Isu Hudud, PAS Bukan Lagi Ancaman

Segala puji-pujian ke hadrat Illahi kerana dengan limpah rahmatnya di bulan yang mulia ini, telah dikabulkan doa orang-orang beriman agar ditunjukkan wajah sebenarnya PAS dalam mempermain-mainkan hukum hudud ini bagi tujuan politiknya.  Kenyataan Dewata Raya PAS, Dewa Nik Aziz Nik Mat disini dalam mengulas kenyataan yang dibuat Pesuruhjaya 3 PAS Kelantan, Datuk Mohd. Amar Nik Abdullah sebelumnya mengenai hudud adalah satu pengakuan bahawa hudud tidak akan dilaksanakan jika Pakatan Pembangkang memerintah, seterusnya menamatkan ancaman PAS kepada BN amnya dan UMNO khasnya dalam pilihanraya yang akan datang.  Walaupun penolakan hudud ini bukan kali pertama disuarakan pemimpin PAS, ketinggian jawatan Nik Aziz di dalam hireaki kepimpinan PAS menjadikan kenyataannya itu lebih bernilai dibanding kenyataan sama oleh pemimpin PAS sebelumnya.

Jika ramai sudah lupa, hudud ini pada pandangan nik aziz (satu ketika dahulu), sama penting dengan sembahyang yang menjadi rukun agama itu, tapi ibarat air bah, pantai pun berubah, nik aziz sudah mengubah pendekatan tak boleh tidak dalam melaksanakan hudud ini kepada pendekatan yang lebih mesra DAP.  Cuma dalam kes Nik Aziz, air bahnya begitu cepat sekali berubah, sekejap wajib, sekejap sunat dan ada masanya makhruh pula.  Rakaman dibawah adalah bukti kepada kenyataan nik aziz sebelumnya dibanding sekarang menegnai hudud ini.  Nilaikanlah sendiri dimana letaknya maruah manusia munafik ini.

Dulu Wajib, Sekarang Tidak

Kita memang jangka satu hari nanti hari ini akan datang juga, hari dimana PAS akhirnya mengaku tidak akan melaksanakan hudud seperti mana yang diretorikkannya selama ini.  UMNO sudah lama mengetahui penolakan PAS ke atas hukum hudud dengan kerjasama PAS-DAP membuktikan kebenaran itu, bagaimana pun kelicikkan para pemimpin PAS bermain dengan kata-kata menyebabkan ramai penganutnya yang keliru dengan perubahan dasar yang sedang berlaku di peringkat kepimpinan PAS terutama pasca PRU 2008.  Kita ucapkan tahniah dan terima kasih juga kepada DAP dan anwar ibrahim kerana membantu UMNO dan BN dalam menyingkirkan PAS dari senarai teratas pihak yang perlu diberi perhatian serius dalam menghadapi apa pun jenis pilihanraya di masa akan datang.

Dengan berkata begitu, tidaklah bermaksud PAS boleh dipandang sepi, masih banyak lagi isu-isu yang tidak berkaitan dengan hudud yang perlu dihadapi bersama.  Cuma kita melihat kepentingan hudud ke atas survival politik PAS selama ini adalah begitu besar dan dengan perkembangan terbaru ini, sekurang-kurangnya beban yang terpaksa kita hadapi telah berkurangan sedikit.  PAS yang dipertanggungjawabkan anwar ibrahim untuk meracuni pemikiran peneroka Felda di seluruh negara dengan isu-isu tidak berasas bermula dengan Felda Bankrap, masih lagi memberi ancaman kepada BN cuma sekarang ancaman itu boleh dipandang dengan sebelah mata sahaja.  Isu berkaitan Felda ini mampu kita atasi kerana fakta-fakta kejadian yang sebenarnya banyak memihak kepada kerajaan.

Sekarang UMNO dan BN bolehlah menumpukan sepenuh usaha dan tenaga dalam menentang musuh sebenar iaitu DAP.  DAP yang kita semua tahu berkiblatkan kepada negara Singapura, perlu ditentang habis habisan, ibarat menentang pencerobohan negara asing ke atas negara kita, begitulah hebatnya tentangan itu nanti.  Tidak perlu lagi kita melayan retorik hudud PAS kerana sudah jelas lidah nik aziz adalah jauh lebih banyak  cabangnya dibanding dengan apa pun binatang merayap atas muka bumi ini.  Jika orang PAS ada otak, kredebiliti nik aziz sekarang sepatutnya sudah hancur di mata mereka dan sudah sampai masa untuk beralih kepada pemimpin lain yang mampu membimbing PAS kembali ke landasan perjuangannya semula.

Adamyan

Hidup mesti berprinsip

38 thoughts on “Isu Hudud, PAS Bukan Lagi Ancaman

  • September 5, 2010 at 4:30 AM
    Permalink

    Apa lagi nak kata, penyokong2 PAS sudah tidak ada alasan untuk menyokong PAS …. PAS sendiri yg menolak HUDUD mereka ….

    Reply
    • September 5, 2010 at 1:42 PM
      Permalink

      Sokong pas untuk islam..bukan semata-mata hudud…

      Reply
      • September 6, 2010 at 12:24 PM
        Permalink

        paS masih berterusan menggunakan topeng agama dan menipu melayu untuk undi yg.mereka sendiri tak akan buat.
        Dalam perlembagaan pas tak cerita nak ujud Negara islam
        Dalam manifesto tak ade cerita nak laksana hudud
        Kata pejuang Al-Quran dan sunnah tapi menolak bersalam dengan umno, tapi berpeluk erat ngan dAp
        Seperti Al-Zarqawi kata, sila tunjjukkan satu hadis mewajibkan pas memerangi ulil amri beragama islam ,yg.bersembahyang dan hal2 jenayat,muamalat,kinayat dll terus dibangunkan?

        Reply
      • September 6, 2010 at 4:45 PM
        Permalink

        PAS bukan parti islam tetapi merupakan Parti utk penyokong mereka yg berugama islam asalnya tp kerana mabuk kuasa semua boleh, oleh itu kita jgn salah faham dgn PAS ini kerana ianya hanya sekadar parti politik saja….fikir fikirkan.

        Reply
    • September 5, 2010 at 6:48 PM
      Permalink

      huhu… itulah indahnya islam, ada keutamaan yang dipilih.. kiranya umno ni memang parti sekular lah bila tolak islam awal2… lagi teruk dari pas!

      Reply
  • September 5, 2010 at 5:18 AM
    Permalink

    PAS takut pada Karpal Singh yang pernah ancam kata langkah mayatnya dulu sebelum laksanakan hudud.

    Kalau berani, langkahlah mayat dia. Selepas ayam berkokok pun sampai sekarang belum laksanakan hudud.

    Kata-kata tak bermakna tanpa tindakan.

    Reply
    • September 5, 2010 at 1:39 PM
      Permalink

      Kalau Karpal Singh setuju ngan hudud, ade ruang x dlm perlembagaan untuk laksanakan hudud kat Malaysia???

      Reply
      • September 6, 2010 at 4:49 PM
        Permalink

        PAS mana berani nak laksana hudud ” itu pun kalau Karpal Singh setuju” dulu PAS garang dgn parti kafir nie skrg nak laksana hudud kena tunggu karpal singh setuju….usahlah nak cite pasal hudud, org PAS patut beli cermin besar besar dan berdiri depan cermin dulu.

        Reply
    • September 5, 2010 at 6:50 PM
      Permalink

      ini sorang lagi, tak blajar sirah nabi… nabi tak ajar bgaduh nganorang kapir yang tak paham apa itu islam… nabi lebih tekankan untuk ajar orang ‘bodoh’ islam yang tak tahu islam tu ape …

      Reply
      • September 6, 2010 at 12:31 PM
        Permalink

        ko baca sirah mana? sirah wally nicky ke? zaman nabi dakwah adalah meramaikan umat islam bukan memerangi umat islam…Dan nabi kena keluar berperang memerang kafir yg.memerangi islam dan kadang kala negara yg.tidak menerima islam..

        Reply
  • September 5, 2010 at 7:45 AM
    Permalink

    Aku anggap n.ajis sekarang orang sakit mental sedang merayap di jalan-jalan kampung sekejap pakai seluar dan sekejap telanjang bogel dan semakin hari semakin menjadi perkara biasa bagi pandangan orang sebab dia sakit mental punya orang, Betul tu ada kawan-kawan sudah cakap dulu biarkan sahaja n.ajis ni jadi murshibat pasik untuk telanjangkan segalanya dosa-dosa telah dibuat pasik ni. Mana tidak, tidak satu pun kebaikan yang dibuat oleh pemerintah yang dipilih rakyat semua menyakitkan mata mereka sahaja.

    Reply
    • September 5, 2010 at 1:41 PM
      Permalink

      sempat lagi nak minta maaf ngan Tuan Guru Nik Aziz….Jangan biarkan setan duk bgayut kat kepala hotak hang…

      Reply
      • September 6, 2010 at 6:28 AM
        Permalink

        Apa kata kepala hotak hang pi betol kan kepala hotak orang tua yang menolak perpaduan Islam di kalangan orang Islam. Perbetulkan perpecahan Islam dahulu sebelum melangkah mendakwah kapir harbi terang-terang menolak hudud pas. Sekarang bukan Pas mentarbiahkan kapir harbi tetapi sebaliknya kapir harbi mentarbiahkan murshibat pasik. Orang tua ni bukan ulamak tetapi orang politik yang yang berjudi nasib daripada kotak undi untuk jadi menteri besar. Harun Din aku lebih respek dari ini orang tua sebab banyak dia tidak agree dengan orang tua ni. Orang tua ni adalah senjata kapir harbi menguasi semua orang Islam di Malaysia.

        Reply
      • September 7, 2010 at 3:17 AM
        Permalink

        Setan tgh beryakut kt kepala hotak n.ajis tu lah wahai bongok PAS!!

        ko ingt n.ajis tu mulia ke? ko lupe ke org tua kutuk tu penah ckp dalam paper SIASAH..taik babi same je mcm taik lembu dikg2.. sbb ape? sbb mase tu tgh heboh isu ternak babi..oleh PR Selangor..

        So..dgn hati busuknya n.ajisi nie..tergamak beliau mengatasi hukum yang khataie hal pengharaman BABI yang jijik ini semata-mata untuk sesat bersama DAP..so manusia macm ini kalau zaman Sdy Umar Al Khattab..telah lama di pancung..sebb berdusta dgn agama..!!! ko paham takk???

        tapi ahli2 PAS ni tahap BAHLUL Muroqab!! bakar jari pun korang tetap beriman dengan PAS..bukan dgn Islam..

        So moralnya..janganlah kita hormati sama sekali Ularmak SUkk N.Ajis ini..!!!

        Reply
    • September 5, 2010 at 6:52 PM
      Permalink

      astaghfirullah.. amalan kita dah la sikit, hina ulama’ lak tu… macam mana la ko nak tobat kalau tak jumpa dgn tuan guru nik abdul aziz tu.. biak pi la dia salah atau tak… dia ulama, kita ni ape?

      Reply
      • September 6, 2010 at 6:42 AM
        Permalink

        Sepatutnya kalau n.ajis ni paham perbuatannya dia akan bertobat. N.ajis untung sebab ramai pengikut yang tak berani menegur dia.

        Reply
      • September 6, 2010 at 12:34 PM
        Permalink

        sifat ulama baik adalah menggalakan perpaduan,menyemai kasih sayang,melarang fitnah dan mencarut…Ada tak sifat tu pada wally nicky? dah lupa dia kata tuhan pun mencarut hanya kerana untuk menghalalkan makhluk pas mencarut dan fitnah dipentas ceramah?

        Reply
      • September 7, 2010 at 3:22 AM
        Permalink

        orangkuatPAS..@ pecacai PAS

        jangan main2 dgn kalimah astaghfirullah ye abg..
        Nik ajis tu bukan umak ye..tp bala yang dihantar untuk uji iman kita siapa yg berada di landsan Akidah benar atau siapa yang sesat dalam cahaya!!

        Manusia yang pernah memaki manusia, manusia yang pernah meletakkan perbuatan Allah SWT sama dgn kudrat manusia.. Manusia yg meletakkan Politik sebagai TUhan dan Akidah..inikah yang kita panggil ulama? Manusia yang angkuh dan suka menyindir2 manusia lain dan berlagak zuhud di depan manusia lain..sedangkan hatinya BUSUKKK..perosak kepada hubungan manusia Islam..ini kah ulamak???

        hanay kerana beliau berserban dan boleh ulas dan ubah2 maksud Hadith dan Al Quran.terus iktirafnya sbg ulamak? ko ni manusia yg jahil yg berjaya di kaderkan oleh PAS!!

        Reply
  • September 5, 2010 at 10:50 AM
    Permalink

    Sememang nya menentang DAP @ sayap politik PKM ini lah yang sepatutnya kita umat melayu islam wajib lakukan .Percayalah menentang parti bangsat ini samalah seperti kita menentang satu kuasa asing yang hendak menjajah negara kita.Ia nya sama juga seperti kita menentang zionist Israel kerana god father mereka di sebelah selatan kita adalah talibarut dan proxy besar zionist di rantau sini. Dan yang paling penting menentang parti kafir harbi ni adalah lanjutan dari perjuangan gigih wira wira kita menentang pengganas komunis waktu dulu .Ini kerana parti bangsatharamjadah ni perjuangan nya adalah membawa aspirasi PKM .Kenapa? ini kerana dikatakn parti bangsat ni di awal penubuhan rata rata ahli nya adalah terdiri dari samada anggota PKM sendiri , saudara mara mereka dan juga mereka yang bersimpati dengan kumpulan pengganas komunis ini.Dan harus kita ingat legasi dan aspirasi PKM ini diperturunkan kepada ahli ahli DAP generasi sekarang ini.Saya merayu kepada semua umat melayu Islam sama sama lah kita tong sampah kan parti bangsat ini dari arena politik negara ini.Satu parti yang telah banyak melakukan onar dan angkara di negara kita ini.

    Reply
    • September 5, 2010 at 6:55 PM
      Permalink

      yup memang wajib lakukan… bahkan kalau orang itu munafik pun , wajib kita ttg… kata kita tak ikut islam, kita pollitik kan islam.. memang itu yang islam ajar… tp, orang islam pulak yang nak sekularkan pemikiran, ini lagi parah!

      Reply
      • September 6, 2010 at 12:41 PM
        Permalink

        bahasa ko sebiji harakah..tiap hari hafal harakah ke? kalo ko geli sangat dengan sekular,,sila suruh dun kelantan gubal 100% undang2 negeri jadi bukan sekular..apa nak takut?? buat dinar dan dirham sanggup langgar akta bank negara kan? draf hudud pun masih kabur tapi janji dengan rakyat nak buat? sampai bila nak menipu? DAN BOLEH JANJI KE JIKA PR PINTAH KELAK UNDANG2 SEDIA ADA DI TUKAR?

        Reply
      • September 7, 2010 at 3:32 AM
        Permalink

        Sesat sungguh pemikiran ko wahai orangkuatPAS!!

        politikan Islam itulah kesesatan paling jahat..kerana menggunakan Islam sebagai mencapai matlamat politik untuk maltmay dunia!!!..bukan gunakan politik untk mencapai ketinggian Islam!! gunakan Islam untuk politik demokrasi sekular barat!!

        Politik Islam yg dibawa oleh Rasulullah SAW dan para Sahabat yg dijamin syurga ini tidak menggunakan konsep demokrasi sesat barat srkg ini!! ko balik belajar Sirah Nabi dan Sahabat dahulu br dtg sini ok!!!

        PAS lah sekular..asingkan dan sempitkan Islam hnya untuk politik..sedangkan politik itu hnyalah sebahagian kecil dr Islam..unsur lain ialah dakwah dan tarbiah jadi manusia yg kenal Tuhan, kenal manusia lain, tidak angkuh, tidka beramal dengan fitnah, tidak menggunakan taktik matlamat menghalalkan cara.. itu HARAM disisi Islam..!! ko faham tk!!

        ayat2 bodoh ko ni sebijik doktrin dalam ceramah/ paper PAS..hampeh betul sesat lgi menyesatkan!!

        Reply
  • September 5, 2010 at 3:21 PM
    Permalink

    pas lancarkan dinar dan dirham, walaupun mendapat komen politik dari umno, kjaan kelantan tetap teruskan.

    hudud, pula pas tak berani nak buat sebab pas hanyalah pertubuhan parti poltik yang bersekutu dengan dap.

    Reply
  • September 5, 2010 at 4:19 PM
    Permalink

    Laaa…selama ni saya ingat pas betoi2 nak laksanakan hudud…rupa-rupanya dok tipu kami la…kesian kami bertahun2 kena tipu…
    Lepas ni dinar dan dirham pulak…pakar ekonomi pas akan kata ‘ooo..kita tak boleh guna secara menyeluruh…marilah kita simpan dinar dan dirham bawah bantal’…hehe siapa yang buat untung?

    Reply
  • September 5, 2010 at 5:57 PM
    Permalink

    kita fikir balik metodologi ni untuk nak kaitkan cina DAP ni berpolitik dengan cara orang cina berniaga..kaum mana yang kuat bagi rasuah pada kakitangan kerajaan untuk elak raid,ambush atau nak ‘halalkan’ perniagaan haram yg diaorg buat?jawapannya kaum cina!orang cina ni pandai ambil hati untuk mencapai kepentingan mereka.bila misi mereka dah berjaya,diaorg akan cengkam kita dan masa tu kuasa yg kita ade tk berguna lg..sama juga mcm DAP ni..diaorg ikut je rentak PAS dan PKR.Pemimpin2 atasan DAP sangat faham siapakah orang2 dalam PAS dan PKR yg mesti diaorg ‘jilat’ dan bodek.

    Reply
  • September 5, 2010 at 6:35 PM
    Permalink

    sebenarnya apabila DAP menolak usul-usul yg di perjuangkan oleh PAS, semua orang melayu pun terasa. Cuma yg aku menyampah dengan segelintir pemimpin dalam PAS ni …ada saja jawapan untuk menjastifikasikan tindakan rakan mereka supaya rakan mereka tak kecik ati.

    Reply
  • September 5, 2010 at 11:03 PM
    Permalink

    pembuntut-pembuntut dan Pencacai-pencacai PAS dah beberapa kali dikencing oleh DAP, tapi sekarang bukan sahaja dikencing oleh DAP malahan telah diberakkan oleh Pemimpin-pemimpin PAS MEREKA. Jadi PAS tak ada sebab langsung nak mengatakan bahawa dengan memangkah PAS Pok Nik boleh menjamin masuk syurga, kerana perjuangan asas mereka hendak menegakkan hukum Hudud dan Negara Islam terpaksa digugurkan dari agenda perjuangan PAS. So! jadi perjuangan PAS sekarang untuk apa? KUASA? PANGKAT? POLITICAL POWER? Kalau Pakatan Menang sekali pun PAS jangan berangan untuk mendapat kuasa, lihat sahaja di Selangor dan Pulau Pinang! apa jadi dengan Maruah PAS dan Orang-Orang PAS? ALLAH memberi manusia ini akal untuk berfikir, tapi kebanyakkan orang PAS telah menutup akal mereka untuk mencari petunjuk ALLAH, sebab itu ALLAH menutup minda mereka menjadi BODOH TAK DAPAT DIAJAR.

    Reply
  • September 5, 2010 at 11:09 PM
    Permalink

    so ape lagi UMNO buat la hudud… toksah la meremehkan niat PAS tu, nak konar2, bg alasan mcm2…. UMNO sbg peneraju, parti terbesar… patut dah laksanakan hudud ni…. berkokok sesama sendiri x guna, patutnya bersama2 PAS laksanakan hudud…. mcm ni barulah Islam menjadi kuat….

    Reply
    • September 6, 2010 at 10:07 PM
      Permalink

      dah ko yg.janji nak buat hudud,,apsal pulak umno yg.kena buat?
      KALAU NAK HUDUD JADI KENYATAAN, BERGABUNGLAH DENGAN UMNO BUKAN DENGAN LAHANAT DAP !!!!! otak ko pergi mana???

      Reply
  • September 6, 2010 at 1:06 AM
    Permalink

    apa tunggu lagi penyokong pas..mari bersama umno mengerjakan dap…sesungguhnya dap lah parti yang mengundang celaka kpd melayu islam di m’sia skrg!

    Reply
    • September 6, 2010 at 12:42 PM
      Permalink

      AKU SOKONGG !!!

      Reply
      • September 6, 2010 at 4:57 PM
        Permalink

        Penyokong PAS mana berani dgn DAP…sekali jeling dah jadi gagap.

        Reply
        • September 7, 2010 at 3:11 AM
          Permalink

          DAPig dah jamu air kencing babi..mixed dgn air jampi Tok Guru Sesat
          mne leh lawan DAP/ kafir dh.. tgh angau gile dgn DAP tuhh..

          Reply
  • September 6, 2010 at 10:23 PM
    Permalink

    kita tak boleh juga salahkan PR semata-mata..pemimpin UMNO pun boleh tahan ‘pengecut’ juga dgn PR..bila orang cina minta,cepat je lulus.sekarang ni dh tk mcm dulu.dulu kita tau sek cina dibiayai oleh persatuan cina dan org cina,tapi skrg BN yang bg peruntukan..tak mencerminkan lgsg langkah kerajaan utk memperkasakan sek keb.cakap lain,buat lain.semuanye pasal nak undi cina.kekadang kita dah boleh nmpk nasib UMNO dan BN tak lama lg.bila org melayu sndri dh meluat dgn UMNO dan meluat tgk betapa mudahnye pemimpin melayu digertak dgn MCA.Memang dasar BN utk perjuangkan semua bangsa.Tapi kalau org cina pun tak reti nak cakap bahasa melayu dan mintak hak bumi dilupuskan secara sedikit demi sedikit,kenapa kerajaan tak bersuara.??bab ni aku sokong cara indonesia.org cina cakap indon tak pelat lgsg.walaupun org cina menguasai ekonomi disana.berani ke cina indon minta bkn2 disana?Jawapannya,semua kerana undi.Alasannya,perjanjian antara kaum sudah dibuat dr dulu lg.Pemimpin MCA dan MIC dulu faham kedudukan mereka,bkn mcm pemimpin mereka skrg.Bila DAP sergah sikit,tubuh suruhanjaya itu dan ini.Tengok saja di Perak.Macam mana org melayu diperbodohkan dgn org cina.Nasib baik dapat kat BN semula.Dalam Dewan Negeri,pemimpin cina boleh herdik pemimpin melayu macam tarzan.Aku tak faham kenapa orang melayu,tertamanya pemimpin BN masih boleh duduk diam dan jaga perut mereka sahaja.

    Reply
  • September 6, 2010 at 10:29 PM
    Permalink

    Sedang berangan-angan dan menanti siapakah pemimpin melayu yang sangat sesuai untuk menjadi presiden parti yang baru yang benar2 dapat memperjuangkan politik dan membela org melayu dan bumiputera mengikut perlembagaan yang sudah termaktub.Bukan hanya undi.Memimpin dengan kebenaran.Aku sudah ada calon2 nya untuk dicadangkan.kalau jadi kenyataan,baru lah agaknya pemimpin melayu UMNO yang sedang tidur lena bingkas bangun dan sedar betapa mereka ini semakin dilupakan.

    Reply
  • September 7, 2010 at 3:37 AM
    Permalink

    dgn puak PASesat lagi jahiliahh ini kite xpyh le karang ayat2 manis jelaskan itu ini panjang2..diorng tkkn dengar aatau cuba pkir betul atau tidak sbb sistem tarbiah diorang dilatih untuk loyar buruk, untuk maki dan fitnah orang yg j dmusuh mereka..so xde timbullah sape benar sape salah..jnji org tu musuh!!
    diorang ni layak ckp bahasa pasar jer..telinga diorng telah TULI dr kebenaran..mata telah BUTA dr cahaya.. ibarat anjing salak bukit..dia tetap taksub pada politik!!

    Reply
  • September 7, 2010 at 7:49 AM
    Permalink

    CELAKO CELAKO CELAKO..RAMAI AHLI DAN PENYOKONG TAKSUB PAS AKAN JADI KERA SUMBANG.. APA TIDAK NYA…NAK BERJUANG DENGAN PARTI PAS SUDAH TERNYATA BUKAN KERANA AGAMA ISLAM LAGI.. NAK MASUK JADI AHLI UMNO NANTI JATUH TALAK 3…CINA BUTA DAPIG BUKAN BOLEH HARAP…. DULU CAKAP BERDEGO2..SKARANG BERAK ATAS GELEGO..

    Reply
  • September 7, 2010 at 2:59 PM
    Permalink

    WAHAI PENCACAI TULI PAS..sila baca..

    lagi satu, model pentadbiran Barisan Nasional, UMNO parti melayu Islam adalah ketua kepada parti-parti bukan Islam. Dengan maksud lain, Islam masih menjadi tunjang walaupun ada unsur kefasiqan, tetapi kerangka kedudukan itu sudah bertepatan apa yang di tunjukkan oleh Rasulullah di zaman kegemilangan Kerajaan Islam Madinah. Orang Islam sebagai ulul amri, dan rakyat bukan Islam kafir Zimmni wajib bayar cukai kepada pemerintah Islam dan mereka tidak diperangi selagi tidak memerangi Islam..

    Model BN ini kekal sehingga sekarang..

    sehinggalah datangnya ancaman Pakatan Rakyat dengan tiba-tiba PAS menjadi dalang dan perosak Islam bersekutu secara sama taraf dengan DAP-kafir Harbi yang NYATA dan gerakan Islam Liberal-PKR. Membuka mata para rakyat kafir Zimmni tadi kepada kafir Harbi, seterusnya menentang BN yang diketuai oleh UMNO.

    Masalahnya sekarang..model apakah yang PAS hentak gunakan jika memerintah negara? Jika struktur munafik begini yang digunakan..manakah dan bilakah Islam akan lebih terbela dari pada apa yang UMNO telah lakukkan??

    Mana dia role model Pemerintahan Islam di negeri-negeri yang dikuasai pakatan haram ini?? kalau sekarang pun belum jelas..masih bacul, apakah akan terjadi jikaa undi diberikan kepada PAS? tertegakkah Islam sedangkan dasar sekarang pun jelas Islam dihakis dengan ganas..melalaui serangan saraf anti-melayu, anti-Islam, pro-cauvanism..

    rakyat tidak jelas sekarang..wahai PAS..tolonglah jangan menipu rakyat..azab Allah jauh labh berat berbanding kefasiqan UMNO..krn kamu mendustkan hukum dan syariat Allah semata-mata untuk kuasa!!

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.