Yb Kamalanathan serah Khat, Khalid Samad jual nama Allah..

Oleh Pak Long

Khalid Samad didalam blognya telah menyiarkan gambar YB Kamalanathan sedang menyerahkan khat nama Allah kepada seorang peserta didalam Program Gotong Royong bersepadu Fela Soeharto, Hulu Selangor.

Yb Kamal serahkan Khat nama Allah untuk peserta gotong royong..

YDP Pas Shah Alam ini mempertikaikan perbuatan tersebut dan mempersoalkan kemana perginya pemimpin Islam lain untuk menyampaikan sumbangan.

Tindakan Khalid Samad ini jelas menunjukkan bahawa dia bersikap “mengata dulang paku serpih, nak mengata orang tetapi perbuatan sendiri yang lebih”.

Mungkin dimata Khalid, YB Kamalanathan berdosa besar kerana menyampaikan hadiah Khat nama Allah kepada peserta melayu. Begitu juga dengan haramnya di mata Khalid Samad apabila YB Kamalanathan menyampaikan sumbangan di beranda masjid Sg Tengi tempoh hari.

Tetapi Khalid jangan ingat rakyat semua lupa tentang isu kalimah Allah yang dijual oleh PAS kepada pihak Kristian untuk dilacurkan. Dan di Selangor, Khalid lah yang menjadi orang pertama menyokong perbuatan membenarkan penggunaan nama Allah ini.

Khalid Samad juga jangan ingat rakyat Selangor bodoh untuk lupa bagaimana dia memberi ceramah di dalam GEREJA. Khalid berdiri dan berceramah di tempat yang sama ketika pastor-pastor Kristian menyebarkan agama yang tidak diredhai oleh Allah.

Khalid Samad ceramah dalam GEREJA untuk cari undi..

Sewaktu di Pilihanraya Kecil Sibu Sarawak, Khalid Samad bersama Dr Mariah telah menjadi “pekerja sukarela” menyebarkan flyers tentang aktiviti gereja disana bagi membeli undi masyarakat Kristian.

Malah, Khalid juga telah terlibat didalam majlis keagamaan yang dianjurkan oleh pihak Gereja di sebuah hotel terkemuka disitu.

Apakah perbuatan Khalid ini dikira lebih ringan dosanya dari apa yang dilakukan oleh YB Kamalanathan?

Apakah Khalid Samad sebagai Yang Dipertua Pas kawasan Shah Alam telah mendapat tauliah untuk “bertazkirah” di dalam gereja sambil merayu undi penganut Kristian?

Jadi, tak payahlah Khalid Samad nak tunjuk baik dengan menuduh orang lain jahat. Sebenarnya diri Khalid sendiri yang penuh dengan kemungkaran serta maksiat yang boleh membawa kepada penyelewengan aqidah sebagai seorang Islam.

Eloklah Khalid Samad bermusabahah diri disamping membersihkan dosa-dosa lampau dan bertaubat kepada Allah swt diatas keterlanjuran yang dilakukan. Bukannya apa, Khalid pun dah tua.., cucu pun dah ada enam. Insaflah sebelum terlambat!

22 thoughts on “Yb Kamalanathan serah Khat, Khalid Samad jual nama Allah..

  • September 20, 2010 at 9:29 AM
    Permalink

    dia tak promosi Islam pun dalam gereja tu sebaliknya hanya nak menunjuk kepada para kafir ni betapa PAS sudah liberal dan boleh menerima bukan Islam untuk bersamanya..

    itulah pun tujuan.

    skang ni sudah ada strategi tersusun bahawa PAS akan masuk gereja dan DAP akan masuk masjid.

    Reply
  • September 20, 2010 at 9:31 AM
    Permalink

    Pada PAS orang lain semuanya salah dalam semua hal mereka sahaja yang betul, memang kalau dah Hampass tu Hampass jugaklah mereka, bercakap tidak menggunakan Akal dan fikiran yang dianugerahkan oleh ALLAH, tidak berlandaskan AlQuran dan Sunnah Nabi S.A.W. Jadi apa lagi yang nak diketogerikan Orang-Orang PAS ini? memang letaknya di jamban jer untuk dibuang hampass.

    Reply
  • September 20, 2010 at 9:33 AM
    Permalink

    Dengan tingkah laku Pemimpin-Pemimpin PAS ini, tak tahulah Melayu dan Orang-Orang Islam mana kah yang dunggu maseh nak menyokong mereka, samalah tarafnya dengan hampass

    Reply
  • September 20, 2010 at 10:25 AM
    Permalink

    org DAP masuk masjid dan teriak “TAKE BEER” 3x dan di sambut dungu-dungu PAS…bangang betul si Khalid Gereja…

    Reply
  • September 20, 2010 at 11:26 AM
    Permalink

    PENGUNDI MELAYU SHAH ALAM cuba hangpa semua tulis kat sini apa KELEBIHAN berada dibawah fuck-katan berbanding Umno dulu? Apa bestnyer berada dibawah khalid samad?

    Reply
  • September 20, 2010 at 12:58 PM
    Permalink

    Kelebihan2 nyer..:

    1. Boleh minum beer secara terbuka. Beer HALAL di Selangor.
    2. Berzina boleh dilakukan secara sah. Nik Aziz akan ampunkan dosa sipelaku.
    3. Kemudahan rumah2 urut zahir & batin di Shah Alam. Masa UMNO mana ada…
    4. Kemudahan rumah ibadat boleh dikongsi oleh pelbagai agama. Orang Islam boleh guna gereja, Kristian boleh guna masjid & ganti2.

    Reply
  • September 20, 2010 at 1:42 PM
    Permalink

    YB DAP masuk dewan solat untuk mengajar jemaah PAS cara-cara menjadi umat islam yang lebih libreal dan cara-cara berkongsi tuhan

    Reply
  • September 20, 2010 at 1:53 PM
    Permalink

    wal banggang nya lah korang ni…
    pe yang die ckap….
    nape masa DAP masuk surau korang heboh mcam
    Malaysia nak kene serang, tapi masa si Kamal masuk Masjid
    serah cek (ruang solat) dan Khat Kalimah Allah (sepeti gmbar diatas)
    korang senyap

    ni tak, main pusinggggg…al twist je keje korang ni

    dah tak de keje lain ke wahai umat sebangsa ku
    cuba le bukak minda dengar dan faham betul2
    lpas tu baru komen

    wal hancur al habis lah korang di PRU13 nanti

    Reply
    • September 20, 2010 at 2:00 PM
      Permalink

      1)BETINA KAPIR TAK TUTUP AURAT DAN BERKEMUNGKINAN DATANG BULAN BERADA DI SAF IMAM BAGI DUIT 1K DARI DAP
      2)KAMALANATHAN BERADA DI RUANG ANJUNG MASJID DAN TUTUP AURAT BAGI SUMBANGAN DI TEMPAT PARKING..

      ADA BEZA TAK?

      Reply
    • September 20, 2010 at 2:03 PM
      Permalink

      sayung x edar..PAS yang bakal bungkus nant.

      Reply
    • September 21, 2010 at 3:14 PM
      Permalink

      usah di layan dungu2 HamPAS ni…mereka2 ni tuhan dah tutup pintu hati mereka kerana hasad dengki dan sifat jummud mereka

      Reply
  • September 20, 2010 at 2:29 PM
    Permalink

    Bezanya ialah PAS ialah ejen pemecah belah umat dan penyebar ajaran sesat serta sanggup menjadi ejen untuk menyebarkan agama lain.

    Reply
  • September 20, 2010 at 5:01 PM
    Permalink

    YB Kamal diberi pengiktirafan sebagai wakil penganjur untuk menyampaikan hadiah (dia pun memanglah wakil rakyat). Bravo kepada penganjur gotong royong kerana berdakwah secara tersirat.

    Reply
  • September 20, 2010 at 8:13 PM
    Permalink

    puak PAS PKR ni jahat lagi buduhh!!!

    YB Kamalanathan tu bg hadiah di luar tempat ibadah umat Islam, khat berframe, pakaian sopan, jmput kasi hadiah sebagai mengiktiraf die sbg YB tpmt tu.mn tahu Insya Allah dlm suasan harmoni begini tertarik beliau dgn Islam..

    yg sekor yb cina dap sial tu mmg die dh ngaku bncikan Islam..tibe2 masuk ruang solat org Islam..ckp politik.. pakaian cm pelacur.. PAS blh redho plak…due2 SIAL!!

    Reply
  • September 21, 2010 at 1:08 AM
    Permalink

    bila bab PR buat heboh bukan main lagi
    sampai ke Sultan
    bila puak die buat…. ok je plak
    huhuhahahehehe

    Reply
    • September 21, 2010 at 7:53 AM
      Permalink

      korang nak kecoh dalam bab mana? pakaian mendedahkan kaki sampai nampak cipap spt yang dipakai oleh pelacur DAP ke?menyampaikan hadiah diruang utama solat ke? atau pengadaian kalimah Allah? yang mana satu…

      bila harun din kata sapa menyokong pengadaian kalimah Allah kepada kristian itu kafir, puak hampa dengar kata sapa? kata syaitan berjubah nama nik ajis jugak…last2 bahlol tu nyanyuk sebab dah banyak sangat menipu menggunakan agama

      Reply
      • September 21, 2010 at 11:59 PM
        Permalink

        Pelacur DAP jmpe nik ajis al najisi penuh sopan santun..trus nik ajis bg sokongn moral? ni syaitan ke manusia?

        smlm aku tk termuntoh tgk nik ajis pegi umah Arwah Sosilawati..xde org smbut rmai pegi pun..die wat ‘tazkirah’ janggal je..cm nk kembalikan imej ulamak die.. tp xmnjd..mcm nasihat2 buat2 je.. itulah kesan apble main2 dgn hukum dan syariat.. manusia tkterpegun lg dgn kata2nya..

        Reply
  • September 21, 2010 at 8:33 AM
    Permalink

    pru 13 bn mesti menang

    Reply
  • September 21, 2010 at 3:09 PM
    Permalink

    semua org melayu mesti uar-uarkan kepada semua sdara mara kita PRU ke 13 nnti BN mesti manag utk pertahankan melayu dlm pelembagaan…

    Reply
  • September 21, 2010 at 11:54 PM
    Permalink

    Setuju!!! drpada nak lingkup Melayu dan Islam..undi solid kepada BN. Mudarat amat besar jika biarkan PR Haramjadah menang.!!!

    Reply
  • September 22, 2010 at 1:54 PM
    Permalink

    PAS lacurkan Islam kat DAP
    PAS sokong PKR liberalkan Islam
    …….bodoh……bodoh…….bodoh….. PAS sokong paderi yg bakar quran……

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.