko tabut fitnah bohong selang seli dgn “kerana Allah”.. buruk benor sikap ko bujuk.. Abdullah Bin Ubai xpenah kawin kot dgn org Melayu.. tp cmne nasab die ada kt sini haa?

          • September 6, 2011 at 2:37 am
            Permalink

            sdr Azam, Dato Syed Razak bekas ADUN Kubang Rotan masih ada lagi Insya Allah..
            cuma dia kurang aktif.. org Kubang Rotan support dia..sb dia stail org kg ja.. mesra..xde protokol..

          • September 6, 2011 at 3:16 am
            Permalink

            Ikut isu la… namapun politik. Kalau cerita pasal MB sakit/kuasa sembang politik la bro. Isu murtad sembang agama, mana ada orang politik yg. statik. Yg. penting tak langgar hukum Allah sebagai guideline.
            Baca post sendirilah laknat..

          • September 6, 2011 at 4:25 am
            Permalink

            bujuk berkata:

            “Ikut isu la… namapun politik. Kalau cerita pasal MB sakit/kuasa sembang politik la bro. Isu murtad sembang agama, mana ada orang politik yg. statik. Yg. penting tak langgar hukum Allah sebagai guideline.
            Baca post sendirilah laknat..”

            hmmm hahaa last2 ko terperangkap dgn ‘fatwa’ Ajis.. politik suku agama suku..nilah dalil mengkafirkan UMNO..
            so ko nak suku2 kan lah posting ko..??
            waktu ckp bab politik..bleh fitnah..boleh bohong, hukum dosa pahal xterpakai lah?

            pastu bile past bab agama pulak? hmmm..kasihan ko bujuk..
            ko nk cari Islam..tp terjumpa PAS.. teruslah ko ikut cara PAS..hakikatnya bukan cara Islam..

            bujuk2..

          • September 6, 2011 at 12:44 pm
            Permalink

            “Yg. penting tak langgar hukum Allah sebagai guideline.”
            Bro… baca tak ayat akhir aku… apa yg. ko spin pun tak tau laaa…. kesian, dah la nama pun lakn..

          • September 6, 2011 at 9:35 pm
            Permalink

            bujuk..haha ko menjerat diri ko sendiri..
            kalau ikut bahasa ularmak2 tersohor PAS..
            ko ni kira terang2 langgar hukum dah bujuk oiii

            sbb ko sukukan2 posting ko..
            iaitu mengasing2kan antara bab agama dan bab politik..
            so skrg ko rase tak betapa karut dan sesat ‘fatwa’ benggong PAS menghukum UMNO kafir atas dasar ini?

            bujuk2..aku ni kasih ler tgk ko.. bila dihujah dalam2.. ko jadi mcm ‘ikan perkasam’ je aku tgk.. osmosis-hipertonik..

            carilah ape maksud tu..

            “aTtolibul ‘ilmu minalmahdi..Iallahdi..”

            bukan jd bodoh jahil pegi dgr ceramah2 di KUIL2 PAS.. ye bujukk..

            hmm.. aku spin ke? hehe atau ko yg sudah mati akal?

            salam perjuangan bujukkk.. 🙂

        • September 5, 2011 at 9:29 am
          Permalink

          banyaknya cerita dongeng yg ko rujuk bujuk..
          Dah la.. Habis ko nak suruh siapa lagi jadi kerajaan?

          Reply
          • September 5, 2011 at 8:18 pm
            Permalink

            Memang depa semua tu penglipur lara .. kalau nak dengaq, pi la ke mana-mana ceramah depa … mesti terhibur

    • September 5, 2011 at 8:17 pm
      Permalink

      UMNO memang tak nak tunggu Ust Azizan turun. yang lapaq orang depa aja …

      Reply
      • September 6, 2011 at 3:18 am
        Permalink

        hahahhaa….
        MyKmu ni agaknya blog PAS kut…..

        Reply
        • September 6, 2011 at 4:13 pm
          Permalink

          bujuk ko tak pi raya ke umah PAStor khalid gereja di shah alam tempoh ari “rugi-rugi”…di buat umah terbuka di gereja DUMC

          Reply
  • September 5, 2011 at 7:30 am
    Permalink

    ala..pas ni pun parti politik jugak..nk kan kuasa. berebut nk jawatan

    Reply
  • September 5, 2011 at 8:21 am
    Permalink

    yang untung mahposs bean tu….dia memang berbulu dengan azizan sejak dulu lagi..
    kemaruk projek jugak PAS ni ye…
    dengan gereja tak cukup ke PAS dapat?? mana tau PAS dapat projek supply holy water kat seluruh Gereja di Malaysia…hehehehe

    Reply
  • September 5, 2011 at 8:42 am
    Permalink

    Besar nafsu serakah Bahlol Razi ni….

    Reply
  • September 5, 2011 at 12:40 pm
    Permalink

    Mcm tu la..mengata orang tapi diorg sebenarnya lagi lebih..hehe…hamPAS

    Reply
  • September 5, 2011 at 2:10 pm
    Permalink

    Sbnrya krisis penolakkan Azizan sudah lama berlaku..
    cuma angin ini makin kencang apabila asbab kesihatannya yang merosot..jadi peluang untuk cantaskan nya semakin mudah..

    sedangkan pimpinan PAS sendiri ‘mengutuk’ MB dari belakang.. tuhh salah sorng dalam dewan ulamak PAS kedah tu yg kutuk Azizan..namanya pun popular..siap ramal lagi Azizan xlama dh..
    jadi..usahlah bermimpi seolah2 PAS ni xde ujian mcm UMNO..
    malah PAS lebih buruk sbb mereka taksub.. disebabkan taksub lah Azizan tidak dihormati oleh pendokong PAS kedah wpun Azizan dikatana cemerlang juga dalam urus tadbir berbanding zaman Mahadzir Khalid.. yg tidak reti buat kerja itu..

    tp itulah PAS..mereka mahu Azizan jd spt MAt Sabu..xyh buat keje pandai2..janji lawan UMNO..wpun buat keje baik..hentam cukup2..buat musuh dgn UMNO, buat kecoh banyak dlm DUN, berbaik2 dgn DAP..mcm Nizar Sarkas buat, kasi projek banyak2 kat ahlul jahil PAS..bg kenyang2…yes..the u a the great MAN in PAS!! itu je..

    Skrg ni PAS Kedah mmg banyak isu..terbaru isu tanah Plaza Tunku Yaacob sehingga hendak robohkan madrasah berpuluh tahun, UMNO pn xbrani usik..tp PAS lagi sakan.. jemput tokeh Cina besar masuk Alor Setar..baguih2 Azizan..ni Tuhan tgh balaih laaa niee.. dari kalangan hangpa juga bermusuh..

    UMNO KEdah? slow n lembik cm biasalahh..hehee..Bashah nooo

    Reply
    • October 15, 2011 at 11:11 pm
      Permalink

      mmg lah puak ni..dasar perjuangan tu asalnya betul, tapi itu,,,sebelum dapat kuasa. tengok tu selepas dapat kuasa, perangai jadi haram jadah, duit dah banyak dalam bank kot.

      tgk sorang exco ni, dia nilah yang dok pulun, suruh ambek tanah wakaf madrasah salihiah jalan tambang badak , untuk bina plaza tunku yaacob semula tu, tau sapa ka exco tu?

      sapa rasa pedas dia akan tahu, tanah wakaf pun nak pi rampas , nak buat pasaraya di alor setar , tak cukup ka..tak faham faham depa ni, inilah cara puak tokeh kafer nak ambek tanah wakaf,……kenapalah tak faham2…la ni…depa ambek jugak, pas pasti kalah pru 13……..pasti, ustad azizan ,,,,,,fikirfkirlah…

      Reply
      • November 11, 2011 at 5:32 pm
        Permalink

        aku rasa buka orang ni..yang ni phahrolrazi namanya….

        ada lagi satu rasanya..yang orang dok panggil DIN..adun anak bakat..kot

        dia ni lah do pakat dengan MD BDB….Jahubar Sathik…yang punya angkara..

        tentang madrasah salihiah kanchut tu…kalau tak percaya hampa..pi lah siasat tanya sendiri…telefon sendiri…

        depa ni guna byk cara..jgn guna bomoh siam sudah lah…na jahubar

        Reply
  • September 5, 2011 at 8:18 pm
    Permalink

    ala senang2 kalau kedah nak lebih maju lantik mat sabu jadi MB..

    Reply
    • September 5, 2011 at 10:33 pm
      Permalink

      hhehe Mat Sabu jd MB Kedah? punah Kedah..!!
      wisma darulaman..jd pusat tadbir komunis..Sintok yg Tun Mahathir clearkn..jd kem komunis moden.. Nauzubillah..!!
      anak dara dgn janda2 kt area situ xselamat laaa…huhuh..
      aku sedia angkat senjata masuk tentera kalau mat sabu menggila..!!!

      Reply
  • September 7, 2011 at 2:39 am
    Permalink

    salam,mat sabu dalam ceramah2 nya mmg dia akan mencarut atau mngumpat.saya orang kedah,sapa yg tk kenal mat sabu atau ahli pas yg berceramah msti mencarut.tk pcy tgk rakaman ceramah pas yg dulu hingga skrg.mat sabu trkenal ceramahnya penuh dgn mencarut.dia pya ucapan tk brapa nk boleh trm.sb dangkal pmikirannya.elok la dia nk jadi MB kedah pon lagi bagus org boleh mnilai PAS di kedah ni.pas menang kt kedah ni bukan sbb apa,dlu org marah kt PAK LAH,org rakyat tunjuk bhawa kpimpinan PAK LAH ditolak.jadi rakyat kedah undi apa yg ada .bknnya org2 kedah ni skong PAS,tidak.tk pcy tgk jer plihan raya kali ni mcm mana.ahli2 UMNO perlu kuatkan jentera plihan raya untk kembalikan kkuatan UMNO.

    Reply
    • October 15, 2011 at 11:14 pm
      Permalink

      pas ni…bukan semua ahlinya lah ya……..tapi sapa2 dok pi ceramah depa…memang, bab maki orang ni depa no satu…ada sekali ana ke ceramah, depa ada jemput hindu sorang tulah buat ceramah jugak , dok hentam maki orang ikut suka dia saja…aku menyampah..tak jadi nak dengar ceramah dah ……..dulu aku dok syok dengaq ceramah depa..la ni….sori…semua angin saja lebih ..sembang saja lebih….buat kerja …serabut…tanyalah sapa2 yang pernah berurusan….dengan depa

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *