Perhimpunan raksasa menyokong Anwar 21hb ni oleh GAPET?

Share


GAPET? Binatang apa pulak GAPET tu? Sebelum ni tak pernah pula kita dengar GAPET ni.., tup-tup sekarang ni muncul pulak kononnya untuk membela dan menyokong manusia anugerah Tuhan si Anwar Ibrahim. Hebat sungguh!!

Rupanya yang dimaksudkan dengan GAPET ini ialah singkatan dari Gerakan Anti Pendakwaan Terpilih.. Macam haram saja kan bunyi nya… Tak sedap langsung.., tapi layaklah untuk membela manusia yang keji seperti Anwar.

Tak sangka sungguh.., ada juga kelompok manusia di Tanah Melayu ni yang dah tak tahu nak bezakan antara yang benar dan juga yang salah. Inilah kelompok manusia yang digelar pencacai taksub yang sanggup melakukan apa saja bagi menyokong idola mereka.

Kepala kepada GAPET ni ialah Ahli Majlis Pimpinan Pusat KEADILAN, Fariz Musa. Kononnya dorang nak mengumpulkan sokongan dari rakyat seluruh negara didalam satu perhimpunan besar-besaran pada 21 Mac nanti di depan Kompleks Mahkamah Jalan Duta.

Kononnya juga.., perhimpunan itu diadakan sebagai isyarat jelas dari rakyat bahawa Anwar mendapat sokongan padu segenap rakyat dalam menghadapi fitnah liwat ke dua tersebut.

Agak-agaknya.., ada lagi ke rakyat Malaysia yang sanggup nak berdemo semata-mata menyokong sorang peliwat macam Anwar ni?

Dulu masa zaman Reformasi boleh laa sebab rakyat masih tak tahu perangai Anwar yang sebenar…, tapi kalau sekarang ni, mana ada manusia sanggup declare sokong Anwar secara terang-terang…

Lagi satu, Fariz Musa ni kata perhimpunan yang bakal diadakan adalah untuk bagi sokongan supaya Anwar tak serahkan DNA dia kepada pihak mahkamah. Dan perhimpunan tu juga nanti akan membuktikan rakyat menolak ketidak adilan mahkamah yang dikuasai oleh kerajaan..

Konfiden sungguh mamat AMK ni yee… Kalau ramai yang hilang akal dan hadir masa perhimpunan tu nanti.., kira ok lah juga.. Tapi macam mana kalau setakat 20-30 orang saja yang tercongok didepan Kompleks Mahkamah tu nanti pada hari yang dimaksudkan? Mana nak letak muka tuuu… Kan besar punya kemaluan yang perlu ditutup nanti?

Masa tu takkan nak salahkan Polis pasal buat roadblock disekitar jalan masuk ke Mahkamah kot? Apa jawapan yang Fariz ni nak bagi pada Anwar bila perhimpunan “raksasa” untuk menyokong Anwar yang dianjurkannya tak dapat sambutan? Mangkuk hayun betullah mamat AMK sekor ni kann….

Korang tahu tak kenapa beria-ia sangat mamat Fariz Musa ni nak buat perhimpunan GAPET meyokong Anwar Ibrahim? Sebabnya, pada hari 21hb tu nanti, GAPS dan Pekida akan buat demo desak Anwar serah DNA ditempat yang sama didepan Kompleks Mahkamah Jalan Duta tu…

Pasal tu lah AMK balaci penjilat Anwar semua meroyan dan takut rakyat terpengaruh dengan perhimpunan oleh GAPS serta Pekida. Jadi untuk tunjukkan kaldai-kaldai AMK ni pun buat kerja demi mempertahankan maruah Anwar…, maka terhasillah GAPET ni…

Tapi itulah… kalau buat perkara-perkara yang tak diredhai oleh agama dan juga bangsa, siapa nak sokong ye tak..? Macam tu lah nasib GAPET ni nanti.. Berani kerat kuku lah kalau ada rakyat Malaysia yang sokong perhimpunan Fariz and the geng 21 hb ni… Bayar 30 ringgit sorang pun takkan ada sesiapa yang sanggup buat kerja bodoh tu….



21 thoughts on “Perhimpunan raksasa menyokong Anwar 21hb ni oleh GAPET?

  • March 18, 2011 at 4:16 pm
    Permalink

    GAPET sebenaq nya adalah ” GOLONGAN ASYIKAN PUNGKOK & CIPET “

    Reply
  • March 18, 2011 at 4:30 pm
    Permalink

    hahahah…..seronok la semua mat gian satu KL dapat makan nasi free…air sebungkus, 21hb ni tak yah la depa korek tong sampah….ni bukan cerita baru.

    Reply
    • March 19, 2011 at 10:29 am
      Permalink

      Betul tuan….Hai macam biasa kena air gatal je tuan, cota berapa biji atas kepala atau banyak pecah cermin kereta. Bukan apa2 teringat zaman reformasi………….sekadar nostalgia.

      Reply
  • March 18, 2011 at 4:31 pm
    Permalink

    Maka gendang perang pun mula dibunyikan . Saperti dijangka (kerana mereka sah tak akan berdiam diri) mereka akan bawa issue ini kedalam gelanggang, ketepi jalan semata mata untuk mempertahankan seorang individu yang tidak salah jika kita gelar Peliwat Diraja.

    Kerana apa Diraja kerana memangnya individu ini tidak bolih di sentuh dan tidak bolih dipaksa. Dia gemar meliwat dan hobi membuat maksiat tetapi jangan cuba menghalang atau cuba mendakwanya. Jauh sekali untuk diminta sample dari nya. Dia letakkan dirinya setaraf dengan dengan Polis dan Kastam yang ada Diraja dibelakang nya tentunya dengan ekoran itu dia tak bolih di sentuh.

    Huraian pada acronym yang di buat bangKano di atas mengena sasaran kerana mereka datang dari kumpulan yang kegemaran nya sama.

    Reply
  • March 18, 2011 at 7:41 pm
    Permalink

    GAPET tu dlm bahasa Jawa bermaksud ‘menyepit’ atau kalau dalam istilah ‘liwat’ tu maksudnya ‘kemut’…..SO, dia org ni nak menterjemahkan betapa kuatnya ‘kemutan’ peliwat tu….kah kah kah..
    Itulah kalau dah berkeadaan tak tentu hala dan meraban, sampaikan terguna istilah yg menjelekan untuk menamakan kumpulan ‘sesat’ ni pun mereka tak perasan. Kalau Allah nak tunjukan dalam tak sengaja pun kita diperlihatkan sesuatu kebetulan yg luar biasa.
    Rakan2 seperjuangan ku, kita sama2 tenguk kesudahan permainan yg tak best ni…..kah kah kah.

    Reply
    • March 18, 2011 at 8:18 pm
      Permalink

      Sorry, maksud saya ‘mereka menterjemahkan betapa kuatnya kemutan jubur yg kena liwat’.
      Bemakna kumpulan GAPET ni adalah mereka yg mempunyai kemutan2 yg kuat siap siaga untuk untuk diliwat oleh ‘Raja Peliwat’…Hebat!!!……

      Reply
      • March 19, 2011 at 3:10 pm
        Permalink

        hahahahaha…..nak pecah perut aku gelak…

        Reply
  • March 18, 2011 at 8:18 pm
    Permalink

    GAPET= Gabungan Peliwat Tegar Se Malaysia

    Hmmm. memang patut dan padanlah mereka berdemonstrasi menyokong Anwar Ibrahim

    Reply
  • March 18, 2011 at 9:25 pm
    Permalink

    apa GAPET ?, ganyang anuar potong ekor terdepan ?

    Reply
    • March 20, 2011 at 1:45 am
      Permalink

      Memang betoi hang punya akronim nih biaq pi Anwaq berhenti meliwat sebab kote dah kena potong… selamat la jantan jambu kat Malaysia ni..ha..ha lawak betoi hang nih..!

      Reply
  • March 18, 2011 at 10:57 pm
    Permalink

    diorang ni sebenarnya dari kalangan orang2 yang tak berakal….tak sudah2 melindungi pesalah…sikit hari lagi kalau babi kena tembak pon diorang akan buat bantahan…diorang ni semua memang otak lebih teruk dari babi…

    Reply
    • March 19, 2011 at 10:31 am
      Permalink

      biarkanlah depa nak berdemonstrasi selagi tak menggugat keamanan negara! takkanlah puak puak UMNO aje yang boleh berdemo Kot? Puak puak pro pembangkang x de hak ke dalam Perlembagaan Malaysia?

      Reply
      • March 20, 2011 at 6:04 pm
        Permalink

        Woi selama ni bukan pembangkang ke aje yang berdemo…agak agak la klu nank condem pun…

        Reply
  • March 19, 2011 at 11:22 am
    Permalink

    nak demo ..pi buat depan rumah mak bapak dialh.. org lain nk pi kerja cari rezeki utk family.. yg kaki demo ni.. duit dh penuh x apalh x susah nk kerja!!! apa guna An War ni guna ramai peguam nk lawan Saiful sorg pun x kan takut… tuan Hakim.. cepat2 kan lh kes ni.. x kan mc , adik mati pun nk tangguh kes… adoii ya!!!

    Reply
  • March 19, 2011 at 1:15 pm
    Permalink

    Orang Gila dan Orang Dunggu pun boleh membezakan yang mana betul yang mana salah. Isunya cukup simple, Nah dulu bukti DNA yang diambil dianggap tidak sah, kerana pengambilannya dibuat secara tanpa rela, tuan punya diri tidak mengetahui. Jadi sekarang di atas dasar undang-undang dan keadilan, hanya Mahkamah sahaja yang mempunyai kuasa undang-undang boleh mengarahkan, menyuruh, meminta, memaksa, atau istilah apa sahaja untuk mendapatkan sample DNA dari orang yang kena tuduh dalam kes ini! Jadi apa masalahnya? Masalah sebenarnya ANwar tahu yang sample DNAnya akan match dengan Lelaki Mystery dalam kes ini iaitu Lelaki Y. Sekiranya ianya terbukti ada persamaan, bemakna SAH DAN CONFIRM BAHAWA ANWAR DIDAPATI BERSALAH MELIWAT SAIFUL. Itu aja yang hendak diketahui oleh Mahkamah, rakyat Malaysia, negara Malaysia dan negara-negara yang menyokong Malaysia atau yang anti Malaysia.

    Reply
  • March 19, 2011 at 1:32 pm
    Permalink

    Gapet tu apa..adakah ia papet atau karpet

    Reply
    • March 19, 2011 at 1:32 pm
      Permalink

      atau pun basket

      Reply
      • March 21, 2011 at 4:57 pm
        Permalink

        nsib x CIPET…hahaha

        Reply
  • March 19, 2011 at 6:04 pm
    Permalink

    Dia ni tak jambu. Anwar tak mau tengok pun.

    Reply
  • March 20, 2011 at 1:27 am
    Permalink

    HOI GAPET BANGGANG KAU DENGAR SINI APA AKU NAK CAKAP
    KALAU KAU PANGGIL RAKSASA YANG BETUL BERHIMPUN PUN (MACAM DINASOUR TU ) BERHIMPUN TAK KAN DAPAT MENGUBAH KEPUTUSAN MAHKAMAH……AKU TAHU SEBENARNYA KAU NA TUNJUK KAT US DAN SEKUTUNYA YANG KONON-KONONNYA SISTEM PERUNDANGAN KAT MALAYSIA NNI TAK ADIL, TAPI KAU LUPA BAHAWA KEDAULATAN MALAYSIA TIDAK DICENGKAM OLEH NEGARA LUAR……………….MENYALAK LAH MEREKA MACAM ANJING,MALAYSIA TETAP DGN KEPUTUSANNYA………………PKR/PAS BODOH,BANGANG,BEBAL,TOLOL,BAGHAL,,,,,,,,,,,,HARAP SERBAN AJE BERELA ELA TAPI BANGGANG……………ANTI PAS

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *