Zuraidah, Surat dan PKR Selangor: Fitnah jahat jijik!!!

Share


Memang pelik manusia-manusia yang menyokong pakatan haram di Malaysia ini. Kononnya mereka berakal untuk berfikir, kononnya mereka sudah “mumaiyiz” untuk membezakan antara yang benar dan palsu, namun mereka juak-juak pakatan haram ini tetap “buta” untuk melihat kebenaran, dan “pekak” untuk menerima hakikat sebenar.

Itulah yang terjadi baru-baru ini berkenaan dakwaan Zuraidah “Mak Limah Lampir”, yang mendakwa UMNO Hulu Selangor membawa masuk 2,000 warga asing untuk membantu kemenangan BN di kawasan itu. Hakikatnya, meskipun dakwaan itu sudah disiasat dan dinafikan oleh agensi kerajaan yang terbabit, Zuraidah tetap tak puas hati. Dia buat pula laporan polis!

Dia fikir dengan laporan polis tersebut, maka UMNO akan menggigil takut dan lari masuk kedutaan Turki? Silap banyak! UMNO Hulu Selangor bukan saja menafikan, malah mengeluarkan bukti kukuh menunjukkan betapa palsunya dakwaan Zuraidah. Surat yang ada pada Zuraidah hilang kreadibiliti apabila dibuktikan mempunyai kepala surat, tandatangan dan ejaan nama yang berbeza dengan surat UMNO yang asli.

Zuraidah dimalukan secara terang-terangan. Tertangkap menipu rakyat dan membuat laporan palsu kepada pihak polis. Bukan itu saja, Zuraidah jelas memfitnah UMNO Hulu Selangor dan seluruh UMNO secara umum. Bila Zuraidah nak “jilat kaki” seluruh ahli UMNO memohon maaf? Kami takkan maafkan selagi Zuraidah tak “jilat kaki” kami sebagaimana yang Nik Aziz syorkan baru-baru ini!

Hakikat fitnah jahat Zuraidah tidak habis di situ saja. Malah UMNO turut menunjukkan bukti bahawa PKR lah yang mengamalkan taktik jijik itu dengan mendaftarkan sebanyak 351 warga Bangladesh sebagai pengundi asing untuk mengundi PKR pada PRU 13 yang akan datang. Reputasi dan kreadibiliti Zuraidah ranap dan hancur sama sekali!

Kini, Zuraidah bukan saja terperangkap oleh UMNO, malah penyokong-penyokong PKR Selangor semakin sangsi terhadap Zuraidah dan PKR, khususnya PKR Selangor. Blogger-blogger PKR dan pakatan haram sudah meminta siasatan dilakukan terhadap Zuraidah dan sumber surat yang diusung ke hulu ke hilir itu.

Sebelum ini mereka fikir dakwaan Zuraidah itu benar dan mereka tolong untuk mewar-warkan fitnah tersebut. Namun setelah dibuktikan Zuraidah dan surat itu adalah palsu, maka mereka turut hilang kreadibiliti dan malu dengan penipuan tersebut.

Ternyata Zuraidah, PKR dan blogger-bloggernya hanyalah berpaksikan kepalsuan, pembohongan dan fitnah dalam perjuangan mereka. Saya harap, perkara ini dapat membuka mata rakyat, khususnya di Selangor, bagi menilai di antara kebenaran UMNO dan kepalsuan Pakatan Haram. Sesungguhnya Allah itu Maha Adil lagi Maha Bijaksana terhadap menzahirkan kebenaran dan menidakkan kebatilan. SubhanAllah…



23 thoughts on “Zuraidah, Surat dan PKR Selangor: Fitnah jahat jijik!!!

  • May 15, 2011 at 9:39 am
    Permalink

    Pakatan haram akan tumbang tak lama lagi. Hasil lacuran agama, bangsa dan negara oleh Anwar Pongkoq & Nik Najis

    Reply
    • May 15, 2011 at 3:33 pm
      Permalink

      Saya cadangkan PAS bergabung je dengan UMNO. Tapi nak bersatu dengan PAS problem gak….perlembagaan PAS islam, perlembagaan UMNO melayu. Dalam islam mengharamkan perjuangan keturunan dan bangsa.
      1) Iblis tu dilaknat sebab angkuh asal keturunannya dari Api, sedangkan Nabi Adam dari tanah. Hanya kerana ia BANGSA api.
      2) Yahudi tu dilaknat sebab tak ngaku kenabian Muhammad sebab Nabi Muhammad bukan dari BANGSA Israel.
      3) Nabi sendiri dibaling sampai berdarah oleh BANGSAnya di Thaif sebab kononnya nak mendapatkan pertolongan bangsanya dari kafir Quraisy. Tapi Allah bagi tahu ‘ BANGSAMUtidak dapat menolongmu, hanya islam sahaja yang dapat membantu’.
      4) Lepas tu Nabi Muhammad bersabda ” Bukanlah dari golonganku mereka2 yang memperjuangkan BANGSA ”
      5) Nabi Muhammad sendiri menyatukan bangsa-bangsa Arab yang sebelumnya asyik bergaduh dan berbunuh-bunuhan kerana asyik memperjuangkan BANGSA.
      6) Sahabat2 Nabi juga dari pelbagai BANGSA dan bukan pilih orang ARAB JEE..

      habis tu …camna>??

      Reply
      • May 15, 2011 at 3:58 pm
        Permalink

        Allah mencipta manusia itu dari pelbagai bangsa supaya kita dapat berkenal-kenalan…Kalau bangsa itu satu benda yg.salah dan haram,,kenapa Allah berfirman seperti itu?

        Bangkit lah melayu !!! cina negara ini megitu jumud mempertahankan bangsa mereka..kita tak boleh sentuh sekolah mereka..bahasa ibunda mereka..ekonomi mereka…surat khabar mereka dan kini cita2 mereka nak memerintah melalui proksi dan boneka melayu begitu terserlah.

        Buktikan bahawa perjuangan Umno hanya untuk ‘bangsa’ saja?
        Lihat sekeliling….apa kurangnya pembangunan Islam dinegara ini sehingga di-iktiraf negara Islam termaju? (jgn.sebut tanpa hudud negara ini bukan islam kerana Hadi awang kata hudud itu hanya 0.00001% dari perundangan Islam)

        Reply
      • May 15, 2011 at 11:41 pm
        Permalink

        kpd pencacai PAS -pasmember kaki copy n paste..

        Saya cadangkan PAS dijemput join UMNO..tp malangnya AKIDAH PAS sesat, dan bertunjangkan Khawarij manakala dasar UMNO untuk umat Islam dan seluruh rakyat Malaysia.

        1. UMNO menolak sekeras-kerasnya kalimah Tauhid Allah SWT disekutukan oleh mana2 agama lain manakala PAS pula redho dan memaksa kerajaan membenarkan Gereja menggunakannya atas alasan BANGSA ARAB dulu telah lama amalkan..masalah AQIDAH yg ckup besar! so PAS jilat balik hal BANGSA-tapi dgn tujuan JAHAT

        2. UMNO mempertahankan institusi RAJA dan Ketaatan kepada ULUL AMRI Islam seperti mana yang disyariatkan dlm Al-Quran dan Sunnah, manakala PAS melawan RAJA MELAYU ISLAM yang baik, menyebarkan benih kebencian mendalam pada RAJA dan ULUL AMRI Islam, pada masa yang sama menjadi PENCACAI KAFIR HARBI serta KOMUNIS

        3- UMNO menyemarakkan sambutan hari kebesaran Islam seperti Maulidurrasul krn Allah memuliakan serta meringankan azab dosa (spt Abu Lahab gembira dan sambut kelahiran Nabi) tetapi N.AJIS pula menyanggah, lebih baik bg budget itu utk cuci tandas masjid?

        4- UMNO membina begitu banyak masjid dan memuliakan masjid2 ini dengan majlis2 ilmu yg benar, tidak disalah guna untuk politik manakala PAS pula tidak suka bina masjid, tetpi amat gemar jdkan masjid sbg pentas politik, sehingga mencemar rumah Allah, cina DAP berpakaian seksi boleh berada di mehrab imam? sesatnya!

        5- UMNO memperkasakan Melayu sebagai wadah Islam di nusantara ini, Melayulah majoriti, jika Melayu tidak dijaga maka Islam akan jatuh memandangkan bangsa lain masih majoriti kafir, tetapi PAS amat bencikan hikmah bangsa Melayu yang Allah jadikan sehingga N.AJIS mencemuh dirinya yang ditakdir Allah sbg Melayu. sebaliknya PAS boleh pula berjuang perkauman bersama CINA DAP yg sgt RACIST dan KAFIR HARBI? tidakkah ini dasar yg amat SESAT?

        fikir2kan..jgn kita ditipu oleh SYAITAN yang berwatak A’BID (seperti ularmak PAS dan juga seperti penulis MUNAFIQ-Pas member di atas) yg ingin menyesatkan iman kita!

        Reply
        • May 16, 2011 at 7:11 am
          Permalink

          umno tetap assobiah kata pas kerana perjuangan demi bangsa..
          tapi mereka berpeluk dengan dapigs yg.begitu jumud dengan perjuangan kaum komunis yg.tak mahu hormat perlembagaan dan hak istemewa melayu..

          Reply
          • May 16, 2011 at 10:50 am
            Permalink

            MCA, MIC dan UMNO?

          • May 16, 2011 at 12:46 pm
            Permalink

            MIC,MCA,UMNO mmg.parti berasaskan kaum..
            yg.jadi isu bila pas kata dia bukan parti perkauman dan menentang perjuangan ‘bangsa’ sebagai assobiah..Ironinya pasamdol berpeluk ngan dapigs komunis pejuang cina tegar yg.tegas memperjuangkan kepentingan cina.

            Soo..kalau tak assobiah, sila cari rakan kongsi yg.serupa.

  • May 15, 2011 at 12:52 pm
    Permalink

    SPR tu kompenan BN..takkan PR boleh buat seperti apa yang di dakwa tu …

    Reply
    • May 15, 2011 at 4:06 pm
      Permalink

      aku cukup gembira jika spr tu komponen BN…dah lama nama2 penganot fuckatan kitaorang hapuskan dari senarai..

      tapi yg.peliknya, dap boleh tambah kerusi di sarawak ari tu..
      juga pelik kedah,p.pinang,perak boleh dimenangi fuckatan PRU12…
      SPR mungkin komponen BN paling tidor agaknya..

      Reply
      • May 15, 2011 at 11:43 pm
        Permalink

        hahaha SPR perkakas UMNO yer..sbb tu UMNO kalah?
        bengap punya fuad..

        Reply
          • May 16, 2011 at 12:49 pm
            Permalink

            jawablah dengan fakta…fitnah kata spr komponen BN..
            tuduh senang…tapi jangan tunjuk tahap bodoh yg.melampau cam nih.

          • May 16, 2011 at 9:23 pm
            Permalink

            Tu je la jwpn bodoh yg puak Fuckatan Jwb klu tuduhan boleh dipertikai…. mangkuk tul… Lain kali nak buat fitnah biar berasas..org x kata bodoh.. ni fitnah buat fitnah kat BN pas tu dipertikai dan pencacai mcm fuad jwb

            “sebab tak tahu nak guna …”

            Maksudnya puak mangkak2 ni mmg tau la nak salah gunakan SPR…. belom memerintah dah nak hancurkan negara….wei…pegidah…

          • May 16, 2011 at 11:49 pm
            Permalink

            ..maksudnya mmg UMNO xguna SPR..jgnlah jd bodoh sgt Fuad.. mak ko ajar loyar burok ke?

  • May 15, 2011 at 2:10 pm
    Permalink

    zuraidah ni mcm fuziah salleh jugak.. Dah hilang intergriti. Berbohong kerja utama mereka. Aku pernah pergi ceramah pas dimana fuziah salleh berceramah. Penuh penipuan,fitnah utk menarik perhatian org yg hadir. Cerita diolah supaya nampak real.. Tp sayang bukan semua penonton itu bodoh.. Kalau yg terima bulat2 cerita dioarang maka dpt la satu undi. Berceramah utk dptkan undi. Tp.. Aku balik fikir semula rupa2nya penuh pembohongan. Aku ingat strategi wanita pkr ni semua sama je la.. Sentiasa goreng cerita kasi panas semula walau cerita tu dah ditayangkan kpd umum. Ubah sikit nama watak kemudian dilakonkan semula.. Insafla melayu jgn sokong petualang bangsa ni

    Reply
  • May 15, 2011 at 4:03 pm
    Permalink

    Polis harus bertindak terhadap laporan palsu zuraidah tu..
    Polis harus menyiasat siapa dalang buat surat palsu tersebut…
    Surat2 seperti tu biasa dibuat fuckatan terutama nak pilihanraya..
    Ini tanda terdesak nak alih isu moral pemimpin mereka..

    p/s: zuraidah juga memalukan umat islam bila memeluk dan menangis sakan dengan gerombolan muslimah mereka mempertahankan eli bogel bukit lanjan yg.kantoi bersekedudukan dengan boy friend melayu…Sadisnya bangsa cina relek je..tak nangis pon

    Reply
  • May 15, 2011 at 4:39 pm
    Permalink

    lim guan eng yg.dijilat penganot pas sebagai khalifah umar abdul aziz yg.memperjuangkan CAT sebenarnya tak pun telus..Cat hanya slogan bila dia sendiri tak telus bila mengharamkan sesetengah akhbar dari membuat liputan aktiviti nya…

    Guan Eng amal double standard

    PULAU PINANG 14 Mei – Ketua Menteri, Lim Guan Eng didakwa mengamalkan sikap double standard apabila melarang akhbar Utusan Malaysia daripada membuat liputan sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) pada sesi akan datang.

    Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim berkata, jika Setiausaha Agung DAP itu benar-benar mengamalkan dasar kebebasan bermaklumat (FOI), perkara tersebut tidak seharusnya berlaku.

    Menurutnya, jika Guan Eng mendakwa Utusan Malaysia sering menyiarkan berita berunsur fitnah, akhbar dan portal propembangkang lebih dahsyat lagi.

    “Perkara biasalah kalau akhbar mengkritik. Ia sebahagian daripada amalan FOI, itu normal.

    “Cuba baca Roket, Harakah dan Suara Keadilan. Mereka lagi teruk menyiarkan fitnah,” katanya.

    Beliau berkata demikian ketika ditemui di Taman Muhibah, Batu Maung di sini hari ini.

    Zahrain sebelum itu menyampaikan sumbangan kerusi, meja dan khemah kepada Surau Islamiah di taman berkenaan.

    Baru-baru ini, sidang DUN Pulau Pinang meluluskan usul supaya akhbar Utusan Malaysia dilarang membuat liputan sesi persidangan atau berada di pekarangan DUN kerana didakwa membuat laporan tidak tepat mengenai kos ubah suai banglo Ketua Menteri berjumlah RM1.5 juta.

    Keputusan itu dibuat selepas Utusan Malaysia dirujuk ke Jawatankuasa Hak dan Kebebasan DUN.

    Reply
  • May 15, 2011 at 8:05 pm
    Permalink

    buat laporan palsu adalah salah disisi undang2… campak ajer hantu limah nih masuk penjara… Pakatan Haram nih pandai putarbelitkan isu dan menggunakan loyar buruk DAP untuk kepentingan mereka… masaalahnya peguam negara negara nih lembab sikit nak bertindak untuk menasihati menteri KDN perihal perkara2 begini rupa… selalu lambat bertindak…

    Reply
  • May 15, 2011 at 11:44 pm
    Permalink

    Zuraidah ni sudah bukan layak lagi di panggil wanita.. tetapi BETINA..
    nama shj Islam..tp perangai JAHAT!

    Reply
  • May 16, 2011 at 8:27 am
    Permalink

    dh diarahkan menipu mesti menuruti arahan

    Reply
  • May 16, 2011 at 10:40 am
    Permalink

    KALAO KORANG NAK TAHU, INILAH DIA “NADI DAN NYAWA” KPD KESINAMBUNGAN POLITIK
    PR. DIA ORG TAK LEH HIDUP KALAU TAK MENIPU, PUTAR BELIT, SPIN DLL YG SEKUTU DGNNYA.

    Reply
  • May 16, 2011 at 10:50 am
    Permalink

    INILAH DIA “NADI DAN NYAWA” KPD KESINAMBUNGAN POLITIK PR. DIA ORG TAK LEH BERPOLITIK & HIDUP KALAU TAK MENIPU,FITNAH, PUTAR BELIT, SPIN DLL YG SEKUTU DGNNYA.

    Reply
  • May 16, 2011 at 12:22 pm
    Permalink

    Mereka sudah terlalu mabok untuk pindah rumah kediaman mereka. Sejak dari zaman dulu mereka hanya berpuas hati dengan hanya sekadar buat bising di luar dan buat bising diparlimen saja kerana mereka tahu tenaga mereka terhad walau nafsu mereka memang besar. Tapi jika tak ada tenaga, nafsu besar pun tak memberi apa apa kesan. Mereka sedar akan hakikat ini.

    Tetapi kini mereka diberi tenaga. Dengan tenaga yang diberi mereka terus dibuai impian indah bahawasanya mereka hanya perlu KePutra Jaya, at all cost. How, with whom ? , its not a question, .. when ? .. ASAP.

    Terkini, manusia penggerak dan penyuntik viagra itu bakal pindah rumah lebih dulu dari mereka. Rumah satu bilik berkongsi tandas dengan tempat tidor dan berjeriji.

    Sebagai manusia kita tetap terasa sedih juga melihatnya. Tetapi itu semua angkara siapa sebenarnya ?

    U reap what u sow. Anda tuai apa yang anda semai.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *