Guan Eng sudah bersedia untuk ditampar lagi..!!!

Share


Menyedari hakikat pakatan DAP, PKR dan PAS yang semakin dibenci rakyat, gabungan “penjahat-penjahat politik” negara itu sedang berura-ura untuk tidak turut serta sekiranya Kerajaan Pusat akan mengadakan pilihanraya umum dalam masa terdekat. Menurut “ahli nujum pakatan syaitan” ini, Pilihanraya Umum ke 13 akan diumumkan pihak kerajaan pada Mac atau April 2011. Berucap di Konvensyen Pakatan Rakyat Pulau Pinang, “Khalifah” yang pernah ditampar oleh rakyat Pulau Pinang itu menegaskan bahawa Pakatan Rakyat Pulau Pinang bersedia untuk pilihanraya pada bila-bila masa!

Begitulah bongkaknya pakatan DAP, PKR dan PAS di Pulau Pinang. “Tak padan” dengan insiden ditampar, Guan Eng begitu optimis akan berjaya menambat hati penduduk Pulau Pinang. Penulis tidak menafikan kata-kata Guan Eng ini. Gerakan baru nak “bergerak”, itupun setelah dikejutkan oleh PM dan TPM baru-baru ini. Lainlah jika Gerakan benar-benar mahu merampas kembali Pulau Pinang dari DAP. Penduduk Cina di Pulau Pinang masih “selesa” dengan layanan “anak emas” terhadap mereka. Melayu dan India sudah “mengamuk”, mampukah Guan Eng, Saleh Man dan Anwar men”jinak”kan kedua-dua kaum ini?

Insiden Kampung Buah Pala dan Balik Pulau benar-benar membuat kaum Melayu dan India serik dengan Guan Eng. Sebelum ini mereka begitu percaya pada Guan Eng, PKR dan PAS Pulau Pinang untuk membela nasib mereka. Penduduk Pulau Pinang memperjudikan negeri Pulau Pinang demi nasib yang lebih baik. Namun jangkaan mereka meleset. Rupanya, nasib mereka lebih teruk di”kerja”kan oleh “chauvinis” dan sifat “rasis” yang ada pada Guan Eng. Penyokong PAS yang selama ini mengharapkan Guan Eng menjadi “Khalifah” turut di zalimi dan digelar “monyet” oleh “rejim” Guan Eng.

Berbicara mengenai cubaan negeri-negeri dibawah jajahan takluk pakatan DAP, PKR dan PAS untuk tidak turut serta di dalam pilhanraya umum ke-13 serentak bersama negeri lain, perkara ini hanyalah bertujuan untuk menyusahkan pihak Kerajaan Pusat dan Suruhanjaya Pilihanraya (SPR). Selain sedar akan kebangkitan UMNO dan BN, pakatan “penipu rakyat” ini sememangnya gerun dengan gelombang transformasi yang diketuai oleh Dato’ Seri Najib Tun Razak. Dengan masa depa ketua mereka yang suka “meliwat” dan gagal mengawal pemilihan partinya, DAP dan PAS agak gusar dengan jawatan MB yang disandang di negeri masing-masing. Mereka sebenarnya tidak yakin untuk mampu mempertahankan jawatan di negeri-negeri yang dijajah ini.

Justeru itu, ini adalah sangat berlawanan dengan dakwaan Guan Eng yang kononnya PKR, DAP dan PAS Pulau Pinang sudah cukup bersedia untuk menghadapi pilihanraya pada bila-bila masa. Cakap besar dan sifat bongkak  ini hanyalah untuk menyejukkan hati para penyokong mereka yang sedang gundah gulana dengan kemelut yang melanda pakatan “perosak rakyat” ini. Mereka semakin tertekan melihat PKR yang “konon”nya sebagai parti tunjang mereka itu jelas mempamerkan “hanyir busuk” kemelut parti tersebut. Sedangkan kepimpinan PAS dan DAP sendiri  turut risau dan gusar dengan tahap kesihatan PKR yang sudah “nyawa-nyawa ikan” itu, apatah lagi penyokong-penyokong mereka di akar umbi. Yang “atas pagar” tak usah cakaplah, kebanyakkannya sudah “serik” untuk terus di tipu PKR, DAP dan PAS. Mampukah rakyat-rakyat yang sedar ini “mengajar” pakatan jahat PKR, DAP dan PAS ini?

Pada penulis, jika benarlah DAP, PAS dan PKR berhak untuk tidak turut serta Pilihanraya Umum ke 13, itu bukanlah satu masalah. Malah ini mungkin akan memberikan “advantage” kepada UMNO dan BN untuk memfokuskan kempen di negeri-negeri yang dijajah DAP, PKR dan PAS ini apabila “tamat tempoh” penggal mereka. Ketika itu, bersedialah dengan segala alasan palsu dan fitnah yang sering diamalkan mereka dan kita lihat sama ada mereka mampu menahan kemahuan rakyat yang serik dengan mereka. Ketahuilah bahawa rakyat kini lebih meyakini UMNO dan BN untuk memerintah Malaysia bumi bertuah ini!



20 thoughts on “Guan Eng sudah bersedia untuk ditampar lagi..!!!

  • November 23, 2010 at 1:36 am
    Permalink

    Hu hu, steady je aku tengok kepala komunis junior ni, anak bapak sama sama haramjadah. Hai si Lim kepala babi ni, nantilah kau tunggu PRU13 nanti, kau dgn penjilat tegar kau iaitu si puak P GAY R DGN PAShit ni pasti akan berkubur. Cahaya cahaya kebenaran akan muncul kembali di pulau pinang, mari kita talkin ramai ramai puak puak DAPig, P GAY R dan PAShit ni. Anwar Ibrahim harus bertaubat, ahh cilako cilako cilako.

    Reply
  • November 23, 2010 at 1:39 am
    Permalink

    Kalau aku lah, aku takkan tampar si babi ni, elok disula je ramai ramai sebab dia dah meliwat pemikiran babun babun melayu dari PAS dan PKR ni. Haa, korang pula macam mana?

    Reply
    • November 24, 2010 at 11:04 pm
      Permalink

      betullah wak…aku sokong…baik di sula letak kat jambatan pulau pinang..buat umpan mancing…

      Reply
      • November 24, 2010 at 11:40 pm
        Permalink

        gilo ko, nak ke ikan makan. najis tu, haaaaarrrrraaaaammmmmm.

        Reply
        • November 25, 2010 at 2:42 pm
          Permalink

          ye tak ye jugak..kalau macam tu bagi ikan -ikan PAS atau PKR dia mana tau haram ke tak haram…..hehehehhe….

          Reply
  • November 23, 2010 at 2:24 am
    Permalink

    PAS dah tabalkannya sebagai ‘kalipah’ pertama diMalaysia yang belum ‘berkhatan’ (cakap orang Kedah- belum masuk jawi noo……).

    Reply
    • November 23, 2010 at 6:56 am
      Permalink

      DAPig ni selepas di bawah gabungan dgn Pas telah ramai yg tau membaca al-quran sekarang ni, malah ada juga yg telah menjadi ustaz pulak tu.Ish ish ish, rosak islam dibawah Pas sekarang ni.

      Reply
    • November 25, 2010 at 2:43 pm
      Permalink

      PAS tak kisah orang yang belum masuk jawi…asalkan orang tu biasa masuk jobo..heheheh

      Reply
  • November 23, 2010 at 8:00 am
    Permalink

    Itu cakap orang nak cover line. Ingatan kepada BN jangan leka teruskan usaha memenangi hati rakyat.

    Reply
  • November 23, 2010 at 9:13 am
    Permalink

    belum pernah dalam sejarah aku tengok ada negeri yang dilanda demonstrasi hampir tiap minggu kecuali di Penang..berbezanya tu demonstasi ni tentang ketidak puasana hati rakyat atas corak pentadbiran kerajaan DAP yang jelas menindas orang melayu dan orang india..mendahulukan cina dalam semua hal dikala mengaku dirinya parti berbilang kaum adalah faktor yang menyebabkan rasa ketidak puasan hati..

    Reply
  • November 23, 2010 at 11:49 am
    Permalink

    Tampar tak cukup. Patut disula dari jubor sampai keluar ke kepala.

    Reply
    • November 24, 2010 at 11:06 pm
      Permalink

      kalau bab menyula jubo tak susah..bagi kat sedara nuar dia je..kan juara sula jubo tu…hehehheh

      Reply
  • November 23, 2010 at 1:41 pm
    Permalink

    ni lah hasilnya kalau melayu percaya pada komunis Dapig..kalau dah nama cina dap tak ada yg baiknya pada kaum melayu.
    sekarang baru tahu perangai cina dap macam haramjadah.

    Reply
  • November 23, 2010 at 6:26 pm
    Permalink

    ni semua pak lah mat tidoq tu punya pasal….dia la ni senang lenang…sian orang melayu pulau pinang…nak salahkan depa 100% pun tak patut….dah depa tau kerajaan pak lah masa tu seduit pun tak guna…tak kan depa nak sokong membuta tuli….depa bantah la…tapi depa lupa yang dok nga-nga tunggu habuan lagi teruk pada pak lah mat tidoq….cina rasist ultra…depa ingat ada pkr dan pas boleh lah kot nak bela depa…..tapi pas dan pkr lebih suka makan rumput jadi lembu, yang tu yang depa tak tau….depa tersilap.

    apa pun ni pengajaran untuk orang melayu dan pemimpin melayu pulau pinang….tak kira umno ka pas ka pkr ka…kalau depa sokong umno masa pru lepas….pak lah dah tentu masih memerintah malaysia…menantu dia dah tentu makin naik tocang….adik dia dah tentu makin menjadi jadi kaduk naik junjung…..so terima lah ketentuan yang telah di tetapkan….

    Reply
    • November 25, 2010 at 2:41 pm
      Permalink

      Pak Lah tu jangan ceritalah ..kan ke dia memang jenis stim cina..heheheh

      Reply
  • November 23, 2010 at 9:39 pm
    Permalink

    Ayuh Malaysia! Bangun Malaysia! kita hancurkan fuckatan dlm pru13!

    Reply
    • November 26, 2010 at 4:28 pm
      Permalink

      haha..jangan 1malaysia yg kena fuck sudahla bro

      Reply
  • November 23, 2010 at 10:13 pm
    Permalink

    Untuk kita harapkan PAS atau PKR akan sedar diri, elok tak payah. Mereka ini kalau tengok kepala melayu (pastinya melayu yang bukan sedara mara mereka & tak ada kena mengena dengan mereka) di pijak olih cina DAP pun, yang mereka salahkan ialah melayu yang kepalanya dipijak itu. Bukan cina yang memijak. Mereka ini memang sudah buta ketahap parah. Tak ada ubat lagi.

    Maka bagi kita yang berada diluar puak puak mereka tadi elok lah sedar diri betapa parahnya nanti hidup kita jika puak puak itu diberi kuasa.

    Melayu Pulau Pinang perlu sedar diri dan cepat bertindak. Bukan merusuh, bukan memberontak (tapi kalau bagi GE sekali lagi penampar, bagus juga. Lepas tampar, ludah sekali muka dia) tapi pastikan jangan buat silap lagi sekali masa mengundi. Tak usah lah menyumpah pasai Pak Lah, tak ada faedahnya. Pak Lah memerintah pakai remote control. Dia telah diremotekan dan dikontrolkan. Kalau tak, tak kan hari ini cakap jambatan diselat Tebrau diteruskan pembinaan, esok alih-alih tak jadi. Otak dia memang diremotekan. Kalau tak macam tu tak kan negeri PM sendiri pun dirampas pembangkang.

    Yang mmbela nasib kita ialah perlembagaan kita. Kita kena pastikan raja raja kita terus bertahta. Walau pun Penang tak ada raja, yang ada mungkin Rajagopal, tapi sedara dekat, Perak dan Kedah adalah negeri beraja.

    Ingat no, pangkah DAP, depa semua kena terjun laut. Habis tanah kena ambil. Depa merempat di tanahair sendiri nanti. Tak akan tak nampak lagi kot. Ini baru 2 tahun, kalau 5 tahun, 10 tahun ? nak makan pasir pun tak dapat, pasai pasir pun kena bayar tak dapat free.

    Reply
  • November 24, 2010 at 10:00 pm
    Permalink

    Aku xheran sgt cina pemakan babi komunis Guan Eeng ni zalim..
    tapi aku heran cmne ust2 bongok PASsesat tu blh sayang sama babi2 DAP ini..

    kalu nk hujah logik akal awal2 lagi mmg jauh beza kesesuai PAS-DAP
    sekor pemakan babi sekor lg pengkafir manusia

    kalu nk hujah dgn Islam lagi lah bertembung keduanya..
    sekor tu anti Islam..sekor lagi pura2 nk pada Islam..tapi munafik..
    alahai..rupa2nya dua2 ekor ni same saje..

    PAKATAN HANYIR…uweekkk

    Reply
    • November 25, 2010 at 2:48 pm
      Permalink

      ustaz2 PAS tu betul2 ke ustaz..jangan2 cuma harap serban je besar lilit kepala..janggut panjang….kalau difikirkan kapal sing pun pakai serban….jadi dia leh jadi ustaz PAS jugak kot…heheheh….ustaz kapal ….+ mursidogol koNIK nAJIS…

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *