Pemilihan PAS 2011 & Demokrasi Zombie

Share


Semua sedia maklum, pemilihan PAS bakal berlangsung tak lama lagi, kalau takde aral minggu depanlah katanya.  Satu keputusan yang tak berapa penting sudah diketahui – Presiden PAS menang tanpa bertanding.  Kenapa kita kata tak berapa penting?  Sebab, walaupun namanya Presiden, dia bukan ‘nakhoda kapal’ pun.

Itu yang buat kita tak faham apa yang gegak gempita sangat pasal pemilihan PAS setiap 3 tahun sekali ini, kokok dan sorak macam mana sekalipun, situasinya tidak berbeza langsung dengan situasi sama yang berlaku dalam PKR – ketua sebenar tidak dipilih secara demokrasi.

Hakikat yang sebenar, pemilihan ini hanya nak memenuhi kriteria yang ditetapkan oleh Pendaftar Pertubuhan (ROS) saja, kalau tak buat kang parti kena haramkan pulak sebab tak ikut peraturan dan perlembagaan yang telah ditetapkan.  Bila itu berlaku, pihak yang akan disalahkan ialah UMNO, macam kes PKR sekarangla.

Apa tujuan setiap parti politik berdaftar mengadakan pemilihan setiap beberapa tahun sekali (selain menepati peraturan ROS)?  Tujuannya untuk membolehkan ahli parti menunaikan hak mereka memilih kepimpinan tertinggi parti, maksudnya dari yang paling tinggi sampai yang paling kodi.

Itu baru boleh kita kata demokrasi, contoh paling baik UMNO, MCA, MIC dan semua parti dalam BN.

Kalau pilih yang kedua tinggi dan kebawah saja, sedangkan yang paling berkuasa terlepas dari sebarang apa jenis pemilihan till death do us apart, itu demokrasi style mana pulak?  Atau nak bandingkan dengan zaman Nabi?  Nabi sama ke dengan Nik Aziz?

Dah lama dah benda ni berlaku iatu sejak revolusi Iran mengubah landskap kepimpinan PAS pada 1979 tapi entah kenapa tiada siapa di dalam PAS yang berani nak mempersoalkan kedudukkan Nik Aziz atau Mursyidul Am for that matter.

Sekurang-kurangnya PKR yang memiliki amalan kepimpinan yang sama, ada juga suara dari dalam partinya yang menyuarakan soal ini (jawatan Ketua Umum dipertandingkan).  Walaupun cadangan itu dibakul sampah tanpa sempat dibahaskan, sekurang-kurangnya ada jugaklah.

Tapi dalam PAS langsung tak ada.

Apa gunanya perwakilan berbahas dan mengundi dalam pemilihan PAS kalau undian mereka itu tidak membawa sebarang kesan kepada polisi dan dasar parti yng dibahaskan tadi.  PAS bukanlah parti yang sempurna pun dan memerlukan perubahan yang berterusan tapi macam mana perubahan nak berlaku kalau hanya satu orang yang buat semua keputusan

Presiden nak perpaduan, mursyidul taknak, tak jadi juga.

So, Hadi Awang laung macam mana pun, gambarkan macam mana pun bagi nak menunjukkan yang PAS ini mengamalkan demokrasi yang sebenar, situasi sebenanya tidak langsung mendekati itu.

Nak kata demokrasi dalam PAS dah mati, tapi macam hidup, nak kata hidup tapi macam mati.  Yang hidup tak mati pun tak ni zombie je.



254 thoughts on “Pemilihan PAS 2011 & Demokrasi Zombie

  • May 28, 2011 at 11:32 pm
    Permalink

    Puncanya konsep Majlis Syura PAS tidak berani berkata yang haq dan menolak kebathilan kerana takut pada pengaruh N.AJIS..
    akhirnya penentang pengaruh taksub N.AJIS akan terima ‘balasan’ berat seperti yg berlaku pada Ust Nasha..
    Konsep sistem syura yang dimajukan oleh Saidina Umar Al-Khatab Rodhiallahu Anhu adalah yang terbaik dalam memilih pucuk pemimpin daripa sistem demokrasi yang mudah ‘diracun’ oleh unsur jahat.
    Walaubagaimanapun jika sistem Syura itu dianggotai oleh panel2 yang SU’U, yg fasiq, dan mengutamakan kepenting jawatan, kuasa, pengaruh, wang dan lain dr kepentingan Islam dan Umat maka jadilah mcm sistem majlis syura PAS.. ROSAK dan KOTOR dan membawa fitnah kepada sistem politik ISLAM

    akhirnya N.AJIS lah yang berkuasa..dia boleh buat apa dia suka..dia mau cakap apa dia rasa sedap sampai perkara urusan Tuhan pun jd urusannya.. satu REJIM yang KOTOR dan ZALIM!!

    Reply
    • May 29, 2011 at 4:18 pm
      Permalink

      pas dah hilang ‘islam’ nya..
      dalam pas puak ulama kini diserang dan ditekan oleh geng bermazhab anuar.

      bila olama tertekan dan hilang pengaruh, maka lepas nih lebih banyak hak islam dan sunnah Rasul tergadai demi nak senangkan hati komunis dapigss…

      akhirnya dalam pas kelak ramai olamaKK su’uk yg.berkepentingan duniawi..

      p/s: untuk menyelamatkan pas, aku cadangkan supaya mat sabu,mahpodz,bob lokman dilantik kejawatan naib presiden..

      Reply
    • May 29, 2011 at 5:35 pm
      Permalink

      TUIHH MACAM HARAMJADAH UMPORNO DOK SIBUK DGN PARTI PAS PARTI SENDIRI MACAM BERUK KALAU BUAT PERTANDINGAN

      Reply
      • May 29, 2011 at 10:24 pm
        Permalink

        ye ke.. Aku rasa pemilihan pkr mcm babi bertaraburan dok menyondol, pas pulak mcm lembu kene tarik hidung..

        Reply
      • May 30, 2011 at 1:58 am
        Permalink

        sape haramjadah?
        engko dgn kepala najis, omega parti laknat tu ke?
        lu pikir elok2 sikit yer.. ckp mcm org mabuk todi.. ko ingt parti PAS tu suci ke?
        kalau lu bodoh sgt xkenal apa isu perut dlm PAS lu join betul2lah bro..
        BONGOK punya manusia..jilat bnda busuk dan najis!

        Reply
        • May 30, 2011 at 1:42 pm
          Permalink

          pasdaplaknat haram jadah.. haha

          Reply
          • May 31, 2011 at 3:30 pm
            Permalink

            ko kate bapak ko sial?haramjdh..ishh2..jgn ler cmtu..tau le mmg salah bapak ko semua ni

    • June 1, 2011 at 3:50 pm
      Permalink

      Kamu adalah NAJIS YANG SENTIASA MEROSAKAN UMAT… orang UMNO berapa kali tangguh pemilihan…kerana takut kalah dan pecah…dah berapa puluh kali presidennya menang tak bertanding…hanya sekali saja bertanding semasa Tengku Razaligh lawan Mahadir….kenapa kamu tak kata UMNO ZOMBI…laknat betul kamuuuuu. tak sedar diri.

      Reply
      • June 1, 2011 at 9:31 pm
        Permalink

        kalau itu salah,,kenapa jawatan nuar dan wally tua tak dipertandingkan?

        Reply
  • May 28, 2011 at 11:40 pm
    Permalink

    Apa yg korang kecoh???? Presiden PAS/Penaung ke…bukanlah ada power macam pemimpin BN. Bukan penting sgt pun bagi BN. Bukan kita org boleh buat polisi pun, selagi tak der mandat la.

    Ingat zaman Pak Lah, time pemilihan semua berteriak dalam ucapan Isalam Hadhari lah, Cemerlang gemilang terbilang lah….waktu tu bila Tun kena kutuk, semua pemimpin UMNO yg dok sanjung Tun M zaman dulu, turut sama kutuk…Bila Najib naik…”hidup Najib’ pulak, dan ada yg dok ngutuk islam hadahari….padahal dulu punya lah dok sanjung….!!

    Reply
    • May 29, 2011 at 4:28 am
      Permalink

      Bukan kecoh…..saja nak bagi meriah, dalam PAS ni sapa menang…sapa kalah tak ada bezanya, geng erdogan jadi kuda DAP,geng lebai jadi kuda PKR..kuda tetap kuda ….dok tang tu jugak….berkesidai di depan markas….mata liar dok pandang anak-anak dara bebudak keja kilang turun bas…..dari aku sekolah dulu sampai la sekarang ni…..samaaaa ja..yang beza sikit….dulu tak dak janggut…la ni dah ada janggut….dulu pakai kopiah…la ni dah pakai lebai….tapi buta perut tak dak akai dok macam tu jugak…..jangan marah nooo

      Reply
      • May 29, 2011 at 8:07 am
        Permalink

        Farid,.. samalah dengan Nik Ajis dan semua pengikut PAS tu, dulu kata haram UMNO berkawan dengan MCA, kapir katanya. La ni hang tengok Nik Ajis siap peluk bagus dengan Kit Siang dan Kuan Yew. Apatah lagi siap bela Anu..wa pulak tu. Lebih hebat lagi suruh cium kaki Anu..wa lagi kalau nak masuk syurga. Si China Doll tu masuk syurga kelas apa ye, sebab dia cium lain!!!.

        Reply
    • May 30, 2011 at 1:33 pm
      Permalink

      dah adat macam tu..nak ubah payan skit..

      Reply
    • May 30, 2011 at 2:06 pm
      Permalink

      kecoh sebab nak bagi rakyat tau… macam mane sebenarnye keadaan parti tu…
      supaya rakyat tak tersalah pilih… hermmm….

      Reply
    • June 1, 2011 at 3:55 pm
      Permalink

      yaaahhh….yaaaaUMNO NI sama saja….dari dulu, kini dan selamanya akan terus kutuk kalau bukan ketua atau kroninya…lihat MYKMU masa umno mula kalah PRU 12…kutuk Dato’ Abdullah habis-habisan…macam PM tu bukan manusia…itulah umno sebenarnya.

      Reply
  • May 28, 2011 at 11:40 pm
    Permalink

    nik ajis same le dgn anuar. dia ni mcm ketua umum pas la. patut le dok pertahan anuar sgt2

    Reply
  • May 29, 2011 at 12:51 am
    Permalink

    Sekarang ni parti PAS & PKR parti bahlul. Ada presiden tapi bagai patung. Org atasnya bercakap, presiden tolong jelaskan. Preiden patung. Konon nak tiru Singapura ada menteri kanan. Presiden kedua2 parti hanya hendak nama. Nanti berebut nak jadi PM. Sebg jalan tengah lantik Kit Siang jadi PM. Jgn beranganlah Melayu tak sedar diri yg sanggup bersengkongkol dgn kafir nak jatuhkan bangsa sendiri. Bangsat punya PAS & PKR. Pakai jubah pun berbau busuk yg keluar dari hati.

    Reply
  • May 29, 2011 at 7:58 am
    Permalink

    kesian aku tengok pas.. Sentiasa tertekan dan ditekan. Perpaduan islam ditolak dan dinyah dari kamus hidup. Pas dijadikan syarat masuk syurga. Bila tiba pemilihan mula la terbentang la slogan membangun bersama ulama, apa saja berkaitan islam diperdagangkan. Tp perlaksanaan yg asas dr segi akhlak pun tak betul.. Mcm mane nak bimbing umno..

    Reply
    • May 31, 2011 at 8:33 pm
      Permalink

      PAS nak bimbing UMNO?….khaaaakkkkkk tuiiiiiiiii…

      Reply
      • June 1, 2011 at 3:58 pm
        Permalink

        Tak yah bimbing UMNO….biar umno hancur sendirilaaaaaa…..

        Reply
    • June 1, 2011 at 3:57 pm
      Permalink

      sebenarnya kesiankanlah UMNO yang bangangtuuuuu….

      Reply
  • May 29, 2011 at 9:40 am
    Permalink

    MurShitDol Nik Najis tetap nak “sumbang mahram” dengan DAP harbi darul mughallazah…

    Reply
    • May 30, 2011 at 1:41 pm
      Permalink

      engkau betul2 laknatullah..alim ulamakpun kau hina..

      Reply
      • May 30, 2011 at 9:18 pm
        Permalink

        wally selipor bukan ulamak…dia tolak perpaduan tu ikut ajaran sape?
        dia hanya guru tadika kemas yg.tetiba ngaku jadi ulamak..sebab tuh dia guna islam untuk lindung nuar membabi buta.

        Nik Aziz diminta bertaubat

        Oleh YULPISMAN ASLI
        utusankelantan@utusan.com.my

        KOTA BHARU 29 Mei – Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat diminta bertaubat daripada terus mempertahankan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang berdepan dengan isu moral dan dikaitkan dengan rakaman video seks.

        Bekas Ahli Jawatankuasa Dewan Ulama Pas Pusat, Prof. Madya Mohd. Noor Deris, berkata, tindakan Nik Abdul Aziz itu jelas bercanggah dengan politik diamalkan oleh Rasulullah SAW yang diutuskan untuk menyempurnakan akhlak umat manusia.

        “Nik Abdul Aziz mengaku memperjuangkan Islam tetapi membela pemimpin yang dikaitkan dengan pelbagai isu moral. Minta Nik Abdul Aziz bertaubat kerana membela orang seperti Anwar.

        “Tindak-tanduk pemimpin Pas itu semakin bertentangan dengan perjuangan Rasulullah,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini, hari ini.

        Beliau diminta mengulas tindakan Nik Abdul Aziz yang dalam ceramahnya di Kampung Setia, Kuang, menasihatkan pihak yang menabur fitnah terhadap Anwar dengan mengaitkannya dengan rakaman video seks tampil memohon maaf.

        Menteri Besar Kelantan itu berkata, orang yang membuat fitnah tidak akan merasa nikmat kubur apatah lagi hendak masuk syurga melainkan kena minta maaf kepada Anwar.

        Beliau juga tidak menolak kredibiliti Anwar sebagai pemimpin berlandaskan syiar Islam sehingga menyebabkan kemaraan politiknya disekat oleh kepimpinan UMNO-BN.

        Mohd. Noor yang juga Pengerusi Biro Agama dan Ulama Majlis Veteran UMNO Kelantan dalam nada ketawa berkata, kenyataan Nik Abdul Aziz itu sangat menimbulkan tanda tanya kerana jika benar Anwar seorang pemimpin berlandaskan syiar Islam, sudah tentu beliau tidak dikaitkan dengan mana-mana kes salah laku dan seks.

        Beliau sehubungan itu menyarankan supaya ulama dalam Pas membuat mufarakah terhadap kepimpinan Nik Abdul Aziz yang telah banyak mengeluarkan kenyataan mengelirukan umat Islam.

        “Politik Islam adalah untuk kesejahteraan, tetapi Nik Abdul Aziz telah mempergunakannya demi kepentingan tertentu,” katanya.

        Reply
        • June 1, 2011 at 4:00 pm
          Permalink

          Yang kata buruk moraltu hanya orang umno…kerana UMNO adalah pemfitnah NO. 1 DIDUNIA….

          Reply
      • May 31, 2011 at 9:26 am
        Permalink

        Alim ulamak? Hahahahaha…..tak payah buat lawak bodoh la…Nik Najis tu malim ularmak…Tak payah la membutakan hati ko yang gelap tu. Ulamak ke kalau memecahbelahkan umat Islam, membela kafir harbi, mengafirkan orang Islam, menjatuhkan hukum yang nabi pun tak ada hak? Mebi MuShitDol AmPas Nik Najis tu ULARpukiMAK ko kot…hahaha

        Reply
        • May 31, 2011 at 8:35 pm
          Permalink

          he..he..he ULAR DALAM SEMAK bro…tu setat-setat PAS yg kata…bukan aku g kata..

          Reply
        • June 1, 2011 at 4:02 pm
          Permalink

          Nik Aziz kamu kata Nik Najis….wahhh…memang betul hati kamu penuh dgn.najissssss.

          Reply
        • June 1, 2011 at 4:03 pm
          Permalink

          yang memecah belahkan umat islam adalah UMNO terkutuktu……

          Reply
  • May 29, 2011 at 2:07 pm
    Permalink

    Assalamualaikum…
    Seronok kutuk PAS nampak, apa korang baik sangat ke. Salah ke kalau jawatan Murshidul Am tak dipertandingkan. Salah ke jawatan President takda pertandingan?
    Sebenarnya UMNO penakut, sampai pemilihan pun ditangguh sebab nak PRU. Itu yg. korang kata bersatu…(bersatu taik kucing). Kata demokrasi, tapi setiap kali pemilihan mesti ada ditangkap rasuah terutama team lawan presiden. Yg. sebenar semua yg. bertanding bagi rasuah… tak percaya tanya YB serawak yg. kata kalau tak bayar diorang tak mengundi, bayaran adalah sebagai duit minyak…. itulah ciri yg. ada dalam pemilihan UMNO. Hang pi tanya perwakilan UMNO, berapa diaorang dapat sekali pemilihan… siap boleh buat ansuran bayar kereta. Tak kira makan2 dan hotel 5 bintang.
    PAS tak sama UMNO, siapa menang kita akan raikan, jawatan adalah tanggungjawab bukan peluang. Perjuangan PAS ialah ISLAM, orang yang pertikaikan perjuangan PAS adalah orang yang tak faham ISLAM. Sebab tu PAS tak layan perpaduan dengan UMNO sebab UMNO perjuangkan Melayu.

    Reply
    • May 29, 2011 at 4:09 pm
      Permalink

      bujuk.. Siapa kata umno baik sangat.. Sebab itu lah orang suruh bersatu antara umno dan pas.. Salah satu kurang kita perbetulkan.. Tp aku tgk pas pun sama gak.. 2 kali lima. Kalau bab kuasa pun bercakaran.. Kerana kuasa la mereka bertanding..

      Reply
      • May 31, 2011 at 2:38 am
        Permalink

        kau salah, dalam PAS mereka bertanding kerana rasa bertanggungjawab bukan kerana jawatan dan nganimah.

        Reply
        • May 31, 2011 at 8:38 pm
          Permalink

          he..he…he..kah..kah…kah..aku tengah gelak sampai guling-guling depan pc baca statemnt bujuk ni ….kah..kah…kah..kah..kah…kah..kah..kah…kah..ptui

          Reply
          • June 1, 2011 at 4:05 pm
            Permalink

            gelaklah lagiiiiiii…biar mampos.

  • May 29, 2011 at 3:43 pm
    Permalink

    Islam sgt kah PAS??!! Yg nmpak islam pon pakaian ja, yg len tu x nmpak islam langsung… islam bukan parti cheq ooi… klu pas itu islam, pesal nk join dgn parti kafir harbi tu… dahlah perjuangan pon x sama boleh lah pimpin negara, negeri yg dok perintah pon tunggang langgang.. sib baik ada kerajaan persekutuan ja yg dok back up kemajuan, nk hrp kerajaan negeri mmg ‘punggah’ laa… yg tau dok isi poket anak menantu ja. Pirahhhh mabuk !!

    Reply
    • May 29, 2011 at 5:47 pm
      Permalink

      Eh kalu macam tu terang2 UMNO bukan parti Islam, dah lebih 30 tahun bersekongkol dgn MCA…..

      Zaman Nabi dulu ada buat kejasama/perjanjian dgn org Kafir/Bani Israel. Tak der masalah selagi pegang kpd perjanjian…

      Reply
      • May 30, 2011 at 2:25 pm
        Permalink

        PAS dlm PR hanya diperkudakan saja nak buat ape. bile masenye nak perjuangkan islam. hermmmm….

        Reply
        • May 31, 2011 at 2:43 am
          Permalink

          ko sembang apa, sekarang di 7E kawasan majoriti Islam di selangor sudah tidak dijual Arak. perjuangan siapa?
          Masa berlaku tragedi rumah anak yatim, LGE bagi peruntukan RM25000 ada k’jaan negeri umno bagi? dulu2 ada k’jaan P.pinang bantu melayu luar p.pinang.

          Reply
          • June 1, 2011 at 9:41 pm
            Permalink

            bantuan dari lge? ko dah check dari sumber mana..jangan dari duit lumba kuda lagi..

            7E tak ade arak? itu je hasil perjuangan pas? abis tu bila Selangor nak jadik negeri ‘islam’?

            kerajaan umno tak bagi sumbangan? ko duduk kat utan ke?

        • June 2, 2011 at 1:16 pm
          Permalink

          basuh otak kamu elaok-elok..jangan baca utusan saja…buka otakkkk…

          Reply
      • May 30, 2011 at 2:54 pm
        Permalink

        skrg dah buat blh la bagi alasan zaman Nabi pun ada..dulu masa tak buat haram..inilah sebenarnya politik pas

        Reply
        • May 31, 2011 at 2:48 am
          Permalink

          Masalahnya, dulu masa PAS cakap apa jawapan UMNO? …tiada.. maknanya UMNO buat perjanjian tampa panduan Islam sebaliknya PAS rujuk Al-Quran dan Hadis sebelum buat perjanjian dengan DAP. Jadi selagi perkara yang kamu buat mengikut sunnah akan dibalas pahala. Tapi kalau perkara tu kau buat tak ikut sunnah namanya lagha..(sia2).

          Reply
      • May 31, 2011 at 8:42 pm
        Permalink

        Setakat buh nama parti Islam je buat apa mak pidah oiiii…kalau mulut maki orang keulu-kehilir dalam ceramah…tak gitu mak pidah?

        Reply
  • May 29, 2011 at 3:50 pm
    Permalink

    Setuju..mereka yg tak paham Islam jer yg sokong UMNO.

    UMNO: Melayu First, Islam Second
    Pas : Islam First and the only thing

    Reply
    • May 29, 2011 at 4:04 pm
      Permalink

      kalau islam first khalid samad tak sokong la pulak kilang arak diselangor diperbesarkan. Permit rumah urut dihapuskan. Kedai nombor ekor ditutup.. Kah..kah.. Jangan main politik bertopingkan agama la..

      Reply
      • May 29, 2011 at 5:43 pm
        Permalink

        Ha..ha…information/product dari Utusan dan TV3, RTM. Selalu dapat maklumat yg telah diputarbelitkan….

        Reply
        • May 29, 2011 at 10:28 pm
          Permalink

          mak pidah ni jenis melayu yg lupa daratan.. Klu ko ada prinsip ko pegang la prinsip ko tu.. Setiap yg kerajaan bn buat semua salah pd ko.. Jadi jgn makan hasil dari kerajaan bn. Jilat anwar,lim guan eng, elizebeth wong, karpal sigh lg baik

          Reply
    • May 29, 2011 at 4:22 pm
      Permalink

      islam first? cuba ko bagi satu nas atau hadith tolak perpaduan sesama Islam?

      Reply
      • May 29, 2011 at 5:45 pm
        Permalink

        Eh kalau UMNO masuk PAS bukan di consider perpaduaan kah??? Ooooo akalu PAS masuk UMNO je baru di consider perpaduan….macam tu ka……

        Selamat Berharap!!

        Reply
        • May 30, 2011 at 2:30 pm
          Permalink

          kalau taknak masuk UMNO pun takpe…. tapi takpayah lah nak cakap banyak… pegi la teruskan sane duk dlm PR….
          relakanlah PAS diperkuda DAP dan PKR… kesian~… UMNO tak mengharap pun… kalau taknak suke hati la….jangan nak perasan…

          Reply
          • May 31, 2011 at 2:53 am
            Permalink

            hahahhahahhhahah….
            kau cerita apa? dah berapa kali model k’jaan perpaduan UMNO/PAS dimainkan PM dan media setelah ditolak berkali2 oleh TGNA. sejak Mac 2008 sampai la niii…UMNO tak kenal erti malu dan putus asa kerana mereka sedar tampa PAS, UMNO akan tenggelam PRU13.

        • May 30, 2011 at 9:22 pm
          Permalink

          kalau buduzz, elok jangan banyak cakap
          salam perpaduan bukan erti bergabung…tapi hentikan permusuhan dan cari titik persamaan untuk agama dan bangsa..

          Reply
          • May 31, 2011 at 2:57 am
            Permalink

            Lagi sorang, hang yang tak faham… pi tanya najib apa sebenar yang dia nak?
            kalau betul nak perpaduan melayu kenapa tak ajak PKR sekali?
            Kalau betul nak perpaduan Islam kenapa tak terima Islam sebagai perlembagaan utama?
            Sebenarnya UMNO hanya nak kuasa… dan nganimah.

          • June 1, 2011 at 9:47 pm
            Permalink

            pas islam?
            apa islam nya pas sekarang?
            golongan ‘olamak’ dalam pas kini diserang bebudak erdogan..
            hudud hanya terlaksana jika rakan fuckatan setuju tu apa maknanya?
            draf hudud dah endorse belum?
            konsert hiburan I-city shah alam pon tak mampu halang..
            pusah hiburan dan rumah urut di selangor berlipat ganda tu apa pas buat?

    • May 31, 2011 at 8:45 pm
      Permalink

      Ia ke PAS paham islam? atau PAS paham macamana nak putar-belitkan islam…untuk tembolok mereka?

      Reply
    • June 1, 2011 at 10:20 am
      Permalink

      Salah tu mak pidah..Negara First..Melayu Second..Islam Third..hehehe

      Reply
  • May 29, 2011 at 6:01 pm
    Permalink

    Dari Tranungkite.net:

    Nak Tanya Pemimpin Umno:

    Hendak tanya UMNO dan para pemimpinnya sedikit : Di antara DAP dan UMNO, siapakah yang lebih mengancam survival orang-orang Melayu?

    1. DAPkah yang melesapkan hampir separuh tanah rizab Melayu? Dari kira-kira tiga juta hektar negara menyambut kemerdekaan dulu, kini hanya tinggal 1.7 juta hektar sahaja. DAP yang belasahkah atau UMNOputra menghentamnya untuk kekayaan peribadi dan terus untuk memperhambakan orang Melayu?

    2. DAPkah yang melakukan pengkhianatan terhadap orang-orang Melayu dalam persempadanan semula kawasan pilihan raya 2003 dahulu yang kawasan Melayu menjadi minority. Kawasan pilihan raya di negeri-negeri majority Melayu tidak ditambah?

    3. DAPkah yang menjadikan peneroka Felda yang rata-ratanya orang Melayu tidak ubah seperti rakyat India yang miskin sedangkan negara mereka kaya-raya,malah para pemimpin UMNO memiliki kekayaan yang melimpah ruah?

    4. DAPkah yang kendurikan saham RM50 bilion-saham Bumiputera yang kini hanya tinggal RM2 billion sahaja?

    5. DAPkah yang berpakat dengan Gerakan memingirkan orang-orang Melayu Pulau Pinang yang kini hanya tinggal gusi dan lidah sahaja, sedangkan para pemimpin UMNO memiliki kekayaan yang luar biasa sekali?

    6. Adakah MCA, Gerakan dan MIC baik sangat terhadap orang-orang Melayu? Tidak cukupkah lagi apa yang berlaku kepada orang-orang Melayu Pulau Pinang ketika negeri itu diperintah oleh Gerakan?

    7. DAPkah yang suatu masa dahulu merentap bantuan sekolah-sekolah agama rakyat (SAR)?

    8. DAPkah yang bunuh orang-orang Melayu Islam di Memali dan di Lubok Merbau?

    Kesimpulannya, UMNO dan para pemimpinnya memang merupakan pengkianat bangsa dan agama. Mereka berterusan menjadikan orang Melayu sebagai hamba kepada pemimpin. Kehidupan orang Melayu masih mundur dan terpinggir berbanding dengan bangsa-bangsa lain walaupun sudah diberi masa 54 tahun untuk merubahkan kedudukan social, ekonomi dan pendidikan orang Melayu, tetapi UMNO gagal melakukannya. Orang Melayu masih ditakuk lama, lebih baik sedikit berbanding di zaman penjajah dahulu.

    Reply
    • May 30, 2011 at 10:42 am
      Permalink

      betul semua kah fakta yg dikeluarkan? Atau memang kerja anjing dap utk menakutkan org melayu.. Anjing belaan dap byk jenis dan peranan.. Ada yg buat demonstrasi, ada yg menyalak dlm blog. Aneh mak pidah yg islam membela dap yg cuba menghapuskan peranan islam dlm malaysia.. Ini lah contoh pengkianat melayu islam zaman moden..

      Reply
      • May 30, 2011 at 2:59 pm
        Permalink

        mulianya dap..dah tu hg dah join lom dap?

        Reply
      • May 31, 2011 at 3:01 am
        Permalink

        Mak pidah nak bagi tau, betapa jahatnya UMNO pada orang melayu dan Islam. tapi korang tak sedar juga. Apa yang ditulis bukan hanya ada di harakah dan m’siakini tapi juga ada di media perdana, ini fakta. Tapi dalam susunkata yang berlainan la.

        Reply
    • May 30, 2011 at 10:35 pm
      Permalink

      melayu bukit kepong ,muar,johor kalau jumpa ko cakap cam tu kat tempat mereka, konfirm ko tak jumpa jalan balik…masa polis bukit kepong anak dan isteri mereka di bunuh dan dibakar, mungkin tuk nenek ko supply peluru pada komunis dapigs tu…

      Reply
  • May 29, 2011 at 6:03 pm
    Permalink

    Dari Tranungkite.net:

    Orang Bukan Islam Hairan Mengapa UMNO Takut HUDUD:

    KUALA NERUS – Apabila orang-orang bukan Islam di negara ini memahami dan mula menghayati Islam, Umno dan Barisan Nasional (BN) menjadi gusar serta menggelepar.

    Pengerusi Dewan Himpunan Penyokong PAS (DHPP) negeri Terengganu Dr. Balachandran, berkata hanya satu sahaja perkataan yang boleh diberikan kepada Umno terhadap Islam, iaitu ‘munafik’

    Katanya, Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi beliau keatas pemikiran orang-orang Umno terhadap hukum Hudud.

    “Bila kita dah mula menghayati Islam, yang serabut dan menggelepar itu (adalah) Umno dan Barisan Nasional, sebab kita tahu setelah kita membaca, memahami dan menghayati Islam, satu sahaja perkataan yang boleh digunakan untuk Umno (iaitu) munafik,

    “sebab bila (ketika) kita tak tahu pasal hukum Hudud, ini pengalaman saya sendiri, banyak (rmai) kawan-kawan MIC dengan Umno sekali mengatakan hukum Hudud itu terlalu kuno, potong tangan sisni, potong kaki sana,”ujarnya ketika berucap dalam Majlis Ceramah Sempena Sambutan Hari Keluarga Teluk Pasu, dekat sini 26 Mei.

    Menurutnya, beliau tidak faham bagaimana kerajaan Umno dan Barisan Nasional boleh memisahkan hukum Hudud daripada perlaksanaan Islam.

    Katanya, beliau hairan, ramai orang Islam bersembahyang lima waktu, berpuas di bulan Ramdhan, mengeluarkan zakat dan lain-lain tetapi menolak perlaksanaan hukum Hudud.

    “Hukum Hudud sebahagian daripada Islam, ia bukan hukum PAS ataupun hukum (yang dicipta oleh) sesiapa, ia adalah Hukum Allah,

    “bila orang Islam bersembahyang, berzakat dan (membuat) amalan-amalan lain, (semua) amalan itu ikut hukum Islam,”tegasnya.

    Namun begitu, beliau hairan mengapa orang-orang Umno dan Barisan Nasional menolak hukum Islam termasuk hukum Hudud yang adil kepada semua manusia

    Reply
    • May 29, 2011 at 10:37 pm
      Permalink

      Yang menjaja hudud dari mula bukan Umno, tapi PAS. Tetapi hingga kehari ini kemana PAS dan hududnya. Hudud tak ada. Yang ada buntut.

      Dewa Nuar buntut yang baru dinaik tarafnya olih PAS.

      Reply
      • May 31, 2011 at 3:04 am
        Permalink

        Moga Allah melaknat siapa2 yang mempermainkan hukumnya.

        Reply
        • May 31, 2011 at 8:53 pm
          Permalink

          betul tu bujuk aku sokong…mungkin atas sebab tu Allah masih tak mengizinkan PAS memerintah bumi Malysia ni…kerana suka sangat mempermain-mainkan hukum NYA.

          seingat aku kalau org UMNO/BN nak keluarkan fatwa, melalui majlis fatwa tapi PAS cuma melalui fatwa N.ajis je..

          Reply
    • May 30, 2011 at 2:34 pm
      Permalink

      pas nak cakap UMNO takut hudud? hahahaha…. stop la buat cerita dongeng… haih~~…pelik, pelik…

      Reply
      • May 30, 2011 at 3:02 pm
        Permalink

        ada lg org pas ckp psl hudud?pemimpin pas pun dah tak bercakap psl hudud..mamat ni berhaluan kiri ke?

        Reply
    • May 30, 2011 at 9:26 pm
      Permalink

      1)wally selipor kata hudud hanya terlaksana jika rakan fuckatan setuju..
      2)nizar kata tak ade dalam perlembagaan pas nak laksana hudud..
      3)draf hudud pas dah di istiharkan belum?
      4)hadi tak laksana hudud lepas dapat trengganu pada 1999 dengan alasan hudud adalah 0.00001% dari perundangan islam.

      Reply
      • May 31, 2011 at 3:10 am
        Permalink

        Alasan diatas tidak bermakan hukum hudud tidak wajib dilaksanakan, juga tidak bermaksud ianya ringan dan kuno jika dilaksanakan. sebaliknya ia bermaksud PAS akan berusaha sedaya mungkin untuk memahamkan rakan pakatan supaya hukum ini tiada pertikaian bila dilaksanakan. PAS telah jalankan tugas merangka hudud dan telah diwartakan di DUN kelantan dan terengganu. Telah lepas tanggungjawab PAS menegakkan hukum Allah, bab perlaksannaan jatuh pada pihak polis dan mahkamah.

        Reply
        • June 1, 2011 at 9:50 pm
          Permalink

          senang ye..ko yg.janji..tapi orang lain laksanakan..

          bila dah janji,kena laksana untuk elak jadi munafiq..

          Reply
  • May 29, 2011 at 7:41 pm
    Permalink

    mak pidah dah jadi dap pior.. Jangan makan babi dah la.. Nak cakap soal hudud anwar yg terang2 liwat saiful pun dok jadi pemimpin yang disembah.. Kah..kahh..ha..ha..tuiiii. Jangan berlagak alim la. Sokong la lim guan eng tu yg hampir sangat ngan khalifah umar al khatab tu.. Tony pua dok pejuang rumah urut tu pun ko sokong. Nak cakap pasal hudud.. Ha..haa. Tuiii luuuuu

    Reply
    • May 30, 2011 at 8:58 am
      Permalink

      Setahu aku bukan Jebat yg menderhaka kat Sultan Melaka dulu???

      Reply
      • May 31, 2011 at 8:56 pm
        Permalink

        Jebat tu peranagi macam orang PR sekarang la tu kut…he..he..he

        Reply
  • May 29, 2011 at 9:35 pm
    Permalink

    mak pidah dah tadah bontot kat anwar nih… penyokong tegar zombie lar katakan… hidup tapi mati, mati tapi melalak mcm anjing belaan DAP… buta hati 100 per cent

    Reply
  • May 29, 2011 at 10:27 pm
    Permalink

    Selain dari berjubah, berserban, maki hamun orang dalam berkempen, memfitnah dan mengkafirkan orang lain, kita tak nampak benda yang lain yang ada pada PAS.

    Sumbangan kepada ummah dan negara. ? Apa dia ? You name me one. Kita teringin untuk mencari, dapat dan memahami, tetapi…

    Yeellek, pochee
    Liauu
    Tak ada, kosong.

    Yang muttakhir mereka mengangkat seorang pakar liwat dan penggemar zina sebgai dewa idola mereka.

    More than that ? There are more to come.

    But they are nothing, kosong….

    Reply
    • May 30, 2011 at 9:00 am
      Permalink

      Masalahnya:
      i. Korang Tak suka tgk org amal sunnah Nabi – jubah/serban
      ii. Ko tak pernah dgr apa butir yg diceramah kan.
      (eh aku attend ceramah BN ape…)
      iii. korang dah kata anwar liwat, kat akhirat esok kalau dia tak liwat, awk akan kena…

      Reply
      • May 30, 2011 at 10:36 am
        Permalink

        institusi kehakiman telah mengatakan ada unsur liwat. Farid ko ni tak reti bahasa ke.. Air mani anwar dlm jubur saiful.. Siapa yg masukkan klu bukan anwar sendiri.. Ko kata tuduh org liwat berdosa habis membela peliwat apa hukumnya.. Jgn jadi bodoh la..

        Reply
        • May 30, 2011 at 1:41 pm
          Permalink

          bukan anwar masukkan lah…

          tu ntah air mani saper..saifol calit dekat timun.. lepas tu jolok buntut sendiri….

          dalam scrip mesti kata..itu air mani.. anwar yang punya…

          Reply
          • May 30, 2011 at 1:47 pm
            Permalink

            BAPOK… ko tu sudahle gn nick palsu..mcm jenis ko lah..xde bapak sah.. so ko xy le ckp banyak2.. memalukan bapak ko jer..
            ehh ko ade bapak ke? sbb tu ko xde nick sah ekk.. ko bin sape?

          • May 30, 2011 at 1:49 pm
            Permalink

            BAPOK..ko keje kt ‘petronas’ ekk.. sbg pencacai tukang cuci mangkok jamban ekk? ‘petronas’ petrol pam mane yg amik bapok mcm engko ni? regi beb!

          • May 30, 2011 at 1:50 pm
            Permalink

            ko sendiri BAPOK yg berotak kotor lucah.. ko imagine bnde2 lucah..then ko bakcup pelucah2 PR.. mmg geng bapok lah ko ni pasdaplaknattiruan..pandikutty

          • May 30, 2011 at 2:23 pm
            Permalink

            Memang sial dan cukup jahat samseng2 Pakatan Haram ni
            bukan main provoks dlm blog..
            tp pengecut..
            last2 jd cm NUAR..lari sana sini..
            buang masa sunggh lyn org GILA
            bg no bg semua..last2 ckp tipu..sebijik cm ANWAR!!

          • May 31, 2011 at 3:13 am
            Permalink

            meroyan ke budak ni….

      • May 30, 2011 at 1:43 pm
        Permalink

        mcm budak spastik je si Farid Ferdo ni ckp bab Islam..
        sungguh jahil dan lemahnya pegangan Islam si Farid ni just touch on surface bile ckp pasal Islam..
        sudahle Farid oi.. aku nk termuntah hijau tgk ko ckp pasal Sunnah?
        ko faham tak ape itu Sunnah Nabi?
        ehh aku jugak attend ceramah PAS..MatSabut, MAhposs, Harun Taib, HAdi, N.AJIS aku tkmain le attend ceramah kaki2 bawah yg bodoh2.. pimpinan beb..
        ko dgr tak dr awal kalam..ilaa akhirul kalam penceramah PAS? mereka kata PM dgn Altantunya, bunuh, C4.. dan sampai sekarang xde satu bukti pun.. jawablah dan kenalah diakhirat nnt segala amalan puak PAS untuk berhadapan Allah Ta’ala!
        jangan pandai lihat dosa org lain sedang kamu sendiri penuh dgn najis dan dosa!FARID oiii

        Reply
        • May 30, 2011 at 1:53 pm
          Permalink

          kau post maki hamun kat org lain tak guna bai…

          bak sini kepala kau.. aku nak starlet pakai pensil 2B skali…

          haha…

          Reply
          • May 30, 2011 at 1:57 pm
            Permalink

            bangsa najis laknat mcm engko dan PR ni mana boleh ckp elok2..
            sbb ape..sbb N.AJIS sendiri sudah ckp tuhan samseng.. so anjing2 mcm ko ni lagak samseng.. tp pengecut!!
            maki mencarut sana sini lepas tu ckp bab Islam?

            ko nk kepala? ko berani ckp sini je ke?
            ambaoi2 kot rase berani giler ekk public provoks supaya ko leh duduk belakang bontot bapok?

            kalo ko jantan..ko xyah ckp public sini..boleh jd kes2 polis or jenayah.. ckp stail men to men k..
            detail dh kasi.. ape lu mau tunggu BAPOK?

          • May 30, 2011 at 9:28 pm
            Permalink

            rentikanlah jadik munafik pakai nickname orang lain…

      • May 30, 2011 at 2:40 pm
        Permalink

        Cukup ke dengan pakaian luaran mengikut sunnah, jika jiwa mereka polute, perkataan tidak ditapis, seruan dan takwa tersasar ?.

        Pastinya jika tuduhan meliwat itu cuma fitnah, orang yang mempercayai bakal dihukum diakhirat kelak malah di dunia pun. Jika Shaiful dan Eskay telah mengambil risiko sebegini, kita semua tetap mengikut. Ini kerana dakwaan mereka membuktikan kesahihan yang jitu, mantap dan mustahil direka.

        Bagi anda yang fikir sebaliknya ini bukan kerana conscience, tetapi ketaksuban yang dalam dan menolak semua yang makruf.

        Reply
      • May 30, 2011 at 2:50 pm
        Permalink

        Masalahnya:
        i. Korang Tak suka tgk org amal sunnah Nabi – jubah/serban
        ii. Ko tak pernah dgr apa butir yg diceramah kan.
        (eh aku attend ceramah BN ape…)
        iii. korang dah kata anwar liwat, kat akhirat esok kalau dia tak liwat, awk akan kena…

        i. kami hormat dan suke pada orang yang mengamalkan sunah nabi,
        tapi kalau pakai jubah serban untuk dijadikan topeng saja tak gune, hati dlm
        penuh dgn hasat dengki.

        ii.ape yang ade dlm ceramah PAS? ko yang hadir pun same je aq tgok…
        yang lain2 tu pegi ceramah PAS, tapi post komen masih ade lagi makian dan hamunan.

        iii. bukti dah ade, pon masih taknak percaya. masih kate ni fitnah.
        tapi kalau anwar tuduh BN dan UMNO macam2 korang semua percaya.
        farid, dulu ko yang beria kaitkan najib dgn pembunuhan altantuya dan ade puak
        puak pembangkang cakap najib pembunuh. hahaha.. sok kat akhirat kalau die
        tak buat, korang yang kene….

        Reply
  • May 30, 2011 at 2:01 am
    Permalink

    PAS juga tidak terlepas dari hukuman Allah Ta’ala seperti mana UMNO atau parti umat Islam lain.
    Jika buat tk betul dan songsang lambat laun akan kena hukuman juga..
    tambahlah pula jika siang malam bertempik dgn slogan Islam..tp bohong, menipu dan jauh dr ciri Islam..
    yg jenis inilah ejen dajjal yg akan dilaknat Allah!!

    Reply
    • May 30, 2011 at 11:29 am
      Permalink

      pasdaplaknat bastard punya makhluk…

      Reply
      • May 30, 2011 at 1:34 pm
        Permalink

        hahaha..pasdaplaknattiruan anjing PR ni gerun dgn aku ke? ko bapokk sgt just post utk maki aku.

        Reply
        • May 30, 2011 at 1:39 pm
          Permalink

          hahah… bastard bersuara.. hahah

          Reply
        • May 30, 2011 at 1:40 pm
          Permalink

          duduk proton diam2.. dah la..

          Reply
          • May 30, 2011 at 1:45 pm
            Permalink

            proton? hahaha bodohnye engko haha ‘petronas’? ade BAPOK DAYUS LEMBIK hahaha.. jgn ko cemarkan nama PETRONAS ye BAPOK

          • May 30, 2011 at 1:46 pm
            Permalink

            BAPOK mane berani berdepan.. lari lintang pukang bile nk bersemuka.. alasan bodoh2.. yg penting aku cari ko.. ko LARI! LARI mcm babbi terlepas dr kandang.. alaa pandikutty punya stail!

          • May 30, 2011 at 1:50 pm
            Permalink

            well… bila mau kena jentik telo dgn aku… sebut je la kat sini.. mana aku datang..

            aku baru balik tanah air..ni bai…

            tak sabar nak sepak muka kau

          • May 30, 2011 at 1:51 pm
            Permalink

            sebelum nak jumpa aku .. kau training lah yer sepak pokok pinang.. kasi keras keting kau tu…

            nak gak tgk camane hebat mamat bodoh ni… harap melalak kat mykmu.net ni jer tau..

          • May 30, 2011 at 1:53 pm
            Permalink

            hahahaha balik tanah air? ko pegi cari pelacor siam ke?
            weiii anak anjing.. aku cabar ko berpuluh kali..
            aku cri ko..buat habis mase n petrol tol aku.. tp aku ingt ko ‘jantan’ lah kan.. tp rupenye ko anak BAPOK!!

            anyway call me.. then set time betul n place..
            jangan jadi BAPOK nk lagak ‘jantan’ kt sini..
            manusia BODOH mcm engko ni main propaganda je pndai..
            BILA? CAKP le BAPOK BODOH!!

          • May 30, 2011 at 1:54 pm
            Permalink

            org yg ckp besar ni mmg selalunya pengecut..
            buat ape ko provoks aku kt tmpt ‘public’ gini
            aku dhkasi privacy utk ko tunjuk ‘jantan’ ko
            itu pnkalu ko jantan dan ko tu bukan anak luar nikah..
            so xyhle provoks sgt.. see fce to fce ok!

            ko bru balik dr siam? or ko ni pencacainajis kt Indon?

          • May 30, 2011 at 1:55 pm
            Permalink

            aku pergi kerja bai…

            mana mau jumpa.. letak no telefon kau sini.. aku call..

          • May 30, 2011 at 1:56 pm
            Permalink

            tak main la balik dari siam..macam kepala otak kau ingat..

            apa nak jadi orgt dungu macam kau ni..asyik ingat siam jer…

            takut apa kau ..post kat public… telor kecut ker..?

          • May 30, 2011 at 1:59 pm
            Permalink

            pegi mampos lantak engkolah nk keje ke nk sontot anjing ke kt siam atau indon..
            yg ko bising2 nk citer kt semua org apesal?
            ko nk tunjuk ko tu BAGOS?
            keje BAGUS lah? overseas? then ko budget aku takot lah?
            sori bebb.. xyh ajar aku nk sepak pokok pinang.. aku takut bersepai KEPALA ko mcm buah BETIK!!

          • May 30, 2011 at 1:59 pm
            Permalink

            haha…

            wei bai…sety tempat petang ni kat mana… aku datang… dah lama sangat aku kerja luar…

            last time nak sepak muka kau.. bos aku sruh gi oversea plak.. keje…

            ni aku baru seminggu balik… tak sabar nak kencing kat muka kau.. la..

          • May 30, 2011 at 2:01 pm
            Permalink

            dasar perangai mcm babbi..
            alasan bodoh2..
            pegi mampos lah oversea boss kepala otak engko..
            bangla keje angkat sampah lagi mulia lg berotak dr engko..
            ckp mcm BAPOK..provoks je lebih..
            aku nk tunggu ko plak plan..sbb aku nnk tgk mane ko nak LARI!!

          • May 30, 2011 at 2:02 pm
            Permalink

            ahahah… bersepi kepala macam buah betik beb… dasyat sial…

            kenapa la kau ni bebal dan bodoh sangat…

            ketumpatan kepala manusia dengan buah betik sama ker..?

            kepala mak kau la..

            woi bangsat…. bagi la nombor telefon kau… aku nak call skarang…. kata nak bertinju dgn aku…

          • May 30, 2011 at 2:02 pm
            Permalink

            weii BAPOK..sikit2 ko nk citer overseas2..ko nu DAYUS lahh..
            aku ckp suruh set time place mane ko nk..
            dn jgn ko fake kan pulak..aku nk tgk pokok pinang ke buah betik yg nk bersepai..
            laknat betul lah bapok sekor ni!!

          • May 30, 2011 at 2:03 pm
            Permalink

            nak face to face dgn aku jangan lupa bawak mak kau skali yer…

            bukan aper senang.. kalau kau menangis..senang mak kau nak pujuk…

            at the same time.. kalau kau mampus kena belasah dengan aku… aku boleh bawak mak kau balik… bela mak kau.. jadi gundik aku..

            hahah

          • May 30, 2011 at 2:04 pm
            Permalink

            ok..aku nk tgk ko jantan ke bapok..
            019-5010266

            sori beb..jgn ckp byk kt sini k..

          • May 30, 2011 at 2:05 pm
            Permalink

            ahhaha… makin layan makin menjadi si bodoh ni…

            layan jer la…

            p/s : set time… place… aku datang… brapa kali aku nak ulang ayat ni la bahlol… ko nak aku turun tanjung malim..? no hal dekat mana..cakap jer…

          • May 30, 2011 at 2:05 pm
            Permalink

            mcmm sial anak dajjal je provoks.. aku nkt tgk tahap mana bapok ni!
            ckp byk xmau..aku dhkasi no..
            cukup xyh kcau public sini..
            men to men!

          • May 30, 2011 at 2:06 pm
            Permalink

            WEI SIAL…

            NOMBOR TELEFON KAU BAGI HARI TU… NOT VALID…
            DAH BRAPA KALI AKU TRY… TAK DAPAT..

            KALAU BETUL BERANI.. BAGI LA NOMBOR TELEFON BETUL..!!

            GAMPANG LA KAU NI…

            KO JANGAN BAGI ALASAN KATA AKU TAKUT NAK CALL LA…

            KAU LETAK NOMBOR TELEFON KAU SKARANG..!

          • May 30, 2011 at 2:07 pm
            Permalink

            sorry geng lain…

            mamat pasdaplaknat ni… makin layan makin menjadi… korang tengok lah kebodohan dia ni..

          • May 30, 2011 at 2:09 pm
            Permalink

            emm..bagus ko nk dtg..aku tunggu!
            ok aku tunggu ko kt taman pertama, dkt upsi lama.. ade kedai sebelah kiri sblm masuk pintu upsi..
            aku tunggu!!

          • May 30, 2011 at 2:11 pm
            Permalink

            Okey…Set…

            Vanue : Taman Permata
            Time : 6.30 petang…

            jangan lupa bawak seberapa ramai kawan kau yer..

            aku sorang cukup la bai…

          • May 30, 2011 at 2:21 pm
            Permalink

            KEPALA HOTAK BAPAK ENGKO TAK VALID!!!
            KO JAGNLE MAIN CAM BAPOK..
            KALAU BERANI BUAT CARE JANTANLAH..CALL LAH
            INI PROVOKS BISING2MENIPU
            BUANG MASA!!
            SO KALAU XBRANI JGN CARI PASAL JANGAN CARI GADOK
            LU HIDUP NAK SAMSENG..LU INGT LU SORANG KE SAMSENG??
            LU INGT NEGARA NI XDE UNDANG2?
            LU INGT TUHAN TAK BALAS KE??

            MMG DASAR PEGECUT LAKNAT!!

        • May 30, 2011 at 2:26 pm
          Permalink

          aku tak sabar nak sepak kepala kau… kalau dapat sepak depan mata mak kau.. lagi bermakna..

          Reply
          • May 30, 2011 at 2:28 pm
            Permalink

            hmmm…bagus2..
            aku nk tgk ko cmne esok..

  • May 30, 2011 at 3:26 am
    Permalink

    salam..mursyidul ‘am adalah nama panggilan bagi jawatan pengerusi Majlis Syura Ulama’ PAS yg menetapkan dasar2 PAS agar tidak lari dari al-Quran, Sunnah, Ijma’ & Qias. Dalam Majlis Syura Ulama’ seperti mana dalam perlembagaan menggabungkan ahli “by post” dan ahli2 lantikan. Ahli2 “by-post” terdiri drp presiden,t.presiden,naib2 serta wakil yg dihantar daripada dewan2..Ahli2 lantikan adalah ahli yg dilantik oleh ahli2 by post bg mencukupkan korum spt yg telah ditetapkan.Nik Aziz adalah salah seorang ahli lantikan. Ahli2 by-post dan ahli2 lantikan ini digelar ahli Majlis Syura yg kemudiannya memilih seorang yg difikirkan layak sbg pengerusi (a.k.a mursyidul ‘am)..that’s why jwtn mursyidul ‘am tidak dipertandingkan..

    Reply
    • May 30, 2011 at 11:46 pm
      Permalink

      bro..
      itu kalau sistem syura PAS itu tidak dicemari oleh golongan laknat
      ini kalau N.AJIS pula yang mengertak dan menguasai pengaruh majlis syura cmne? siapa berani mufarakah dan gugurkan N.AJIS dr jd mursyidul am?

      on-paper mmg nmpak molek..mcm elok jer..tp hakikat dlm majlis syura PAS.. tidak berfungsi lg untuk memandu PAS..sbb PAS dikuasai oleh golongan gila politik
      jadi konsep mematuhi Al-Quran, As-Sunnah, Ijma’ Ulamak dan Qias itu tkberfungsi pun..
      cuba lah lihat siri penyelewengan N.AJIS dan pemimpin2 PAS dlm memartabatkan Islam?

      Reply
      • May 31, 2011 at 8:23 pm
        Permalink

        bro..
        x elok maen ckp2 gitu je..yg ada dlm Majlis Syura tu bkn lekeh2 ilmu mereka, mereka ulama’ yg diiktiraf diperingkat antarabangsa..cuba cerita sket dasar yg mane yg x kena dgn al-Quran, as-Sunnah, Ijma’ dan Qias.? bleh kita bincang sama2 dari sudut hukum..sedangkan Nik Aziz sendiri pun adalah ahli lantikan, macamana bro kate Nik Aziz menguasai Majlis Syura..kalau Majlis Syura xnak kat Nik Aziz, awal2 lg diorang x masukkan dlm Majlis Syura

        Reply
  • May 30, 2011 at 2:08 pm
    Permalink

    019-5010266 – THE NUMBER YOU CALL IS NOT IN SERVICE…

    PENAKUT…… bagi nombor fake… sial punya pasdaplaknat

    Reply
    • May 30, 2011 at 2:10 pm
      Permalink

      sial kepala hotak engko..kalo ko penakut ckp je takot..sial nak mampos..
      klu xde linepn bukan ot inservice..
      sudahlah ko asyik ulang trick lama

      mmg SAH ko ni BAPOK!!
      BAPOK SIAL!!!

      Reply
      • May 30, 2011 at 2:12 pm
        Permalink

        sesiapa nak uji mamat pasdalaknat ni penakot.. cuba call no. ni

        019-5010266

        dengar sendiri la apa operator tu cakap… ptuih… sial punya orang..

        nak ajak jumpa kat taman permata tanjung malim konon…

        awal2 dah kelentong…!!

        Reply
        • May 30, 2011 at 2:22 pm
          Permalink

          DEMI ALLAH AKU TAK MENIPU..
          kalau ko berani..silakan..
          itu je..
          BAPOK SIAL!

          Reply
        • May 30, 2011 at 2:25 pm
          Permalink

          BAPOK SIAL PENGECUT..
          AKU NASIHATKAN ENGKO JANGAN GUNAKAN SALURAN PUBLIC INI UTK KO LAGAK SAMSENG
          AKU TAKUT NANT LAIN PULAK JADINYE..
          KO MINTAK EXPOSE DETAIL..
          AKU TAKUT GENG LAIN YG TAK DIUNDANG AKAN SETTLEKAN ENGKO..
          hahah ko jgn cr nahas baii..nk smseng tu ingt same.. !!

          Reply
        • May 30, 2011 at 2:59 pm
          Permalink

          ele…. aq try call dapat je… ko tak payah la nak kelentong cakap takdapat. ko takut.. sebab tu ko cakap tak dapat…

          Reply
          • May 30, 2011 at 11:36 pm
            Permalink

            proven..TQ bro..

  • May 30, 2011 at 2:11 pm
    Permalink

    ko ni mmg taktik pengecut mcm ZIONIST..
    kalau dh pengecut jgn CABAR ok!!
    BAPOK SIAL!! menipus tk sudah2

    Reply
    • May 30, 2011 at 2:13 pm
      Permalink

      019-5010266 – THE NUMBER YOU CALL IS NOT IN SERVICE…
      PENAKUT……

      Reply
      • May 30, 2011 at 2:15 pm
        Permalink

        emm kalau nila taktik bodoh dan PENGECUT enko..
        bukan setakat penyepak..sulah dgn buloh jer..
        at least klu nk bohong..ckple ‘the number you dial is not avialable at th emoment’..logik jugak..ini bohongNOT IN SERVICE..mmg sifat dajjal lah..sial sugguh!

        Reply
        • May 30, 2011 at 2:27 pm
          Permalink

          haha…. lu memang penakut anak haram..

          Reply
          • May 30, 2011 at 2:32 pm
            Permalink

            hahaha ko berani mencarut je kan?
            mcm BAPOK lah.. ckp je byk..
            apepun aku tunggu tgk betul ke..
            BAPOK ni nk sepak aku atau kepala BAPOK tu yg bersepai mcm betik
            kalau bkn aku…mgkin makhluk lain..mahluk lain yg LEBIH SAMSENG
            wallahualam..

          • May 30, 2011 at 2:37 pm
            Permalink

            aku rasa…
            kau samseng taik kucing…

            tak abis2 buah betikk… cuba tengok tetek mak kau.. ada rupa buah betik tak..?? test sepak berkecai tak..?

            lu penakot lah bapok tanjung malim….

          • May 30, 2011 at 11:38 pm
            Permalink

            hmm..satu hari ko akan jumpa buku dan ruas..
            jgn lagak samseng sgt..bumi Allah ni banyk ujiannya..
            aku takut bersepai atas jalan raya kepala engko..
            ko over sgt..ko tanggung lah!

    • May 30, 2011 at 2:13 pm
      Permalink

      anyone here kalau tak percaya… cuba call..!! 019-5010266

      Reply
    • May 30, 2011 at 2:15 pm
      Permalink

      Okey…Set…
      Vanue : Taman Permata
      Time : 6.30 petang…
      Date : 31 May 2011
      Day : Selasa

      jangan lupa bawak seberapa ramai kawan kau yer..
      aku sorang cukup la bai…

      hari ni gua tak dapat bro… ada hal….

      see u tomorrow. chiow.

      Reply
      • May 30, 2011 at 2:17 pm
        Permalink

        hahaha hari ni xboleh..esok plak kene pegi siam…lusa pegi danok..
        weeii BAPOK!! ko xdtg esok tnde ko anak luar nikah!!

        Reply
        • May 30, 2011 at 2:18 pm
          Permalink

          mmg betullah ckp sahabat2 di sini…
          jgn di layan org2 gila PR ni..
          ayat je lebih… mcm nk gegar dunia..
          hahahaa… aku boleh kluar pejabat pegi cari die..
          tp si BAPOK ni boleh ckp esok pulak..
          hahaha..no aku pn xbrani dial..siallah..
          see u BAPOK!!

          Reply
          • May 30, 2011 at 2:24 pm
            Permalink

            apa2 jer la… janji kau tunjuk muka esok…

            kalau berani la…

            suruh turun kl takut… aku plak kena naik tanjung malim…

            cam haram lah kau ni..

          • May 30, 2011 at 2:27 pm
            Permalink

            siallah ko ni..
            ko menipu xhabis2..
            aku malaslah ckp byk kt sini..
            ckp byk nkmmpos…tp lari mcm lipas!
            call pn xbrani..
            tuggu esok..sape BAPOK!!

          • May 30, 2011 at 3:53 pm
            Permalink

            bapok tanjung malim menggila… haha

        • May 30, 2011 at 2:28 pm
          Permalink

          kalau tak sabar nak jumpa gak hari ni.. lu tutun jer KL ni bai… tak payah bising2..

          penakot … berani depan PC jer menyalak macam anjing…

          Reply
          • May 30, 2011 at 11:40 pm
            Permalink

            xhabis2 ye ko provoks.. hmm.. bapok gila..ko akan jmpa buku bertemu ruas nnti.. 🙂

      • May 30, 2011 at 2:22 pm
        Permalink

        opss…. Taman Permata, tanjung Malim..dekat UPSI lama…

        c ya

        Reply
        • May 30, 2011 at 2:30 pm
          Permalink

          aku tgk ko ni kn sebijik BAPOK lah..
          dolak dalih..
          kejap KL..kejap PETRONAS
          kejap siang je
          kejap pegi siam
          mmg betullah ckp kwn2 aku..
          jgn layan org gila dlm blog ni..
          ckp je lebih..

          Reply
          • May 30, 2011 at 2:33 pm
            Permalink

            kalau telor kat dalam kerandut…penakot… jangan ler layan..aku BODOH…

            yang kalu layan apsal BODOH…

            kawan2 kau pun aku pikir kau ni terlalu BODOH.. melayan..

            tak caya.. tanya diorang…. mengeleng ngeleng kepala tengok telatah ko melayan post2 aku…

            sebab… nak tunjuk konon nya samseng la tu…

            hahah… stupid moron..

            balas..ler.. balas lagi.. hehe

          • May 30, 2011 at 11:35 pm
            Permalink

            hmmm..ko akan jumpa buku dgn ruas bro..
            Insya Allah psti!

  • May 30, 2011 at 2:29 pm
    Permalink

    haha… melayan jugak si bapok tanjung malim ni…

    dah buang masa duk post berjela-jela layan BAPOK tanjung malim… haha

    Reply
    • May 30, 2011 at 2:31 pm
      Permalink

      apa yang saudara2 saksikan post berjela2 diatas .. adalah teknik troll posting…

      menjadi rupa nya TEKNIK TROLL…. menarik orang cacat akal….
      tak sangka… psycho.. psycho…

      hahah..

      Reply
      • May 30, 2011 at 11:41 pm
        Permalink

        hmmm..ko pasti akan jumpa buku bertemu ruas bro..
        Insya Allah!!

        Reply
  • May 30, 2011 at 2:35 pm
    Permalink

    ..umpan menjadi… hehe..

    kalau trolling tenggiri… tenggiri kejar umpan..gigit sikit2.. .. best siot…

    Reply
  • May 30, 2011 at 2:35 pm
    Permalink

    kalau telor kat dalam kerandut…penakot… jangan ler layan..aku BODOH…
    yang kalu layan apsal BODOH…
    kawan2 kau pun aku pikir kau ni terlalu BODOH.. melayan..
    tak caya.. tanya diorang…. mengeleng ngeleng kepala tengok telatah ko melayan post2 aku…
    sebab… nak tunjuk konon nya samseng la tu…
    hahah… stupid moron..
    balas..ler.. balas lagi.. hehe

    Reply
    • May 30, 2011 at 2:39 pm
      Permalink

      hahhaha apesal ko dh slow down dgn posting?
      BAPOK sudah kalah ke?
      aku syok layan org jahat sbb biar terbongkar lg jahat die..
      serupa sebijiklah mcm si AMK dgn kes UTUSAN
      sekali PERKASA, PEMUDA UMNO, NGO turun..kecut lari lintang pukang..
      ini satu contoh skala kecil puak2 bapok AMK..
      sudahle nick pun copy.. xde indentiti sendiri..pastu lagak samseng..
      hahahaa…balaci PR..BAPOK!

      Reply
      • May 30, 2011 at 2:40 pm
        Permalink

        HEHE.. TROLL LAGI…

        APA LAGI BAPOK TANJUNG MALIM… REPLY LER LAGI… NAK TGK SAPE MENGALAH…

        Reply
        • May 30, 2011 at 2:41 pm
          Permalink

          hahahah BAPOK GILA lah menang..
          amikla..amiklaaa..
          SYABAS BAPOK GILA PENGECUT!

          Reply
          • May 30, 2011 at 2:42 pm
            Permalink

            hahaha…

            ————-> “amikla..amiklaaa..”

            hahahahha… funny sungguh… melayan

          • May 30, 2011 at 2:50 pm
            Permalink

            amiklaa BAPOK GILA..ko nk menang ekkk…amikkk..amikkk..

            ye la si KECUT nnt NANGIS pulak ye klu ckp die kalah..

          • May 30, 2011 at 2:54 pm
            Permalink

            BAPOK GILA ni tibe2 lembik..pastu ckp die menang..
            hahaha amikle BAPOK oii ko nk menang..jnji ko GILA le sorng2 dgn Pakatan Haram punya geng!

          • May 30, 2011 at 3:53 pm
            Permalink

            hahhaha…

          • May 30, 2011 at 11:59 pm
            Permalink

            belum jmpe lagi dh gelak? ko takut lepas jmpe aku ko xblh gelak lg? mmg triple idiot kn ko ni!

  • May 30, 2011 at 2:36 pm
    Permalink

    ITULAH AKU KATA STAIL BAPOK GILA..
    LAST2 BUAT CONCLUSION SENDIRI
    ORG YANG BERANI DIA XDE NAK CKP LEBIH2..
    ORG CMTU JE BOLEH PEGI BERJIHAD BERPERANG
    TAPI KALAU MENCARUT MAKI HAMUN JE LEBIH
    SAMSENG DLM BLOG..LUAR MCM TIKUS..MMG BAPOK LAH

    XDE KEJE NK BUAT..SO BAPOK BONGOK NI BUAT KEJE GILA..PROVOKS ORG
    SILAKAN..MCM LE NEGARA NI XDE UNDANG2
    DAN TUHAN ITU ADA..SIAPA YG BENAR DN SIAPA YG KAKI MENIPU KAKI MAKSIAT
    KO JUGA TELAH MENGAKU BERZINA DULU..ORG CMNI BAIK KE?
    SO TAKUT DGN ORG YANG BAIK2 JE..ORG BAIK2 PERTOLONGAN TUHAN ITU ADA DIMANA2!
    ORG2 SIAL JAHAT MCM ENGKO AKU TAK TAKUT!

    Reply
    • May 30, 2011 at 2:38 pm
      Permalink

      WELL… BAPOK TANJUNG MALIM MEROYAN..

      Reply
      • May 30, 2011 at 2:41 pm
        Permalink

        ermm..sudahle nick pn amik aku punya
        gelaran khas BAPOK tu utk engko tu ko copy jugak
        hahaha…mmg aku blh agakla.. budak pengecut sejati ni terer le beb
        main provoks dlm internet..
        silap2 aku plak yg kena tangkap polis..naye jer..

        hahaha syabas BAPOK GILA!

        Reply
          • May 30, 2011 at 2:45 pm
            Permalink

            syabas BAPOK GILA..
            mesti mak ko bangge sgt..ko buat keje bodoh

          • May 30, 2011 at 3:49 pm
            Permalink

            lagi?

          • May 31, 2011 at 12:01 am
            Permalink

            bapok pengecut siiot.. pastu menipu audience konon no aku xblh call..kah..kahh..pengecut..elok sgt le jd BAPOK

          • May 31, 2011 at 1:16 pm
            Permalink

            ahkhakkahhk… pthuih.. bapok tanjung malim

          • May 31, 2011 at 3:24 pm
            Permalink

            hahaha bapok sewel mengejar2..
            haha teruslah mengejar.. takotttnyerrrrrrr..eiii takottt..
            hahahaaa…

  • May 30, 2011 at 2:41 pm
    Permalink

    MENUNGGU pasdaplaknat Bapok Tanjung Malim reply post…

    hahahah… terencat akal sungguh bapok tanjung malim

    Reply
    • May 30, 2011 at 2:44 pm
      Permalink

      wpun BAPOK GILA nmpk gembira sbb die mcm menang psiko sbb takot nk jmpa..
      anyway aku tk tipu sikit pn..aku ckp benar..
      xkisah lah kan..org yg benar xperlu nk risau apa2…
      anyway TAHNIAH BAPOK GILA..

      aku pun risau gak nnt polis trace kan..sbb aku bukan gangster mcm puak PR..
      aku ada kerjaya..bukan kerja BAPOK GILA asyik pegi SIAM bising satu dunia!
      hahaha

      Reply
      • May 30, 2011 at 2:45 pm
        Permalink

        well… you are loser.. check mate.

        Reply
        • May 30, 2011 at 2:46 pm
          Permalink

          hahahah pengecut menghakimin diri sendiri..
          xkisah le looser..ko tu pengecut..hahaa
          aku dh kena hrtu pegi cari tgk2 BAPOK lari lintang pukang
          so skrg ni aku fhmlah..BAPOK syok sendiri

          Reply
          • May 30, 2011 at 3:46 pm
            Permalink

            hahaha…

          • May 30, 2011 at 11:57 pm
            Permalink

            ko akan jumpa buku bertemu ruas ye bapok..samseng sgt!

  • May 30, 2011 at 2:44 pm
    Permalink

    019-5010266 ————> nombor bapok tanjung malim untuk di langgan

    Reply
    • May 30, 2011 at 2:49 pm
      Permalink

      wei BAPOK GILA..
      mmg mak bapak ko ajar jd siber BAPOK ke ekk??
      punyelah sakan provoks2..tgk2 pengecut…
      pastu buat conclusion.. org lain looser.. hahaha..
      mmg stail NUAR OMEGA lah..

      alaaah ko xbrani dial..ko promote org lain pulak..
      hahaha dasar BAPOK GILA.. hahaha ‘PETRONAS’ tahu tk ade bapok gila keje kt petrol pam?

      Reply
  • May 30, 2011 at 2:52 pm
    Permalink

    BAPOK GILA..ko dh out ke?
    NUAR call ko ke??
    provoks gila2..mcm POLIS tu bapak die punya..nk sepak kepala org..
    kot nnt bersepai kepala sendiri kot..zmn skrg jgn angkuh..mcm2 boleh terjadi..
    kemalangan.. jenayah.. wtchout le BAPOK GILA!

    Reply
    • May 30, 2011 at 3:46 pm
      Permalink

      haha… troll lg..

      Reply
      • May 31, 2011 at 12:03 pm
        Permalink

        BAPOK pulun beb nak bls..haha looser yg tgh lemah smgt..
        provoks mcm nk runtuh.. tp BACUL

        Reply
        • May 31, 2011 at 1:15 pm
          Permalink

          wahkahkahkah bapok tanjung malim putus harapan…. lawak beb

          Reply
          • May 31, 2011 at 3:26 pm
            Permalink

            weii anak sial..mampu ke sahut cabaran aku nk sepak kepala aku?
            aku tuggu phone call setiap masa..tp malangnya anak si bapok kecut bongok ni melalak sewel kt sini..
            hahaha..
            6.30 ekk.. kah..kah..tgk le dlm sluar ko ade tak bird..

  • May 30, 2011 at 3:48 pm
    Permalink

    mana pegi bapok tanjung malim ni bai….

    .
    .
    .
    ..
    troll..

    Reply
    • May 31, 2011 at 12:06 am
      Permalink

      kasihan ko kan bapok gile
      nick pakai nick org lain..
      idea nk lawan pn guna idea org lain..
      yg ko asyik citer ialah oversea2.. haha ko balik rumah bapak ko ke kt siam?
      bodoh+gila punya org.. giler2 punye provoks aku? nk pancing aku?
      apehal? ko yg sakit mental dan gila sakat aku!
      ko boleh jejaskan ape dr hidup aku?

      mmg dsar bodoh..xde keje nk buat..pastu mgaku keje petronas? keje simbah najis?
      malu la sket, klu ko ni ejen PR skalipun work smartlah..kalu bayar low pn..xyhle jd samseng siber..xeffect apepn!

      Reply
      • May 31, 2011 at 10:30 am
        Permalink

        lu ni cakap apa ..? merepek..?

        tak align dgn jalan cerita melawan syaitan lu tu..

        ishk ..ishk…

        Reply
        • May 31, 2011 at 12:02 pm
          Permalink

          isk2..haha bapok nangis?
          weii bahlol..ko ludah ke muka ko sendiri.. ko follow aku tp hujah ko bodoh..DAYUS

          Reply
          • May 31, 2011 at 1:14 pm
            Permalink

            Bapok tanjung Malim ludah muka sendiri… wahkahkakahkahkah

            lawak bodoh

    • June 2, 2011 at 1:13 pm
      Permalink

      rupanye lu yang gilaaaa….ada juga orang macam lu dalm dunianiiiii

      Reply
  • May 30, 2011 at 8:49 pm
    Permalink

    Apa laa sangat pentingnya pemilihan PAS…takde satu pun perubahan yang dilakukan tetapi hakikat sebenarnya:-

    1. Nike ajis yang nyanyuk tu akan terus berkuasa – tida siapa berani menyanggah pendapatnya.
    2. Hadi hanya lah boneka sahaja punya badan tapi tiada kepala.
    3. PAS akan terus jadi balaci..pacacai serta kaldai tungangan Nuar brahi dan kit siang anak beranak.
    4. Penyokong PAS akan terus diperbodohkan oleh pemimpin dengan sogokan bahawa kononnya PAS memperjuangkan islam.
    5. Penyokong PAS akan terus digunakan sebagai samseng jalanan yang menentang segala perlakuan yang dilakukan oleh kaum seagama dan sebangsa tetapi mereka ini akan menikus malah akan akan menyokong pabila sesuatu dilakukan oleh puak DAP dan PKR.

    APA YANG PASTI PAS AKAN TERUS PERKUDAKAN OLEH PKR DAN DAP SERTA PENYOKONG AKAN TERUS DIPERBODOHKAN OLEH PEMIMPIN YANG BERSELINDUNG DISEBALIK PEMAKAIAN BERJUBAH..BERJANGGUT SEJEMPUT DAN BERKETAYAP PUTIH.

    Reply
    • June 2, 2011 at 1:15 pm
      Permalink

      samseng jalanan adalah pumuda UMNO yg. langsung tidak beradab…
      ahli UMNO diperkudakan oleh pemimpin mereka sendiri…juga pemimpin MCA dan gerakan.

      Reply
  • May 30, 2011 at 10:40 pm
    Permalink

    MINTA WEB MASTER tutup akaun pasdaplaknat palsu..
    pastikan tiada new user boleh guna pakai nickname orang lain untuk elak fitnah..

    kita disini berdebat dengan fakta dan hujjah, bukan dengan menjadi pengacau dan berwatak munafikun.
    guna nickname sendiri jika berani…

    WEB MASTER !!!! WAKE UP LAH BROOO !!!

    Reply
    • May 31, 2011 at 12:04 pm
      Permalink

      Sdr Gen2Felda
      itulah sistem yg terbuka sgt.. web master tak tgk ade syaitan yg menyelinap masuk untuk gagalkan objektif MyKMU ini..
      tp xpe..xkisah pn..lanyak je syaitan bapok ni!

      Reply
      • May 31, 2011 at 1:13 pm
        Permalink

        “.lanyak je syaitan bapok ni!” ——————-> waakhakhakhakahkhak Bapok tanjung Malim melanyak syaitan bapok… hahakhakahkakh

        Reply
        • May 31, 2011 at 3:31 pm
          Permalink

          kasihan2..apelah punca ko sewel cmni ekk..
          mesti ade byk dosa besar yg ko dh buat..
          insaflah weii

          Reply
  • May 30, 2011 at 11:31 pm
    Permalink

    Terima kasih atas nasihat sahabat2 seperjuangan..(sms)

    ada hikmah juga bila berlaku provokasi jahat oleh SAMSENG PR ini..
    boleh lihat bagaimana politik mereka hendak MEMATIKAN penentang yang mereka tidak boleh lawan secara normal dan bersih..penentang yang menembak hujah mereka dgn tajam dan pedas!! mereka tidak tahan dan takut..akhirnya kaedah SAMSENG yg digunakan!

    boleh lihat bagaimana sikap anjing menyalak dan samseng di khalayak tp hakikatnya pengecut! perjuangan kosong!
    contoh terdekat seperti demo AMK di UTUSAN yg dibatalkan..krn tidak berpaksi kepada perjuangan yang betul dan ikhlas.. mereka gentar!

    dan utk si BAPOK pasdaplaknatpalsu,Insya Allah aku tidak akan terikut gerak kerja gila engko..
    sbb aku hormati perjuangan dan jasa UMNO, nasihat sahabat2 seperjuangan, jika kerana aku mahu tunjuk samseng juga kt sini tidak ada masalah, aku mampu follow n kill provokasi engko..tp mmg akan rosaklah reputasi aku jugak..
    dan mungkin terpalit ‘kekotoran’ aku atas usaha sahabat2 aku yang selama ini menjaga nama baik dan perjuangan UMNO di medan siber ini.

    tapi.AWAS!..aku bukan PENGECUT! dan aku tgk ko hanya mampu BUAT KECOH dan MEMALUKAN dalam web ini utk show-off keBAPOKan ko meroyan, maki mencarut.. dan ko sendiri pernah mengaku BERZINA pd posting lepas. ko tak malu ke ha??

    ..org yg benar tidak takut..jika berani gunakan saluran yg ‘jantan’, shut-off provokasi jahat engko kt sini.. kalau engko meluap2 sgt nk cabar aku, personal interest dgn aku, jgn libatkan MyKMU ok!

    ckp kt luar sbg LELAKI! jangan jadi BAPOK OPERA CINA kt web ini lagak berani tetapi kencing meleleh bila nk bersemuka!..itu last pesan aku.. dan no hp aku dh disahkan oleh beberapa pembaca MYKMU, ko jgn BOHONG sbg helah sbb ko tu PENGECUT!

    i’ll see u out there BAPOK SIAL!

    -end-

    Reply
    • May 31, 2011 at 10:23 am
      Permalink

      perghhh bapok tanjung malim cakap bergegar…

      lu follow gua jugak… hahaha…

      Reply
      • May 31, 2011 at 12:07 pm
        Permalink

        bapok ludah muke sndiri beb.. lu mmg sewel separa bodoh la.yg ko follow aku tu ko xnmpk ke?
        aku tulis isu..ko post bwh isu aku.. mmg bongok la kn ko gerun dgn kelibat aku! sbb kt luar ko mn brani..ko acah2 kt sini je la..
        ko rase mcm aku ni ‘kecik’ je ekk kt luar.. hahaha

        Reply
        • May 31, 2011 at 1:12 pm
          Permalink

          “rase mcm aku ni ‘kecik’ je ekk kt luar..” ————> ahkahkahka telor kecik bapok tanjung malim ni… ahkhaka ekk.. ekk.. ekk.. ekkk… (ayat bapok tanjung malim).. ekk.. ekk

          Reply
          • May 31, 2011 at 3:29 pm
            Permalink

            bapok sewel..ko teruskanlah follow aku ekk..
            ko nk tweet kt sini ekk..
            hahaha jomle..klu dh pengecut kt luar..post le lg..

  • May 30, 2011 at 11:56 pm
    Permalink

    selepas berjela2 posting melawan SYAITAN menjelma sbg BAPOK LAKNAT.. so kembali kepada isu yg di bincangkan..

    kalaulah dikatakan PAS ini sistem Islamnya benar..aku rasa sudah lama UMNO sendiri akan ‘cair’
    sbb hikmah dlm beramal dgn Islam, musuh yg ganas pun akan musnah dan lemah..apatah lagi kalau sesama Islam yng sama2 membela Islam dan Melayu seperti UMNO

    tapi..kalau masuk ke KUIL PAS je.. dr awal kalam ilaa akhirul kalam.. semua hentam kutuk maki UMNO.. Islam kt mana yg PAS nak bawa dan syiarkan kepada UMNO??

    Sistem majlis syura PAS vs demokrasi undi pemilihan? memang kalau di amati sistem Syura adalah yg terbaik untuk mengekang ‘racun’ yg merosakkan minda pemilih/ rakyat memilih pemimpin yang salah. Tetapi malangnya majlis syura PAS langsung tidak berfungsi membetulkan N.AJIS yg sesat lagi menyesatkan begitu ramai penyokong2 PAS yg jahil murokab, tp hanya kuat NAFSU shj berpolitik..

    Jadi apa yang terjadi dalam PAS akan lebih buruk disebabkan sikap taksub+kebodohan+demokrasi tercemar, last sekali entah2 sama je taraf dgn HINDRAF.. agama jd kuda tunggangan utk pancing undi Melayu!

    Reply
    • May 31, 2011 at 10:17 am
      Permalink

      hahah… lawak siot..

      Reply
      • May 31, 2011 at 12:00 pm
        Permalink

        BAPOK GILA, ko xnk bertaubat ke?
        ko kluar dr ‘petronas pump’ kot xsempat mengucap..lidah terjelirr.. wktu tu terbayanglah zina dan dosa yg ko akui pernah buat.. dan provoks gila yg ko ketagih ni.. kasihanlah dhle pengecut..sewel pulak..
        sape bapok betina yg kawin dgn ko mmg malanglah..nasab busuk!

        Reply
        • May 31, 2011 at 1:10 pm
          Permalink

          petronas..petronas..—————–> ahkhakahk lawak petronas siot..!!

          Bapok Tanjung Malim berkata-kata

          Reply
          • May 31, 2011 at 3:27 pm
            Permalink

            kasihan kan si pengecut..
            teruskan yer follow aku..si pegecut..

    • May 31, 2011 at 10:25 am
      Permalink

      “melawan Syaitan”———–> hahaha… lawak woi lawak hari selasa..

      Reply
      • May 31, 2011 at 11:57 am
        Permalink

        syaitan sedang ketawa.. ketawa yg xbrape smgt.. sbb pengecut!

        Reply
        • May 31, 2011 at 1:09 pm
          Permalink

          “syaitan sedang ketawa” ———————> hakhakahkah lawak siot..ayat kau

          Reply
          • May 31, 2011 at 3:28 pm
            Permalink

            syaitan sedang bergembira..sesat lg menyesatkan hidup ko sdniri

  • May 31, 2011 at 12:28 am
    Permalink

    dan pada pagi ini di TV9 ada sesuatu yang menarik dan cukup Islamik untuk mendidik generasi awal kanak2 tentang kefahaman Islam..TV yg di label sbg propaganda UMNO oleh balaci2 PAS.

    di terangkan kepada kanak2 dlm slot itu berkaitan HUDUD dan QISAS yang di sampaikan oelh Ust Zamri dan Dato Hassan Din..diterangkan sekali hikmah HUKUM ALLAH TA’ALA ini secara saintifik dan kesan kpdnya..Masya Allah rasa terharu.. akhirnya media UMNO juga yg berubah kepada lebih baik!! biarlah lambat tp berteraskan kefahaman! tp media PAS hampeh? hudud pun xbrani sebut lg..

    tidakkah ini sesuatu yg cukup hebat dr segi mendidik kefahaman perundangan Islam drpada melalak memaki hamun fitnah bohong yg dianjurkan oleh PAS. dan inilah masa terbaik dr golongan ulamak PAS untuk mendekati UMNO.. bersatu untuk memartabatkan Islam dan Melayu.. dr bersekongkol dgn syaitan dan dajjal PKR-DAPigs!

    PAS tidak boleh menipu dan berdolak dalik lg seperi yg N.AJIS duk tipu yg UMNO ini menolak Islam! nnt POK NIK kena cium mintak ampun pada pemimpin UMNO..jenuhle nk cium kaki..!!
    hahahaa..

    Allah SWT pelihara UMNO!

    Reply
      • May 31, 2011 at 11:56 am
        Permalink

        hidup BAPOK GILA..
        hahaha..pengecut.. xboleh jd imam/pemimpin.. DAYUS

        Reply
        • May 31, 2011 at 1:11 pm
          Permalink

          “xboleh jd imam/pemimpin” ————> statement Bapok Tanjung Malim… hakhakahkahk…lawak siott….

          Reply
          • May 31, 2011 at 3:28 pm
            Permalink

            hmmm..ko kan dayus…bapok..mne leh jd imam..nnt pkt mufarakah..

    • May 31, 2011 at 10:24 am
      Permalink

      Bapok Tanjung Malim cakap bergegar siot…

      ajak jumpa penakot.. blah la

      Reply
      • May 31, 2011 at 11:55 am
        Permalink

        BAPOK GILA.. hahaha aku follow ko ke ko yg meroyan follow aku?
        ko nak sakat aku sampai ko jd gila.. bkn apa.. manusia jenis keji, bapak pun xde, identiti posting pun cilok.. dayus beb..
        anyway mmg sahlah ko ni MUNAFIQ kaki BOHONG..
        tp paling aku xleh trima ko ni PENGECUT..

        hahaa.. ko silap le BAPOK.. ko provoks aku suruh test no aku..now i get many people behind me..tp xpela jgn angkuh Tuhan tk suka.. nnt dpt balasan kehinaan mcm si N.AJIS tua kutuk tu.

        SYABAS BAPOK GILA

        Reply
        • May 31, 2011 at 1:08 pm
          Permalink

          wooo wooo BAPOK Tanjung Malim meroyan lagi.. hakahkahkahakhkaha

          bangga gile ramai back up..hkahkahkahakhkahka

          reply sini anak khinzir (tgk..tgk)
          l
          l
          l
          V

          Reply
          • May 31, 2011 at 3:23 pm
            Permalink

            sah dhle berok sekor ni dh gila teruk..
            dr low minded jg sewel terus
            ..kasihannya..nk psiko org last2 makan diri..
            semoga insaflah bapok oii..

          • June 1, 2011 at 9:13 am
            Permalink

            anak khinzir reply siot posting aku… ahkahkahkahka

          • June 1, 2011 at 11:19 am
            Permalink

            bapak ko khinzir ke siall..
            ko pengecut beb.. aku tunggu ko dr 6.20 smpai 7 lbh.. ko PEMBOHONG nak mampos.. ko ingt pekan TG Malim tu mcm BANGSAR ke???
            bodoh sial punya anjing PR

  • May 31, 2011 at 6:48 pm
    Permalink

    BAPOK KL pasdaplaknatpalsu.. MANE ENGKO HAA?? JANJI SUDAH 2 KALI LU KENCING!!
    SEKARANG SUDAH 6.42ptg.. LU PEGI MANE BAPOK?? KO TAKOT KE? KO CKP NAK SEPAK AKU??? KO TAKUT KENA TERAJANG KE???

    AKU SERIUS TUNGGU KO..mmg SIALKAN PROVOKS CM NAK MAMPOS LEPAS TU LARI!!!
    KO NK SGT SEPAK AKU..MANA DIA????
    AKU TUNGGU KO SMS PUN XDE, SINI PN XDE??
    KO JGN INGT AKU MAIN2..ONCE AKU BG NO HP..AKU CABAR KO SBG JANTANLAH..
    TP KO MMG REAL DAYUS-BAPOK-PENGECUT

    THAT’S ALL!!

    LEPAS NI KO JGN DUK MEROYAN SAMSENG KT SINI..AKU SUDAH 2x SAHUT KEBAPOKAN KO!! TP KO PENGECUT!!
    PTUIHHH!!

    Reply
  • May 31, 2011 at 8:34 pm
    Permalink

    mmg BAPOK GILA ni pengecut lah..hantar aku voicemail 6.52pm mencarut maki aku (lanca*,bab*,sial, Puk*mak)..ish2..itu je kekuatan org PR?? samseng?
    .. tp MENIPU NAK MAMPOS!! bile aku call balik tutup hset beb..miscall terketar2…kah..kah..kah.. dgr suara mcm bapok..

    ko ingt aku bodoh ke nk caye ko dtg cr aku?
    ko ingt Tg malim tu ramai n besar ke? exit highway ade 2 jer.. kecik je beb..aku stay tepi jln dkt UPSI.. hampeh.. smpai kul 7!
    pusing2 dr hospital Tg Malim smpai lorong tmn pertama..ZERO cehhh.. perangai mcm ANJING! MENYALAK JE KUAT!!
    last2 aku dpt miscall..dgn voicemail maki hamun mencarut..
    itu je ke BAPOK punye stail?? klu jantan kasi on la hset!!

    Reply
    • May 31, 2011 at 8:44 pm
      Permalink

      dn utk pengetahuan si BAPOK GILA..aku dh save VOICEMAIL ko! bukti clear klu jd kes polis.. hahaha..ko yg bodoh bahlol..

      Reply
      • June 1, 2011 at 9:08 am
        Permalink

        perghhhhhhhh,,,.. gila penakut..samapi nak report polis…. tu baru aku gertak nak sepak kepala … ahkahkahkahka

        Reply
        • June 1, 2011 at 11:15 am
          Permalink

          bodoh bangang BAPOK GILA..
          ko takut dgn polis ke?
          bila pulak aku nk report polis?
          ko yg pengecut tulah yg BERLAKON mcm HREO..pdhal BAPOK SIAL!!
          KO MENIPU NK MAMPOS..SBB KO NK CKP KO DH BERANI NK JUMPE?

          Reply
          • June 1, 2011 at 1:27 pm
            Permalink

            “aku dh save VOICEMAIL ko! bukti clear klu jd kes polis.. ”

            ahkahkahkahk… apa.. SAVE..?? hakhakhakahkahak syok ker wei dengar suara aku..?? nak bagi mak kau dengar..? hakhakhakahkahk

            lawak lah lu bai… gi.. gi bagi polis dengar… ahkahkahkahkahak

    • June 1, 2011 at 9:11 am
      Permalink

      perghhhhhhhhhhhh cakap berapi… aku calll3 kali tak angkat telefon tu pasal masuk VOICE MAIL… BODOH…

      aku ulang…. aku telefon banyak kali LU tak ANGKAT telefon… last2 masuk VOICE MAIL…

      bangang lah kau ni….

      boleh ker telefon terus hantar voicemail..???

      BAPOK TANJUNG MALIM…. PENAKUT ..TELEFON TAK ANGKAT…..sial la kau ni…
      miss call kepala bapak kau.. kalau telefon tak angkat…

      Reply
      • June 1, 2011 at 11:37 am
        Permalink

        KEPALA HOTAK KO..KO NI MMG PENGECUT NAK MAMPOS..
        KALO NK PSIKO PUN AGAK2LAH..
        AKU TUNGGU TEPI JALAN..SIAP PUSING2 DR HOSPITAL TG MALIM SAMPAI DEPAN UPSI..DKT LORONG TAMAN PERTAMA..HAMPEHH..

        KO CALL AKU SKRG BAPOK!!! AKU NK TGK KO BERANI TAKK
        GUNA TAKTIK MENIPU!! BISING2 DLM BLOG!!

        Tapi kalau dh jenis kaki maki, mencarut berjela2, mengaku berzina.. memang taraf najis punya manusia..ko ni penagih dadah ke BAPOK GILA?

        Reply
        • June 1, 2011 at 1:22 pm
          Permalink

          tengok ayat budak bodoh ni….

          “AKU TUNGGU TEPI JALAN..SIAP PUSING2 DR HOSPITAL TG MALIM SAMPAI DEPAN UPSI..DKT LORONG TAMAN PERTAMA…”

          jom gelak…. akhakhakhakhakhakhakhahakahkahkahkahkahkahakhakhakhakhakahkahakhakhakhakhakahkahkahakhakhakhakahkhakahkahkahakhakahkahkahkahkahka

          tak sangka ada.. jugak manusia TER OVER BODOH macam ni…

          hakhakhakhakhakh

          Reply
          • June 1, 2011 at 2:29 pm
            Permalink

            hahahaa sah le ko GILA..sbb ko PENGECUT!!
            dtg Tg Malim konon..ko kene blasah free je nnt..try la!

    • June 1, 2011 at 9:12 am
      Permalink

      kau dah ada phone number aku.. kau letak kat sini kalau berani…

      penakut rupa nya bapok tanjung malim ni..

      Reply
      • June 1, 2011 at 11:18 am
        Permalink

        BAPOK GILA SIAL..AKU HERAN APE TAKTIK BODOH YG KO GUNA???
        KALAU KO PENEGCUT SGT APEHAL KO PROVOKS MCM NAK MAMPOS
        KO MAKI MENCARUT JE BERANI ??
        KO MISCALL AKU 3x ??? HAHAHA MENIPUS SIALL..
        AKU TGH DRIVE SMBIL TGK HSET..BARU KEJAP JE KO CALL..AKU TKANGKAT TRUS DPT VOICE MAIL..PASTU CALL ENGKO SMPAI TGH MALAM… TUttt..TUTTT..
        ORG ANAK LUAR NIKAH SEWEL MCM KO NI MMG PENGECUT
        ACAH DLM VOICE MAIL..AKU CALL BERBELAS TRIAL..HAMPEHH!!

        Reply
        • June 1, 2011 at 1:19 pm
          Permalink

          perghhhh,,,, cakap berbelit-belit…

          kejap tengah drive lah… kejap tengah tunggu tepi jalan lah.. kejap pusing2 hospital lah… kata sambil drive tengok handphone.. tapi call tak mau angkat…. last2 dapat voice mail…. kahakhakhak KANTOI..

          penipu ahkahakahkahk

          kalau kau tunggu pun kau memang BODOH… kahkahkahk

          brape kali kena main la kau ni.. LURUS BENDUL… ahkhakahk

          bila bleh aku kena kan kau lagi..?

          Reply
          • June 1, 2011 at 2:26 pm
            Permalink

            ko bijak menipu sbb ko PENGECUT..
            aku mmg tgh drive lah dlm keta dr area tu..apehal yg ko takot sgt?
            so call lah balik kalu ko tu betul ade situ.. aku call ko berbelas2 kali mcm xwujud je..
            apehal ko off/bar hset? voicemail mencarut aku? bodoh btul..
            nmpk sgt BOHONG + PENGECUT!

          • June 1, 2011 at 2:28 pm
            Permalink

            mmm dh sah ko tu MENIPU sbb XDE TELOR..BAPOK KL LUNYAI!
            so aku pn dpt sahkan yg aku berhadapan dgn BAPOK BONGOK..yg PENGECUT!

            petronas..??? ptuiihhhh!

  • June 1, 2011 at 11:53 am
    Permalink

    MEMANG SIAL BAPOK GILA SEKOR NI… NO DIA PAKAI 019-3892836,
    BAPOK GILA ni curi no sape ha?? AKU SMS XBRANI BALAS!
    Tapi bila call langsung xdpt..sampai skrg..no voicemail. mcm pelik je!!

    ayat penuh BAPOK GILA PR ni dlm VOICEMAIL :

    ” weii ciba*..kate nk jumpe dkt upsi lame..aku tunggu ko dr kul 6.30 td..apehal btg idung ko xnampak
    puk*mak bapok tg malim..aku dkt tg malim penat dtg dr kl sial..ko dtglaa kt sini..tmn ni..dkt upsi lame ko ko set tempt kt sini kn..bab* ko…sial la ko..”

    ” WEIII CIBA*…KATE NAK JUMPE DKT UPSI LAME..AKU TUNGGU KO DR KUL 6.30 td…
    APEHAL BTG IDUNG KO TKNAMPAK… PUK*MAK BAPOK TG MALIM PENAT AKU DTG DR KL SIAL..
    KO DTGLAA DKT SINI..DKT UPSI LAME..KO..KO (gagap) SET TEMPAT KT SINI KAN..BAB* KO…SIAL LA KO..”

    ini samseng PAKATAN HARAM..

    Reply
    • June 1, 2011 at 12:46 pm
      Permalink

      ni budak ni macam orang giler ber posting.. apahal bai?

      Reply
    • June 1, 2011 at 1:17 pm
      Permalink

      hakhakhakhkahka budak bodoh kena main…. pusing2 hospital…

      kau gi carik hospital tanjung rambutan la bapok oii… check in.. ahkahkahahka

      Reply
      • June 1, 2011 at 2:20 pm
        Permalink

        pasdaplaknatpalsu.. ko mmg manusia GILA
        psiko ko mmg menjadi utk fitnah aku..
        ok..aku xkisah..tp suatu hari ko akn dpt balasan buruk.
        Insya Allah!

        Reply
  • June 1, 2011 at 12:00 pm
    Permalink

    BAPOK GILA guna no ni : 019-3892836
    boleh le sape2 nk test tgk si PENIPU PENGECUT ni brani on HP tak!!

    ADMIN MyKMU, kalau tidak sekat syaitan2 PR samseng ini..akan jadi huru haralah posting…

    BAPOK GILA..AKU DPT KO, ADA ‘HADIAH SPESEELL” UTK KO!!
    KO AKAN INGAT SAMPAI BILA2!!
    MY PROMISE!!

    Reply
    • June 1, 2011 at 12:45 pm
      Permalink

      Pemerhatian gua terhadap kedua-dua ekor berok ni…

      gua tengok lu yang lebih2 macam orang sakai…
      yang lu layan org menyamar jadi lu apa hal..

      haha…

      bikin semak dalam mykmu.net ni jer lah dua ekor berok ni..

      Reply
    • June 1, 2011 at 1:16 pm
      Permalink

      hahahaha…. kena psycho… melalak tak tentu arah…

      hakhakhakahkahkahka….

      giler bapok dari tanjung malim nih…

      Reply
    • June 1, 2011 at 1:28 pm
      Permalink

      hakhakhakhakha…

      gertak nak sepak kepala… terus menggila… semua tulisan jadi capital letter… hakhakahkhakhakhakh…

      takut ker bai..??

      Reply
      • June 1, 2011 at 2:24 pm
        Permalink

        perangai penzina..akhirnya gila dan menggila.

        Reply
  • June 1, 2011 at 12:56 pm
    Permalink

    Setuju lah.. dua2 perangai macam berok.. kalau tak dilayan tak lah dibalas.

    kedua2 pasdaplaknat melakukan provokasi dalam mykmu.net ni..

    harap kedua-dua berhentilah menulis didlam laman web ini.

    Menyokong UMNO tetapi penulisan dan moral amat memalukan…
    tetapi tidak hairan lah kalau ia berlaku pada penyokokng pakatan.

    HENTI kan lah Provokasi dari kedua2 pihak ini.

    Reply
    • June 1, 2011 at 12:58 pm
      Permalink

      setuju-setuju..!! dua2 macam berok…

      meracau macam orang gila… out of topic.. haha… apa nak jadi..

      Reply
    • June 1, 2011 at 1:20 pm
      Permalink

      ok la bro… aku berjaya memberok-berokkan pasdaplaknat yang laknat ni…
      sakit mental dia … ahkahkahakhakahk

      Reply
      • June 1, 2011 at 2:18 pm
        Permalink

        xkisahle ko berjaya fitnah aku
        yg penting ko tu PENGECUT..

        yg penting aku tk menipu.

        wallahualam

        Reply
    • June 1, 2011 at 2:19 pm
      Permalink

      mohon maaf sdr, disebabkan admin tk kawal nick duplicate..so berok tu asyik ikut posting..
      apapun sy minta maaf pd semua sahabat2.

      wassalam

      Reply
      • June 1, 2011 at 4:00 pm
        Permalink

        haha.. checkmate… FINISH… see you loser.
        gua nak gi dubai jumaat ni, outstation… mau ikut ka..?.. ahhahah
        kalau gua free… gua visit lu kat sini yer…

        SORRY GENG2 MYKMU… sekalian kerana telah membuat huru hara kan keadaan sehingga badut bapok dari tanjung malim … mengelupur, melalak, meracau bagai nak gila… ada masa… go thru lah conversation kami tengok telatah bapok badut tanjung malim menggila… hahah

        wassalam.

        Reply
        • June 2, 2011 at 11:06 am
          Permalink

          WEII BAPOK SIAL PENGECUT..siapa yg kasi ko check-mate?
          kepala hotak bapak ko lah yg ajar ko kurang ajar mencarut maki hamun org dlm voicemail..lepas tu TAKOT beb nk dgr tindak balas..

          manusia mcm ko ni kalo ade bini..namanya DAYUS.. bini ko org lain tonggang pun ko DAYUS..
          so aku stop bkn kerana ko BAPOK SIAL..
          tp aku hormatkan kawan2 aku..dan UMNO punya site..

          aku pun boleh agak bape banyak nick yo ko dah HACK utk ko psiko aku.. itu tanda org PENGECUT BACOL punta game.. kalo lu jantan lu stay on your bontot lah BAPOK..

          PEGI MAMPOS LAH SIKIT2 DUBAI..NK SHOW OFF KT SAPE DUBAI2? MANGOK LAH.. PENGECUT!!!

          Reply
          • June 2, 2011 at 11:16 am
            Permalink

            otak najis punya level..gertak aku mcm nak pecah web.. menipu siall.. menipu baek punye ckp TERGAGAP2.. dlm voicemail pun boleh GAGAP!!!
            KUNUN kt Tg Malim hahaha BAPOK SIAL.. ko silap le kalo berani dtg Tg Malim…
            mmg mak bapak ko rugi ler ade anak bangang bapok.

            dah kantoii PENGECUT, FAIL! then create byk2 nick watak dlm ni..kah..kahh..kahh sampai tahap tu ko punye KECUT??

            aku stand atas single nick, aku tak takut..aku adalah aku..ko tu sial..nak samseng tp mcm budak2
            xde ‘bapak’ ko sontot pelacor then dpt manusia bodoh mcm ko… sbb tu ko dilahirkan penakut!!

            PTUIHHHH BAPOK GILA!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *