ANTARA MUSANG BERBULU AYAM DAN AYAM BERBULU MUSANG

Share


Anwar adalah musang berbulu ayam’ yang bersifat hipokrit, ganas dan rakus. Anwar sentiasa bermuka-muka dan berselindung dengan kelibat seorang yang baik, pejuang agama dan rakyat. Musang yang dikenali sebagai binatang pemangsa mengunakan pelbagai helah untuk memerangkap ayam. Helahnya untuk menukar bulu tidak pernah berjaya kerana susuk tubuh dan gelagatnya tidak boleh diubah. Inilah ciri yang menyamai Anwar ! Rakaman video seks yang benar-benar memaparkan riak wajahnya masih mahu dinafi dan diputar belit sebagai orang lain sedangkan dari sudut susuk tubuh dan gelagat memang saling tidak tumpah dirinya !

Ketika didesak berulang kali oleh media, dia masih terus mengelak dengan pelbagai alasan, malah secara sepontan menuduh dan menfitnah Dato T sebagai `kuda tunggangan’ kerajaan bagi menjatuhkan karier politiknya. Hidup Anwar sentiasa dicengkam dengan keperibadian jelek dan menjijikan. Yang paling terkini, Anwar mula mengalihkan pandangan dengan mendesak kerajaan mengenai pelbagai isu semasa yang kononnya perlu penjelasan dan jawapan segera. Bukankah ini satu helah bagi memesongkan isu sebenar – isu moral.

PAS cukup terkedu. Berdepan dengan kerenah Anwar, Haji Hadi adalah `ayam berbulu musang’. Haji Hadi sanggup menyingkirkan falsafah hidupnya dan perjuangan partinya demi kepentingan politik pakatan. Haji Hadi tidak berasa bersalah walaupun ia benar-benar mengetahui Anwar adalah makhluk dalam paparan video tersebut, malah sama-sama melemparkan kutukkan kepada Dato’ Trio dan kerajaan. Haji Hadi `mengelapkan mata’ ahli dan penyokong PAS untuk menutup perilaku `sahabatnya’ yang `bersendiwara’ dalam video seks. Haji Hadi menjadi lemah dan ditipu hidup-hidup oleh Anwar.

Apapun, Haji Hadi wajar bersikap terbuka dan merenung kembali video seks tersebut. Jangan kerana `sahabat’ Haji Hadi terpaksa MENJADI AYAM BERBULU MUSANG semata-mata untuk mempertahankan MUSANG BERBULU AYAM.



45 thoughts on “ANTARA MUSANG BERBULU AYAM DAN AYAM BERBULU MUSANG

  • May 10, 2011 at 1:46 pm
    Permalink

    baru2 ni anwar terdesak dan nampak sangat tertekan sampai sanggup gelar DSN sbagai pandi kutti…
    cam tu ke minded seorang pemimpin? hina kaum melayu sendiri dengan gelaran macam tu kat depan india. islamkah itu? anwar dah takde idea… die cube nak rendahkan martabat PM. mainkan isue yang pelik2 untuk menutup pekung didanya yang dah tak tertutup tu. care die ni bukan ke care kurang ajar? perosak betul anwar ni… takde moral langsung orang tua ni. pemimpin ape ke jadah macam ni…

    Reply
    • May 10, 2011 at 2:18 pm
      Permalink

      pandi kutti tu apa?

      Reply
      • May 10, 2011 at 2:45 pm
        Permalink

        pandi kutti tu dalam bahasa india.. dalam bahasa melayu “anak babi”… dalam bahasa ingeris “piglet”.

        Reply
      • May 11, 2011 at 2:33 am
        Permalink

        ANWAR PANDIKUTTII.. tu plak ape maksud nye ekk dlm BM?

        Reply
        • May 11, 2011 at 10:42 am
          Permalink

          BABI AKA BRADER ANWAR BIN IBRAHIM

          Reply
  • May 10, 2011 at 2:15 pm
    Permalink

    Ending Drama macam tu lah…ni kira pelakun crook (anwar) tak mahu bertaubat sampai saat akhir…akhir hidup melarat, terhina dan gila..dalam drama Melayu suspen dia gila habis..nampak anwar berjalan kedalam gelap..tak tahu lepas tu dia terus jadi gila..atau berhenti kat surau mana-mana bertaubat dan hidup sebagai seorang manusia yang cukup insaf..dalam scene lain pula tengok kak wan dan Izzah menjerit2 mngenang nasib yang kita taktahu sebab pengarah Malaysia suka biar penonton pening dok memikir penghujungnya

    Reply
    • May 11, 2011 at 2:36 am
      Permalink

      betul tu Pak Lang..
      sy membanyangkan Anwar akan menjadi gila.. terhina dan rosak akalnya..
      berjalan bertelanjang di KL.. waktu itu JIJAH menangis tk henti2..menyesal yg amat sgt..
      skrg rentak ceramahnya sudah lari.. jauh beza.. ini tnd2 org yg buat dosa..xmampu berlakon lgi..

      hanya manusia2 bahlol dlm PAS Khwarij je yg meleleh2 menjilat maksiat NUAR ni lg..especially pencacai2 di blog2..

      Reply
      • May 11, 2011 at 10:18 pm
        Permalink

        Hahaha klu anwar telanjang kt klm masa baru zizah x boleh nafikan yang dlm video memang anwar sebab saiz kote dia sama hahahahaa besar sgt tak tahan zizah sebab tu zizah allow dia mejubur

        Reply
    • May 11, 2011 at 7:41 am
      Permalink

      kalau nuar gila, dia akan tuduh umno yg.buat dia gila.

      Reply
  • May 10, 2011 at 2:28 pm
    Permalink

    sifat anwar kalau tertekan dia menekan orang…kalau tekanan air dh penuh kat kepala dia akan cari lubang depan atau belakang.

    Reply
    • May 10, 2011 at 2:35 pm
      Permalink

      anwar patut bertanggungjawab….
      mengajar apa itu liwat… bagaimana meliwat..

      Najib patut bertanggungjawab…
      mensensaikan cerita liwat (mastermind)…

      Reply
      • May 10, 2011 at 7:14 pm
        Permalink

        yg.mensensasikan cerita liwat adalah anuar sendiri…saiful adalah mangsa yg.keberapa?
        patut lepas tuduhan liwat pertama dengan azizan (tak silap aku) ,dia patut berhenti menutoh jantan.

        ko tuduh najib sensasikan cerita..adakah dato T tu terima arahan dari najib untuk pendedahan video tu?

        Reply
        • May 10, 2011 at 7:25 pm
          Permalink

          takder pung bukti DS Najib terlibat. takder bukti tak boleh main “bakor ajer”. Dan cerita ni bukan tentang DS Najib.

          Reply
          • May 12, 2011 at 12:27 pm
            Permalink

            betul tu.. kita cerita pasal kejelikan Al-Juburi, tak pasal2 pulak nama Najib naik.. aper hal.. yg ade bahan bukti, yg ade rakaman video ialah si Jubur tuh.. bukan Najib or Rosmah.. Aiyooo bingai tahap puaka btol laa penyokong2 Pakatan nih.. Ini laa matlamat membenarkan cara.. biar laa si Jubur tuh berperangai mcm lahanat pun, tapi demi sokongan utk Pakatan Rakyat menerajui Msia tetap diteruskan.. payah! payah!

      • May 11, 2011 at 2:17 am
        Permalink

        Ajis jamban patut bertanggungjwab sbb syaitan bisu isu liwat!

        Reply
  • May 10, 2011 at 2:29 pm
    Permalink

    scenario yang berlaku skang lawak la….

    apa aku perhatikan…,
    lagi kuat media arus perdana kutuk anwar ni…
    makin ramai plak rakyat malaysia keliru…
    bila rakayat keliru.. rakyat buka internet carik kebenaran,
    bila rakyat bukak internet.. jumpa blog pro-pakatan,
    bila rakyat baca blog pro-pakatan, rakyat jadi simpati kat anwar,
    bila rakyat simpati kat anwar, rakyat mula kutuk kerajaan,

    camane la jadi camni…….

    media arus perdana termasuk blog2 pro-BN tak payah lah mengagung – agungkan
    cerita anwar ibrahim yang ntah brapa lama lagi nak mati tu..

    jom la fokus camane nak tingkatkan ekonomi negara, tingkatkan taraf hidup rakyat, fokus kat pembangunan… bla.. bla.. bla..

    ni pagi petang siang malam.. dok crita anwar si kaki peliwat.. aisehh…

    ..sampai makcik / nenek / atok kat kampung aku pun duk exited nak tahu kebenaran cerita anwar ni..
    ..hari tu aku balik kampung… mereka tanya.. betul ker pasal anwar dalam tv, suratkhabar cakap tu..

    bila aku jawab BETUL lah… diorang tanya balik…” abis tu ramai orang cakap, kat internet(blog pembangkang) semua citer tipu.. anwar kena aniaya..”

    kesian aku tgk makcik pakcik atok nenek ..semua keliru…

    Cilaka dua orang manusia ni… ANWAR & NAJIB….

    Reply
    • May 10, 2011 at 7:17 pm
      Permalink

      IQ ko nih lembab lah bro…point kat sini jika sorang ada masalah moral semega anuar jadi PM, apa akan jadi pada nasib bangsa,agama dan negara?

      Reply
      • May 11, 2011 at 7:22 pm
        Permalink

        Orang ramai yg tak bukak internet pun jadi keliru , Anuar sendiri yang buat promosi filem tebaru dia di road show ceramah . Itylah kerja dia mengelirukan orang ramai , bukan takat orang ramai, mahkamah pun dia nak kelirukan fakta , mana tahu timbul lah masaalah tecnikal mcm kes 98, walaupun salah tapi lepas…….bab tu tak lak dia keliru.

        Reply
        • May 12, 2011 at 9:51 pm
          Permalink

          bila dah keliru,,perkataan keliru pon kita tak tahu mengelirukan..so bila dah keliru…menutoh lagi lah untuk selesai masalah yg.mengelirukan ini..

          Reply
    • May 10, 2011 at 7:22 pm
      Permalink

      kalau kau salahkan anwar dan najib. takut takut menyerupai khawarij, semua tak betul.
      kalau sokong anwar sangat sangat. takut takut menyerupai syiah, ketaksuban melampau.
      seperti biasa yang tak tahu apa cerita main dengar dengar jer, akan mudah dikelirukan, untuk main “bakor ajer”.
      so aku rasa kena cakap kat kampung, lihat lah bukti, dan solat mintak penunjuk.

      Reply
    • May 10, 2011 at 9:17 pm
      Permalink

      apa pulak najib..najib tu pun mangsa fitnah anwar..sila baca cerita raja petra yang mengaku disuruh oleh orang2 anwar dan anwar buat pengakuan sumpah najib terlibat dalam pembunuhan atantulya..pekak ke kau ni?..tuduh rosmah ada kat tempat pembunuhan sedangkan hari itu rosmah merasmikan pembukaan.ada gambar pun dia buat ucapan ketika itu.
      sekarang ni bekas kawan2 rapat anwar yang membongkarkan rahsia anwar bukanya umno.siapa dato eskay?..siapa raja petra?.siapa ezam? siapa saiful?,dan banyak lagi bekas2 orang kuat pkr..lu carilah sendiri.bila baca semua surat khabar tak kira pembangkang atau surat khabar bn,jagn baca saja tapi fikir dan buat perbandingan

      Reply
      • May 10, 2011 at 10:11 pm
        Permalink

        celaka betul anwar ni…..

        kalau cakap dgn sesapa pun… mesti nama kau keluar berjela-jela anuwar oi.. siap ada elaboration lagi.. ptuih…

        takde citer lain aku dgr… sikit2 anwar… sikit2 anwar…

        Reply
        • May 11, 2011 at 3:54 pm
          Permalink

          kalau taknak dengar cerita pasal die suh die benti. duk umah sane diam2.. tak payah nak simpan cita2 jadi PM… time tu orang dah tak cerita pasal die lg..
          media pembangkang taknak cerita pasal anwar sebab nak ttup keburukan anwar. lepastu cerita UMNO tu UMNO ni najib tu najib ni..
          asik2 cite UMNO, asik2 cite sal najib. lepastu main isue lame.hahaha.. demi nak menutup bacin anwar…

          Reply
      • May 11, 2011 at 7:25 pm
        Permalink

        masa RPK hemtam kerajaan diorang bacalah blog dia, bila dia cerita hal sebenar tak nak lak diorang baca. mesti diorang kata RPK kene bayar ngan UMNO/Najib

        Reply
    • May 10, 2011 at 10:49 pm
      Permalink

      Paling cilaka MUnafiq N.ajis ..

      Reply
      • May 11, 2011 at 2:18 am
        Permalink

        N.Ajis Selipar Jamban itulah paling berdosa sbb dia jadi ularmak suu’ (ulamak JAHAT)
        dlm perutnya penh dgn kebusukan.. Islam hanya kuda tunggangan utk kekal berkuasa!!

        Reply
    • May 11, 2011 at 2:28 am
      Permalink

      Samsul Bahari..engko ni spesis yg sama dulu ke pejuang MUNAFIQ PAS?

      cmnilah..itu ckp engko..skrg ni ahli2 PAS Ahlul Jahannam tu pn sudah keliru.. dan hilang wala’ sbb tgk pimpinan PAS mcm AJIS JAMBAN dan HADY BOROI tidak berpendirian Islamik..
      kalu kes Altantunya boleh diftinah kering DS NAJIB..tnpa ada satu bukti pun..
      tp bab Anwar.. jd syaitan bisu pula dua ekor ULARmak PAS ini..

      apapun usahlah buat propaganda palsu.. rakyat sbnrya AMAT MUAK dgn PAKATAN HARAM LAKNAT ini.. apabila lihat negeri2 yg dikuasai.. ISU RASUAH kini telah memakan si penuduh UMNO..iaitu Pakatan Haram.. peyelewengan banyak berlaku di Selangor dan Pulau Pinang. begotu juga di Perak ketika NIZAR BEROK tengah melompat2 gembira dgn CAMRY baru dgn harga juta2 jugakk.. rakyat Perak di tipu muslihat, Cina komunis di bela, Melayu di tindas..Sultan tidak di taati sbg penaung Negeri.. malah NIZAR juga menjadi KAYA sekelip mata…

      penolakan besar telah bermula di MANEK URAI, Kelantan.. terhadap PAS..

      PAS juga sedang bergolak dalaman..sbb berlaku rebutan kuasa dan kepimpinan..lantaran PAS usah liberal dan sekular terang2..akhirnya sistem SYURA ULARmak PAS telah di tolak.. maka lahirlah golongan2 reformis PAS berfikrah PKR..

      So..kepada Shamsul Bahari Al-BAHLOL..udah2ler buat fitnah dan propaganda PALSU.. berdosalah bermain2 dgn penipuan..ALLAH atk berkat..apatah lagi membela pemimpin yg rosak akhlak dan mempluralkan ISLAM secara terang2 di New York (AN-war)

      sudahle2 jugak engko dok jilat2 kejahilan PAS..parti ajaran syaitan yg begitu bongkak dan sombong wpun telah lemah..dan semakin lemah.!

      Reply
      • May 11, 2011 at 7:46 am
        Permalink

        bulan depan muktamar pas mereka akan angkat mat sabu al-khalwati jadi pemimpin…tu tanda2 dari langit atas keseronokkan pas memfitnah dan mengaibkan orang…

        pas dah liberal sekarang …kaki khalwat,kaki tutoh semua depa pakat junjung.
        kristian dan dapigs hina islam mereka pakat wa’la..

        Reply
      • May 11, 2011 at 9:42 am
        Permalink

        hhehehehe.. haha… hahaha

        apa lah dosa aku sampai kena tarbiyah pasal PAS..
        oooo sebab aku kutuk Anwar.. makna nya aku orang PAS lah yer… ahhaah

        ishk ishk.. nik ajis.. nik ajis.. hadi.. hadi… kesian ularmak pas pis pus ni…
        anwar nyer pasal… mangkuk 2 ekor ni yang kena tibai…

        cam ni lah mentaliti bebal penyokong umno..

        p/s : aih.. takkan 2 ekor ni jer korang tibai.. ularrmak DAP..tibai skali la.. alang2 nak memaki hamun…… ahahahhaha

        Reply
      • May 11, 2011 at 9:44 am
        Permalink

        lagi-lagi…. kasi bongkar kejahilan Pas pis pus.. haha

        Reply
  • May 10, 2011 at 2:30 pm
    Permalink

    Tuan Haji Hadi bukan ditipu.. malah beliau tahu benar akan perilaku sebenar DSAI.
    Tetapi beliau TERPAKSA membutakan mata dan pekakkan telinga demi kepentingan Pakatan Rakyat. Mereka saling memerlukan (Simbiosis).

    Ini kerana PAS sangat berpuas-hati dgn keputusan PRU-12 yg lepas dimana PAS berjaya menambah kerusi. Satu kejayaan yg besar buat PAS dan tak pernah berlaku sebelom ini. (sblom ni takat pegang K’tan tu boleh lah). Ini semua sbb gabungan pakatan yg dibawa oleh DSAI, dan bagi mereka ternyata cara ini berkesan!

    Sbb itu laa Tuan Haji Hadi buat bodoh jek dengan perangai DSAI tuh. Selagi dia boleh tangkis, dia tangkis lah.. kot-kot satu hari nanti keluar plak video color, siap 3-D lagi.. tak tau laa nak pusing tang mana lagi.. sbb dah clear sangat gambarnya! hahahahah

    Reply
    • May 11, 2011 at 2:30 am
      Permalink

      oleh itu kalau ikut Hadith Nabi.. Tuan Haji Hadi ini ialah SYAITAN BISU..
      dia tahu kemungkaran tp diamkan diri malah turut sokong!
      mati esok siaplah HADY BOSOI oii.. Malaikat takpandang pd jubah dn serban yg penuh dgn MUNAFIK itu..!!

      Reply
  • May 10, 2011 at 7:22 pm
    Permalink

    hadi awang sebelum ko mati, ko tak boleh terlepas dari bertanggungjawab kesan buruk akibat dari ‘amanat hj.hadi’ di banggol paradong ,trengganu yg.menyebabkan sembahyang dua imam, sembelihan orang umno tak halal, nikah kali kedua bagi mereka yg.dinikahkan tok kadi berpahaman umno dll. Semua tuduhan ko dalam amanat tu kini ko dukung tanpa rasa bersalah…

    apa suci nya lim kit sial tu berbanding muslim dari umno sampai ko begitu mesra peluk dia?

    Reply
    • May 10, 2011 at 7:31 pm
      Permalink

      yer memang takder nyer berjaya kalau kita mengharapkan orang kafir untuk membangunkan Islam. orang kafir kena tunduk kat agama islam. bukan jadi pak tunggul. sekarang ni mereka dalam kekafiran dan kalau ada yang sengaja lepas ni masuk Islam untuk menjadi munafik. (perisik/gunting dalam lipatan) lagi banyak huru haranya.

      Reply
  • May 10, 2011 at 9:18 pm
    Permalink

    Khabarnya SiNuar Aljuburi pandi kutty yang sedang menunggu 18 May dengan penuh resah, yang pausekan twitternya 2 jam, yang tertinggal jam omeganya selepas menutuh pelacur kotor akan berambus dari bumi M’sia selepas merangkakan satu huru hara.

    Kedua dua nya teramat menasabah dan lojik apabila hal begini dikaitkan dengan manusia yang namanya Nuar yang baru ditabalkan gelaran baru tambahan iaini pandi kutty selepas omega yang sudah mula jadi retro.

    Menasabahnya hal ini ketara kerana dia sedang mengapi-apikan Hindraf kumpulan yang tak sedar diri. Langkah lain mungkin dia sedang pasang kaki untuk kidnap dua tiga bijik hand granade dari ATM atau PDRM buat ditanam didepan rumah dia atau dilekat pada exhaust kereta dia. Lepas itu dipanggilnya wartawan untuk menggempakkan cerita bahawa itu sebagai satu bukti kerajaan M’sia pimpinan DS Najib hendak bunuh dia.

    Jadi ada lah alasan yang bolih dia beri pada pencacainya yang bakal menangis dan meratap olih tindakkan nya untuk cabut lari. Lenyapnya si pandi kutty memberi makna tak ada tempat berteduh untuk Azmin madunya dan Khalid gagap bakal jadi bisu selepas bosan dengan sekadar gagap saja. Kita sedar Nuar terlalu teruja dengan Thaksin yang mampu guna remote control jarak jauh menghuru harakan negara tumpah darah dia sendiri. Benda serupa yang mungkin sedang dirancangnya.

    Nuar sudah sampai kelevel maha tinggi yang hampir tak ada benda mustahil untuknya. Kawan rapat nya Eskay yang menghurukan hidup dia, hingga kehari ini tidak dimarahnya. Yang dimarahnya kerajaan dan PM sendiri. Belum kita dengar dia dendami atau ura ura menyaman RPK yang membuat pendedahan konspirasinya terhadap PM.

    Kita pelik dan terus menerus jadi heran tentang Nuar pandi kutty ini. Pelik ketahap gaban. Maka pada 17 May nanti passport pandi kutty perlu dirampas sebelum dia benar benar dapat cabut lari. Kalau dia dapat lari ikut Thaliland , ke-Burma sebelum naik perahu pvc enjin sangkut 70cc ke States, itu risiko dialah, kita tak perlu kisah kan lagi. Kita mungkin bolih tolong berdoa supaya perahu dia dipukul ombak dan karam cepat. Cara begini akan menghentikan segala penderitaan nya dengan kadar segera. Apa yang bolih kita bauat lagi. Apa jenis doa lain yang layak orang macam ini terima dari kita.

    Reply
    • May 11, 2011 at 7:50 am
      Permalink

      aku pun yakin dia akan balik kenegara Tuan nya amerika..Kat sana kehidupan bebas..

      Reply
  • May 10, 2011 at 9:24 pm
    Permalink

    sebab tu haji hadi sampai ke mati pun tak dapat jadi pm..cuma jadi percacai anwar dan lim kit siang
    beliau merupakan spesis makhlok perosak macam dalam iklan racun serangga..hehehehe
    fikir sendiri lah ..amanat haji hadi di banggol paradong akan jadi saksi di akhirat nanti,dia akan dipertanggung jawab oleh allah..sia2 lah amalan dia selama di dunia.selagi orang yang terperdaya oleh hj hadi memaafkan selagi itulah allah tidak mengampunkan kesalahanya.dosa dgn allah ,allah senang mengampunkan sebab allah maha pengampun.

    Reply
    • May 11, 2011 at 7:52 am
      Permalink

      ‘isu moral lain cerita’…kami nak perintah malaysia nih….

      terang lagi bersuluh perjuangan olamak pasamdol kini…islam dan hudud hanya diguna bila nak pilihanraya…lepas tu balik semula cerita nak berkuasa.

      Reply
  • May 11, 2011 at 1:02 am
    Permalink

    dalam kes sek anuar. anwar dah hampir kene TKO dengan datuk T, zaman sekarang nie zaman teknologi orang boleh nilai sendiri diri anuar. setakat nak kelentong lebai2 yang lepak kat warung kopi boleh la. itu memang kebolehan anwar

    Reply
  • May 11, 2011 at 2:32 am
    Permalink

    HADI..ULARmak PAS yg menjadi pencacai ANWAR dan SYAITAN BISU!
    dia tahu kemungkaran tp dia dima kerana takut HILANG KUASA KEDUDUKAN dalam PAS
    atau dia bercita2 untuk menjadi MNTERI KABINET anwar juborn..

    Reply
    • May 11, 2011 at 7:55 am
      Permalink

      harap perwakilan pas berani tukar presiden mereka pada muktamar bulan depan..Calon paling sesuai dengan tugas menjilat dapigs yg.pas seronok buat adalah mat sabu..

      Mat Sabu calon paling sesuai presiden pas !! mari kita reramai sokong..

      sabu !
      sabu !
      sabu!
      sabu!

      Reply
      • May 11, 2011 at 9:51 am
        Permalink

        calon yang paling sesuai dan berkaliber satu jer.. Tuan Guru Dato’ Dr. Haron Din.

        Reply
        • May 11, 2011 at 8:37 pm
          Permalink

          haron din ok gak…tapi selagi wally nicky hidup, selagi tu hala tuju pas hanya jadi cacai dapigs…

          lagi pon pas dah pecah dua…haron din sukar nak kerja jika bebudak nuar dalam team erdogan ada undi majoriti..

          Reply
    • May 11, 2011 at 9:50 am
      Permalink

      lu ape ker bodoh sangat ni pasdaplaknatullah…. bangnag tak bertempat

      ni cerita dah basi..asyik dok sebut……….
      kalau hadi tak ikut blakang bontot anwar jadi pencacai seumur hidup..
      camaner Pas nak dpt fund utk election…
      tak payah citer pun sumer dah tau…

      Apa..? menteri kabinet anwar..?? hahaha… berangan la..
      ko jangan sebut2 lah pasal kabinet anwar ni.. kang makbul kang…

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *