Statistik Gejala Sosial Yg Cukup Menakutkan Rakyat Selangor!

Apa sudah jadi dengan Selangor Darul Ehsan?

Satu persoalan yang perlu dijawab dengan membuat perbandingan sebelum dan sesudah Pakatan memerintah Selangor.  Belum pun cukup satu penggal berkuasa, kebejatan moral rakyat Selangor hasil dari pentadbiran pincang jelas berpunca dari kerajaan negeri sendiri.

Umum tahu dan faham bahawa arak telah dijual secara terbuka di Selangor, waima di kawasan majoriti penduduknya adalah Melayu dan beragama Islam.  Perkara yang sangat mengecewakan ini sebenarnya telah mempengaruhi pertumbuhan masalah sosial seperti penagihan dadah dan maksiat yang berleluasa.

http://www.selangordaily.com/?p=1790

6 thoughts on “Statistik Gejala Sosial Yg Cukup Menakutkan Rakyat Selangor!

  • June 19, 2011 at 12:59 PM
    Permalink

    Ok kita tengok apa toktok PAS akan kata……

    p/s farid mana hang pi ? boring ni…

    Reply
  • June 19, 2011 at 7:28 PM
    Permalink

    Betol la, aku ingat weekend ni nak berhibur-hibur baca komen terbaru farid kat mykmu.net, tapi hampeh, dia lesap teruss! Apa dah jadi farid? Demam kot – sbb last week terok kena belasah!! Kesiaaannn!!

    Atau….ntah-ntah dia sebok jadi gejala sosial bermaksiatan di rumah-rumah urut yg berselerak di selangor ni?

    Reply
  • June 20, 2011 at 11:23 AM
    Permalink

    Si Farid ni akan terus hendak mempertahankan Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor. Banyak rumah-rumah urut di kawasan Puchong dan Sunway dibuka dan tanpa sepatah haram pun, PAS hanya membisu. Sedangkan yang tak betul, kita cakap tak betul. Yang betul, kita cakap betul….. Mana skuad Badan Amal Maakruf dan Nahi Mungkar (BADAR) PAS ataupun JAIS????

    Reply
  • June 20, 2011 at 9:36 PM
    Permalink

    PAS hanya menyalak “Negara Berkebajikan” untuk amoi2 dari China. buat penyedap utk ketua umum PKR. paham2 je la agenda DAP yg gunakan PAS utk pertahankan maksiat. yang sokong hanya si Farid, konon posting dia ada ‘substance’. poorah…..

    Reply
  • June 24, 2011 at 8:49 AM
    Permalink

    Kepada semua anak jati Selangor dan juga warga Selangor,

    Apa yang telah dipaparkan amat memilukan hati umat Islam khasnya di Malaysia. Apa yang telah berlaku di Selangor selepas kesilapan memilih pembangkang menjadi pemerintah. Saya berdoa dan amat berharap kesilapan pemilihan dalam PRU yang lalu dapat diperbetulkan dalam PRU terhampir. Wahai anak Jati Selangor, Warga Selangor dan mereka yang tinggal di Selangor, pastikanlah anda tidak membuat kesilapan yang sama kali ini…

    Reply
    • June 25, 2011 at 12:38 PM
      Permalink

      aminn…semoga pemilihan ikut hati bukan akal yg.mengakibatkan kerugian kepada bangsa dan agama dijadikan teladan dan sempadan…

      p/s: sedara aku kat shah alam undi pkR ari tu pasal umno calonkan orang luar dari perak tak silap aku datok samsudin apa tah …UMNO PERLU IKUT DENYUT NADI RAKYAT !!! PILIH PEMIMPIN ANAK JATI TEMPATAN !!

      Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.