Shuhardi, Menyerahlah!!!

Share


Shuhardi Md. Isa, lelaki yang digambarkan sesak nafas dan beberapa kali pengsan ketika perhimpunan haram Bersih 2 berlangsung, kini masih dicari polis.  Dimana dia menyuruk, kenapa dia menyuruk dan sebagainya masih menjadi persoalan yang bermain-main di minda kita?

Berlakon mati dan diputar belit sebagai Allahyarham Baharudin Ahmad yang meninggal kerana sakit jantung, Shuhardi kini masih tidak lagi ditemui.

Menarik, dari pemimpin sampailah ke balaci otak separuh akal, semuanya bijak berlakun.  Kalau Mat Sabu dengan head on collisionnya (antara pajero, land rover dan waja, tak tahu mana satu betul), Shuhardi pulak dengan lakonan 2 kali matinya.

Anwar?  Toksah cakap, balik-balik dengan prop rasmi dan basinya – neck bracket.

Itu kita cakap, perhimpunan haram 9hb Julai dijadikan medan untuk memalukan kerajaan dan polis dengan pelbagai jenis drama dan sketsa.  Semuanya untuk mendapat publisiti murahan dan simpati rakyat.  Mana ada cerita pasal nak pilihanraya yang bersih, kalau nak  pilihanraya bersih kenapa ada laungan reformasi yang sinonim dengan PKR dan Anwar?

Masing-masing menjadi bodoh sekejap dengan pelbagai jenis lakonan, dari atas kerusi roda sehingga berbaring atas jalan, semuanya tidak mendatangkan kesan yang diharapkan.  Rakyat bukan bodoh nak menilai yang mana hak dan yang mana bathil.

Carilah dalam youtube mana-mana, bersepah tindakan jauh lebih kasar oleh polis pencegah rusuhan luar negara, tak tahulah ada amaran atau tidaknya.  Polis di Malaysia? Ada belantan di tangan pun buat perhiasan saja, bukan digunakan untuk membelasah perusuh yang mengganas.

Dan apa pandangan para ulamak parti kebajikan PAS tentang perihal Shuhardi ini?  Mat Sabu dikatakan menggunakan imej dan drama lakonan Shuhardi untuk menunjukkan so called kebrutalan polis Malaysia, walhal mamat itu hanya berlakon.

Giginya yang jongang, memudahkan simpati ditarik ke atasnya.

Dari segi agamanya macam mana?  Betulkah tindakannya berpura-pura mati itu?  Muliakan tindakan blogger Pakatan yang mengatakan itulah sebenarnya imej Allahyarham Baharudin?  Dan apa komen pak lebai mengenai lakonan Shuhardi yang digunakan untuk mengaibkan pihak polis dan kerajaan?  Suci sangat ke tu?

Tapi penulis tak harapkan jawapan sebab semuanya dah ada dalam tangan, lebih lagi dari macai BEKAS parti Islam seperti PAS.

Mana-mana pihak yang menyurukkan Shuhardi tu, pulangkanlah dia kembali supaya tindakan undang-undang yang sewajarnya boleh diambil ke atasnya.  Lagipun nak takut apa, Pakatan Rakyat ibarat syurga bagi penjenayah yang inginkan bantuan guaman percuma.

Cakap pasal penjenayah



89 thoughts on “Shuhardi, Menyerahlah!!!

  • July 29, 2011 at 4:21 pm
    Permalink

    hmmm…PAS sungguh !!

    Reply
    • July 29, 2011 at 5:45 pm
      Permalink

      mu saloh abe…. bukan PAS sungguh… tapi BODOH sungguh..macam pengampu2 najib.

      Reply
      • July 29, 2011 at 6:39 pm
        Permalink

        DAH SALAH PUN MASIH NAK TUDUH ORANG LAIN LAGI… SENGAL OTAK KE MAAT NI?

        Reply
      • July 29, 2011 at 6:46 pm
        Permalink

        Abg ipar hang ke mr.jong tu tuancopek tu…..angin semcm jea…

        Reply
      • July 29, 2011 at 7:09 pm
        Permalink

        tak lah hang yang salah kot…..tu bukan bodoh….tu PAS….yang bodoh tuu…macam hang !

        faham kan,,,

        Reply
        • July 30, 2011 at 12:25 am
          Permalink

          apasl mykmu tak taruk button like..kalau ada aku nak tekan byk2 kali kat komen ko bro…hehehe….bertepek…:):)

          Reply
      • July 30, 2011 at 7:07 am
        Permalink

        Bodoh dan baghal macam penganut PAS !!

        Reply
      • July 30, 2011 at 11:52 am
        Permalink

        toksahla menidakkan kebenaran….kembalilah ke jalan yang benar….

        dok tunjuk ego sgt…nampak bodoh….

        Reply
  • July 29, 2011 at 4:52 pm
    Permalink

    Hahahahahaha Heheheheeh.Hihihihhi… sepatutnya abang mat sabun kena buat “kelaku” laguu nih laaaa baru ada traillllll!! Bukan setakat jatoh motor, lucut kepala lutut, tapi berbengkonmg di lehiaq! tengok mamat nih..siap terlentang…nasaib baik tak dilanyak dek land rover..baruuu kena gaya!!..Hina sungguh laaa balaci-balaci PAS.hina sungguhhh!!!….patutnya mamat nih kena laaa bagi muka tersembam,,makan pasiaq sekitt haaaaaa

    Reply
    • July 29, 2011 at 5:46 pm
      Permalink

      betul2..polis silap…
      patut polis yang bawak waja tu terus sondol jer mat sabun ni sampai terperosok bawah landrover tu sampai kojol..

      bila dah kojol takde ler… blogger2 UMNO buang masa duk buat liputan pasal mat sabun ni berlakon… hahakhka

      s

      Reply
      • July 29, 2011 at 6:43 pm
        Permalink

        DARI PENIPU DAH JADI MACAM KEBIASAAN… TAK LAMA LAGI KENA LAKNAT LAA MAMAT SENGAL NI…
        DAH YANG JATUH SEBAB MENYONDOL, APA KENA MENGENA NGAN KERETA WAJA POLIS YANG KEDUDUKKAN SISI SEBELAH KANAN JAUH DARI TEMPAT JATUHNYA MAT SABUN TU..?
        NAMA PUN MAT SABUN… SENGALLLL..

        Reply
      • July 29, 2011 at 6:49 pm
        Permalink

        yg tengah angin satu badan ni, tak nk kojol skali ke?…aman dunia maya….

        Reply
      • July 31, 2011 at 5:34 pm
        Permalink

        mmm..org UMNO tak sekejam Pakatan…sanggup membunuh demi kuasa dunia..

        Reply
      • July 31, 2011 at 11:21 pm
        Permalink

        Tuu pasal masa ko nak masuk Polis kena REJECT …badan pendek ,akal pendek & bodoh tak mcm Polis yg ada…

        Reply
  • July 29, 2011 at 4:59 pm
    Permalink

    Kalau aku jadi ahli…jam ni juga tinggalkan PAS..tapi sayang pengikut PAS dan buta perut..dah tau menilai baik dan buruk….bagi mereka kalau boleh Nik Aziz Kencing nak tadah mulut…kalau ada anak dara kalau boleh nak bagi matsabu haram jadah jilat…yang mana ada anak jambu nak sedekah kat anwar..bukan tu saja..ramai yang tua2 keparat mungkin memasang niat untuk nmenunggeng juboq kat anwar

    Reply
    • July 29, 2011 at 5:47 pm
      Permalink

      jahat sungguh ayat…. ayat lucah mu ni…

      Reply
      • July 29, 2011 at 6:51 pm
        Permalink

        Ayat je lucah…tp yg sorang tu perbuatan terlampau lucah…ko pilih yg mane tuankopek??

        Reply
      • July 30, 2011 at 11:53 am
        Permalink

        nak bagi hang sedaq….jgn dok taksub sgt….

        Reply
      • July 30, 2011 at 2:51 pm
        Permalink

        Ayat cmtu bukan lucah ler MACAI PAS oii..
        itu ayat nk gambarkan org2 mcm ko ni pemikiran yang amat bodoh dan cukup taksub..
        ko sakit hati kt Najib..skit2 ko serang Najib, pastu Rosmah,..UMNO bukan parti individu mcm parti Pok Najis.. so xde nk rse meroyan mcm korang tu..

        Reply
    • July 30, 2011 at 7:30 am
      Permalink

      aku nak “lobang” kak mah jea….. sebab jamban dia beso …..

      lobang dia bertatahkan intan dan permata yang bernilai RM24 juta ….

      Reply
      • July 30, 2011 at 10:26 am
        Permalink

        tu dia murid wally selipo bila berkata-kata…mengaku ikut Al-Quran dan Sunnah…

        Reply
      • July 30, 2011 at 10:35 am
        Permalink

        selamat berpuasa C4, semoga puasa ini adalah yang terbaik untuk kita semua

        Reply
        • July 30, 2011 at 10:02 pm
          Permalink

          sebelum puasa lah aku nak cakap dah puasa tak boleh

          Reply
      • July 30, 2011 at 2:54 pm
        Permalink

        Astaghfirullahaladzim…sbb tu aku ckp C4 ni munafik.. kejap sebut pasal agama kejap mencarut..
        kasihan ko C4, dkt2 nk Puasa ni perangai ko xberubah lg..berjaya syaitan dlm PAS PR didik macai2 mcm ko jd tegar dan keras hati..
        sedekahle pahala byk2 kt Rosmah..nnt dia diterima Allah.. ko yg jd bahan bakar api neraka..

        Reply
        • July 30, 2011 at 4:58 pm
          Permalink

          c4 laknatullah penyembah berhala tak bernyawa..wakil syaitan dialam siber….

          Reply
          • July 30, 2011 at 8:08 pm
            Permalink

            Aku harap C4 nie sempat bertaubat sebelum dia …. (kalau dia islam la) dan sempat mintak maaf kat kak Mah sebab banyak dosa dia mengata Kak Mah sedangkan Kak Mah tak kenal pun dia…Sesiapa aje manusia yang bersalah dimuka bumi nie itu adalah antara dia dengan Allah.. siapa kita nak mengutuk orang yang tidak kenal kita pun…

    • July 30, 2011 at 12:19 pm
      Permalink

      Ayat semua cam org takde agama.. Org kafir pun tak tulis ayat seteruk korang ni..

      Reply
  • July 29, 2011 at 5:11 pm
    Permalink

    DIA TIRU DATO AZEEZ PUTRA UMNO 2… KENA KAIS CKIT BALUT TENGKOK..HEHEHE

    Reply
    • July 29, 2011 at 5:48 pm
      Permalink

      janji dato azeez tak mengelabah setiap masa macam najib..

      Reply
  • July 29, 2011 at 5:35 pm
    Permalink

    mak lampir VS betina puaka

    Reply
    • July 29, 2011 at 9:41 pm
      Permalink

      Ooh maksut ko makcik zuraidah vs nurul ijah?

      Reply
      • July 30, 2011 at 10:07 am
        Permalink

        Betina Puaka tu mak C4 dengan Tuan COPY PASTE la….sebab tu dapat anak macam haram jadah…puak ni buntut mak sendiri sanggup balun ni….

        Reply
        • July 31, 2011 at 8:14 am
          Permalink

          La……… bernas sunggug argument puak2 mykmu.net ni. Al maklumlah ilmu pun kurang..

          Reply
          • July 31, 2011 at 4:47 pm
            Permalink

            hmmm….takat tu aja mooooo ?

      • July 30, 2011 at 10:36 am
        Permalink

        c4, kita pi ramai-ramai terawih kat masjid besi nak

        Reply
      • July 30, 2011 at 5:01 pm
        Permalink

        mak ko la c4.. Bertanduk satu..

        Reply
  • July 29, 2011 at 6:15 pm
    Permalink

    HA HA HA HA HA !

    Shuhardi tukar jadi Permata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reply
  • July 29, 2011 at 6:17 pm
    Permalink

    Ayat hang tak lucah….bila orang lain tulis hang kata lucah….kalau hang tulis hang nak cakap apa…dah memang spesis….

    Reply
  • July 29, 2011 at 8:04 pm
    Permalink

    kalo dh bangang tu tetap la bangang puak PKR nih…penat g sekolah..tetap bangang

    Reply
  • July 29, 2011 at 8:22 pm
    Permalink

    He.he.. mamat gigi mancung ni kaki kelentong. Belajar kat U tak habis, kantoi. Sapa boleh kasi masyuk kat dia semua boleh dia buat. Bodoh + bangang penyokong PKR dgn PAS…

    Reply
  • July 29, 2011 at 9:39 pm
    Permalink

    Sib baik terlentang…kalau tertiarap, siap kena toron on the spot la…..kan yg berdemo tu banyak PGayR!

    Reply
  • July 29, 2011 at 9:49 pm
    Permalink

    Kalu dah mati 2 kali kira dah sahlah mampus tu. Pihak polis dan pendaftaran patut keluarkan permit penguburan dan sijil mati utk dia. Harta2 dia hantar kat Baitul Mal. Dah mati, sijil mati dah keluar dan keluarkan sekali nama asshole ni dari senarai pengundi. PRU13 dia tak boleh mengundi lagi.
    Kalau nampak si pulan ni kat mana2, kita mayat hiduplah tu. Boleh ditembak tak salah tembak orang dah mati.

    Reply
    • July 30, 2011 at 10:29 am
      Permalink

      sebenarnya kita patut berterima kasih dengan Suhardi tu….kerana dia mati dua kali lah rakyat kini dah beramai-ramai tinggalkan fuckatan…

      mat jubo jatuh sendiri ,,dah menipu pakai ‘neck braket’
      mat sabon jatuh merempit,,,dah pakai wheel chair…

      lim kit sial geleng kepala pasal bebudak suruhan dia semua tulang susu…jatuh sikit masuk ICU..

      Reply
  • July 29, 2011 at 9:50 pm
    Permalink

    Lutut tu KO sbb konkek kuat.Bukan dia punye.

    Reply
  • July 29, 2011 at 9:57 pm
    Permalink

    Dalam video tu, yg ajar mengucapnye entah2 tak paham makna dan ertinya syahadah dlm bahasa melayu.
    Takut2 dia org ni mengucap je pandai, tapi mcm bini dia kata, husben dia 2 God-send. Translate ke bahasa melayu diutus tuhan. Jgn bersaksikan si pulan pulak sbg utusan didlm hati bila mengucap syahadat. .

    Reply
    • July 30, 2011 at 10:38 am
      Permalink

      budak yg.suruh mengucap tu pon salah sorang dari screen shoot suhardi mati tu…ni semua depa dah buat rehearsal semalam nya…

      suhardi dan plot geng mati katak tu mungkin tengah menikmati duit berlakon tu kat pattaya atau bali…duit abis nanti ,,balik negara tunggu next live action for fuckatan telefilm.

      Reply
  • July 29, 2011 at 10:00 pm
    Permalink

    Nasihat aku kpd dia, daripada pakai neck brace, baik pakai chastity belt. Tak boleh lakukan perkara2 yg terkutuk bila nafsu memuncak. Kuncinye suruh ajis yg pegang.

    Reply
  • July 29, 2011 at 10:40 pm
    Permalink

    Heheheh..hahahaha…bantuu laaaaaa puak-puak PAS oiii…dah nyawa-nyawa ikan dahhhh para malaun dan balaci PAS…habih modai dahhh…nasib baik C4 budak hingus otak kuning tak jawab. Laebih kesiahan ada jugak balaci PAS yang mahu mamat padam akai nih di sondoi sampai kojoi..sian diaaa..heheh PAS hang HamPeh….aku ingat mamat nih dok sembunhyi dalam tempayan@ belakang pintu jamban

    Reply
    • July 29, 2011 at 11:06 pm
      Permalink

      Runtuhan besar dan konsisten penganot pas meninggalkan pas dah tak terbendung lagi…
      Yg.menyuarakan pendirian akan panggil media…Tapi ramai majoriti yg.meninggalkan pas senyap2 dan menunggu PRU13 untuk bagi tsunami besar KELANTAN JATUH KETANGAN BN !!

      PASIR PUTEH 25 Julai – Kecewa dengan prinsip perjuangan dan perubahan dalam pucuk pimpinan, 20 anggota Pas termasuk seorang bekas penghulu di sini bertindak keluar parti dan menyertai UMNO hari ini.

      Bekas penghulu mukim Gong Nangka, Zakaria Mat Husin berkata, Pas sekarang sudah berubah dan seolah-olah tidak lagi yakin dengan perjuangannya.

      “Pas sekarang lebih pentingkan kroni daripada kehendak agama,” katanya ketika ditemui pemberita pada majlis “Selamat Tinggal Pas, Kami Kecewa Pas Sokong Ambiga”, di Kampung Alor Pasir, di sini.

      Zakaria juga berazam untuk menarik kira-kira 1,400 pengundi Pas di kawasannya menyokong UMNO pada pilihan raya umum akan datang.

      Bekas Ketua Pemuda Pas cawangan Alor Pasir, Mohd Jizi Omar pula berkata, beliau memutuskan keluar parti selepas kecewa dengan kegagalan Pas menunaikan janji pilihan raya umum lepas. – Bernama

      Reply
  • July 30, 2011 at 10:03 am
    Permalink

    Hang ada 4 saksi ke yang main tuduh2 ni?

    Reply
  • July 30, 2011 at 10:05 am
    Permalink

    Itu contoh melayu sesat yang disesat dan paling menyesatkan.

    Esok lusa nak sambut ramadhan elok bertaubat .

    Reply
  • July 30, 2011 at 10:35 am
    Permalink

    C4, hang nak terawaih kat mana puasa nieh

    Reply
    • July 30, 2011 at 1:19 pm
      Permalink

      Tahun ni C4 tarawih kat tengah jalan di tempat mamat yg terlentang tu….ambil berkat katanye…

      Reply
      • July 30, 2011 at 5:03 pm
        Permalink

        c4 terawih? Biar betul… Kafir mana ada terawih..

        Reply
        • July 30, 2011 at 5:35 pm
          Permalink

          Biarlaaaa…kot kot dia pun nak terawih samaa…..tapi c4 hang jangan pi terawih bawak lilin…nyalakan kat depan hang sudah…

          ntah kenapa orang PR la ni cukup bekenan dengan lilin neh….

          Reply
          • July 30, 2011 at 7:16 pm
            Permalink

            lagi satu pesan kt bebudak pas, kalo terawih jgn dibawak sekali gmbar teoh beng hock tu. kang tak pasal plak jemaah2 pas dlm surau meratap meraung..

          • July 31, 2011 at 12:08 am
            Permalink

            Nasib baik famili korang tak mati kena macam TBH dan Sarbani tu yer…..

          • July 31, 2011 at 12:45 am
            Permalink

            Famili kami tak makan rasuah/pecah amanah mcm famili ko yg mati bunuh diri tu…moooo ko tarawih kat tengah jln mane??…baju melayu raya thn ni jgn lupa print logo bersih kat dpn, muka ambiga & TBH print besar2 kat blkg baju yea..baru la org kampung ko respect giler….”Pejuang Gila Utk Cindia Gila”

          • July 31, 2011 at 8:11 am
            Permalink

            Macam mana ko tahu rasuah?? apa siasatan yg di conduct?? Apa kisah beg tangan Rosmah, cincin, gelang..ada org nak pi siasat??? Cuma kena kat DSWan azizah, cepat2 polis, MACC datang.. Itulah keadilan pada kaca mata umno yg masih tak sedar semakin ramai rakyat yg menolak konsep ‘keadilan’ tersebut.

          • July 31, 2011 at 11:29 am
            Permalink

            mintak suruhanjaya kemampusan apek tu…lobang dh pecah banggali tu tarik diri…keputusan dh keluar bantah tak sudah…bodoh punya pengganut PR…ko mang tak tau apa makna rasuah sebab wali selipar ko dh putar menjadi hadiah…

            la ni ramai yg tolak Parti Keadilan bkn nye konsep keadilan…perasan bodoh la hang ni….

          • August 2, 2011 at 9:35 am
            Permalink

            Yes..kalo pakatan memang patut pun dipercepatkan..bahaya pakatan nie..kalo boleh sumbat terus kedalam hehehe 😛

          • July 31, 2011 at 2:10 am
            Permalink

            hmmm….mati macam yang berdua tu tak adalah….tapi mati menentang pangganas komunis / petualang negara….adaaaaa…..

            rasa-rasa famili mr moooo…..tak ada yang mati mempertahankan negara…..
            yang buat-buat mati terlentang atas jalan macam askar jerman kena tembak……adala kot !!

          • July 31, 2011 at 8:13 am
            Permalink

            Laaaaaaaa……….kisah Bersih ni tak habis lagi…apasal UMNO takut sangat kat rakyat. Mana kami pakai senjata??? sampai ada group yg nak di dakwa as Treason (dah dibebaskan kan semalam),a lasan umno ler..nak menakut2 kan org. Hello..???

            Korang ni masih nak berlawan dgn rakyat, korang tak nak embrace tuntututan rakyat or even acknowldge.

          • July 31, 2011 at 9:21 am
            Permalink

            bersihkan pulau pinang dulu mana dia pemimpin pakatan yang banyak menabur janji dan mengapa mereka menjadi tikus di pulau pinang pabila kedai kedai melayu dirobuhkan dengan kata kata menyebabkan kesesakan jalan raya dan pada masa yang sama jalan yang sesak kerana kewujudan peniaga cina dijadikan jalan sehala bermula jam 4 semata mata kerana kawasan peniaga cina patutkah adil kah dan mengapa pemimpin pkr penang yang sepatutnya mempertahankan kami menikus dan membacul, cakap berjuang demi keadialan untuk rakyat dah basi bila mana kampung buah pala yang dijanji akan menjadi kampung warisan sebulan sebelum pilihan raya dijual sebulan selepas pilihan raya dan disalahkan kerajaan terdahulu tapi siapa yang akhir sekali meluluskan pemindahan hak milik , inilah antara penipuan lge, rakyat malaysia pandai menilai sekarang ini,mereka juga lihat hasil yang disumbang kerajaan rakyat pakatan

          • July 31, 2011 at 11:20 am
            Permalink

            moooo bodoh…rakyat yg sokong hindu tu 10ribu jea…abih tu yg berjuta lebih tu bkn rakyat ke…otak lembu..

          • July 31, 2011 at 8:15 am
            Permalink

            tu imaginasi ko dan ahli mykmu jer…

          • July 31, 2011 at 8:15 am
            Permalink

            Apa MCA dan MIC tak pakai lilin kah???

          • July 31, 2011 at 11:33 am
            Permalink

            Apa nk pelik MCA & MIC pakai lilin…yg peliknya PAS pun pakai lilin…terhangguk hangguk mcm sami budha..

          • July 31, 2011 at 2:38 pm
            Permalink

            lantak dia la nak pakai lilin jgn org islam pakai lilin dah la.. Mcm sape tu….

        • July 31, 2011 at 12:07 am
          Permalink

          Eh siapa sebenarnya yg ‘kafir mengkafir ni’??

          Reply
          • July 31, 2011 at 10:00 am
            Permalink

            Sebut Alhamdulillah pun tak betul..

          • July 31, 2011 at 2:42 pm
            Permalink

            ko islam ke c4? Betul ke? Betul ke???????
            Aku ingat ko sembah batu yang tak bernyawa…

  • July 30, 2011 at 10:38 am
    Permalink

    c4, tiket bas balik raya dah beli … ooop tak kan nak naik bas kot … mesti naik jet no

    Reply
  • July 30, 2011 at 2:58 pm
    Permalink

    hahah aku rase C4 ni bukan jenis smyg punya..sbb tu mulut die suke ckp kotor..
    kuil PAS mgkin kot..

    Reply
  • July 30, 2011 at 4:56 pm
    Permalink

    murid2 pas memang diajar berkurang ajar, bercakap bohong, munafik, penipu dan segala jenis yang buruk kpd sesama islam tetapi tidak ahli2 sekutu DAPigs tu..dunia nak terbalik dah agaknya

    Reply
  • July 30, 2011 at 9:10 pm
    Permalink

    kesian kat mamat yang telentang tengah jalan tu …………..begitu cetek fikiran serta rendahnya tahap pemikiranya ……..sungguh memalukan ……..kenapa sampai begitu lakonanya……..segalanya sudah dirancang dan diarahkan dan skripnya sudah ditentukan ,,,,,,,,,,,segalanya berteraskan wang dan bukan perjuangan tulin .Negara sudah maju dan segalanya ada ,dan kita hidup aman damai dan bebas mencari rezki .Baik cina ,melayu ,india semuanya hidup aman dan damai . Tetapi masih ada pihak yang kurang senang dengan semua ini.kalau rayaat dinegara ini hidup aman ,maka harapan pr untuk mejuarai PRU13 nanti akan menghadapi kesukaran atau lebih tepat lagi akan gagal .Kegagalantersebut akan membuat atau menyebabkan satu malapertaka kepada PR.
    Himpunan bersih adalah salah satu caranya untuk menagih simpati rayaat pada PR yang kononya ditekan dan dizalimi oleh pemerintah .Ternyata golongan yang ramai keluar berarak adalah orang melayu ……..kenapa mesti orang melayu?mana orang orang cina,Mana orang orang india?sedangkan selama ini diaoranglah yang banyak mulut dan buat macam macam kenyataan yang ternyata kurang ajar dan sungguh biadap.Merika pandai membuat provokasi……dan merika sungguh pintar bserta membuat penilaian dari apa yang berlaku ……..percayalah akan ada lagi yang lebih besar sedang merika rancangkan ………..Tak caya tunggu dan lihat dengan teliti……..kepada orang orang melayu ingatlah disini bumi tumpah darah kita dan disiniladistinasi terakhir kita ………jangan hancurkan negara ini dengan berkerjasama dengan pengkhianat dan penganas yang sedari dulu lagi inginkan kuasa untuk memerintah .INgat komines telah meletak senjata …tetapi bukan bermakna idologi pun merika kuburkan ………sekarang merika hidup mewah dibandar bandar serta menguasi bidang guaman serta dan berberapa bidang penting negara …..termasuk IT ,kerajaan kena peka dan berhati hati …….Tingkatan bidang risikan luar dan dalaman ……..
    Merika sedang menghidupkan nya kembali …………..

    Reply
  • July 31, 2011 at 12:32 am
    Permalink

    suhardi…seniman jalanan…lakonannya..menyentuh perasaan..terkesan sekali..pelakon baru patut belajar teknik betul kematian diatas jalan raya di dalam set penggambran dari encik suhardi..

    Reply
  • July 31, 2011 at 7:29 am
    Permalink

    shuhardi dah keluar statement, konon2 ada dirumah, macamlah polis bodoh tak boleh tangkap dia kalau dia ada dirumah..

    sekarang apa justifikasi berupra-pura pengsan dan terbaring atas jalan itu hari? ap motif?

    Reply
  • July 31, 2011 at 9:20 am
    Permalink

    bersihkan pulau pinang dulu mana dia pemimpin pakatan yang banyak menabur janji dan mengapa mereka menjadi tikus di pulau pinang pabila kedai kedai melayu dirobuhkan dengan kata kata menyebabkan kesesakan jalan raya dan pada masa yang sama jalan yang sesak kerana kewujudan peniaga cina dijadikan jalan sehala bermula jam 4 semata mata kerana kawasan peniaga cina patutkah adil kah dan mengapa pemimpin pkr penang yang sepatutnya mempertahankan kami menikus dan membacul, cakap berjuang demi keadialan untuk rakyat dah basi bila mana kampung buah pala yang dijanji akan menjadi kampung warisan sebulan sebelum pilihan raya dijual sebulan selepas pilihan raya dan disalahkan kerajaan terdahulu tapi siapa yang akhir sekali meluluskan pemindahan hak milik , inilah antara penipuan lge, rakyat malaysia pandai menilai sekarang ini,mereka juga lihat hasil yang disumbang kerajaan rakyat pakatan.

    Reply
  • July 31, 2011 at 12:38 pm
    Permalink

    Aku ada bersama kumpulan dia ni rasanya, tapi kat belakang laaa…
    Dia bersama sivarasah dan ngeh ko ham. Kami masa tu rapat sangat dgn. kenderaan polis yg. pancut watercannon. Mula2 polis suruh lalu sebelah jalan saja untuk pergi ke stadium, tiba2 dia tembak air dan semua orang lari… selamatkan diri.
    Nak tau belakon ke tidak cuba ko suruh polis tembak gas dan air beracun tu pada muka korang, baru boleh kata berlakon ke idak…. selain dari tu korang hanya tambah dosa.

    Reply
    • August 1, 2011 at 2:20 am
      Permalink

      hmmm….buat apa la buat keje bodoh tu bujuk……selain drp duit 200 inggit yang hang dapat….rasa-rasa banyak ke pahala yang nik ajis bagi kat hang…?

      alaaaa…kata pejuang….kena pancut air jer lari lintang pukang…pejuang amende ?? buat malu kat kanak-kanak palestin jer……

      dah la bujuk…esok hang posa tau….hang jangan tak posa pulak….

      Reply
  • August 1, 2011 at 10:37 am
    Permalink

    Orang mcm Surhadi ni lah yang Anwar serta PAS mahukan..pandai berlakon dan pandai menokok tambah. DAP pun suka melayu mcm ni senang sikit nak beli- itu pun kalo diberi harga wang ringgit..kalo tak bagi apa² ? Hapak pun tak dapat..dah lah maruah melayu tergadai..lagi hina Islam disama tarafkan oleh puak² DAP..

    Aku PAS ni aku tak takut sangat pasal kita boleh berfikir..asalkan diaorang keluarkan fatwa ke, ayat² al-quran kita boleh selidik..takde masalah..

    Ni yang DAP nie..bahaya!!..Memang aku racist..aku racist pasal bersebab..aku sayangkan agama ku, aku sayangkan bangsa ku..dan aku sayangkan keluarga aku..serta sanak saudara seislam ku..aku berusaha aku tolong melayu lain untuk naik..memang se-SEN pun aku tak tolong pada kaum lain..biarlah diaorang baik mcm mana pun..pasal selagi bukan seagama dengan ku maka mereka sentiasa menjadi musuhku..walaupun aku kerja bergaji dengan mereka..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *