Selepas cuba buang Hakim, sekarang Anwar nak buang peguam pulak…

Share

Apa sajalah si Anwar Al Juburi ni.. Tak habis-habis nak menyusahkan dan bawak masalah kepada masyarakat dan juga badan kehakiman negara. Dia ingat rakyat tak ada kerja lain gamaknya.. Asyik nak dengar cerita cubaan tangguhkan kes liwat dia saja..

Dulu katanya dia berani kerana benar.. Lawan tetap lawan kononnya.. Tapi sekarang apa sudah jadi..? Tangguh tetap tangguh.., lari tetap lari sampai kedutaan Turki. Kalau macam ni bukannya berani baii.. Ini pengecut namanya…

Anwar ni berlagak saja pandai.. Dia selalu kata orang lain tak betul. Dalam negara ni, hanya dia sorang saja yang betul dan pandai.. Ekonomi dia pandai, politik dia pandai.., agama pun dia pandai.., berlakon video pun dia pandai.., dan main belakang pun dia pandai juga.. Mana ada orang yang lagi pandai dari dia..?

Jadi betullah tu.., Memang pun Anwar pandai dalam semua bidang.., cuma pandai dia dari sudut pembohong sajalah.. Ayah Pin pun surrender dengan Anwar kalau dalam bab pembohong ni..

Dulu si Anwar ni cuba elakkan kes dia dibicara di Mahkamah dengan buat macam-macam helah. Habis semua orang dia kaitkan kononnya dia di konspirasi oleh kerajaan. Lepas tu bila jarum dia tak jalan, dia cuba pulak nak buang Hakim.. Malangnya, gagal… Biasalah.., orang yang salah ni mana pernah dapat kejayaan..

Hari ni Anwar cuba lagi setelah semua pihak desak dia supaya tak tangguhkan lagi kes dia di Mahkamah.. Anwar try pulak nak buang Peguam Zainul Rijal iaitu Pendakwaraya Syariah. Bukan tu saja.., Anwar juga cuba buang Ketua Pengarah Jawi dan juga Datuk Jamil Khir

Anwar pada awal tahun lalu telah memfailkan permohonan di Mahkamah Syariah terhadap Ketua Pendakwa Syarie Wilayah Persekutuan, Che Mat dan Jamil Khir supaya pendakwaan qazaf terhadap Saiful dijalankan mengikut undang-undang syarie namun ditolak.

Dia kemudian membuat rayuan di mahkamah sama pada April tahun lalu dan permohonan itu dijangka akan didengar pada Oktober ini.

Yang menariknya, Anwar kata Peguam Zainul Rijal dah menghina mahkamah bila peguam terbabit melambat-lambatkan perbicaraan kes dan campurtangan dalam perjalanan kes Liwat 2 di Mahkamah Sivil..

Anwar juga tuduh Menteri Agama Datuk Jamil Khir halang pendakwaan daripada berlaku. Tapi Anwar lupa yang dia dan kumpulan peguambela dia dah hampir 100 kali tangguhkan kes di Mahkamah.

Siapa yang sebenarnya hina Mahkamah sekarang ni? Memang kaki spin lah Anwar ni.. “Kata dulang paku serpih.., nak kata kat orang tapi dia sendiri yang lebih..

72 thoughts on “Selepas cuba buang Hakim, sekarang Anwar nak buang peguam pulak…

  • August 18, 2011 at 3:06 pm
    Permalink

    Puasa macama tak puasa ja ..ngumpat semacam jer……bangkai dgn nasi sama saja .

    Reply
    • August 18, 2011 at 8:33 pm
      Permalink

      bangkai ngan nasi sama? Maksud ko depan ngan belakang sama gak
      ke? Patut la anwar tak dapat beza.. Cian..

      Reply
    • August 19, 2011 at 6:15 pm
      Permalink

      puak depa mmg cenggitu.. bangkai tu cam makan nasi je.. tu yang depa rileek je tabur fitnah.. tgk saja la apa yang berlaku bulan mulia nih, Allah dah tunjukkan.. memfitnah tu adalah cara mereka nak rayu simpati ( peminta sedekah ) cuma bagi puak depa, yang tu bukan fitnah, tapi tuduh jaaa. tak salah..

      Reply
    • August 19, 2011 at 7:16 pm
      Permalink

      aku nak kempen supaya semua media arus perdana jangan guna gelaran ”dato seri” pada anuar lagi…petualang negara ini tak layak memakainya…

      utusan,berita harian,RTM,TV3 dll…sila mulakan…nuar tak akan saman kamu !!!

      Reply
  • August 18, 2011 at 3:16 pm
    Permalink

    Paham masalah dulu… penulis ni tak sekolah agama ke, orang yg. didakwa bukan ASNAF yg. layak terima zakat. Peguam ni, nama je pengerusi peguam muslim duit zakat pun sebat juga. Orang camni akhlak dia “out” sebab tu Anwar tolak jadi Pembela.

    Reply
    • August 18, 2011 at 3:33 pm
      Permalink

      wow…hebatnye ko bujuk…apa!!!… pengerusi peguam muslim sebat duit zakat???…bujuk bleh tak aku forward kan statement ko ni ke email aduan SPRM…ini bukan isu remeh temeh…duit zakat ni…popular la ko lepas ni bujuk….sat lg aku forward kan…..

      Reply
      • August 18, 2011 at 4:02 pm
        Permalink

        Setuju. Kalau betul ada slah guna kuasa or pecah amanah. buat la report SPRM ke. polis ke.. jgn setakat tulis je.

        Reply
        • August 18, 2011 at 5:00 pm
          Permalink

          Teruskan usha anda, stingray. Forward terus ke SPRM. Takut kerana salah, berani kerana benar. Dia ingat Pusat Zakat ni tak kenal ke orang yang ASNAF dan bukan ASNAF?. Bodoh punya bujuk. Lebih baik taruk nama ko BUSUK lagi baik!

          Reply
          • August 19, 2011 at 11:14 am
            Permalink

            setuju benar…no more BUJUK, he is now BUSUK.

          • August 22, 2011 at 8:41 am
            Permalink

            Silakan tuan… jangan cerita je lebih.
            Dr.Mashitah (Ustazah UMNO yg. mulut MERAH) bentang cerita ni di Parlimen pun tak boleh jawab bila ditanya adakah menteri dan pengarah JAWI golongan yg. layak terima zakat?
            Tapi for sure lah SPRM bukan tempat yg. betul, ko kena bawak masuk Mahkamah Syariah baru jalan. Apa yg. SPRM tau pasal wang ZAKAT?

      • August 18, 2011 at 7:47 pm
        Permalink

        mike komen ape abu…kalo mende komen mende merepek2..elok beno masuk je kt tong sampah..wat busuk je

        Reply
      • August 18, 2011 at 8:36 pm
        Permalink

        ko nyanyuk abu..ko ingat anwar ibrahim punya blog ke main
        sekat2 org punya komen..

        Reply
      • August 18, 2011 at 8:55 pm
        Permalink

        hehehe…dah bnyak kali komen aku dighaibkan
        besa lah blog pengampu umngok, mane brani nak siarkan
        kalu rase mereka dah tersepit

        Reply
        • August 18, 2011 at 11:03 pm
          Permalink

          he…he..abu…abu….

          hang nak buat fitnah sesuka hati hang….hang buat blog sendiri la abu…..bukannya susah pun….he..he

          Reply
          • August 19, 2011 at 2:00 am
            Permalink

            ko pakai typewriter ke abu…emmmm

        • August 19, 2011 at 12:03 am
          Permalink

          kalau dah komen cam budak buduh.. buang karan ja abu, tempatnya kat lobang taik!

          Reply
        • August 19, 2011 at 2:46 am
          Permalink

          hei abuuu jahal dah ada balik,mana cow pegi,komen cow tak ilmiah lah utk kita hilangkan…..

          Reply
      • August 19, 2011 at 12:02 am
        Permalink

        Saya dah perhati sekian lama, hanya abu sahaja yang sentiasa kehilangan komennya. Tuan perlu buat sesuatu………..??????

        Reply
        • August 19, 2011 at 12:04 am
          Permalink

          tak payah layan tuan Tasyahud.. ntah komen ke tak ntah..

          Reply
    • August 18, 2011 at 8:56 pm
      Permalink

      Sebat jer la…asalkan nampak betul. Tapi bau bacin ko kuat sangat dah…sukati mak bapak datuk nenek nabi Nik Najis ko jer nak tuduh orang camtu…Setakat cakap takde bukti, sape pun boleh…

      Reply
    • August 19, 2011 at 12:00 am
      Permalink

      Tuan kenal ke siapa Datuk Zainul Rijal yang dimaksudkan. Tuan tanya lah rakan2 beliau yang grad dari UIA bagaimana keperibadian beliau. Dia tak akan serkap jarang atau menuduh dan memfitnah tanpa sebab macam tuan.

      Reply
  • August 18, 2011 at 4:10 pm
    Permalink

    menyampah pulak aku kt mat jubor ni. tujuan dia nk tangguh sampai dekat2 dgn pru13. dia tahu dia akan didapati bersalah sbb bukti mmg solid. cnfm penyembah2 dia marah masa tu. masa dia kena hukum tu la dia akan arahkan penyokong2 dia buat kacau. bila tgh marah undi pn dh x fikir lg dh. tu yg dia nk.
    kalau la betol peguam tu sebat duit zakat, at least zakar dia jaga. x mcm mat jubor tu. berani kerana benar!

    Reply
    • August 22, 2011 at 8:49 am
      Permalink

      Ko salah, dia dibayar untuk tugas dia sebagai Peguambela Menteri JAKIM dan ….menggunakan wang ZAKAT. Maknanya wang ZAKAT digunakan untuk bayar peguambela MENTERI?
      Miskin sangat ke K’jaan M’sia hingga terpaksa ambil duit fakir miskin untuk bela MENTERI?
      Lagi satu duit Zakat adalah harta orang ramai, dosanya hanya diampun oleh Allah setelah semua golongan terlibat maafkan dia. Sedang ZINA dan setaranya adalah dosa INDIVIDU, Allah akan ampunkan apabila TAUBAT NASUHA.

      Reply
  • August 18, 2011 at 4:13 pm
    Permalink

    Tak lama lagi ke Sungai Buloh la Nuar kimak ni…

    Reply
  • August 18, 2011 at 4:38 pm
    Permalink

    Tgk muka AnuWar macam haram jadah.. heheheh

    Reply
    • August 18, 2011 at 7:48 pm
      Permalink

      eeehhh aje bebeno kate mike..sebijik le….ish ish ish….pandai dia lakon kan rope dia cengitu ye..hebat

      Reply
      • August 18, 2011 at 11:10 pm
        Permalink

        hush jangan cakap macam tu….kecik hati totk PAS…..gambar tu la berkegantungan di markas PAS sebelah gambar wali selipar….

        Reply
      • August 18, 2011 at 11:35 pm
        Permalink

        Dedulu teman tak tau macam ropernya haram jadah, baru sekarang faham erti dan ropernya haram jadah… AnuWar la tu.. hik3

        Reply
  • August 18, 2011 at 4:45 pm
    Permalink

    i. Mengikut Peguam Anwar, peguam UMNO ni bertindak dalam keadaan ‘conflict of interest’
    ii. Buat tugasan guaman , tapi dibayar RM32,000 guna duit zakat. Semenjak bila servis guaman layak jadi asnaf zakat..

    Reply
    • August 18, 2011 at 5:06 pm
      Permalink

      Mooohyideen, ko bole percaya ke dgn peguam Anwar Al Juburi ni?. Peguam anuar semua kaki kelentong sama juga dgn nuar biol ni!. Dulu Karpal kata dia ada bukti kes liwat anwar, kini dah terbalik lak, karpal kata dia jadi peguam nuar?. Kan pusing namanya?. Leh percaya???. Dari mana datangnya RM32,000.00 ni????. Tolong buktikan ia datang dari duti Zakat???. Kalau tidak tuduhan ni diforward ke SPRM!

      Reply
      • August 18, 2011 at 6:22 pm
        Permalink

        Bagaimana plak kalu bnde tu dah disahkan oleh
        Timbalan Menteri Jabatan Perdana Menteri,
        Datuk Mashitah Ibrahim di Parlimen

        so, skang ape penafian ko ? Masitah menipu di Parlimen ?
        nak bukti mintak dari Masitah sndiri

        tu salah satu contoh “penyebab” duit zakat salah guna
        dan orang mcam ni lah pnyebab ramai lagi orang2 lain yg layak trima zakat melopong
        dan trpaksa ke Gereja mnerima bantuan. sbb wang zakat digunakan tuk bantu Menteri dan Ketua Pngarah Jawi

        Reply
        • August 18, 2011 at 6:39 pm
          Permalink

          rendahnye iman ko bujuk..tak dpt duit dari pusat zakat, pergi sembah lutut paderi…pala lutut mangkuk hayun ko la…abu…duit itu penting, tp bkn segala-galanya dlm hidup kita…agama perlu sentiasa berada diatas…
          jgn salahkan org lain kalau iman kita tidak kuat…

          kalau ko anak jantan…ko saman jea la pusat zakat tu…tlg jgn bersifat seperti anjing…menyalak jea…

          Reply
          • August 18, 2011 at 7:02 pm
            Permalink

            spin nmpak …..heheee…..
            stingray dah ilang perkataan tuk menafikan.
            skang dia spin tuduh aku smbah paderi nak mintak bantuan
            konon aku x dpat bntuan zakat….

          • August 18, 2011 at 7:12 pm
            Permalink

            dah lama ko sembah paderi abu oii…bermatian ko pertahankan gereja, sambil menuduh pusat zakat, jais,menteri dan pengarah jawi..kenapa tak saman p.zakat…siapa yg kaki spin..kalau berani saman la semua nama2 yg ko fitnah tu…

          • August 18, 2011 at 8:51 pm
            Permalink

            stingray…..baik nye fitnah ko buat kat aku
            sembah paderi (fitnah)
            bermatian pertahan kan gereja (fitnah)
            menuduh pusat zakat, jais,menteri dan pengarah jawi (disahkan oleh
            Timbalan Menteri Jabatan Perdana Menteri,
            Datuk Mashitah Ibrahim di Parlimen – aku ckap smula jer)

          • August 19, 2011 at 12:06 am
            Permalink

            abu dah start balik dah ngan copy paste dia.. cuma kali ni dia pastekan link.. hehe

          • August 19, 2011 at 2:54 am
            Permalink

            betul lah tu abu apa yg stingray cakapkan tu.cow kalau anak haramjadah si nuar bontot tu spin cow ia kan aje. memang kau tu dan puak2 anjing PKR ni tak bole terima kebenaran agaknya.

          • August 22, 2011 at 8:57 am
            Permalink

            Abu diorang ni bukan guna akal bila menulis, tapi guna emosi… korang faham tak Dr.Mashitah(Ustazah UMNO yg. ada PHD) bercakap dalam PARLIMEN, Peguambela MERTERI JAKIM dibayar menggunakan wang ZAKAT. Kalau tak caya bacalah hansard di parlimen… apa fitnah pulak. Semua MP yg. hadir boleh jadi saksi tau…termasuk MP2 MCA dan DAP. Yg. korang meraban pusing 1 M’sia kenapa?

        • August 18, 2011 at 11:07 pm
          Permalink

          sejak bila hang percaya semua yg di sebut di dalam perlimen tu mooo ?
          hang dah tukar ke ?…he..he

          Reply
          • August 22, 2011 at 8:59 am
            Permalink

            bila tak boleh jawab… raplahjingga benar2 jadi raplahjingga.

          • August 23, 2011 at 1:54 am
            Permalink

            tu la jawapannya bujuk…hang saja-saja buat tak paham nak cover malu….aku tau !

          • August 23, 2011 at 8:35 am
            Permalink

            aku gelak jee… hahahhahah.

    • August 18, 2011 at 6:33 pm
      Permalink

      oii tambi…bagi bukti la…sebagaimana terbuktinye air mani boss ko tu berada dlm dubur saiful…

      Reply
      • August 18, 2011 at 7:51 pm
        Permalink

        abu yang bubuh kot….dibantu oleh bujuk…tu yg kuat dema nafikan anwar yg buat pun

        Reply
      • August 22, 2011 at 9:02 am
        Permalink

        Bukti apa lagi 1 m’sia dah tau, lambat betul korang ni… ada HANSARD parlimen bukan boleh ubah daah cakap Dr.Mashitah tu… pi la rujuk, idak jumpa terus Mashitah, Idup lagiiii.

        Reply
  • August 18, 2011 at 6:36 pm
    Permalink

    lepas ni pengawal kat mahkamah pun kalau boleh dia nak buang sekali…apa punya mangkak la nuar aljuburi …aku tengok gamabr kat atas tu pun dah makin teruk serinya…dah macam datok takder gigi je…hehehe

    nuar! cina doll! liwat!! nuar! china doll! liwat…hehehe

    Reply
  • August 18, 2011 at 6:57 pm
    Permalink

    Nuar miliki keyakinan diri yang tidak relavant utk diri dan famili dia. Dengan bukti kukuh pendakwa melebihi 98 % memihak kepada menyumbatnya kedalam bilik berpagar dia masih ingin fight. Fight yang nampak terlalu sumbang selepas penangguhan yang melebihi rekod semua case dlm dunia.

    Seharusnya dia pergi jauh2 buang diri. Bukan buang hakim atau pendakwa

    Reply
  • August 18, 2011 at 7:03 pm
    Permalink

    gambar nuar aku buat cuci jubo lepas berak.Dah jadi macam taik semacam je si nuar ni.Terimalah pembalasan tidak lama lagi.Tu baru balasan dunia.

    Reply
  • August 18, 2011 at 7:22 pm
    Permalink

    HIDUP UMNO!
    HIDUP UMNO !
    HIDUP UMNO !

    (UNITED MALAYS NO OTAK)

    Reply
    • August 18, 2011 at 7:52 pm
      Permalink

      itu je la boleh mike taip ye carlotoyok…hehehe mcm le org takde otak

      Reply
    • August 18, 2011 at 9:23 pm
      Permalink

      cian carlos tak leh terima hakikat UMNO dah perintah lebih 50 tahun..
      Ada ko berlapar ke carlos sepanjang UMNO perintah??

      Reply
    • August 18, 2011 at 10:22 pm
      Permalink

      montonyok meroyan pasal tak cukup umur lagi nak ngundi dalam PRU 13 ni..

      Reply
    • August 18, 2011 at 11:33 pm
      Permalink

      Pala toya punye toya..mcm org xcukup akal..dok diam2 lg bagus la

      Reply
    • August 19, 2011 at 12:08 am
      Permalink

      ceh tak abes2 ulang ayat sama.. bosannnn,,,

      Reply
  • August 18, 2011 at 11:27 pm
    Permalink

    Bila agaknya semua pencacai pengampu peliwat nak mula berfikir pakai kepala otak dia orang. Belum nampak ke mereka selepas 3 tahun bersumpah laknat saiful tidak sopak, tidak lumpuh dan mati separuh badan. Atau patah lehernya terpaksa pakai penyokong leher akibat bersumpah bohong.

    Tidak soheh lagi ke jika seorang itu terlalu konsisten dengan password mokhtar, ajakan can I pok pok you today, lepas pok pok, tanya pulak, are u ok . Ini semua disebut berulang ulang apabila diasak dalam perbicaraan walau cara menyoal dibuat dari sudut berbeza beza.

    Mereka tetap menafikan itu semua dan masih kekalkan dakwaan konsipirasi mereka kerana itu sudah ditanam kekal dalam benak mereka.

    Hinggakan air yang tertinggal pun didakwa air palsu. Atau air yang di klon olih umno lalu disumbat dalam badan saiful.

    Apa jenis bengong manusia semacam itu. Kecik kecik tak nak kojol sudah besar menyusahkan dunia.

    Reply
    • August 19, 2011 at 12:36 am
      Permalink

      diorg ni semua mmg bangang bro..mungkin tuhan dah butakn hati2 mereka2 ni..apa lg yg diorg nak pertikaikn..tuhan dah jelas bg petunjuk yg mcm2 sehinggakan tuhan dah bogelkan sampai kote pun tuhan tunjuk..bnyk agensi yg dah menyatakn kesahihan video tu pun masih dirg xnak percaya..hmm mmg bangang diorg ni..buta dah hati2 diorg ni tuk menilai..masih jugak nak menyanjung org yg dah terbukti kemaluannye..keburukannya..masih nak sanjung pengkhianat bangsa..masih nak menyokong kafir2 harbi..masih nak menabur fitnah2..hmm buta hati diorg

      Reply
  • August 19, 2011 at 8:15 am
    Permalink

    kenapa boleh tangguh banyak kali? anwar bayar hakim ke?

    Reply
  • August 19, 2011 at 9:37 am
    Permalink

    “Celakalah kalian, janganlah kalian mengada-adakan kedustaan atas nama Allah, karena Dia akan membinasakan kalian dengan siksa”. Dan sesungguhnya telah merugi orang yang mengada-adakan kedustaan.” (QS. Thaha: 61)

    __________________________

    • Jaga iman jaga shalat jaga akhlak •

    • MARI JADI ORANG BAIK

    Reply
  • August 19, 2011 at 9:42 am
    Permalink

    Rasulullah Shallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda: “Tahukah kalian siapakah orang yang bangkrup itu?”

    Mereka menjawab : “Orang yang bangkrup di kalangan kami adalah orang yang tidak memiliki dirham dan tidak pula memiliki harta/barang.”

    Rasulullah shallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda: “Sesungguhnya orang yang bangkrup dari umatku adalah orang yang datang pada hari kiamat dengan membawa pahala shalat, puasa, dan zakat. Namun ia juga datang dengan membawa dosa kedzaliman. Ia pernah mencerca si ini, menuduh tanpa bukti terhadap si itu, memakan harta si anu, menumpahkan darah orang ini dan memukul orang itu. Maka sebagai tebusan atas kedzalimannya tersebut, diberikanlah di antara kebaikannya kepada si ini, si anu dan si itu. Hingga apabila kebaikannya telah habis dibagi-bagikan kepada orang-orang yang didzaliminya sementara belum semua kedzalimannya tertebus, diambillah kejelekan/kesalahan yang dimiliki oleh orang yang didzaliminya lalu ditimpakan kepadanya, kemudian ia dicampakkan ke dalam neraka.” (HR. Muslim no. 6522)

    Reply
  • August 19, 2011 at 10:02 am
    Permalink

    InsyaAllah UMNO perintah lagi..sekarang pun dah terang² ramai pengundi melayu yang mengundi PR dah mula berfikir semula..

    Memang SILAP PAS bersama dengan DAP..

    Memang SILAP jugak la Anwar masuk balik politik

    Saya rasa tak perlu lah nak ditangguh lagi..DSAI patut lawan seperti anak jantan dimakhamah..

    ini tidak boleh pulak nak menangguh lagi

    Kalau bekerja dengan zakat..zakat la yang bayar gaji kamu..abih tu sapa nak bayar gaji kamu? Duit gereja kristian ke?

    Reply
    • August 22, 2011 at 9:13 am
      Permalink

      Mana boleh macam tu, kalau tuan Amil Zakat layak la terima wang zakat. Tapi kerani dan lain2 k’jaan yg. bayar. Menteri JAKIM kerja dengan Pusat Zakat ke…?
      Rosak 1 m’sia dibodohkan menteri umno…. belajar dulu bab zakat sebelum ulas boleh… bimbang ada pulak yg. terpedaya cerita korang. Nabi tak pernah guna wang zakat untuk kepentingan dirinya walaupun dia ketua Negara, Zaman khalifah pun sama mereka guna wang baitulmal untuk dibayar gaji dan bukan wang Zakat.

      Reply
  • August 19, 2011 at 10:04 am
    Permalink

    Gambar kat atas pun sudah menunjukkan Anwar pemimpin korup..pasal apa? Pasal dia bergambar bersama Astrada..seorang pemimpin Philipine yang korup dan kontroversi..

    Mcm ni punya orang ka u mau sokong??

    Reply
    • August 22, 2011 at 9:15 am
      Permalink

      Apakah Najib tu Kristian sebab bergambar dengan POPE.. ?
      Apa punya statement la….. gambar dijadikan hujah…

      Reply
  • August 19, 2011 at 12:48 pm
    Permalink

    Anwar Ibrahim… don’t worry.. we are behind you…. ehemm… lawan tetap lawan… haha

    Reply
    • August 19, 2011 at 6:38 pm
      Permalink

      dh tinggal nyawa ikan dh.. ko behind dia atau dia behind ko…kalau dia kat behind ko..hati2 yea..

      Reply
  • August 19, 2011 at 12:49 pm
    Permalink

    Orang ber kredibiliti macam anwar ibrahim ni… memang payah dan susah untuk kerajaan BN nak jatuh kan..

    sampai skarang susah betul.. nak dakwa anwar ni… hebat betul anwar ada kuasa suruh tangguh.. tangguh.. mahkamah angguk2 ikut jer.. haha

    Reply
  • August 19, 2011 at 1:35 pm
    Permalink

    die yang banyak tangguh… lepastu cakap orang lak yang penyebab kes tangguh…
    kalau tak salah, berani kerana benar… tayah la bnyak bunyi…

    nak buat ape sokong Anwar ni..bukan datangkan kebaikan dan keuntungan pada rakyat dan negara pon… hanya mendatangkan perpecahan saja…

    Reply
    • August 19, 2011 at 3:13 pm
      Permalink

      abih tu…. ikut sangat cakap dia… dia nak tangguh… tangguh…

      bagus lah anwar ni… boleh main2 kan mahkamah… UMNO taknak campur tangan ker… kasi sumbat terus anwar dalam penjara… tak payah tangguh2.. ker tak de bukti kukuh nak sabit kesalahan..?

      Reply
      • August 19, 2011 at 6:46 pm
        Permalink

        bkn mahkamah jea dia main…melayu, cina, thai, negro, jantan, depan, belakang semua dia bagus main… sumbat kat penjara kerja kecik jea bro…tp nk sumbat dia kat neraka jahanam daaa…

        Reply
      • August 19, 2011 at 6:51 pm
        Permalink

        masuk campur kalu lagi suka si nuar, leh wat modal.. laku tu kalau umno masuk campur..

        Reply
      • August 23, 2011 at 8:43 am
        Permalink

        Sebenarnya ni kes POLITIK bukan kes jenayah… buktinya kes Liwat 2 dalam Utusan fitnah diletak dalam segmen politik bukan segmen mahkamah. Bila kes politik ko faham2 la…
        1. Dakwaan bermula ole Saiful masa PRK di kedah.
        2. Sumpah laknat PRK di Permatang Pauh.
        3. Kes Video PRN serawak…
        Mustahil semuanya 1 kebetulan…..

        Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *