DAP kata, letak anjing jadi calon mereka pun boleh menang..!!!

Share


DAP memang biadap! Sejak parti itu lahir, sememangnya DAP tidak pernah punya rasa hormat pada orang Melayu, Ketuanan Melayu, Raja-Raja Melayu dan Islam. Biadapnya mereka itu berasal dari sejak turun menurun lagi, bagaikan mereka sudah sebati dengan sifat biadap itu.

Pada saya, sekiranya saya ada di sebelah Tunku Abdul Rahman dahulu, saya akan menggesa beliau memberikan hak kewarganegaraan kepada kaum Cina yang menyertai MCA dan kaum India yang menyertai MIC sahaja. Hanya Cina MCA dan India MIC sahaja yang hormat pada hak-hak keistimewaan orang Melayu.

Tan Cheng Lock dan Sambathan ketika itu sedar diri mereka. Mereka tahu diri dan tahu berterima kasih. Sejarah menukilkan bahawa Tunku pada asalnya mahu menghantar saja semua bangsa Cina dan India pulang ke negara masing-masing. Namun, setelah dirayu, sosial kontrak dan jus soli dipersetujui, maka mereka dibenarkan berkongsi hidup di sini.

Namun, yang menjadi masalahnya ialah DAP yang menjadi petualang negara Melayu ini dan menghasut kaum Cina negara ini untuk tidak lagi menghormati Melayu, hak-hak Bumiputera, DYMM Yang DiPertuan Agong dan Islam sebagai agama rasmi negara.

18 Julai yang lalu, akhbar Cina, Nan Yang Siang Pau melaporkan bahawa DAP menyatakan sekiranya meletakkan seekor anjing sekali pun sebagai calon PRU ke-13 mewakili mereka, pasti anjing itu akan menang.

Sikap apakah yang cuba ditonjolkan DAP dalam isu ini? Menyifatkan orang Melayu sebagai lebih hina dari anjing? Menyifatkan calon BN lebih hina dari anjing? Atau DAP menyifatkan calon-calon mereka memang anjing? Inilah bukti jelas kebiadapan DAP.

DAP inilah yang sedang diampu oleh Anwar Ibrahim. Anwar tahu, PKR tidak kuat. Pemilihan parti tempohari pun menyaksikan PKR sememangnya rapuh dan huru-hara. Sebab itulah PKR bergantung pada DAP.

PAS pula makan hati berulam jantung terhadap DAP. Kononnya sabar atas dasar “tahaluf siyasi Pok Nik”! Padahal, tahaluf siyasi ala-ala Pok Nik tu talaluf bodoh namanya. Tahaluf siyasi yang berpandukan Islam sentiasa menguntungkan Islam itu sendiri. Tapi tahaluf siyasi PAS dengan DAP merugikan Islam..!!!

Pada saya, hanya BN sahaja yang seimbang. Dengan diketuai oleh UMNO, MCA dan MIC bertoleransi, bersyura dan berbincang mengenai kestabilan negara secara seimbang dan menyeluruh. Jika BN tidak mampu, masakan BN mampu mengemudi Malaysia ke tahap hebat begini dan terkenal seluruh dunia!

Cuba lihat negeri-negeri di bawah Pakatan Haram. Dasarnya hancur! Sekejap boleh, sekejap tak boleh. Dasar PAS dihalang secara total. Dasar DAP dilaksanakan dengan penuh konstroversi dan dasar PKR hanya sekadar pak turut! Itukah mereka-mereka yang nak memimpin Malaysia? Anda bayangkan sendiri…



25 thoughts on “DAP kata, letak anjing jadi calon mereka pun boleh menang..!!!

  • July 21, 2011 at 6:24 pm
    Permalink

    betul la tu….

    depa dah tau….letak anjing pun…orang PAS akan undi……janji anjing tu ada lebel DAP

    Reply
    • July 21, 2011 at 9:09 pm
      Permalink

      wally selipau dan amanat Hady kena buat fatwa baru menghalalkan penganot pas mengundi ‘anjing’…..ni bukan Umno yg.kata bab anjing nih…ni sohabat amanat Hady yg.dipeluk hady yg.kata…

      mari kita reramai tunggu backup dari C4israel,Bujuk,Telok,Faritt dan mereka yg.setempayan dengan dapigss..

      p/s: pas undi dap serupa undi anjing..
      dap undi pas kerana pas ada genetik boneka dan puppet yg.terkini..

      Reply
    • July 21, 2011 at 10:03 pm
      Permalink

      Betul laa tu. Yang menang dalam DAP semua bermuka anjing tak perasan ke!

      Reply
  • July 21, 2011 at 7:08 pm
    Permalink

    bro….aku tak marah langsung baca menda nie…sbbnya melayu mmg bodoh…nak ckp lebih bodoh dari anjing kang menyalak pulak…tapi hakikat nya…bangsa aku…kaum aku melayu mmg bodo….anjing pun diorang undi….

    aku x marah..sbb aku dah lali…dan paham mmg ada golongan melayu itu….yg bodoh…pengkhianat..mereka inilah sbbnya tanah melayu, melaka dijajah…..so takleh nak marah kan sbb mmg hakikatnya mereka dan nenek moyang mereka mmg bodoh kerana kalau letak anjing pun pasti menang….dah kena hina camtue pun mereka menyalak lg pertahankan tuan dap mereka(xcaya japgi bawh nie mesti ramai yg menyalak)…..so aku mmg series tak marah n terasa langsung…mmg ada dalam bangsa ku sehina itu

    Reply
    • July 21, 2011 at 9:49 pm
      Permalink

      aku setuju kata kau mustaqim.. kalau tergadai tanah melayu nie suatu hari nanti.. salahkan bangsa kita sendiri.. sebab orang melayu memang bodoh .. sejak azali lagi..

      Reply
      • July 22, 2011 at 12:14 am
        Permalink

        Siapa ketua orang melayu sekarang yee….?

        Reply
        • July 22, 2011 at 12:03 pm
          Permalink

          yang aku maksudkan bila orang melayu salah pilih ketua.. orang2 melayu yg pangkah calon ‘anjing’ tu..kau pandai spin soalan yek..statement simple camtu pun kau tak faham.. memang sah lah kau tak de semangat cintakan tanahair..

          Reply
  • July 21, 2011 at 7:09 pm
    Permalink

    KALAU BETUL LAH APA YANG AKHBAR NANG YANG SIANG PAU TU TULIS, MAKA HINA SANGATLAH DARJAT MANUSIA YANG MENYOKONG PAS DAN PKR… MEREKA NI ANJING YANG DI KATA DI SURAT KABAR TU… DAH TERANG LAGIBERSULUH MEREKA MELEBELKAN PAS DAN PKR ANJING… KITA TUNGGU APA KATA ABU, BUJUK , TELUK BELAGAH, C4, C2…. BANGGA MEREKA DI LEBELKAN ANJING!!!
    MELAYU BN SAHAJA YANG MANUSIA BENCI ANJING!!!

    Reply
  • July 21, 2011 at 9:04 pm
    Permalink

    tunggu apa mereka tu memang anjing pun lahabau lahabau tu

    Reply
  • July 21, 2011 at 9:45 pm
    Permalink

    Apa nak jadi dengan anak2 bangsa Melayu selepas pengkhianat bangsa melayu iaitu orang2 melayu sendiri sekarang nie esok lusa dah masuk kubur… sapa nak kena jawap tu??

    Reply
  • July 21, 2011 at 10:20 pm
    Permalink

    Puak2 PAS dah macam anjing bodo dah pun aku tengok…

    Reply
  • July 21, 2011 at 11:09 pm
    Permalink

    UMNO pun kalau letak jebon kat byk tempat di Johor, pasti menang!

    Reply
    • July 21, 2011 at 11:33 pm
      Permalink

      heh..heh moooo….hang pun nak tumpang sekaki jugak ke….hang nak undi anjing jugak ke ?
      hahahahahah…

      Reply
      • July 22, 2011 at 12:58 am
        Permalink

        jebon tu hapaa…jebon tu nenek mooooo…( pinjam lawak p.ramlee )

        Reply
    • July 22, 2011 at 10:05 am
      Permalink

      Mooo –> Contoh anjing DAP, khinzir Rakyat

      Reply
  • July 21, 2011 at 11:56 pm
    Permalink

    Kamu jangan risau undi melayu pada PRU13 kerana mereka tetap memenangkan BN dikawasan2 yang diwakili mereka pada PRU12…TETAPI kamu harus risau calun2 dari MCA, MIC, GERAKAN kerana berkemungkinan KESEMUA mereka akan tewas pada PRU13 nanti…dan sudah tentu PR akan mengambil alih PUTRAJAYA…MYKMU tidak boleh berbuat apa-apa…hanya menggigit jari..

    Reply
    • July 22, 2011 at 1:02 pm
      Permalink

      seronok kalau boleh bermimpi..kannn

      Reply
  • July 22, 2011 at 12:08 am
    Permalink

    Letak BABI pun lebai-lebai PAS akan undi… hidup PORKNIK…. SATU BABI SATU PAS

    Reply
  • July 22, 2011 at 12:18 am
    Permalink

    Sorry tanya, surat khabar mana ni, berapa haribulan?
    Aku nak baca dulu sebelum ulas, sebab berita dari org. fasik dan munafik Allah suruh siasat dulu.

    Reply
    • July 22, 2011 at 5:32 pm
      Permalink

      aik bujuk…… yg ko angkat jadi timbalan presiden PAS tu, ko tak cek dulu ker status dier…munafik ke fasik….

      Reply
  • July 22, 2011 at 12:33 am
    Permalink

    Aku dah baca….
    Hahahah…. apa punya wartawan la, petik dari fb tapi tulis dari akhbar cina. Bro, kalau aku petik reply korang kat sini dan tulis dalam akhbar sebagai ulasan dari akhbar utusan orang kat luar boleh terima ke? Dalam laman tersebut juga tulis penulis berkata begitu kerana yakin pengundi cina akan meyokong mereka. (yg. korang kata org. melayu sokong petik tulisan siapa). Tapi aku faham penyambung lidah2 syaitan memang camtu dai akan tokok tambah cerita untuk berlaku pergadohan dan perkauman. Sama macam tahun 90’an, org. kata UMNO akan menang walaupun letak calon batang kayu atau lembu. Jadi2lah fitnah ni…. takut nanti Utusan akan tarik balik dan mintak maaf pasal isu ni…

    Reply
    • July 22, 2011 at 1:16 am
      Permalink

      hang pun nak undi anjing jugak ke bujuk ?…..anjing pun anjing lahhh…..hahahahah

      Reply
      • July 22, 2011 at 1:23 am
        Permalink

        mari la mari… kita mengundi,… tunaikan kewajiban… pada DAP…takbirr…..

        Reply
    • July 22, 2011 at 5:34 pm
      Permalink

      patutla ko jadi camni….tak berkembang….ko duk kelantan je la…jgn kluar2…

      Reply

Leave a Reply to RAJA KONGKIAK Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *