Cucu Mat Kilau : Dulu cium muka Anwar, sekarang mahu ludah…

Share


blogger cucu mat kilau cium anwar penuh perasaan

 AIDCReveal – Cucu Mat Kilau(CMK), blogger tegar yang pernah mencium muka Anwar Ibrahim di depan khalayak ramai, akhirnya terpaksa membuat keputusan untuk meninggalkan ‘tokoh yang pernah disanjungnya’ itu pada  pertengahan November lalu dengan pengumuman keluar dari PKR. Klik di sini

 Foto blogger CMK yang mencium Anwar itu tersebar di merata alam siber. Dipercayai dirakam sejurus Anwar dibebaskan dari penjara Sungai Buloh, pada tahun 2004 yang sedang dalam persiapan untuk ke Munich, Jerman untuk rawatan tulang belakangnya. CMK yang berasal dari Pahang, sanggup datang ke Kuala Lumpur dan  mengunjungi rumah Anwar semata-mata untuk membuktikan sanjungannya terhadap ‘ikon reformasi’ itu.

 Namun semua itu hanya tinggal kenangan, apabila pada November lalu dia bertekad meninggalkan ‘tokoh yang pernah dipujanya’ kerana dia tidak mahu lagi hipokrit dan menipu diri sendiri.

http://www.anwaraidc.com/?p=3257



11 thoughts on “Cucu Mat Kilau : Dulu cium muka Anwar, sekarang mahu ludah…

  • December 1, 2010 at 5:45 pm
    Permalink

    biasalah..,cinta akan pudar di telan waktu

    Reply
    • December 2, 2010 at 1:16 pm
      Permalink

      Cinta beralih arah.

      Reply
  • December 1, 2010 at 6:56 pm
    Permalink

    Dalam page yang lain beliau berkenaan nafikan bahawa yang mencium itu dia. Dia dakwa ada pelandok dua serupa. Atau seiras atau yang serupa tapi tak sama. Tapi itu bukan dia, katanya. Wallah Hualam.

    Tapi kalau kita fikir selojiknya bila sorang balak bolih cium balak lain, ini adalah istimewa. Atau ada connection intim.

    Kita cium bapak kita, abang kandong kita , adik kita di airport selalunya, masa kita nak tinggalkan dia untuk jangka masa yang lama. Nak pergi Mekah, umpamanya. Orang lain payah kita nak cium. Kecuali pipi orang perempuan tu dah lain bab lah.

    Walau apa pun kita istilahkan bahawa beliau ni memang hobinya mencium atau dicium olih kaum sejenisnya. Perlakuan ini terlalu synonim lah dengan tabiat, amalan dan kesukaan peribadinya.

    Maka tak payah lah nak bercerita tentang konspirasi orang terhadapnya. Konspirasi tak kan sampai 2 kali kot atas topik sama. Tak kan itu pun hang tak bolih pikiak.

    Reply
  • December 2, 2010 at 1:13 am
    Permalink

    Beginilah ahli politik. Hari ini musuh, mungkin esok kawan. Hari ini kawan, mungkin lusa musuh.

    Reply
  • December 2, 2010 at 12:23 pm
    Permalink

    nasib baik ko cium punai kat dpn orang ramai. kalo ko cium dia kat dlm bilik ke, confirm rabak la belakang ko CMK…moakakakakaka

    Reply
    • December 4, 2010 at 11:56 am
      Permalink

      muka nuar tengah stiimmm tuh…dia tengah kontrol punai dia tuuu..

      Reply
  • December 2, 2010 at 1:17 pm
    Permalink

    Geli tengok Anu war feeling kena cium. Puit.

    Reply
    • December 2, 2010 at 1:59 pm
      Permalink

      hang geli tapi bagi nuar dia stimmmmmmmsssss dan suka malah rela diperlakukan sedemikian. hehehe

      Reply
  • December 2, 2010 at 4:08 pm
    Permalink

    …anuak ni memang kaki jubur…nak heran pa…cuma suku sakat yang dok sokong dia la ni sama ada bodo..atau depa pun sama jenis atau spesis…kalu dah anjing..walau tak makan taik..dia masih jilat…anuak + anjing =jilat jubuk

    Reply
  • December 2, 2010 at 9:15 pm
    Permalink

    Ni mesti Anwar pernah cuba nak liwat dia ni. sebab tu tiba-tiba dia jadi anti Anwar pulak.

    Reply
  • December 4, 2010 at 9:18 pm
    Permalink

    dia tak mengaku tu satu hal, selama hari ni tak nafi satu hal lain

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *