Pembunuhan Kejam:DAP Main Wayang Cina

Sikap benci dan anti kepada akhbar melayu paling berpengaruh iaitu Utusan Malaysia oleh puak-puak chauvinis DAP tidak pernah surut. Pantang ada peluang, mereka terus sebat. Bagi mereka selagi Utusan Malaysia terus hidup, selagi itu ianya akan menyusahkan mereka.

5 thoughts on “Pembunuhan Kejam:DAP Main Wayang Cina

  • September 19, 2010 at 12:17 PM
    Permalink

    utusan memang jadi sasaran puak-puak ni dari dulu lagi, nak nak pulak DAP..kononnya menyokong kebabasan bersuara tapi seboleh-bolehnya depa nak tutup Utusan ni, kebebasan bersuara apa kejadahnya?

    Reply
    • September 19, 2010 at 5:18 PM
      Permalink

      ala apa kurang ngan bangsa kita sendiri..sepatutnya utusan lambang orang melayu tp orang melayu sendiri yg sokong DAP dok anti ngan utusan.siap bakar2 lagi..

      Reply
  • September 20, 2010 at 2:05 PM
    Permalink

    Melayu yang sokong DAP itu pengkhianat bangsa. Lebih suka pada fitnah dalam Haramkah yang hanya merugikan ruangan otak manusia.

    Reply
  • September 20, 2010 at 9:56 PM
    Permalink

    aku pelik bila pas pun anti utusan…adakah penganot pas pernah baca paper cina yg.begitu tebal sikap perkauman mereka? tentu tidak sebab mereka tak tahu baca cina dan sebab tu mereka tak benci paper cina.Cuba diujudkan sebuah paper terjemahan dari paper cina ke BM,,,,tentu penganot pas pun malu nak bawa bendera dap dalam poket dan kereta tiap ari…

    Reply
  • September 22, 2010 at 1:01 PM
    Permalink

    Kalau tak pun baca saja akhbar The Sun dan The Star tu. Tu pun akhbar perkauman yang suka kutuk Melayu jugak tu. OOO lupa, penganut agama PIS tau bahasa Arab je.

    Melayu pun dia tak mengaku bangsa dia.

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.