Orang sebelah makan daging, Wan Azizah makan hati

 
 
 

Anwar boleh tukar ganas pada bila-bila masa terhadap Kak Wan

 

Ini berita yang aku dengar dari sumber yang boleh dipercayai. Apabila ada persoalan mengapa Wan Azizah jadi macam patung bernyawa, sumber ini mengatakan bahawa Azizah selamanya tidak bahagia menjadi isteri Nuar Brahim.
Sejak dulu lagi Nuar Brahim adalah seorang suami yang panas baran. Wan Azizah tiada ruang untuk bersuara. Wan Azizah pernah diherdik macam ‘ amah indon ‘ di hadapan pemimpin dan ahli PKR.

5 thoughts on “Orang sebelah makan daging, Wan Azizah makan hati

  • November 29, 2010 at 4:31 pm
    Permalink

    sampai tahap mcam ni
    korang kuarkan artikel memburukkan
    lawan politik ?

    sah lah korang ni dah tak de idea/isu
    tuk pengaruhi orang ramai

    Reply
    • November 30, 2010 at 1:16 am
      Permalink

      kat ‘tranungkite’ tu, mat2 kopiah putih cakap yg baik2 ke?

      Reply
  • November 29, 2010 at 5:15 pm
    Permalink

    aku dengar hebat betul wan azizah menentang azmin pada mulanya dengan meletakkan zaid sebagai buffer. bila zaid keluar, semua pun senyap, nampak sangat someting is worng somewhere.

    Reply
    • December 1, 2010 at 6:33 pm
      Permalink

      Everything is not right about PKR. Dakwaan Zulkiflie bolih diguna pakai bahawa PKR ialah parti putar belit, penoh poembohongan dan dakyah kosong. Parti ditubuhkan untuk membela seorang. Menerus perjuangan untuk mencapai citacita besar seorang. Dan semuanya untuk memenuh nafsu seorang.

      Kita akui bahawa yang memimpin sekarang tidak semua bolih memimpin. Tetapi kita tetap susah untuk bayangkan bahawa seorang bekas penjenayah dan bekas banduan dilantik untuk jadi PM kita.

      Itu bala namanya. Bala didunia.

      Reply
  • November 30, 2010 at 9:22 pm
    Permalink

    Dah betina sundal tu bodoh. Suami peliwat dan kaki pukul pun tak mengaku. Biar diri tu mampus dibelasah peliwat, padan muka.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *