GEMPAR ! Lim Guan Eng Dah Panas Bontot!

PASEMBOQ
Aku tergelak bila baca wawancara diantara HarakahDaily dan Lim Guan Eng kaki pembohong. Tajuk wawancara itu pun aku lagi tergelak “Umno takut kerana saya banyak bantu Melayu, Islam- Guan Eng.”

Korang baca jawapan-jawapan si kaki pembohong tu. Macam ada yang tak kena….macam Lim Guan Eng sedang tahan sembelit nak cirit…macam tu la jugak jawapan dia tu..http://novandri.blogspot.com/

9 thoughts on “GEMPAR ! Lim Guan Eng Dah Panas Bontot!

  • September 7, 2010 at 9:35 AM
    Permalink

    Kalau tanya pemilik restoran Do Re Mi yang dirobohkan LGE ni mesti dia meludah balik kepada Haramkah Daily nih.

    Reply
  • September 7, 2010 at 12:30 PM
    Permalink

    Kafir harbi bantu Melayu Islam dengan cara apa? Robohkan semua gerai Melayu di Pulau Pinang? Bantuan yang sangat hebat.

    Reply
  • September 7, 2010 at 10:49 PM
    Permalink

    Guan Eng bantu Islam ?…..hehe…kat harakah dia boleh lah kelentong, akhbar picisan untuk orang yang tak ada IQ…ni nak kena penampar mamu kg makam seround lagi ni……

    Reply
  • September 8, 2010 at 5:29 AM
    Permalink

    banyak bantu islam dan melayu…hahahahahhahahahaha lan ciouuuuuuuuuuuuuu lah komunis

    Reply
  • September 8, 2010 at 6:38 PM
    Permalink

    maksud Guan Eng Komunis ni..adalah bantu islam dan melayu jadi pecah belah…itu yang tersirat sangagt dalam DAPigs ni…haramjadah punya komunis..

    Reply
  • September 8, 2010 at 9:07 PM
    Permalink

    aku pelik kenapa bangga promote lge sebagai khalifah dan pejuang islam…semua putar belit dan salahlaku lge dah jadi halal….seronok sungguh mereka jadi penjilat cina tong sampah nih.

    Reply
    • September 8, 2010 at 9:08 PM
      Permalink

      typo error ‘aku pelik kenapa pas bangga promote lge..’

      Reply
  • September 13, 2010 at 11:33 PM
    Permalink

    Kalau Harakah tu ikhlas perjuangkan Islam tak payahlah temuduga kafir. Pemimpin Islam kan ramai lagi yang boleh ditemuduga. Pergilah temuduga beribu ribu pemimpin islam lain yang berjasa kepada umat islam. Bila kita tak jujur dan tak ikhlas dan mempunyai hati yang dengki dan busuk pergerakan kita akan membawa kita kepada pemimpin kafir seperti Guan Eng, Kit siang atau karpal Singh Tujuan Harakah dalam hal ini hanya kerana ingin menyakitkan hati orang islam yang tidak menyokong PAS. Kalau begini sikap penulis dan wartawan Harakah mereka ini akan berada dalam sesat dan tuhan tak akan menunjuk jalan benar kepada mereka sehinggalah mereka bersihkan jiwa.

    Reply
  • September 18, 2010 at 4:15 AM
    Permalink

    LGE nie xbodoh macam org yg taksub ngan haramkah ,tapi si dungu nie dah tentu2 ada kaitan dgn party yg sememangnya menolak islam di malaysia.buta atau tuli org2 yg menyokong dia nie..bangga org bukan islam mepermainkan surah dalam AL-QURAN.suka bila keparat masuk dalam surau ,dengan xtutup aurat.baju macam pramugari.kain belah lagi.kok ya nak sampaikan sumbangan pun buat la kat perkarangan.ni kat mimbar plak tu.rakya2 malaysia tolong la buka mata.

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.