5 thoughts on “Satu Negeri dah lintang pukang

  • September 19, 2010 at 1:37 PM
    Permalink

    gambaran tepat…dulu anwar kata kalau pembangkang kuasai kerajaan pusat, dia akan bawak USD 1 trilian pelaburan dalam Malaysia…dalam USD 1 trilion ni, takkan takde 1 ke 2% yang masuk ke dalam negeri-negeri diperintah pakatan rakyat?

    bohong, pelaburan tak masuk, pelacuran yang dibawaknya masuk.

    Reply
  • September 19, 2010 at 6:08 PM
    Permalink

    Ini baru perintah beberapa negeri, kalau satu negara haru biru lah nasib kita.

    Reply
  • September 19, 2010 at 9:31 PM
    Permalink

    Anwar kalau benar boleh bawak pelaburan dah tentu dia boleh buat dengan negeri2 yg dibawah pkr-dap-pas …. tak perlu tunggu sampai jadi PM baru nak bawak …

    Reply
  • September 20, 2010 at 11:21 AM
    Permalink

    anuar berahi naik angin bila kena tuduh dia penyebab utama FDI menjauhkan diri dari negara ini..dia tu bodoh ke giler ahh? dia tak tahu ke cerita bohong dan keburukkan palsu yg.dia sebarkan setiap kali keluar negara sedikit sebanyak ade yg.percaya?

    ANUAR PENGHIANAT BANGSA DAN NEGARA !!!!

    Reply
  • September 27, 2010 at 12:51 PM
    Permalink

    Memang AI macam tu. Mula sekali dia pi rosakkan imej Malaysia kat luar negara terutama sekali USA lah. Lepas tu dia pi minta interview dgn BBC atau mana2 media yang terkenal agar dia dapat burukkan imej Malaysia agar menjunam kemudian dia balek Malaysia cuba jadi hero lah. Penyelamat ekonomi negara kononya. Waktu dia jadi TPM dulu kerja tu lah dia dok buat agar Tun M turun awal. Dapatlah dia capai cita2 nak jadi PM. Tapi oleh kerana Tun M lebih bijak maka dialah yang terjun.La ni dia buat pula sebagai pembangkang dgn janji langit kepada siapa saja yang sanggup sokong Parti Keparat Rakyat. Yang sokong dia pun macam dia juga. DAP ambil kesempatan saja agar dapat tumbangkan BN senanglah mereka nak nak ajar PKR dan PAS macamana nak perintah ala PAP.

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.