Persoalan lelaki misteri pemilik DNA “Y” sudah dikenal pasti..!!!

Share


Perbicaraan kes liwat II Anwar Ibrahim vs Saiful Bukhari Azlan sedang hangat berlangsung di mahkamah. Sebentar tadi, penulis mendapat maklumat dari sumber yang dipercayai, bahawa Pn. Noraida yang merupakan Ketua Jabatan Unit Paternity, dari Bahagian Forensik di Jabatan Kimia, telah memberitahu mahkamah tentang siapakah pemilik DNA “lelaki Y” yang menjadi misteri selama ini.

Menurut Noraida, DNA terhadap calitan putik kapas yang diambil daripada berus gigi, tuala kecil dan botol air mineral didapati berpadanan dengan profil ‘Lelaki Y’ yang ditemui pada salur dubur Mohd. Saiful Bukhari Azlan.

Persoalan yang bakal timbul seterusnya ialah, siapakah “PEMILIK” kepada “BERUS GIGI”, “TUALA KECIL” dan “BOTOL AIR MINERAL” yang menjadi bahan bukti di mahkamah di dalam kes ini?

Apakah bahan bukti tersebut milik Karpal Singh? Atau milik Nik Aziz? Atau barangan tersebut milik Nallakaruppan, bekas sahabat baik Anwar? Mungkinkah ianya milik Ummi Hafilda yang sedang melancarkan serangan demi serangan membongkar kisah hidup “gelap” Anwar, Azmin dan Shamsidar disebalik tabir?

Jawapannya, tentulah bahan bukti di mahkamah tersebut adalah MILIK TERTUDUH KES ini. Siapa pula yang tertuduh di dalam kes jenayah liwat ini? Tidak lain tidak bukan, tentulah…Anwar bin Ibrahim!!! Iyalah, takkanlah barangan tersebut milik orang lain pulak? Jika barangan tersebut milik Gobalakrishnan, sudah tentu Gobala yang akan didakwa di mahkamah, dan bukan Anwar!

Kini, pihak pakar sendiri telah mengesahkan pendakwaan itu sememangnya tepat kepada lelaki “misteri” tersebut. Misteri itu sudah terjawab. Lelaki pemilik DNA “Y” itu adalah Anwar Ibrahim sendiri. Kes ini masih lagi “berjalan” di mahkamah. Meskipun mahkamah masih belum memutuskan sama ada Anwar bersalah, pihak pakar kimia telah membuktikan bahawa DNA Anwar ditemui di dalam lubang dubur Saiful!!!

Pastinya selepas ini Karpal dan peguambela-peguambela Anwar berpeluh mencari keraguan teknikal untuk mengelirukan mahkamah. Mungkin selepas ini juga Malaysiakini dan MalaysianInsider akan pening kepala memikirkan cara untuk memutar cerita (spin) untuk mengelirukan rakyat. Tunggu sajalah “auta” dari Haramkah dan Suara Keadilan. Mungkinkah mereka akan kata sikap dan berus gigi tersebut milik Tun Dr. Mahathir barangkali?

Penulis enggan  mengulas lanjut mengenai kes liwat Anwar ini untuk mengelak dari sebarang perkara subjudis. Namun secara logik akal budak sekolah pun, kita sudah dapat meneka siapakah lelaki misteri pemilik “ekslusif” DNA “Y” itu. Walaupun, kita tunggulah sehingga ke akhir kes ini dibicarakan. Tentunya pelbagai cerita menarik yang bakal dibongkar tentang “kisah gelap” Anwar!



78 thoughts on “Persoalan lelaki misteri pemilik DNA “Y” sudah dikenal pasti..!!!

  • February 23, 2011 at 6:24 pm
    Permalink

    Tarikh report 26 Aug 2008
    Tarikh sample diambik dari sepol 27 Aug 2008
    Tarikh ujian DNA 26 Jun 2008

    Tak ke pelik…. Lepas tu bila tanya Doctor, byk soalan tak boleh dia reveal…Wah hebat sunggug, macam ada ‘tangan’ yg dok ikat doktor ni…

    Reply
    • February 24, 2011 at 8:19 am
      Permalink

      hmmm..org munafik bg data..bukan boleh percaya..

      Reply
      • February 24, 2011 at 9:38 am
        Permalink

        kepala hotak lu…
        tarikh tu disebut oleh pakar ahli kimia tu kat
        dalam Mahkamah lah dol

        Reply
        • February 24, 2011 at 9:52 am
          Permalink

          pelik juga aku ngan PASbangsat ni …. ABUtoh lak beria-ia kata bukan Sinuar punya sbb alasan…. kalau Altantunyah tu takyah siasat pun dah salah ….. tanpa alasan lak tu … ko ni mmg spesis bangsat lah…

          Reply
        • June 15, 2012 at 7:51 pm
          Permalink

          hi lembu2 fidlot…tuan dh bg makan ke blum?

          Reply
      • February 25, 2011 at 1:31 pm
        Permalink

        Kita bagi sejuta bukti pun, kalau pasal liwat Anwar, depa akan cari helah.

        Tapi kalau pasal Altantuya, tanpa bukti atau dengan berbuktikan gambar palsu pun mereka akan percaya.

        Kalau dah langau tu, bagi madu banyak mana pun dia tetap hurung taik.

        Reply
    • February 24, 2011 at 10:00 am
      Permalink

      agak ko mcm mana air mani sinuar tu ada kat pungkok si sepul tu …??? mesti tangan mahathir yang kasi rodok la …

      Reply
      • February 24, 2011 at 12:09 pm
        Permalink

        Dak…salah tuuu…Tok Guru Nicky kasi jampi dari.K.Bhru. Kasi tiup dari jauh…

        Reply
    • February 24, 2011 at 10:17 am
      Permalink

      Betul ke tarikh tu Tuan.

      Reply
    • February 24, 2011 at 12:03 pm
      Permalink

      mak aiii..tuan farid ni backing gile al-jub ni….confius…confius…he..he..he..manjang je tak puas hati…ada benda yg tak dapat niiii…..he..he..he..

      Reply
  • February 23, 2011 at 6:26 pm
    Permalink

    Macam2 DNA org yg dijumpai oleh Dr. Saiful arse is like Pudu Raya, it’s busy and lots of people goin in and out.

    Korang tak ikut kes ni byk komplen lak….

    Reply
    • February 23, 2011 at 10:56 pm
      Permalink

      highway maaa…..
      sape2 bleh masuk dan keluar…..

      pastu kasi tuduh orang lain

      Reply
      • February 24, 2011 at 8:27 am
        Permalink

        ABU@JAHAL..
        yelah sedapnye kutuk sb kena pd anak org lain..kan..tp awas dunia ni kepunyaan Allah…satu hari nnt anak cucu ko pulak boleh kena liwat..
        Tuhan itu Maha Berkuasa wahai ABU@JAHAL..

        Reply
          • February 24, 2011 at 9:58 am
            Permalink

            ABUtoh …. aku rasa kan ko ni spesis yang main blakang jugak kan???

          • February 24, 2011 at 12:13 pm
            Permalink

            Ahli Seumur Hidup Club Al’Juburi….Abu dn Farid, depa joint membership..kenapa ??? faham2 saja lah….

          • February 28, 2011 at 11:09 pm
            Permalink

            abu penadah jubo kat nuar

    • February 24, 2011 at 8:22 am
      Permalink

      hmm sedapnya ko buat ‘sarcastic words’ yer Farid Dol..
      alangkah baiknya jika anak kau atau keluarga kau kena liwat..supaya empati tu masuk ke dalam hati ko yg keras lg busuk itu…

      Reply
      • February 24, 2011 at 11:33 am
        Permalink

        rilek la bro… kutuk family org..

        cuba lah cool sikit

        Reply
      • February 24, 2011 at 8:30 pm
        Permalink

        ko ni manusia jenis aper yer… ari2 dok maki orang…ko baik sangat ker

        Reply
  • February 23, 2011 at 7:07 pm
    Permalink

    apa?? PUNAI punya? ohhh TIDAK!!!!!!!!

    passowrd MOKHTAR menjadi nampaknya…hehehe
    tagline PUNAI: CIFUT Pleaseee…heheh

    Reply
    • February 24, 2011 at 7:47 am
      Permalink

      material karipap…tutttt…hahaha

      Reply
      • February 28, 2011 at 8:13 am
        Permalink

        hahahahaha.. pitam aku baca kat office ni haaa..
        Alaaa.. set2 ANUar nih mane nak mengaku salah.
        derang tengah carik point baru jek nak manipulasi data dalam mahkamah.
        Ape2 pun PKR/PAS/DAP memang tak layak nak menerajui Negara.
        Biar laaa kes ANUar nih cepat2 settle.. menyusahkan orang jek.

        Reply
  • February 23, 2011 at 8:26 pm
    Permalink

    aku tak kisahla berapa banyak DNA yang dijumpai dalam dubor Saiful, nak kata gang bang ka apa ka, itu aku tak pedulik..

    saap ikat tangan siapa pun, i dun care…

    yang aku pedulik skang ni ialah adakah antara DNA itu milik Anwar atau tidak?

    dan sekarang confirmlah bahawa ia milik Anwar, cuma belum disebut secara rasmi, akan disebut nanti..sabar, sabar, masa itu akan tiba…

    apa DNA anwar buat dalam dubor saiful? macam mana boleh berada disitu? hahahahahahahaha…

    Reply
    • February 24, 2011 at 7:46 am
      Permalink

      x sabar2 aku nk tgk si bang nuar nie kene sumbat dlm penjara..yahhhhhooooooo..

      Reply
      • February 24, 2011 at 9:04 am
        Permalink

        janganla sumbat dalam penjara..bagi je kak wan..biar kak wan sumbat kote abang nuar dalam cipap kak wan..ada juga pekdahnya..

        Reply
    • February 24, 2011 at 8:33 pm
      Permalink

      bukan orang rupanya….. kasian …badan sasa tapi kalah ngan orang tua…heheheheh memalukan jer…

      Reply
  • February 23, 2011 at 9:32 pm
    Permalink

    anwar bertaubatlah sebelum terlambat..malulah dgn allah bukan manusia

    Reply
    • February 24, 2011 at 8:35 pm
      Permalink

      yang suker buat cerita tampa bukti yang kena bertaubat… ingat tuhan mampu ker nak jawab nanti

      Reply
      • February 25, 2011 at 12:04 pm
        Permalink

        tau pun nak buat cerita kena ada bukti…bila kena batang hidung puak2 bukan sekapal dgn dia takyah ada bukti pulak..cukup je kata “saya ada bukti….”dah dikira sah…wakakakaa…

        Reply
      • February 27, 2011 at 12:59 am
        Permalink

        dah buat sembahyang istiharah kat TENANG,JOHOR da cari kebenaran tapi bila kebenaran tu datang nak ngelak lak? apasat ?….

        Reply
    • February 28, 2011 at 8:16 am
      Permalink

      ANUar ni ade satu cita2 jer dalam life dia..
      ..iaitu menjadi Perdana Menteri Malaysia! <– JGN HARAP!!

      Reply
  • February 24, 2011 at 1:15 am
    Permalink

    entah2 DNA si farid & abu pun ada sekali dlm stor kunyit tu…hehehe

    Reply
  • February 24, 2011 at 8:17 am
    Permalink

    kasihan si Saiful..
    org yg disabitkan kes di beri sangkaan ‘mulia’
    orang yg jadi mangsa jadi bahan kutukan..
    semoga kesabaran buat Saiful dipihak yang benar..
    doanya di Mekah semasa ibadah haji baru2 ni
    pasti di makhbulkan Allah SWT..

    *apa nak jadi dg si tua akhlak keji tu kan.. usianya sudah ditelan zaman..
    bertaubat dan kembalilah kepada ALLAH…mati pasti menjemput kita..
    cukuplah sandiwara politik dunia..

    Reply
    • February 24, 2011 at 9:41 am
      Permalink

      sabit kepala hotak lu…
      kes sedang bicara kat Mahkamah belum jatuh hukun
      nak sabit kan amnede …benggong lah lu

      Reply
      • February 24, 2011 at 9:56 am
        Permalink

        sabit jgn tak sabit ABUtoh …… ko mmg pahlawan Sinuar songsang tu …. aku rasa ko ni kalau pegi kat dia dan ceritakan pengorbanan ko terhadap dia … mmg dia sgt sayang kat ko …. tapi jaga2 ……

        Reply
      • February 24, 2011 at 11:34 am
        Permalink

        hehe… ending story dah ada dlm kepala otak diorang…

        anwar kalau boleh .. kena bagi bersalah gak…. tu pasal banyak benda tak bleh reveal…

        Reply
        • February 24, 2011 at 12:17 pm
          Permalink

          Hidup lagi mamat Tuan Geduk nie…Lama tak dgr kabat???Rindukan kami disini ker??????

          Reply
          • February 24, 2011 at 12:53 pm
            Permalink

            busy la bang….

            apa khabar… terima kasih kerana masih ingat kat aku.. 😉

    • February 24, 2011 at 8:36 pm
      Permalink

      mahkamah lom buat keputusan ko dah memandai dah……

      Reply
    • February 24, 2011 at 8:39 pm
      Permalink

      mahkamah lom buat keputusan ko dah memandai dah….hehehehh saipul berdoa kat mekah hehehhehe kan dia kaki tuang sembahyang sanggup tak mandi 3 hari kononnya nak simpan bukti.. berapa waktu dah tinggal 3 hari tu… berdoakan mekah konon

      Reply
      • February 25, 2011 at 12:14 pm
        Permalink

        Berdoa kat Mekah konon?…..hehehe…..jangan underrate orang! Kes kita belum tahu lagi. Kurang-kurang dia dapat ke Mekah dan berdoa kat sana.

        Reply
        • February 25, 2011 at 12:40 pm
          Permalink

          tau pun… so jangan dok maki orang ajer….kita memang lom tau lagi kemana kita lepas ni. ko ingat pi mekah dan doa kat sana dah kira bersih ker… kalau camtu semua orang arab akan masuk syurga la….

          Reply
          • February 28, 2011 at 8:18 am
            Permalink

            ANUar pulak berdoa kat mana?

  • February 24, 2011 at 8:43 am
    Permalink

    Saya adalah sebahagian daripada manusia yang mempunyai rasa kasihan & simpati kepada Saiful, dia merupakan mangsa, tetapi orang yang disabit diberi kelebihan. Disitu pun dah menunjukkan ketidakadilan manusia yang berpengaruh didunia ini. Kepapa Anwar bertaubatlah, kalau tak malu pada manusia, malulah kepada Malaikat disekeliling.

    Reply
    • February 24, 2011 at 9:45 am
      Permalink

      dia dh btaubat kak…niky aziz dh trima taubat dia…manusia yg mngangap dirinye tuhan…balaci2nye angap diri memasing cm malaikat…ntah pa le nk jd

      Reply
    • February 28, 2011 at 8:23 am
      Permalink

      Bini ANUar kata si ANUar ni anugerah Tuhan..
      Bini dia yang ‘puji’ laki sniri~ hahahaha

      1. PKR cakap tak serupa bikin! Semuanya lakonan.
      2. PKR mengancam mase depan Negara – pemimpinnye hanya tahu menabur fitnah diluar sana. Tiada perasaan patriotik langsung! Memalukan negara! Kalau tak suka duk Msia nih, boleh berambos..
      3. Jatuhnya PKR, maka jatuh la Pakatan Rakyat! DAP tuh menggunakan PAS/PKR jek. Kalau takde PKR/PAS nih, DAP cabot lari naik tongkang la masing2 hahaha

      Reply
  • February 24, 2011 at 9:00 am
    Permalink

    kepada abang anuar ..kenapalah ko suka sangat lubang jubo..kalau nak main sangat kak wan pun sedia kangkangkan abang nuar…

    Reply
  • February 24, 2011 at 9:48 am
    Permalink

    Jeng jeng jeng….tunggu klimaksnya…x sabar aku nak tengok Anu War Lari ke kedutaan Israel kat Singapork. Turkey pun dah x nak terima Trojan Horse Zionist

    Reply
    • February 28, 2011 at 8:26 am
      Permalink

      ANUar nih perosak perpaduan dikalangan umat Islam.
      Oleh kerana lakonan dia, kita berpecah-belah sekarang ini.
      Argggghh geramnye aku!
      Ikot rase hati nak jek gi kutip dia (tapi kang aku pulak dikutip balik) wahahaha 😛

      Reply
  • February 24, 2011 at 10:27 am
    Permalink

    Sahabat2 semua jangan marah sangat kepada komentar propembangkang tu. Ini bermakna mykmu ni masih menyampaikan kebenarannya berbanding beberapa blog propembangkang yang dah makin suram dan ada yang dah “bungkus” pun. Sebab tu mereka semua lari kesini.
    Saya pun macam tu dulu menyokong membabi buta. Pada tahun 1993 saya ditunjukkan gambar anwar bersama2 jambu dan wanita2 cantik di sekeliling. Mana saya percaya, klimaksnya kena 3 pukulan cota dikepala yang masih berbekas sampai sekarang pada 1998.

    Reply
    • February 24, 2011 at 11:41 am
      Permalink

      morning.. brader tasyahud akhir..

      betull.. jgn marah2 sgt kat komentar pembangkang… heheh
      your friends should be cool like u….

      kat sini kita tgk…

      ada 2 jenis komentar….

      1) komentar yang COOL, sarcastic, berkias ———-> dari pro-anti UMNO-BN (bukan semua pro-pembangkang, i believed)

      2) komentar yang Lucah, maki hamun, mencerca, menghina ———-> dari pro UMNO-BN

      setuju tak… kalau tak pergi go through balik semua posting.. dan banding.

      harap2 saudara sekolahkan lah rakan2 saudara Tasyahud Akhir tu yer…

      **** boleh nampak mentaliti puak2 pro UMNO macam mana.. hehe

      Reply
      • February 24, 2011 at 11:44 am
        Permalink

        heheh… ataupun tasyahud akhir ni talam dua muka gak…

        nampak cool.. tapi bila dah geram… semua maki hamun keluar gak.. yer hekhekh

        Reply
        • February 24, 2011 at 12:22 pm
          Permalink

          Ehh..Ehhh…nak nasihat org pulak dia….Tlg baca balik tulisan anda sendiri laaa….Baru nak nasihat org. okeyyyyyyyyyyyyyyyyyyy…pandai2 nak jenis2kan org pulak..

          Reply
          • February 24, 2011 at 12:52 pm
            Permalink

            erh… terasa ker…

            yer ker.. kalau yer pun.. carik la balik tulisan aku tu.. paste kat sini yer yon76er.. hehe

            silakan.

        • February 24, 2011 at 3:21 pm
          Permalink

          nak tunjuk diri sendiri cool la tu…malulah sikit woit. takde sape pun nak puji hang

          Reply
        • February 24, 2011 at 3:31 pm
          Permalink

          Terima kasih Tuan Geduk atas nasihat. Tuan boleh baca dan lihat, tak perlu lah provok saya. Seorang muslim yang mukmin akan menjalankan tanggungjawab dengan berhemah. Mungkin ada berjenis2 manusia, tetapi di padang mahsyar hanya ada dua kategori:
          1. Penghuni Syurga
          2. Penghuni Neraka
          Kita yang menentukan untung nasib kita dan hanya Allah pemuktamad akhirnya. Sesungguhnya Rakib dan Atid tak pernah letih dan jemu dalam menjalankan tugas mereka.

          Reply
          • February 28, 2011 at 8:28 am
            Permalink

            yeahhhh…
            Tuan Geduk tuh penghabis beras saja! hahaha
            (jangan marah arrr)

      • February 24, 2011 at 8:42 pm
        Permalink

        tul tu bro aku tengok diaorang ni 24 jam dok maki orang jer…

        Reply
        • February 25, 2011 at 10:24 pm
          Permalink

          NikNajis yg fatwakan keharusan dan penggalakkan memaki hamun utk penganut2 ajaran PAS.. so ko derhaka kepada ajis nikcy paderi agong ko tu??? hbislah ko xblh masok sorga PAS!!

          Reply
  • February 24, 2011 at 1:58 pm
    Permalink

    Dari segi keraguan teknikal yg boleh di timbulkan ialah untuk contohnya yg menuduh berkerja utk tertuduh. Jadi tentulah dia ada guna tandas atau bilik air yang sama dgn si tertuduh. Ada kemungkinan si tertuduh telah melakukan Onani di dalam tandas dan terpancur dan terkena tempat duduk mangkuk tandas dan tidak dicuci sepenuhnya. Selepas dia selesai dan keluar, yg menuduh masuk kedalam tandas untuk buang air besar serta duduk di atas mangkuk tandas yg telah tercemar. Ada kemungkinan ketika membasuh najisnya, air mani yg di atas mangkuk tandas terpercik mengenai lubang dubur simangsa. Bangak sangat tonton CSI, Criminal Minds dan NSA.

    Kita ambil satu lagi kes contohnya kes mangsa mati jatuh dari tingkat atas. Jika mangsa hendak menbunuh diri, adakah dia

    a. akan memilih bangunan tinggi 20-30 tingkat.Kena fikir lagi tinggi lagi lama masa nak sampai kebawah dan di ketika itu akan terfikir menyesal kerana melompat utk bunuh diri.
    b.atau memilih bangunan di antara 5-8 tingkat.Kurang menyeramkan dan cepat jatuh dan mati.
    c.memilih kawasan yang tiada halangan atau seperti pokok.Halangan ‘can break a fall’ dan kemungkinan si pulan akan cedera berat atau lumpuh sahaja.
    d.Terjun kaki dahulu atau kepala dahulu.Jika kita hendak melompat turun, kebiasaanya kaki dulu yang kehadapan dan bila jatuh kemungkinan bahagian pinggang kebawah serta kaki yang cedera teruk disebabkan impak kepadanya.
    d. Jika ditolak oleh seseorang tanpa diikat dan melawan, pastinya bahagian badan atau kepala yang jatuh dahulu disebabkan kaki akan digunakan untuk melawan. Biasanya tangan akan dipegang oleh mereka yang cuba membunuhnya.ecederaan kemungkinan lebih kepada bahagian atas seperti badan, tangan dan kepala.
    e.Jika diikat kaki dan tangan, lebih mudah untuk menolak si pulan keluar kepala dahulu. Kepala tidak boleh bergerak atau melawan seperti tangan dan kaki. Kecederaan kemungkinan lebih kepada bahagian atas seperti badan, tangan dan kepala.Perlu diingat untuk mengangkat dan menolak keluar seseorang memerlukan sekurang-kurangnya dua penyerang dan ruang tingkat adalah terhad kepada 600mm-1200mm. Panjang tubuh manusia dewasa biasanya 1500mm keatas. Sukar untuk di tolak mengiring walaupun dengan 2 orang penyerang.Antara lantai dan bukaan tingkat, biasanya jarak adalah 900-1000mm.

    Reply
    • February 25, 2011 at 12:36 pm
      Permalink

      ko ni byk tgk drama melayu la…cerita macam kartun..

      Reply
  • February 24, 2011 at 2:55 pm
    Permalink

    Masa pancut..puhhhh…melayang tak hingat doniaa…dah rasa salah..mulalah peluh sejuk keluar…lari tak cukup kaki…nak gi turki jauh sangat…gi jerla kedutaan…takut kena tangkap..bersihkan badan..mandi wajib kot..pastu.mulalah plan..ada orang nak bunuh. buat macam-macam cerita..sampai citer altantoya pun masuk sekali..masuk court pakai cerminmata itam..itam beb wa cakap luu..orang yg pakai cerminhitam ni selalunya nak sorokkan sesuatu. takut nak bertentang mata kerana dari anak mata kita dapat menilai kejujuran sesaorang. tak caya..tanya pakar mata..haha. kes peribadi sendiri nak babitkan seluruh rakyat dan yang paling teruknya nak babitkan umno. semuanya nak salahkan umno. cukup2la mr y weiii. korang anak beranak dah banyak merosakkan negara ni. hentikanlahh. jalan yang paling baik..bertaubatlah..Allah tu maha pengasih dan maha penyayang. usia pun dah di penhujung senja…sementara masih ada sisa2 hidup ni..janganlah dipersiakan. taubatlah wahai saudaraku.

    Reply
    • February 28, 2011 at 8:31 am
      Permalink

      ANUar = Mental Illness

      Reply
  • February 24, 2011 at 5:07 pm
    Permalink

    Pengesahan DNA Anwar sememangnya telah dipastikan sebelum pendakwaan dibuat keatasnya. Kalau tidak pihak pendakwa tidak mempunyai asas mendakwa.

    Karpal Sinking dan lain lain loyer Anwar memang dari awal akur bahawa mereka hanya berharap kepada sesuatu miracle untuk berlaku bagi membolihkan mereka keluar sebagai ‘innorcense’ . Miracle saperti saksi saksi semua jadi gagap macam Khalid dan memberi jawapan yang terlalu meragukan masa disoal. Saksi menjawap macam OKU. Berdolak dalik dsbnya. Itu lah andaian miracle yang mereka bayangkan.

    Kerana pada hakikatnya mereka sudah awal2 tahu tentang DNA findings olih jabatan kimia. Yang mereka sedang perjuangkan sekarang ialah mengenai ketepatan atau authencity cara penemuan DNA itu. Adakah ujian dibuat dengan procedure yang diiktarafkan, dibawah ISO apa. Apakah equipment yang digunakan. Mana negara buatan equipment tersebut. Diimport dari Russia ke, dari kemboja ke atau dari Libya. ? Mereka tahu mereka hanya bolih ding dong kat situ saja. lain tak ada.

    Maka sama sama kita berdoa untuk kesejahteraan. Maksud saya berharap dan berdoa supaya tuan punya DNA tersebut ditempatkan kedalam dimana dia berhak berada. Iaini di Sungai Buloh.

    Bebas dia diluar akan mendatangkan lebih mudharat kerana setakat ini kita belum diberi hidayah untuk melihat apakan jenis kebaikan yang beliau itu bolih beri kepada kita semua .

    ,

    Reply
  • February 24, 2011 at 7:45 pm
    Permalink

    Persal la si Saiful ni tak terajang je si Nuar ni masa dia nak kena bontot dulu. Demi maruah diri, patutnya lawan je.. ni kan ke dah susah. Bazirkan duit rakyat la ni.. bazirkan masa mahkamah. Dok bicara kes yang asyik dok delay je.. tah brapa lama pulak nak setel tak tau la.. geli aku dgn kaki bontot ni.. meluat tgk kes kes mcm ni.. memalukan Malaysia… hampehh

    Reply
    • February 25, 2011 at 11:27 am
      Permalink

      Dikabarkan yang Anwar semasa nak melakukan kerja yang berdosa itu ada bawak 2 tombak. Satu tombak bermata tajam dipegang ditangannya dan yang satu lagi memang tak payah pegang, memang sudah senentiasa terhunus menunggu sasaran walau pun yang itu tak tajam.

      Jadi, bayangkan – ‘tengah-tengah’ macamana Saiful nak melawan. Nak tak nak dia rela saja jadi mangsa tombak yang kurang tajam.

      Kepada saiful, anda perlu terus bersabar. Allah maha adil, maha kaya dan pengasihani. Diakhir episod nanti akan ditunjukkanNya apa yang makruf apa yang mungkar dan anda akan diberi apa yang hak. InshaAllah..

      Selepas itu anda pasti akan dapat menjalani kehidupan biasa seolah2 semua ini tidak pernah berlaku kepada anda.

      Reply
  • February 25, 2011 at 11:07 am
    Permalink

    Anwar ni memang bersalah sebab tu berkelakuan macam orang bersalah.

    Reply
    • February 25, 2011 at 10:26 pm
      Permalink

      org xbersalah tak perlu takut sbb Allah SWT berada di sini..jadi pengharapan pada ALLAH SWT bila rasa manusisa menipu..
      tp ANWAR Juborn tu, beriman dgn Amerika..dgn Yahudi utk tolong dia.. suruh Muhabalah pun mengelak.. 3 lafaz je pun..pastu tawakkal a’lallah la..
      itu tanda dia mmg bersalah…saki baki kaum Sodom!!

      Reply
  • February 25, 2011 at 12:34 pm
    Permalink

    Tombak apa ppulak cerita Malim Deman ni, Si Saiful menurut CERITA DIA DALAM MAHKAMAH SIAP BAWAK KY JELLY LAGI. LEPAS TU DIUGUT, TERUS LARI DALAM TOILET. BILA KELUAR TOILET PULAK, SIAP TUKAR PAKAIAN LENGKAP TADI DAN HANYA MEMAKAI TUALA SHAJA. APA CERITA NI???

    ESOKNYA GI LAGI RUMAH ANWAR NAK ADA FUNCTION. APA NI?? BILA DI TANYA MENGAPA DIA PERGI KE RUMAH ANWAR..DIA KATA TAKUT CAREER NYE TERJEJAS. CAREER APE??? TEA BOY TU CAREER KAH???

    PM NAJIB PUN SATU, MULA2 TAK MENGAKU JUMPAK SAIFUL, LEPAS TU MENGAKU PULAK… DGN ALASAN SAIFUL NAK APPLY SCHOLAR. EH SI SAIFUL KAN A FLOP STUDENT,APA KEISTEMEWAAN DIA DAPAT JUMPAK TPM, AT LEAST JUMPAK LA MENTERI PENDIDIKAN….LOGIK LAH SIKIT….APA PM MACAM NI DAA??? LEPAS TU SIAP BOLEH BORAK DGN IGP LAGI DAN MACAM2 ORG VIP YG DIA JUMPA SEBELUM BUAT LAPORAN SEPATUTNYA BUAT LAPORAN LAH DULU..

    BILA KARPAL TANYA APASAL DIA TAK MANDI 2 HARI, SI SEPOL NI JAWAB NAK KEKAL KAN EVIDENCE, DAN DGN ITU DIA TAK SEMBAHYANG LIMA WAKTU. LEPAS TU SEPOL DITANYA PULAK, APASAL DIA GI SEMBAHYANG JUMAAT PULAK????

    APASAL CHARGE NTUK SAIFUL BERBEZA?? SEPATUTNYA SATU KES, SATU CERITA, NI TIDAK. (CEHCK BALIK)

    SEKARANG SAIPOL KATA ‘ATTEMPT TO SODOMIZE ‘ LA PULAK….PENING AKU

    ANYWAY, IT TAKE A THOUSAND LIES TO COVER ONE LIE…!!

    Reply
    • February 25, 2011 at 10:27 pm
      Permalink

      yess ANWAR JUBORN MADE THOUSANDS of LIES..
      the true MUNAFIQOON…

      Reply
  • February 25, 2011 at 3:41 pm
    Permalink

    Loyer pendakwa merasa hebat apabila menghujahkan tentang penemuan DNA yang banyak pada pakaian kononya. Timbul lah teori aktif dan pasif dalam subject yang diceritakan. Mereka tetap tidak menyentuh tentang penemuan DNA (sperma) lelaki Y dalam rectum mangsa. Mereka berhujah pandai tentang ketiadaan bukti penetrasi. Mereka dilihat hebat pada pesalah yang dibela. Tetapi kehebatan yang diperlukan disini ialah pada mahkamah, bukan pada pesalah. Mahkamah yang bakal merumus dan menilai hujah yang dibuat olih kedua belah pihak. Mahkamah perlu diberi rasa kehebatan ini untuk digunapakai dalam submission mereka selepas tamatnya preceeding.

    Maka dalam teori itu DNA yang ada didalamnya bolih kita andai kan datang dari langit . Alih2 ada saja disitu. Terlalu ajaib.

    Pada mengikut tegal peliwat itu, kita galakkan mereka sediakan banyak2 good morning towel untuk mengesat airmata apabila idola mereka dibawa dalam truck black maria yang tarafnya lebih kotor lagi dari lori angkut sampah kepenjara Sungai Buloh. (Lori sampah walau zahirnya kurang bersih tetapi kedatangan nya kekawasan kita tetap kita nantikan tiap hari . Bila tak muncul kita risau, kerana lori itu menjalankan kerja mulia) Itu beza dua jentera pengangkut yang diceritakan.

    Ini semua bakal berlaku tak lama lagi, hanya beberapa bulan saja, bolih kira dengan jari.

    Lepas itu kita dengar apa pula kutukkan mereka. Mereka semua golongan yang lupa dosa pahala. Peliwat kotor diagungkan lebih pada dewa. Sunggoh memalukan.

    Reply
    • February 25, 2011 at 10:30 pm
      Permalink

      lagi cepat si Juborn ni masuk penjara lg aman damai tenang diberkati Allah negara ini..
      semoga cepat manusia pemutar alam ini di hukum!!

      Reply
  • February 26, 2011 at 8:27 am
    Permalink

    Macamana ni aku dah nak kantoi? tolong woiiiii

    Reply
  • February 27, 2011 at 1:57 pm
    Permalink

    korang bulehh cerminn diri dulu nak kter kat orangg.

    Reply
  • February 28, 2011 at 9:42 am
    Permalink

    Statement ANUar di Fifth Asian Renaissance Seminar @ February 26, 2011 in Phnom Penh
    Melalui blognya, ANUar tengah gigih memuji Indonesia/Filipina, kononnya mereka lagi demokrasi dari Malaysia.

    “There are rare exceptions though. Indonesia, having undergone her transformational political upheaval and emerging from the storm a new nation altogether, still remains the shining example of a real democracy. Press freedom is alive and well, and the conduct of free and fair elections leaves her neighbours’ looking like pathetic upstarts in the race for democracy.”

    “The Philippines was at the fore front in the democratization process displacing their dictator with People Power.”

    Aper punye rakyat laa si ANUar nih. Ko yang tak cukup power nak “pegang” Msia ni, pastuh ko nak cakap lebih2 pulak.. ko dah kalah dalam pilihan raya, buat jek la cara kalah. Kalau ko rase Parti ko dah hebat sangat, then ko tunggu je lah pilihanraya. Yang nak bising2 sangat sekarang kenapa? Mana janji2 ko pada rakyat dulu? Sudahlah PKR ni reti cakap guna air liur jah. Habuk pun takdak!!!

    Reply
    • March 1, 2011 at 4:49 pm
      Permalink

      Orang macam ini tak akan duduk diam. Pulus dia banyak kerana dibekalkan dengan dana besar untuk menjatuhkan kerajaan dengan apa cara.

      Tapi percayalah tak akan kemana pun dia. Lepas ini dia kena 7 tahun, tolak public holiday, good conduct, merdeka day , awal muharam, first ramadan, etc tinggal 5 tahun kat dalam . Keluar sudah 68 tahun umur dia. Selepas 6 bulan dia cari mamat jambu lagi dan liwat lagi. Kena lagi. Ding dong, ding dong tak sempat habis bicara usia memanjat dan kudrat pun dah tak ada. Masa itu barangkali umur masok 70, lutut pun tak sekuat dulu, tentu rasa insaf perlahan perlahan datang dan terbuka hati untuk bertaubat. Bertaubat bukanlah untuk tidak meliwat tetapi bertaubat untuk tidak lawan tokeh.

      Lepas bertaubat mungkin dia duduk rumah tulis buku. Buku Anwar pastinya best selling kerana hidupnya terlalu warna warni mengalahkan warna pelangi yang ada 7 warna saja. Pastinya warna Anwar lebih dari itu. Antara isi kandongan buku itu barangkali dia akan huraikan mengenai jelik nya perbuatan liwat dan menyeru seluruh manusia untuk tidak memikirkannya jauh sekali untuk melakukannya. Dia akan mohon maaf kepada semua mangsa2 nya yang ramai sepanjang kegiatannya. Dia juga akan memohon maaf kepada dunia kerana telah membohongi mereka selama ini.

      Maka kita akan dapat menjangka kan satu penghidupan dunia yang baik tanpa kisah huru hara dan cerita kotor yang tidak enak dibaca dalam akhbar sebagaimana yang dikisahkan dalam akhbar saban hari mengenai dna, penetrasi, jelly, tilam, tuala, cctv , mokhtar dsbgnya.

      Ummi pun tidak akan keberatan untuk memaafkanya dan melupakan segala kisah silam serta dakwaannya menyedari bahawa OKT itu telah insaf, sedar dan bertaubat.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *