SELANGOR & PULAU PINANG : PARTI AJARAN SESAT (PAS) DIMINTA BACA DOA DI PUSAT PELACURAN & SPA?

Sejak kebelakangan ini, pemimpin-pemimpin Parti Ajaran Sesat (PAS) telah banyak mengeluarkan kenyataan dan fatwa-fatwa sesat hanya untuk melindungi kawan “BAIK” mereka dari DAP. Mereka sanggup berkorban apa saja….”Harta ataupun nyawa” untuk DAP. Malah membuat FITNAH sekali pun mereka sanggup lakukan hanya untuk meraih undi kaum cina dan india. Antara yang terkini :

1. Sanggup membatalkan hasrat menubuhkan Kerajaan Islam dan perlaksanaan Hukum Hudud
2. Sanggup membenarkan orang kafir DAP masuk masjid dan surau
3. Mengizinkan orang kafir DAP memberi tazkirah di masjid dan surau
4. Membenarkan kilang arak di besarkan
5. Membaca doa untuk Khalifah Umar Lim Guan Eng dalam khutbah Jumaat

Memandangkan mereka ini dah terlalu SESAT, adalah tidak menghairankan tidak lama lagi mereka akan melibatkan diri dalam perasmian Pusat-Pusat PELACURAN & SPA milik kawan-kawan politik mereka, dengan diminta membaca doa. Yalah… apa salahnya membaca doa untuk pelacur-pelacur warga asing ni. Manalah tahu ada yang diberi hidayah pula nanti.

Lepas tu, bolehlah baca doa di PUB-PUB, Restoran – restoran Cina, Perasmian Ladang-Ladang Khinzir dan sebagainya. Kami mengucapkan TAHNIAH kepada Parti Ajaran Sesat (PAS) di atas kejayaan mereka menyesatkan Umat Islam di Malaysia.

GRO.jpg (13 KB)

8 thoughts on “SELANGOR & PULAU PINANG : PARTI AJARAN SESAT (PAS) DIMINTA BACA DOA DI PUSAT PELACURAN & SPA?

  • September 18, 2010 at 5:49 PM
    Permalink

    Parti Ajaran Sesat memang sesat lagi menyesatkan umat. Merekalah setan bertopengkan manusia.

    Reply
  • September 18, 2010 at 9:03 PM
    Permalink

    memang itulah pun peranan yang sesuai untuk Pas sebagai parti paling lemah dalam komponen pembangkang.

    Reply
  • September 22, 2010 at 12:18 PM
    Permalink

    teriak ramai2 ‘TAKE BEER” 3x syabas PAS .. teruskan usaha mu untuk menghancurkan akidah umat Islam…

    Reply
  • September 23, 2010 at 3:51 PM
    Permalink

    Apa la nak jadi dengan pembangkang melayu ni..takut melayu menang sorak tapi negara tergadai….

    Reply
  • October 3, 2010 at 2:20 AM
    Permalink

    contoh fitnah nyata..

    Reply
  • October 5, 2010 at 1:04 PM
    Permalink

    komen je….tak paham laaa hang punya komen….
    PAS…..hmmmm…..ahli PAS….hmmm…..Islam Bersatu hmmm…..xmo komen lah…pk je la sndiri2

    Reply
  • November 20, 2010 at 12:47 AM
    Permalink

    yang lain jgn jadi pak turut, ada mata lihat, ada telinga dengar, ada akal fikir

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.