6 thoughts on “KITAR HIDUP PAS@DAP

  • June 3, 2011 at 3:46 PM
    Permalink

    mancore tu mangkor la ek? haha

    Reply
  • June 5, 2011 at 12:28 AM
    Permalink

    hahaha PAS berevolusi menuju ke neraka..
    inilah balasan apabila terlalu RIAK dan mengutuk org lain tidak Islam..
    lebai yg pertama tu pun sbnrnya ‘benih’ munafiq telah wujud..pakaian je ala Islam..tp HATI BUSUK!

    mancore= mangkok!

    Reply
  • June 7, 2011 at 10:42 PM
    Permalink

    mangkor = durian yg tak berapa nak masak

    Reply
  • June 13, 2011 at 8:04 AM
    Permalink

    kelakar betul hahaha….ala trasformasi manusia purba ke manusia moden teori darwin.

    Reply
  • June 15, 2011 at 11:45 AM
    Permalink

    Selama nie begitu kuat mengutok dan memfitnah UMNO, kini Allah SWT pulangkan balik kepada mereka apa yang mereka perkatakan satu mase dulu…Mereka kini menjadi apa yang mereka kata suatu masa dulu. Aku rase ramai ahli2 PAS tgh biol skrg nie bile kenangkan balik kena tipu sejak 1983!

    Reply
  • June 28, 2011 at 1:11 AM
    Permalink

    hm….apa la korang ni semua…tanpa disedari korang semua pun sedang mengutuk dn menghina antara satu sama lain…perjuangan pas adalah islam…itu saja. bkan perjuangan bangsa…Kalau umno buat islam pas akn dbubarkan dn msuk umno jgk. tpi msalahnya, perjuangan atau matlamat utama umno ni bukan islam…itu yg kita bleh nmpakkn..klau x, diorang dh bleh dh nk laksanakn undang2 brdasarkan Alquran..tpi?? keraguan yg sentiasa berlegar2 di hati pemimpin umno menghalang mereka ntuk laksanakn hukum Allah..dasar perjuangn mereka melayu..Islam akan terus subur walaupun melayu,cina,india x wujud dimuka bumi ini..apa salahnya klau Islam jadi dasar perjuangan umno..tpi bgi mereka salah…sbbnya?? sama2 renung2 dn fkirkn sbbnya…

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.